SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat lief! Dankjewel!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Ik hou zelf niet van het ESF, maar dit is toch wel erg tof, gefeliciteerd!
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:55 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nice!![]()
![]()
![]()
Betekent dat ook dat jullie in de persruimte mogen om tussen alle bekende hoofden te flaneren?![]()
En voor @:Greys natuurlijk de kans om alle bekende streams te invaden!![]()
![]()
![]()
Omg, dat betekend ook geen excuus voor Matt meer om jullie steeds net te missen zoals in Portugal, want jullie kunnen nu gewoon achter hem aan de persruimte inlopen en hem bij de lurven grijpen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef Greys het volgende:
[..]
En ja dat betekent het. We hebben accreditatie voor het echte heuse grote perscentrum.
We gaan binnenkort een rooster/planning maken! En zo veel mogelijk natuurlijk! Voor één van de Juryshows hadden we al kaarten, voor één van de live shows ook en voor één van de Familyshows.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef molloot200 het volgende:
Weten jullie al wat jullie mogen bijwonen / wat jullie gaan bijwonen? Gaan jullie álle repetities bijwonen, de juryshow vanuit het perscentrum, de persconferenties na de liveshows? Weten jullie daar al wat van?
Kunnen we eindelijk het Outlaw shirt overhandigen dat hij nog steeds tegoed heeft en dat hij nog graag wil hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Omg, dat betekend ook geen excuus voor Matt meer om jullie steeds net te missen zoals in Portugal, want jullie kunnen nu gewoon achter hem aan de persruimte inlopen en hem bij de lurven grijpen.
Tof van je! Dankjewel!quote:Op zondag 1 maart 2020 14:04 schreef Evertjan het volgende:
gz aan jullie beiden. Leuk om te zien dat jullie passie en inzet beloont is
Kunnen jullie daar eigenlijk ook de zaal in bij repetities (zonder beelden te maken uiteraard)?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:02 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan binnenkort een rooster/planning maken! En zo veel mogelijk natuurlijk! Voor één van de Juryshows hadden we al kaarten, voor één van de live shows ook en voor één van de Familyshows.
Dus het wordt een deel vanuit de zaal, een deel vanuit het perscentrum en we willen ook graag samen met jullie verslag doen van alles eromheen. Dus van wat er op Eurovision Village etc gebeurt. Dus daar kunnen we tegen die tijd nog wel wat hulp bij gebruiken, dat forummers die op Eurovision Village zijn als wij in het perscentrum zitten bv hun leuke fotos en filmpjes aan ons appen of in het verslagtopic gooien of ons taggen op Twitter. Zodat we dat ook allemaal kunnen delen op de ESF-twitter, jullie eigen belevenissen!
Ja precies. En dan hopen dat hij intussen niet een maatje meer is.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Kunnen we eindelijk het Outlaw shirt overhandigen dat hij nog steeds tegoed heeft en dat hij nog graag wil hebben.
Bij mijn weten krijg je als pers inderdaad toegang tot enkele repetities in de zaal geloof ik.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Kunnen jullie daar eigenlijk ook de zaal in bij repetities (zonder beelden te maken uiteraard)?
Want in de meerhoofdige streams (escXtra ed.) lopen ook vaak 1 of 2 van die hoofden bij de repetities te kijken om artikelen over te schrijven, meen ik me te herinneren.
Nouja, ik denk ook wel dat jullie een iets grotere portefeuille hebben dan een regionale verslaggever die normaal niets om het ESF geeftquote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef Greys het volgende:
De ene dag hadden we echt alle hoop en voelden we ons inderdaad ook heel zeker en de andere dag dachten we weer 'ja maar IEDEREEN wil dit jaar in eigen land!' dus het bleef nogal een emotionele achtbaan de laatste weken.
Eén keer gebeurd Peet, één keer.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:03 schreef Peter het volgende:
Tof!
Niet teveel bij anderen door het beeld lopen
En Ewanquote:Op zondag 1 maart 2020 14:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Oh en als jullie die Ratgever daar tegenkomen:
[ afbeelding ]
Met de groeten van Roger
OHJAOHJAOHJAOHJAOHJAAAAAAAAquote:Op zondag 1 maart 2020 16:03 schreef Greys het volgende:
We gaan er met z'n allen iets geweldig van maken! Iedereen van hier die dat wil (en van wie we foto's filmpjes etc mogen plaatsen) is straks ook via onze kanalen een soort verslaggever voor het forum en Twitter. Geef ons tegen die tijd door hoe je staat te hyperen met medefans in de rij voor de live show, hoe je staat te swingen in het Euro Fan Cafe, hoe je in de zaal bent, op Eurovision Village etc. We zijn een heel legertje verslaggevers straks!
"Van onze verslaggevers nu LIVE op Eurovision Village krijgen we het volgende door" etc. En dat zijn jullie dan.![]()
Wees blij zou ik zeggen. Anders was het een nog ingewikkelder wasje geworden.quote:
Dat is ook zeker niet het uitgangspunt. We moeten nog uitzoeken of we überhaupt kunnen live streamen met een youtube account (ik las iets dat je dan minstens duizend volgers op YouTube moest hebben oid) en anders doen we het wellicht een middagje voor jullie lol via een Facebook livestream ofzo, maar we zien het allemaal wel even! We willen ook op de normale manier verslag doen in live topics hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:50 schreef ijs_beer het volgende:
Streamen is tof, maar zou absoluut dat niet de hele tijd gaan doen hoor.
Ik zou sowieso een keer streamen op een repetitiedag van NL.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet het uitgangspunt. We moeten nog uitzoeken of we überhaupt kunnen live streamen met een youtube account (ik las iets dat je dan minstens duizend volgers op YouTube moest hebben oid) en anders doen we het wellicht een middagje voor jullie lol via een Facebook livestream ofzo, maar we zien het allemaal wel even! We willen ook op de normale manier verslag doen in live topics hier.
Het wordt in elk geval superleuk!
Ja heerlijkquote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is ook zeker niet het uitgangspunt. We moeten nog uitzoeken of we überhaupt kunnen live streamen met een youtube account (ik las iets dat je dan minstens duizend volgers op YouTube moest hebben oid) en anders doen we het wellicht een middagje voor jullie lol via een Facebook livestream ofzo, maar we zien het allemaal wel even! We willen ook op de normale manier verslag doen in live topics hier.
Zolang je een geverifieerd account hebt kan je altijd vanaf een PC streamen. Verifiëren gebeurt via een sms met een verificatie code. Als je vanaf je mobiel wil streamen moet je wel 1000 abbonees hebben. Ik heb wel wat ervaring met streamen dus kan wel wat advies geven als je het nodig vind.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Als we het daar doen is het via laptop. En fijn dat jij er eea van weet, ik ga eens zoeken hoe dat verifiëren moet!quote:Op zondag 1 maart 2020 21:27 schreef NeilZar het volgende:
[..]
Zolang je een geverifieerd account hebt kan je altijd vanaf een PC streamen. Verifiëren gebeurt via een sms met een verificatie code. Als je vanaf je mobiel wil streamen moet je wel 1000 abbonees hebben. Ik heb wel wat ervaring met streamen dus kan wel wat advies geven als je het nodig vind.
Daarnaast, streamen buiten de liveshows om lijkt me zeker interessant. Ik heb vorig jaar denk ik elke stream van matt bekeken buiten de liveshows om. Lijkt me wel leuk om te zien in het Nederlands.
Zo veel zin inquote:Op zondag 1 maart 2020 22:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Heel tof! <3 Wij zijn er ook bij met de podcast en gaan zeker met elkaar hele toffe mooie dingen maken daar.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |