abonnement Unibet Coolblue
pi_191762095
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2020 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: PRs bijhouden
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Divers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door mosselmossel op 29-02-2020 22:33:36 ]
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191762151
Ik ben bang dat er inderdaad nog een hele hoop loopjes gaan worden afgelast door corona. Parijs en Tokio zullen echt niet de enigen zijn.

Ik zie het wel. Heb in Nijmegen ingeschreven over drie weken. Geen idee hoe het er dan uit ziet.

Morgenochtend eerst een paar uurtjes werken, daarna duurloopje van 16km ofzo.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:03:53 #3
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191763042
Zou wat zijn als de CPC volgende week weer afgelast wordt...... :{

Ze raden je iig af om mee te doen als je:

quote:
Wij raden deelnemers ten zeerste af deel te nemen aan de NN CPC Loop Den Haag indien je koortsverschijnselen hebt (ten minste 38.0 graden Celsius) voorafgaand* aan het evenement én ten minste één van de volgende verschijnselen: hoesten, kortademigheid.
Lijkt me dan sowieso geen goed plan om te gaan lopuh... :{
!!! Go 49-ers !!!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 23:06:53 #4
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191763108
Het zou me niets verbazen als de CPC inderdaad weer niet gaat gebeuren...
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 februari 2020 @ 23:08:30 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191763146
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zou wat zijn als de CPC volgende week weer afgelast wordt...... :{

Ze raden je iig af om mee te doen als je:
[..]

Lijkt me dan sowieso geen goed plan om te gaan lopuh... :{
Dat lijkt me een standaarddingetje wel, mensen afraden om in zo'n geval te lopen?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191763521
Die fucking paniek om niks. Er zijn griepgolven in Nederland waar duizenden mensen aan overlijden (vooral ouderen, net als corona). Dat is net zo veel als door corona heel wereldwijd :')

Ik zou gek worden als ik zoveel moeite had gedaan en irrationele paniek roet in het eten zou gooien.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 29 februari 2020 @ 23:26:00 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191763554
quote:
7s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Die fucking paniek om niks. Er zijn griepgolven in Nederland waar duizenden mensen aan overlijden (vooral ouderen, net als corona). Dat is net zo veel als door corona heel wereldwijd :')

Ik zou gek worden als ik zoveel moeite had gedaan en irrationele paniek roet in het eten zou gooien.
Paniek is overdreven. Dat is er overigens ook niet echt. Het afdoen als slechts een griepje is net zo overdreven, maar dan aan de andere kant. Nee, het is niet het einde van de wereld. Ja, het is een vrij zorgwekkende situatie gezien het enorme tempo waarmee het zich wereldwijd verspreid.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin zondag 1 maart 2020 @ 07:40:50 #8
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191767137
De marathon van Parijs, in het weekend van 5 april gaat zo te zien nog wel door. Op de marathon Rotterdam site staat dezelfde soort mededeling als op die van de cpc.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  zondag 1 maart 2020 @ 07:59:45 #9
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_191767203
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 23:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Paniek is overdreven. Dat is er overigens ook niet echt. Het afdoen als slechts een griepje is net zo overdreven, maar dan aan de andere kant. Nee, het is niet het einde van de wereld. Ja, het is een vrij zorgwekkende situatie gezien het enorme tempo waarmee het zich wereldwijd verspreid.
Er is geen paniek? :D
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 maart 2020 @ 08:04:22 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191767224
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 07:59 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Er is geen paniek? :D
Ik merk er in het dagelijks leven bijzonder weinig van. Ik ga van paniek spreken als ineens overal massaal mensen met mondkapjes opduiken in het reguliere leven :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 1 maart 2020 @ 08:11:45 #11
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_191767254
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik merk er in het dagelijks leven bijzonder weinig van. Ik ga van paniek spreken als ineens overal massaal mensen met mondkapjes opduiken in het reguliere leven :+
Ja oké, er zijn verschillende gradaties van paniek :+
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 1 maart 2020 @ 08:13:31 #12
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191767268
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:11 schreef Lariekoek het volgende:

[..]

Ja oké, er zijn verschillende gradaties van paniek :+
Zeker :P

Grote evenementen afgelasten vind ik gezien de enorm snelle verspreiding goed te begrijpen. Jammer, maar logisch. Nu met je shotgun bij het raam op de uitkijk zitten, wachtend tot mensen jouw proviand proberen te jatten, vind ik dan weer een beetje overdreven :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191768070
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 08:04 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik merk er in het dagelijks leven bijzonder weinig van. Ik ga van paniek spreken als ineens overal massaal mensen met mondkapjes opduiken in het reguliere leven :+
Mondkapjes zijn al uitverkocht :P.

Las nu ook dat tandartsen in de problemen komen.
  Moderator zondag 1 maart 2020 @ 10:04:31 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_191768202
Terwijl ik niemand zie lopen ermee. Wat dóén mensen met die dingen??
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191769319
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef Guppy het volgende:
Terwijl ik niemand zie lopen ermee. Wat dóén mensen met die dingen??
Opslaan bij alle blikken eten en flessen water, voor het geval dat.

Tegelijkertijd ben ik serieus aan het overwegen om een paar trailschoenen te kopen. Ook reden voor paniek.
pi_191769324
Nog een week tot de CPC, ik heb er zin in! Ik hoop op wind in de rug op de boulevard.
pi_191769347
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef hatsaflats het volgende:
Tegelijkertijd ben ik serieus aan het overwegen om een paar trailschoenen te kopen. Ook reden voor paniek.
Dit lijkt mij duidelijk een symptoom van COVID-19. Bel onmiddellijk je huisarts. Je hebt ernstige koorts.
pi_191769818
Het levert mij in elk geval geld op, die corona. Ik heb donderdag en vanochtend in Loon op Zand gewerkt. Nu zo een rondje van een kilometer of 16 doen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  zondag 1 maart 2020 @ 12:07:12 #19
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_191769937
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:32 schreef La_Tramposa het volgende:
Parijs is nog te overzien.. Tokyo was ook al afgelast, als je daar alle vliegtickets etc voor had ben je een fortuin kwijt..
Daarvoor sluit je annuleringsverzekeringen af. Ik boek standaard met mn credit card en daar zit het standaard bij inbegrepen.


Gister in de trein zag ik een Aziatische dame met een mondkapje. Ding is, het helpt alleen als je het al hebt. Anders is gewoon handen wassen voldoende.

Ik volg het nieuws wel, want ik binnenkort ga ik weer vliegen en dat zijn van die plekken waarbij je iets voorzichtiger moet doen dan gebruikelijk.

In ander nieuws, rustig sukkeldrafje lopen is hier 1 tot 1:30 min sneller dan op Aruba.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_191773381
Vrees ook dat er nog veel grote evenementen afgelast gaan worden. Vandaag een leuk kleinschalig loopje meegedaan, waar ze flink wat tegenwind hadden geregeld op het open veld. Meteen maar even een nieuw parcoursrecord neergezet op de 10 km, dat houdt de moed er in. ;)
pi_191790535
Ik vraag me dan wel af, met het afgelasten van die grote evenementen.. Volgens mij word je het snelste ziek in het OV. Daar zitten elke dag duizenden mensen uit allerlei windrichtingen op elkaar gepropt.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191800076
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:28 schreef Zwabberhark het volgende:
Nog een week tot de CPC, ik heb er zin in! Ik hoop op wind in de rug op de boulevard.
Yes ik ook!

Ik hoop op geen wind.
Gisteren nog een groot deel van de cpc gelopen :). Als Hagenaar mis ik wel bepaalde stukken (stukje Meijendel was leuk geweest, en door de Statenlaan ipv Valkenboslaan bv).
pi_191800132
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 10:04 schreef Guppy het volgende:
Terwijl ik niemand zie lopen ermee. Wat dóén mensen met die dingen??
Bij mij liggen ze tussen de toiletrollen in de voorraadkast.
pi_191802651
quote:
1s.gif Op maandag 2 maart 2020 19:32 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Yes ik ook!

Ik hoop op geen wind.
Gisteren nog een groot deel van de cpc gelopen :). Als Hagenaar mis ik wel bepaalde stukken (stukje Meijendel was leuk geweest, en door de Statenlaan ipv Valkenboslaan bv).
Bij dat laatste kom je wel praktisch langs mijn huis, als ik thuis blijf die dag zal ik heel hard hup roepen!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191802869
@La_Tramposa ik heb je advies van vorige week opgevolgd en vanochtend weer op 50 s per 200 m intervallen gelopen. Dat ging lekker, dus bedankt voor je advies! :)

Dit keer heb ik alleen 200jes gedaan, want mijn vriend deed een stuk langzamer mee en die vond het wel leuk om me dan op de wandelpauzes weer tegen te komen :P

Ik had zowaar moeite om niet harder te lopen dan de 50 seconden O+ al zou het waarschijnlijk pittiger zijn geworden als ik er meer had gedaan... vriend werd het na 6 beu, toen heb ik er nog 8 van gemaakt, en toen begon het te regenen en was vriend het definitief beu :')

Volgende week weer iig ^O^
pi_191807466
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 21:43 schreef Tele6 het volgende:
@:La_Tramposa ik heb je advies van vorige week opgevolgd en vanochtend weer op 50 s per 200 m intervallen gelopen. Dat ging lekker, dus bedankt voor je advies! :)

Dit keer heb ik alleen 200jes gedaan, want mijn vriend deed een stuk langzamer mee en die vond het wel leuk om me dan op de wandelpauzes weer tegen te komen :P

Ik had zowaar moeite om niet harder te lopen dan de 50 seconden O+ al zou het waarschijnlijk pittiger zijn geworden als ik er meer had gedaan... vriend werd het na 6 beu, toen heb ik er nog 8 van gemaakt, en toen begon het te regenen en was vriend het definitief beu :')

Volgende week weer iig ^O^
200tjes in 50 is hartstikke netjes! Goed bezig!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191811413
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 11:27 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Opslaan bij alle blikken eten en flessen water, voor het geval dat.

Tegelijkertijd ben ik serieus aan het overwegen om een paar trailschoenen te kopen. Ook reden voor paniek.
O+
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 3 maart 2020 @ 14:00:26 #28
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191811917
Trailen met hats *O*
F means you're fucked
pi_191813460
De laatste training voor de CPC ging driewerf drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord, dus nu moet het zondag haast wel fantastisch gaan *G*
pi_191815585
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 14:00 schreef YUR het volgende:
Trailen met hats *O*
Ik volg gewoon de gekleurde paaltjes hč ;)
  dinsdag 3 maart 2020 @ 18:37:26 #31
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191815926
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 18:12 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik volg gewoon de gekleurde paaltjes hč ;)
Dat mag, we zijn niet allemaal zo frsh als Frsh
F means you're fucked
  dinsdag 3 maart 2020 @ 20:07:29 #32
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191817615
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 15:49 schreef Zwabberhark het volgende:
De laatste training voor de CPC ging driewerf drieletterig vrouwelijk zelfstandig naamwoord, dus nu moet het zondag haast wel fantastisch gaan *G*
Ik ga alvast een mooi plekje uitzoeken aan de boulevard. Het wordt waarschijnlijk warm terrasjesweer trouwens.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 3 maart 2020 @ 21:27:21 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191819252
Deze week kan ik waarschijnlijk alleen morgen lopen, vrijdag valt wegens een verhuizing af. Volgende week valt dan juist mijn langeloopwoensdag af, dus ik denk dat ik het morgen ga proberen: 21,1km.

Slechts één 'opdracht' voor mijzelf: rustig beginnen, daarna rustig door en dan rustig eindigen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 3 maart 2020 @ 22:53:49 #34
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191820766
quote:
1s.gif Op zondag 23 februari 2020 19:37 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hoeveel meters verslijt je nou in een week voor zo'n tahoe training?
op dit moment zit ik tussen de 70- 90km per week, in de drie maanden er voor, juni, juli en augustus probeer ik richting de 160km per week te gaan.
Maar dat is een kombinatie van hardlopen en fastpacking, dus eigenlijk 160km "on your feet"
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191821017
Vandaag helaas agendatechnisch weer niet kunnen lopen, terwijl ik wel graag wilde en het ook wel had gekund.

Afgelopen zondag heb ik met een grote groep alsnog de Two Rivers marathon gelopen nadat deze op 9 februari was afgelast. Er werd van alles geregeld (locatie, medailles) en er was een enorme groep op afgekomen.
Het was erg leuk om het zo te doen, allemaal leuke, gezellige mensen. Het schept toch een band. O+

De loop zelf ging redelijk, ik ben zeker niet ontevreden. Het plan was om rustig aan te doen, als duurloop. Na een plaspauze na 3 kilometer ben ik iets sneller gaan lopen om bij mijn pacegroepje te komen, maar dat ging zo lekker dat ik langzaam aan naar de 6:00 groep ben gaan lopen. Het eerste gedeelte hadden we wind tegen, maar dat was nog wel te overzien. Halverwege hadden we redelijk wind mee.
Bij het wisselpunt hadden de HM-lopers een mooi feestje gebouwd inclusief carnavalsmuziek en polonaise. Daarna dunde ons groepje uit. Rond kilometer 30 had ik het zwaar en moest ik heel even stilstaand wat drinken, waardoor ik achterop raakte. Op de een of andere manier lukte het me toch om weer aan te sluiten.
Vanaf toen tot aan Zaltbommel kregen we de wind nu echt keihard vol op onze bakkes. Ik had twee lange mannen voor me, maar helaas waren het afgetrainde ultralopers. :D En de wind kwam van iets schuin voor, dus ik liep alsnog vol in de wind. Ik heb heel even gevloekt. Vooral toen de mannen heel ietsje versnelden, kreeg ik het mentaal heel zwaar.
Als ik niet in dat groepje liep, en als er naast me niet nog een dame liep die het ook zwaar had, dan was ik misschien wel verder afgezakt en dan is het nog maar een heel erg kleine drempel om te gaan wandelen.
Maar we zijn uiteindelijk met z'n vieren over de finish gevlogen! Dat hadden we toch maar mooi samen gedaan! *O*

Na afloop voelde alles wat gevoelig/stram, maar echt spierpijn had ik niet. En vandaag voelt alles weer soepel. Morgen maar eens kijken of ik ook weer kan intervallen.

Zondag CPC, eens kijken of ik Zwabber bij kan houden. :P
  Forum Admin woensdag 4 maart 2020 @ 06:58:14 #36
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191823049
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

op dit moment zit ik tussen de 70- 90km per week, in de drie maanden er voor, juni, juli en augustus probeer ik richting de 160km per week te gaan.
Maar dat is een kombinatie van hardlopen en fastpacking, dus eigenlijk 160km "on your feet"
Pittig, dan zit je helemaal niet meer stil ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191823166
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 22:53 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

op dit moment zit ik tussen de 70- 90km per week, in de drie maanden er voor, juni, juli en augustus probeer ik richting de 160km per week te gaan.
Maar dat is een kombinatie van hardlopen en fastpacking, dus eigenlijk 160km "on your feet"
Ik ben blij als ik de 100 per maand haal. Ongelofelijk om dat in één week te doen _O-
Is dat niet een enorme aanslag voor je lichaam?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 maart 2020 @ 13:20:19 #38
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191827820
Met een klein glimlachje de laatste paar honderd meter gelopen: ik kan nu eindelijk écht zeggen dat ik een halve marathon gelopen heb, voor het eerst in mijn leven :D *O*

Polar op 22km gezet, zodat ik ook met de meetonnauwkeurigheid wel met redelijke zekerheid durf te zeggen dat het zeker 21,1km was *O*

Blij, trots, alles! Het ging ook zo'n 17-18 kilometer best soepel, daarna werd het wat lastiger maar niet eens zo lastig als de 20km twee weken geleden :)

Mijn ene opdracht, buiten dus de afstand, was om rustig te blijven lopen. Dat is gelukt en nu wéét ik dus dat ik de afstand aan kan!

[ Bericht 6% gewijzigd door heywoodu op 04-03-2020 13:30:41 ]
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191828607
Lekker @heywoodu *O*

@wyccie het klinkt heel leuk hoe je nu gelopen had O+
Gespierde spijkers zijn idd geen geslaagde windvangers :P
Ben jij de enige in dit topic die de Stevensloop op zaterdag doet? Ik sta dan als het goed is ergens langs de route als vrijwilliger O+
pi_191829443
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:07 schreef Quoi het volgende:
Het wordt waarschijnlijk warm terrasjesweer trouwens.
:N
Ik denk dat dat misschien wel tegenvalt...

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 23:19 schreef wyccie het volgende:
Zondag CPC, eens kijken of ik Zwabber bij kan houden. :P
Als je langzaam genoeg loopt moet dat lukken o|O
pi_191829491
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2020 20:07 schreef Quoi het volgende:

[..]

Ik ga alvast een mooi plekje uitzoeken aan de boulevard. Het wordt waarschijnlijk warm terrasjesweer trouwens.
Dit kan niet kloppen. Iedereen weet dat de eerste warme terrasjesdag van het jaar altijd valt op dezelfde dag als de Rotterdam Marathon.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

:N
Ik denk dat dat misschien wel tegenvalt...
Zie je?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191829619
Nou, in 2017 was de CPC zonnig met 15°C of zo. Was warm.
  woensdag 4 maart 2020 @ 15:40:46 #43
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191829738
Het was daarnet al heerlijk warm! *O*
F means you're fucked
pi_191832680
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 13:20 schreef heywoodu het volgende:
Mijn ene opdracht, buiten dus de afstand, was om rustig te blijven lopen. Dat is gelukt en nu wéét ik dus dat ik de afstand aan kan!
Zie je wel! Natuurlijk kan jij dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 14:12 schreef Tele6 het volgende:
@:wyccie het klinkt heel leuk hoe je nu gelopen had O+
Dat was het ook! Hoewel het echt een marathon blijft, het was geen piece of cake.
quote:
Ben jij de enige in dit topic die de Stevensloop op zaterdag doet? Ik sta dan als het goed is ergens langs de route als vrijwilliger O+
Weet je ook als wat voor vrijwilliger? Verkeer of drankpost? Ik weet niet eens of die er is.
  woensdag 4 maart 2020 @ 19:47:17 #45
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191833850
quote:
7s.gif Op woensdag 4 maart 2020 07:26 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ik ben blij als ik de 100 per maand haal. Ongelofelijk om dat in één week te doen _O-
Is dat niet een enorme aanslag voor je lichaam?
Een aanslag vind ik het niet, vergeet niet dat ik mij al jaren puur richt op ultra lopen, alleen moet je je wel het respect hebben voor de training en de afstanden, rust in acht nemen wannneer dat nodig is, gezond eten en voldoende nachtrust etc.

[ Bericht 0% gewijzigd door rechtsedirecte op 05-03-2020 07:29:31 ]
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191834078
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 18:57 schreef wyccie het volgende:

[..]

Zie je wel! Natuurlijk kan jij dat.
[..]

Dat was het ook! Hoewel het echt een marathon blijft, het was geen piece of cake.
[..]

Weet je ook als wat voor vrijwilliger? Verkeer of drankpost? Ik weet niet eens of die er is.
Ja, een marathon is niet niks. Maar dit klinkt wel als een van de leukere manieren om het te doen :D

Waarschijnlijk verkeersregelaar, ik heb het diploma nog van vorig jaar Marikenloop, dus wel zo makkelijk. Ik heb het als voorkeur opgegeven, maar de indeling nog niet gehoord :)
Ik vind verkeer regelen altijd wel leuk. Soms is het doodsaai een hek bewaken, maar soms mag je daadwerkelijk seinen en doen O+
  woensdag 4 maart 2020 @ 20:38:55 #47
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191835084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:21 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

:N
Ik denk dat dat misschien wel tegenvalt...
Voor jou ja :P

quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2020 15:24 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit kan niet kloppen. Iedereen weet dat de eerste warme terrasjesdag van het jaar altijd valt op dezelfde dag als de Rotterdam Marathon.
[..]

Zie je?
Dat is de tweede :+

Ik deed vandaag trouwens weer eens dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer weg hier :|W
pi_191838758
Vanavond weer eens snelle intervallen gedaan van 400m op tempo 3:10.
Dat is echt verschrikkelijk hard (voor mij) :D maar geeft best een kick om de hartslag enigszins onder controle te hebben (90% van max).
Zaterdag tijdens cpc kijken wat voor snelle tijd eruit komt :)
  woensdag 4 maart 2020 @ 23:28:01 #49
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191839303
@wyccie: wat een waardeloze mannen dat ze jou lieten vloeken! :N
@heywoodu: goed bezig! Verslavend hč, dat hardlopen! :)

Ben benieuwd naar de come-back van Zwabberhark! Is inmiddels al een attractie op zich ;)
Zin in de CPC! *O*
!!! Go 49-ers !!!
  donderdag 5 maart 2020 @ 07:28:36 #50
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191841181
-oops-
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191842026
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:

[..]

Voor jou ja :P
[..]

Dat is de tweede :+

Ik deed vandaag trouwens weer eens dit:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben weer weg hier :|W

Van mij mag je blijven hoor :)
pi_191850665
Wat een tempoloopje van 10k had moeten worden, eindigde in na 3km al door de man met de hamer. Beetje doorgestrompeld, maar na 5km was het echt klaar.
Totaal futloos.

Op andere dagen loop ik rustig 15-20km zonder blikken of blozen.

Meer mensen hier wel eens last van?
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2020 @ 18:33:58 #53
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191850855
Tijdens het hardlopen nog niet gehad, op de hometrainer zo nu en dan wel. Soms heb je gewoon even je dag niet, denk ik dan maar. Ander niveau natuurlijk, maar je hoort ook vaak zat van (duur)sporters dat ze vrij vroeg in de wedstrijd al het gevoel hadden dat het er totaal niet in zat die dag, kan gebeuren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 5 maart 2020 @ 18:41:39 #54
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191851000
Yep, shit happens weleens. Snel vergeten en rustig door naar de volgende training.
Pas als het structureel gaat worden moet je misschien eens kijken wat er aan de hand kan zijn.
F means you're fucked
pi_191851916
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een tempoloopje van 10k had moeten worden, eindigde in na 3km al door de man met de hamer. Beetje doorgestrompeld, maar na 5km was het echt klaar.
Totaal futloos.

Op andere dagen loop ik rustig 15-20km zonder blikken of blozen.

Meer mensen hier wel eens last van?
Ja hoor, het lijf heeft soms een eigen willetje en laat zich niet dwingen. Misschien nog niet voldoende hersteld, of een griepje/verkoudheid op komst? Volgende keer valt het dan (hopelijk) weer mee.
pi_191852209
6 graden en zeiken van de regen heel de avond. Training maar overgeslagen. Wanneer begint de lente?

Dit is dus de schuld van Zwabberhark.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  donderdag 5 maart 2020 @ 20:13:36 #57
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191853075
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
6 graden en zeiken van de regen heel de avond. Training maar overgeslagen. Wanneer begint de lente?

Dit is dus de schuld van Zwabberhark.
het kan altijd slechter, 6 maart en ik vraag mij ook wanneer bij ons de lente begint.... wat een prutszomer
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191855746
Marathon van Parijs is uitgesteld naar oktober.
Maratona di Roma afgelast.

https://www.bndestem.nl/o(...)uitgesteld~ab99b57f/
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Forum Admin donderdag 5 maart 2020 @ 21:59:25 #59
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191855756
Marathon van Parijs is naar het najaar verplaatst.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2020 @ 21:59:48 #60
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191855768
Mossel was sneller ;)
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191855782
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:59 schreef Pharkus het volgende:
Mossel was sneller ;)
Blijven trainen
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 5 maart 2020 @ 22:01:14 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191855801
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 19:36 schreef mosselmossel het volgende:
6 graden en zeiken van de regen heel de avond. Training maar overgeslagen. Wanneer begint de lente?

Dit is dus de schuld van Zwabberhark.
De lente komt na de winter en die laat nog altijd op zich wachten..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin donderdag 5 maart 2020 @ 22:01:17 #63
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191855805
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 22:00 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Blijven trainen
Ja baas
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191855914
quote:
99s.gif Op donderdag 5 maart 2020 21:59 schreef mosselmossel het volgende:
Marathon van Parijs is uitgesteld naar oktober.
Maratona di Roma afgelast.

https://www.bndestem.nl/o(...)uitgesteld~ab99b57f/
Parijs gaat naar 18 oktober, dezelfde dag als de marathon van Amsterdam.

Duimen jullie met me mee dat Londen doorgaat? Of niet verplaatst wordt naar een dag dat ik niet kan.
pi_191856778
Wow heftige beslissingen! Maar ergens ook wel begrijpelijk, fijn dat het met een halfjaar verzet kan worden in ieder geval..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191859575
Ik blijf erbij: paniek om een veredelde griep :r
Er is meer leed door alle maatregelen rondom corona dan door corona zelf.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 maart 2020 @ 07:16:20 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191859592
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik blijf erbij: paniek om een veredelde griep :r
Er is meer leed door alle maatregelen rondom corona dan door corona zelf.
Ja, als je het zo bekijkt is bijna elke ziekte een 'veredelde griep', ook als die veel dodelijker en - vooral - schadelijker is én gigantisch veel sneller verspreid dan een reguliere griep.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 6 maart 2020 @ 08:22:56 #68
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_191860116
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik blijf erbij: paniek om een veredelde griep :r
Er is meer leed door alle maatregelen rondom corona dan door corona zelf.
Dat is het doel van de maatregelen, voorkomen dat het virus veel ergere gevolgen veroorzaakt.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
pi_191861535
Wat ik wel asymmetrisch vind, er komen nog steeds dagelijks tienduizenden toeristen naar Parijs, marathon of geen marathon.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191862166
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik blijf erbij: paniek om een veredelde griep :r
Er is meer leed door alle maatregelen rondom corona dan door corona zelf.
Van een veredelde griep heb jij niet zo veel last nee, als gezonde Hollandse jongen. Maar jij kan het virus wel verspreiden waardoor je zwakkere mensen besmet. Zwakkere mensen die normaal een griepprik nemen en dan beschermd zijn. Maar ja, die griepprik had nu nog geen vaccin voor het nieuwe corona. En volgend jaar is die er wel en heb je er dus geen last van. Even een jaartje een beetje oppassen. Eén jaartje, is dat zo veel gevraagd?
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191862669
De angst zit er hier goed in merk ik. En terecht, want de 1e dode in Nederland is gevallen!

Dat er jaarlijks tussen de 300 en 2500 mensen doodgaan aan de griep (alleen al in Nederland, laat staan wereldwijd) vergeten we kennelijk.

Maar goed, voor mij zijn er nog geen evenementen afgelast, maar ik vind het vervelend voor degenen die daar wel mee te maken hebben. Dat is alles :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191862736
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:

Dat er jaarlijks tussen de 300 en 2500 mensen doodgaan aan de griep (alleen al in Nederland, laat staan wereldwijd) vergeten we kennelijk.
Ja, en om te voorkomen dat dat er misschien wel tussen de 400 en 3000 worden, nemen we één jaartje even wat voorzorgsmaatregelen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 6 maart 2020 @ 11:37:57 #73
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191862845
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 11:25 schreef Neo-Mullen het volgende:
De angst zit er hier goed in merk ik. En terecht, want de 1e dode in Nederland is gevallen!

Dat er jaarlijks tussen de 300 en 2500 mensen doodgaan aan de griep (alleen al in Nederland, laat staan wereldwijd) vergeten we kennelijk.

Maar goed, voor mij zijn er nog geen evenementen afgelast, maar ik vind het vervelend voor degenen die daar wel mee te maken hebben. Dat is alles :)
Ja, niemand zit met plezier evenementen af te gelasten natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191864144
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2020 20:38 schreef Quoi het volgende:
Ik ben weer weg hier :|W

Ja maar, het beste ding buiten het hardlopen is praten over hardlopen. Sterker nog, meestal is dat zelfs leuker. Dus blijf. Moet.

quote:
2s.gif Op woensdag 4 maart 2020 23:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ben benieuwd naar de come-back van Zwabberhark! Is inmiddels al een attractie op zich ;)
Ik heb de CPC al sneller uitgelopen dan @Swetsenegger, dus ik heb niets meer te bewijzen. Waar hij nu wel snel mee zal zijn is zeggen dat zijn marathon 22 minuten sneller was dan de mijne. Dat is wel terecht dat hij dat doet.
pi_191864228
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@Swetsenegger
@Bonobo11
@Mr.B
@Jero_nimo
@Daywalk3r
@Twinky
@Jumparound
@MaleDuck
@pijll
@Corniel
@motorbloempje
@Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
  vrijdag 6 maart 2020 @ 13:48:03 #76
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191864890
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
Wel Swets noemen, maar niet zijn betere helft :o
F means you're fucked
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 6 maart 2020 @ 14:09:47 #77
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_191865284
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 12:58 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ja maar, het beste ding buiten het hardlopen is praten over hardlopen. Sterker nog, meestal is dat zelfs leuker. Dus blijf. Moet.
[..]

Ik heb de CPC al sneller uitgelopen dan @:Swetsenegger, dus ik heb niets meer te bewijzen. Waar hij nu wel snel mee zal zijn is zeggen dat zijn marathon 22 minuten sneller was dan de mijne. Dat is wel terecht dat hij dat doet.
Zo'n half marathonnetje kan niemand zich voor opladen. Nee, het is de marathon die de jongens van de mannen scheidt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:48 schreef YUR het volgende:

[..]

Wel Swets noemen, maar niet zijn betere helft :o
Die loopt weer!
  vrijdag 6 maart 2020 @ 16:09:33 #78
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191866914
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 07:13 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik blijf erbij: paniek om een veredelde griep :r
Er is meer leed door alle maatregelen rondom corona dan door corona zelf.
Je kunt er blijvende schade van aan je longen oplopen, las ik vandaag...
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191869441
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een tempoloopje van 10k had moeten worden, eindigde in na 3km al door de man met de hamer. Beetje doorgestrompeld, maar na 5km was het echt klaar.
Totaal futloos.

Op andere dagen loop ik rustig 15-20km zonder blikken of blozen.

Meer mensen hier wel eens last van?
Ik heb het weleens als ik te weinig heb gegeten. Maak er dan vaak een kort rondje van.
Deze week weinig gelopen helaas.
Vanavond nog een rondje van 13km, morgen 5km en dan ben ik klaar voor de cpc :)

[ Bericht 3% gewijzigd door Sport_Life op 06-03-2020 19:29:01 ]
  vrijdag 6 maart 2020 @ 20:24:38 #80
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191870555
quote:
7s.gif Op donderdag 5 maart 2020 18:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
Wat een tempoloopje van 10k had moeten worden, eindigde in na 3km al door de man met de hamer. Beetje doorgestrompeld, maar na 5km was het echt klaar.
Totaal futloos.

Op andere dagen loop ik rustig 15-20km zonder blikken of blozen.

Meer mensen hier wel eens last van?
ja, heel bekend verschijnsel bij mij. Voorheen kon ik daar enorm teleurgesteld over zijn maar tegenwoordig heb ik het geaccepteerd dat bij mij hoort qua lopen, hoge pieken en diepe dalen,
Als het op zo'n dag dan ook niet lukt, dan stop ik er ook direkt mee want ik weet dat het meer kwaad dan goed doet.

Een oorzaak heb ik eigenlijk nooit kunnen ontdekken.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_191873969
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :P morgen weer een duurloopje op het programma. Ik ga voor een HM. Die afstand heb ik sinds de marathon van Amsterdam niet meer gelopen.

En in plaats van de vestingloop ga ik waarschijnlijk toch voor de HM bij Limburgs mooiste (Obvion Run), dus de afstanden mogen weer wat langer worden :)
Meer mensen die die run lopen?
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 7 maart 2020 @ 09:47:25 #82
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_191877786
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
@:Tarahumara en die ene vegan runner
!!! Go 49-ers !!!
pi_191880609
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 20:24 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

ja, heel bekend verschijnsel bij mij. Voorheen kon ik daar enorm teleurgesteld over zijn maar tegenwoordig heb ik het geaccepteerd dat bij mij hoort qua lopen, hoge pieken en diepe dalen,
Als het op zo'n dag dan ook niet lukt, dan stop ik er ook direkt mee want ik weet dat het meer kwaad dan goed doet.

Een oorzaak heb ik eigenlijk nooit kunnen ontdekken.
Volgens mij was dat ook het motto van Paula Radcliffe. Als het niet ging, dan stopte ze de training gewoon. Ze wilde alleen kwalitatief goede kilometers maken.
pi_191881965
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :P morgen weer een duurloopje op het programma. Ik ga voor een HM. Die afstand heb ik sinds de marathon van Amsterdam niet meer gelopen.

En in plaats van de vestingloop ga ik waarschijnlijk toch voor de HM bij Limburgs mooiste (Obvion Run), dus de afstanden mogen weer wat langer worden :)
Meer mensen die die run lopen?
Gelukt *O* die domper van eergisteren toch van me af kunnen zetten :)
Toch een beetje verkeken op hoe ver een HM eigenlijk is :')
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 7 maart 2020 @ 16:51:23 #85
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_191883370
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
Ik ben lui en loop niet meer dan een keer per week een rondje singels, niks om over te posten.
Nu staat dit topic weer in m'n MyAT, dus wieweet
Feyenoord!!! * Barēa
pi_191885067
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 16:51 schreef Bonobo11 het volgende:

[..]

Ik ben lui en loop niet meer dan een keer per week een rondje singels, niks om over te posten.
Nu staat dit topic weer in m'n MyAT, dus wieweet
Je liep vroeger ook altijd een rondje singels, dus dit is goed nieuws. Hoe gaat het trouwens met de liefdesbaby van jou en Swets, groeit hij/zij goed?
  zaterdag 7 maart 2020 @ 18:39:00 #87
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_191885141
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:35 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Je liep vroeger ook altijd een rondje singels, dus dit is goed nieuws.
Niks mis mee, lekker man
quote:
Hoe gaat het trouwens met de liefdesbaby van jou en Swets, groeit hij/zij goed?
Ehhh dat was iemand anders denk ik
Feyenoord!!! * Barēa
pi_191886378
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 23:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben :P morgen weer een duurloopje op het programma. Ik ga voor een HM. Die afstand heb ik sinds de marathon van Amsterdam niet meer gelopen.

En in plaats van de vestingloop ga ik waarschijnlijk toch voor de HM bij Limburgs mooiste (Obvion Run), dus de afstanden mogen weer wat langer worden :)
Meer mensen die die run lopen?
Ik heb hem vorig jaar gelopen, en ik vond het geen aanrader, dan kun je beter Maastricht Mooiste doen als je een loopje in die omgeving zoekt. Mooiere omgeving en toeschouwers langs de route.
De Obvion Run voelde meer als een normale training dan een wedstrijd wat mij betreft.

Ik geloof alleen wel dat Maastrichts dit jaar de 10 mijl als langste afstand heeft, dus geen hm
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_191887021
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
Ik lees soms nog wel eens in dit topic mee. Loop nauwelijks nog een dag niet, met zo af en toe een wedstrijdje. Zoals morgen natuurlijk de CPC en dan hopelijk over vier weken weer de marathon van Rotterdam
pi_191888990
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 18:39 schreef Bonobo11 het volgende:
Ehhh dat was iemand anders denk ik
Zeker weten van niet.

Zie hier de conceptie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een feest om terug te lezen trouwens: De Ekiden van 2014. Bijna 6 jaar geleden. Niet te bevatten. En ook hier veel namen die verdwenen lijken te zijn. Stipstreep heeft zelfs zijn account opgedoekt zag ik.
pi_191889364
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 19:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:

[..]

Ik heb hem vorig jaar gelopen, en ik vond het geen aanrader, dan kun je beter Maastricht Mooiste doen als je een loopje in die omgeving zoekt. Mooiere omgeving en toeschouwers langs de route.
De Obvion Run voelde meer als een normale training dan een wedstrijd wat mij betreft.

Ik geloof alleen wel dat Maastrichts dit jaar de 10 mijl als langste afstand heeft, dus geen hm
Een maat van me werkt bij Obvion en ik ben zelf ook in de regio opgegroeid, dus vandaar dat de keuze daarop is gevallen. Jammer dat het niet zo'n mooie run is qua toeschouwers. Het schijnt ook 2x hetzelfde rondje te zijn :')
Wel weer dom dat Maastrichts mooiste een week later is, zodat allebei niet echt een optie is.
Cuz I'm Mr. Brightside
  zaterdag 7 maart 2020 @ 21:50:03 #92
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191890399
Ekiden 2014. Even terug gelezen. Thnx @Zwabberhark, de foto's, verslagen = O+ Was echt een hele leuke editie!

En de foto van Bonobo en Swets man, nog steeds priceless!
pi_191892793
Iedereen die meedoet...alvast veel succes morgen bij de CPC! ^O^

Ik laat hem toch maar schieten...niet fit genoeg ;(
pi_191892976
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 21:24 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Een maat van me werkt bij Obvion en ik ben zelf ook in de regio opgegroeid, dus vandaar dat de keuze daarop is gevallen. Jammer dat het niet zo'n mooie run is qua toeschouwers. Het schijnt ook 2x hetzelfde rondje te zijn :')
Wel weer dom dat Maastrichts mooiste een week later is, zodat allebei niet echt een optie is.
Afgelopen jaar was het 1 groot rondje, maar misschien is het dit jaar aangepast.
Ik ben benieuwd wat je keuze gaat worden :D
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
pi_191896451
Veel plezier bij de CPC vandaag!
Hup Fok!kers! *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 07:54:13 #96
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191896465
Succes iedereen *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 08:12:42 #97
155227 crew  Guppy
dus
pi_191896588
Heel veel succes straks lopers! *O* Ik heb weer een date met de loopband...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zondag 8 maart 2020 @ 08:49:57 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191896819
Ja, veel plezier allemaal!

Voor mij ff een lekker loopvrij dagje. Misschien wat wandelen en wat krachttraining ^O^
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 09:37:20 #99
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191897247
Zijn recreatieve lopers tijdens de CPC ergens een beetje handig te volgen online?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 8 maart 2020 @ 09:49:59 #100
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191897367
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:37 schreef heywoodu het volgende:
Zijn recreatieve lopers tijdens de CPC ergens een beetje handig te volgen online?
Het enige is volgens mij de livestream van omroep West. De Ernst&Bobbie run is net begonnen :s)
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 09:50:40 #101
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191897371
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:49 schreef YUR het volgende:

[..]

Het enige is volgens mij de livestream van omroep West. De Ernst&Bobbie run is net begonnen :s)
Oh jammer, ik had op een fatsoenlijk leaderboard/tracking ofzo gehoopt. Lijkt wel of Nederlandse hardloopwedstrijden dat (bijna) altijd minder goed op orde hebben dan niet-Nederlandse evenementen :D
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 8 maart 2020 @ 09:59:45 #102
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191897466
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:50 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Oh jammer, ik had op een fatsoenlijk leaderboard/tracking ofzo gehoopt. Lijkt wel of Nederlandse hardloopwedstrijden dat (bijna) altijd minder goed op orde hebben dan niet-Nederlandse evenementen :D
Ik weet eigenlijk niet of de CPC een app heeft
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 10:11:51 #103
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191897591
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:59 schreef YUR het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet of de CPC een app heeft
Nou ja, heel veel evenementen (van grote marathons tot iets als de Vasaloppet) gebruiken gewoon een vergelijkbaar online leaderboard. Heel simpel, makkelijk in de browser en uiterst overzichtelijk. Het lijkt vaak wel alsof Nederlandse evenementen dat niet willen.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191897692
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:59 schreef YUR het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of de CPC een app heeft
Die is er wel!
pi_191898103
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 09:37 schreef heywoodu het volgende:
Zijn recreatieve lopers tijdens de CPC ergens een beetje handig te volgen online?
Via de CPC-app kan je bekenden tracken.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 10:55:08 #106
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191898185
Dank u, even m'n nicht erin gezet ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191899007
Mij hoeven jullie niet te tracken, ik kan 'm niet lopen wegens enorme gaarheid. Misschien naweeėn van nachtdiensten eerder deze week, misschien hooikoortsklachten. Ik had precies hetzelfde op de dag van de Bruggenloop, die ik ook niet kon lopen.
  Forum Admin zondag 8 maart 2020 @ 11:48:15 #108
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191899043
Balen zwabbert. Ik heb mijn rondje ook gehalveerd wegens snotter regenwindkou algehele blegh. Nog drie lange lange duurlopen en dan giet het oan.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191899516
Wat zonde Zwabber! Maar anders kom je lekker naar Nijmegen over twee weken, om samen met wyccie en mij een stukkie Stevensloop te doen.

Was heel gek. Ik loop al weken best lekker. Vrijdag had ik na 2 kilometer zo'n zere knie dat ik ben omgedraaid. Vandaag beetje bang begonnen aan 18km, maar helemaal niks geen last. Zo raar, maar wel fijn!

Ow ja, was ook voor het eerst sinds de marathon anderhalf jaar terug dat ik mijn drankriem weer om deed. Ik weet nu waar die 6 kilo is gaan zitten, hehe. Moest een standje losser.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Moderator zondag 8 maart 2020 @ 13:47:12 #110
155227 crew  Guppy
dus
pi_191901040
Hier staat de hele dag Omroep West al aan, wat is de CPC toch mooi O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191901156
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
Met pijll gaat het goed. Voldoende leuke dingen in mijn leven dat ik het hardlopen niet echt mis. Hoewel, het gaat toch wel een beetje kriebelen; misschien dat ik binnenkort, voor het eerst in mijn leven, eens met Evy of StartToRun ga beginnen. Ik hoop dat de enkel het toelaat.
pi_191901425
Waarom is die Evy zo populair eigenlijk?
  zondag 8 maart 2020 @ 14:25:00 #113
187069 slacker_nl
Sicko pur sang
pi_191901700
quote:
1s.gif Op zondag 8 maart 2020 14:09 schreef BredeBroeder het volgende:
Waarom is die Evy zo populair eigenlijk?
Omdat ze fier op je wordt.

Denk gewoon gemak, podcast op, dat volgen en je kan 5km lopen. Plus de app die ze tegenwoordig heeft schijnt ook wel leuk te zijn. Mijn vriendin (bij gebrek aan een beter woord) loopt er ook mee. Het is nu een soort van Endomondo voor beginners, je loopjes staan erin. Je kan onderhoudschema's erin vinden.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 8 maart 2020 @ 17:09:28 #114
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191904742
Bizar, interview met een vent van 74 op TV West......"geen record, maar het zat wel onder de twee uur geloof ik :) "

WTF man _O- _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 8 maart 2020 @ 17:39:34 #115
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191905414
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Mij hoeven jullie niet te tracken, ik kan 'm niet lopen wegens enorme gaarheid. Misschien naweeėn van nachtdiensten eerder deze week, misschien hooikoortsklachten. Ik had precies hetzelfde op de dag van de Bruggenloop, die ik ook niet kon lopen.
Jeeeez en ik maar petjes checken op die boulevard! Bummerrrr...
pi_191906206
Zo nieuw pr gelopen, 1:24:41. Heel tevreden, spieren ed voelen ok. Alleen een blaar opgelopen op mn teen :( tips iemand?
pi_191907649
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 18:22 schreef Sport_Life het volgende:
Zo nieuw pr gelopen, 1:24:41. Heel tevreden, spieren ed voelen ok. Alleen een blaar opgelopen op mn teen :( tips iemand?
Lekker knallen, goed man!
pi_191910737
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zeker weten van niet.

Zie hier de conceptie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een feest om terug te lezen trouwens: De Ekiden van 2014. Bijna 6 jaar geleden. Niet te bevatten. En ook hier veel namen die verdwenen lijken te zijn. Stipstreep heeft zelfs zijn account opgedoekt zag ik.
Dat is een poos terug. Een jaar voor mijn eerste ekiden. Wat veel teams ook van hier. Nog plannen voor dit jaar?
pi_191911815
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 17:39 schreef Quoi het volgende:

[..]

Jeeeez en ik maar petjes checken op die boulevard! Bummerrrr...
Ja sorry. Ik vond het ook jammer...
pi_191916165
Eergisteren had ik mijn eerste echte Roparuntraining. Dus 2 kilometer lopen, dan de auto in, 3 anderen laten lopen en dan ik weer. Uiteindelijk heb ik zo ruim 13 kilometer afgelegd.
Zoiets heb ik nooit eerder gedaan en het viel me heel erg mee met de benen. Maar ook hier gold dat ik na een paar kilometer pas op gang kwam. We hadden echt een prachtige dag uitgekozen. Mooie teamtraining gehad dus.

En gisteren heb ik een heerlijke halve marathon gelopen bij de CPC. Ik wist niet of ik last zou hebben van de Roparuntraining, want ik was zaterdag en gisterochtend wel heel erg moe.
Maar toen ik eenmaal liep ging het heel erg fijn en soepel.

Wat ik niet snap is waarom ik in startwave 3 was geplaatst, ik moest echt heel veel mensen inhalen, dus de eerste kilometers kon ik niet genoeg vaart maken. Misschien had ik zelf ook gewoon helemaal voorin het vak moeten staan. Maar goed, ik was toch niet van plan om keihard te racen, dus dan maar wat meer geduld.

Als ik wat meer mijn best had gedaan, was een PR misschien ook wel mogelijk geweest, want zo goed ging het (wederom een week na een marathon). Maar dit voelde zo erg fijn dat ik er gewoon van wilde genieten. En dat heb ik gedaan, van start tot finish. O+

Na de eindsprint was ik niet eens moe of aan het hijgen. Mijn VO2max was ook nog eens gestegen, 3 punten meer dan voor de Roparuntraining. :D

quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 11:45 schreef Zwabberhark het volgende:
Mij hoeven jullie niet te tracken, ik kan 'm niet lopen wegens enorme gaarheid. Misschien naweeėn van nachtdiensten eerder deze week, misschien hooikoortsklachten. Ik had precies hetzelfde op de dag van de Bruggenloop, die ik ook niet kon lopen.
Jammer dat we niet samen hebben kunnen lopen. Hopelijk voel je je nu wel beter. :*
pi_191917677
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
Blessure na blessure :') nu weer een wonderlijke pijnlijke voet uit het niets want kan ook zo niet echt afstand opbouwen, echt, uit het niets. Maar post ook vooral amper nog op FOK! :P dus valt niet veel te vertellen.
Ja doei.
  maandag 9 maart 2020 @ 10:49:46 #122
3878 Vork
Manisch creatief
pi_191918521
quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:45 schreef motorbloempje het volgende:

Blessure na blessure :') nu weer een wonderlijke pijnlijke voet uit het niets want kan ook zo niet echt afstand opbouwen, echt, uit het niets. Maar post ook vooral amper nog op FOK! :P dus valt niet veel te vertellen.
Balen. :{ De situatie is hier echt precies zo. Voet- en rugklachten komen en gaan, soms weet ik ook echt niet waarom. Het enige wat ik opbouw is een heel ritueel van rekoefeningen en kilo's ipv kilometers :').

Verder nog steeds naar je zin daar?
pi_191920457
Wat was de CPC gisteren heerlijk. Echt top gelopen.
Net voor de start zegt een vriendin tegen me: ik wil nog wel een keer een halve onder de twee uur lopen. Waarop ik zeg: Dat gaat me echt nooit lukken. Loop gemiddeld 2:05 - 2:10.
Maar blijkbaar triggerde dit iets bij me. Km na km rond de 5:30-5:40. Voelde super, maar dacht op de helft ga nu lekker rustig uitrollen. Maar bleef toch gewoon lekker door lopen en zo zat ik al snel op de 14 km. Nu uitrollen dan? Oh flinke wind bij de havens in Scheveningen. Maar weerhield me niet. Toch even snel een appje sturen en een fotootje op de boulevard maken. En door... Helaas na 20 km begon ik mijn rechterbeen iets te voelen, dus toch rustiger aangedaan. Maar zo super blij met mijn eindtijd: 2.01:14

Ben klaar voor Rotterdam :) gaat helemaal goed komen
  maandag 9 maart 2020 @ 15:34:30 #124
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191923219
Ik heb dit weekend 2km hard gelopen :') Meer trokken mijn knieen nog niet. Daarom gisteren maar flink geragd in de sportschool en ik loop op mijn werk gerust 8km heen en weer.

Hebben jullie deze al gezien? Asics wil graag de Vaporfly evenaren, denk ik.
https://www.asics.com/gb/(...).html?width=Standard

In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  maandag 9 maart 2020 @ 15:40:59 #125
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191923314
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2020 21:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Zeker weten van niet.

Zie hier de conceptie:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een feest om terug te lezen trouwens: De Ekiden van 2014. Bijna 6 jaar geleden. Niet te bevatten. En ook hier veel namen die verdwenen lijken te zijn. Stipstreep heeft zelfs zijn account opgedoekt zag ik.
Ik heb hem op Facebook. Is meer aan het elliptigo-en tegenwoordig, denk ik.

En over de Ekiden 2014: leuk, om al die foto's te zien. Ik zie ook mensen met wie ik dit jaar best veel samen hardliep of die ik tegenkwam op evenementen (Bjorn, Guard, stipstreep, TheWhiteCowboy, YUR).

Sommigen zijn tegenwoordig druk met werk, anderen maken jaloersmakende trailreizen (Guard!), ik ben velen van hen dankbaar voor het loopplezier en inspiratie.

[ Bericht 7% gewijzigd door SEMTEX op 09-03-2020 16:07:37 ]
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191924686
Ik zie overigens bijna alleen maar hele dikke PRs of heel lekker gelopen wedstrijden bij iedereen gisteren op de CPC, is daar een dauwpunt-technische verklaring voor of hadden alle lichamen gewoon door dat het gister moest gebeuren omdat waarschijnlijk alle andere dingen de komende tijd afgelast worden?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  maandag 9 maart 2020 @ 17:43:37 #127
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191925153
Vanaf de opgang de boulevard op had iedereen flinke meewind, net op het punt waarop je wel ff een doorstart kan gebruiken. Misschien daarom :P
pi_191926310
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie overigens bijna alleen maar hele dikke PRs of heel lekker gelopen wedstrijden bij iedereen gisteren op de CPC, is daar een dauwpunt-technische verklaring voor of hadden alle lichamen gewoon door dat het gister moest gebeuren omdat waarschijnlijk alle andere dingen de komende tijd afgelast worden?
Ik had weer eens last van supercompensatie. :D
Maar dat dauwpuntding zou best eens kunnen kloppen! Mijn longen voelden prima aan. Maar dat kan Zwabber ons vast vertellen.

Op een gegeven moment zag ik iemand die op jou leek, maar ik liep haar voorbij. En met jouw rugklachten had je gisteren vast niet gelopen.

Wel jammer dat er zoveel geblesseerden zijn. -O- Lopen is zo leuk.
pi_191926901
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie overigens bijna alleen maar hele dikke PRs of heel lekker gelopen wedstrijden bij iedereen gisteren op de CPC, is daar een dauwpunt-technische verklaring voor of hadden alle lichamen gewoon door dat het gister moest gebeuren omdat waarschijnlijk alle andere dingen de komende tijd afgelast worden?
Omstandigheden waren ideaal.
Temperatuur perfect, begin wat wind tegen maar toen liep iedereen nog redelijk bij elkaar. Na ca 7km wind in de rug, toen ff omhoog de boulevard op met wind in de rug en de laatste paar km gingen naar beneden richting finish. Dus heerlijk snel parcours icm de goede weers omstandigheden deed t m :). Zelfs nog even tijd genomen voor een plas pauze onderweg :+
En wat bij mij ook mee speelde was dat ik eigenlijk wil knallen met de marathon in april, maar onbewust houd ik er rekening mee dat t niet doorgaat.
Dus dit pr staat dan iig alvast :P (ik denk niet dat ik nog een keer voor een snelle marathon ga trainen - teveel efforts)
pi_191929892
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 06:52 schreef wyccie het volgende:
Jammer dat we niet samen hebben kunnen lopen. Hopelijk voel je je nu wel beter. :*
Zeker jammer, al had je dan minder snel moeten lopen :*

quote:
1s.gif Op maandag 9 maart 2020 09:45 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Blessure na blessure :') nu weer een wonderlijke pijnlijke voet uit het niets want kan ook zo niet echt afstand opbouwen, echt, uit het niets. Maar post ook vooral amper nog op FOK! :P dus valt niet veel te vertellen.
Hmm, wat ontzettend jammer mo... D'n Wolve loopt wel weer geregeld zie ik op Strava?

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
ik loop op mijn werk gerust 8km heen en weer.
Staat de koffieautomaat zover, of heb je veel koffie nodig? :P

quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

En over de Ekiden 2014: leuk, om al die foto's te zien. Ik zie ook mensen met wie ik dit jaar best veel samen hardliep of die ik tegenkwam op evenementen (Bjorn, Guard, stipstreep, TheWhiteCowboy, YUR).

Jij was niet op de Ekiden 2014 aanwezig toch? Ik weet dat ik heel veel mensen gesproken heb die dag, maar jou kan ik me niet herinneren?

Wanneer zijn je knieklachten begonnen?
pi_191929993
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 17:06 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik zie overigens bijna alleen maar hele dikke PRs of heel lekker gelopen wedstrijden bij iedereen gisteren op de CPC, is daar een dauwpunt-technische verklaring voor of hadden alle lichamen gewoon door dat het gister moest gebeuren omdat waarschijnlijk alle andere dingen de komende tijd afgelast worden?
Meewind op de boulevard en maandenlang met storm hebben moeten trainen. Dus iedereen is berensterk geworden.

Het mooiste verhaal moet trouwens nog komen, maar @RobertoCarlos schiet niet erg op. Echt, dit is het beste hardloopverhaal OOIT.
pi_191930934
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:40 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb hem op Facebook. Is meer aan het elliptigo-en tegenwoordig, denk ik.

En over de Ekiden 2014: leuk, om al die foto's te zien. Ik zie ook mensen met wie ik dit jaar best veel samen hardliep of die ik tegenkwam op evenementen (Bjorn, Guard, stipstreep, TheWhiteCowboy, YUR).

Sommigen zijn tegenwoordig druk met werk, anderen maken jaloersmakende trailreizen (Guard!), ik ben velen van hen dankbaar voor het loopplezier en inspiratie.
Ja we hebben best veel loopjes samen gedaan en ook nog van die leuke kneuterige o.a. Leudal Trail, D'n Dries, de Kermis run, de Via Belgica ( :') ).
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 9 maart 2020 @ 23:45:51 #133
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_191932741
Ik loop nog regelmatig. Nu 2 x per week want ik fiets vooral.

Train voor de alp dhuzes op dit moment!

Afgelopen jaren een paar keer een halve marathon gelopen met wisselend succes... Barcelona loop ik het best. Vooroverloop en CPC het beroerdste :')


https://www.strava.com/athletes/6667267

Fok gebruik ik trouwens nauwelijks nog... alleen de sport fp. Nieuws is hier altijd kut en het forum kom ik (bijna) nooit meer :)

Verder zal ik het hardloopforum altijd dankbaar blijven voor de leuke contacten, evenementen en vooral puike tips <3

[ Bericht 14% gewijzigd door Jumparound op 09-03-2020 23:54:55 ]
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 10 maart 2020 @ 09:27:27 #134
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191935784
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 22:13 schreef Guard het volgende:

[..]

Ja we hebben best veel loopjes samen gedaan en ook nog van die leuke kneuterige o.a. Leudal Trail, D'n Dries, de Kermis run, de Via Belgica ( :') ).
Zonde dat die laatste niet meer bestaat. Het concept was mooi en het parcours uniek. Alleen de uitvoering een beetje slecht.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 10 maart 2020 @ 09:47:58 #135
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191936108
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 21:16 schreef Zwabberhark het volgende:

Staat de koffieautomaat zover, of heb je veel koffie nodig? :P
Het terrein waar ik werk is redelijk groot en ik moet regelmatig heen en weer lopen om te testen voor mijn werk.

quote:
Jij was niet op de Ekiden 2014 aanwezig toch? Ik weet dat ik heel veel mensen gesproken heb die dag, maar jou kan ik me niet herinneren?
Nee klopt, ben alleen Fokkers tegen gekomen op andere evenementen.

quote:
Wanneer zijn je knieklachten begonnen?
Eind november. Heb begin december nog een 5km urban trail gelopen en 9 januari nog 4,6km wedstrijdje en sindsdien ben ik aan het herstellen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  dinsdag 10 maart 2020 @ 10:01:45 #136
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191936290
Allemaal hardloopoldbies O+
F means you're fucked
pi_191937512
Er is weer iets meer duidelijkheid in mijn blessureverhaal. Waarschijnlijk hebben, toen het in mijn rug schoot, mijn buik/rompspieren zich tijdelijk uitgeschakeld/gestopt met aanspannen om de lage rug te beschermen. Die weten nu niet meer hoe ze zich moeten aanspannen waardoor de hele stabiliteit in bepaalde bewegingen zoek is. Eén been heffen vanuit stilstand is al moeilijk en daarbij ga ik compenseren. Dat compenseren gebeurt door de rugstrekkers en de bilspier, en dat heeft er voor gezorgd dat één zo'n bilspier overspannen is geraakt (piriformis). Die drukt dan op een zenuw, en dat veroorzaakt klachten die vaak met hernia verward worden.

Dus het advies is nu heel erg terug naar de basis qua oefeningen, veel rekken en mogelijk dry needling als de piriformis niet wil ontspannen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191937603
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:30 schreef La_Tramposa het volgende:
Er is weer iets meer duidelijkheid in mijn blessureverhaal. Waarschijnlijk hebben, toen het in mijn rug schoot, mijn buik/rompspieren zich tijdelijk uitgeschakeld/gestopt met aanspannen om de lage rug te beschermen. Die weten nu niet meer hoe ze zich moeten aanspannen waardoor de hele stabiliteit in bepaalde bewegingen zoek is. Eén been heffen vanuit stilstand is al moeilijk en daarbij ga ik compenseren. Dat compenseren gebeurt door de rugstrekkers en de bilspier, en dat heeft er voor gezorgd dat één zo'n bilspier overspannen is geraakt (piriformis). Die drukt dan op een zenuw, en dat veroorzaakt klachten die vaak met hernia verward worden.

Dus het advies is nu heel erg terug naar de basis qua oefeningen, veel rekken en mogelijk dry needling als de piriformis niet wil ontspannen.
Dat klinkt logisch, en vooral fijn dat er dan iets is wat je kunt doen. Hopelijk doen de oefeningen en het rekken wat. :*
pi_191937998
quote:
2s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 09:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Zonde dat die laatste niet meer bestaat. Het concept was mooi en het parcours uniek. Alleen de uitvoering een beetje slecht.
Je hebt nu de Heuvelland marathon, beetje hetzelfde idee.
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 12:45:02 #140
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191938728
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 11:59 schreef Guard het volgende:

[..]

Je hebt nu de Heuvelland marathon, beetje hetzelfde idee.
Als mijn knie weer wil, wil ik hem wel eens proberen.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_191942274
Komende zondag mijn eerste wedstrijd van 2020 op programma staan maar de vraag of het doorgaat. Ik acht de kans klein...

https://www.drunenseduinenloop.nl/nieuws?n=1629
pi_191942411
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:10 schreef alpeko het volgende:
Komende zondag mijn eerste wedstrijd van 2020 op programma staan maar de vraag of het doorgaat. Ik acht de kans klein...

https://www.drunenseduinenloop.nl/nieuws?n=1629
Vergeet het maar. Alle grote evenementen afgelast. Daar valt deze ook wel onder, schat ik in. Zonde, lopen ook veel leden van onze club mee.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191942494
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:15 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Vergeet het maar. Alle grote evenementen afgelast. Daar valt deze ook wel onder, schat ik in. Zonde, lopen ook veel leden van onze club mee.
Meer dan 1000 deelnemers neem ik aan... dus zal een streep door gaan.

Begrijpelijk ook wel.

Het voorseizoen zal er voor meer mensen wat anders uit komen te zien. Zonde van de goede winter maar dan maar lekker door blijven trainen.
pi_191942613
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:17 schreef alpeko het volgende:

[..]

Meer dan 1000 deelnemers neem ik aan... dus zal een streep door gaan.

Begrijpelijk ook wel.

Het voorseizoen zal er voor meer mensen wat anders uit komen te zien. Zonde van de goede winter maar dan maar lekker door blijven trainen.
Ja, is al zeker afgelast. Brabantse Burgemeesters hebben net in persconferentie gezegd dat alles is afgelast. Goed alternatief: volgende week de Stevensloop in Nijmegen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191942676
Blij dat mijn loopje dit weekend in Hellendoorn is. :X

Zwabber, weer beetje bijgetrokken?
pi_191943227
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:23 schreef GotC het volgende:
Blij dat mijn loopje dit weekend in Hellendoorn is. :X

Zwabber, weer beetje bijgetrokken?
Oh ja Salland *O*
Hup GotC *G*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_191943323
Ik sta niet in het lijstje, maar kom toch voorzichtig ook even zwaaien :W
En dat is čcht toeval, want ik kijk hier eigenlijk voor het eerst sinds een jaar weer...

Na mijn marathon in 2015 is het kwakkelen qua lopen begonnen, met ups en downs, af en toe een HM, maar ook af en toe maanden niets. Op dit moment probeer ik er weer een beetje regelmaat in te krijgen.
Wat ik wel weet is dat alle leuke mensen op dit forum me jarenlang enorm hebben geholpen om van niets tot en marathon te komen.

En die Ekiden van 2014 was inderdaad legendarisch, maar die van 2013 was ook super (KOM OP NERDS, RENNEN!!! :) )
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 maart 2020 13:03 schreef Zwabberhark het volgende:
Over mensen gesproken die niet of nauwelijks meer lopen, misschien wel leuk om een lijstje te maken met lopers die hier niet of nauwelijks meer posten, of misschien zelfs niet meer lopen.

Kortom, hoe is het nu met:
@:Swetsenegger
@:Bonobo11
@:Mr.B
@:Jero_nimo
@:Daywalk3r
@:Twinky
@:Jumparound
@:MaleDuck
@:pijll
@:Corniel
@:motorbloempje
@:Wolve000

En wellicht nog vele anderen, maar mijn hersens zijn oud en verrot na nachtdiensten.
pi_191945684
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:46 schreef Guard het volgende:

[..]

Oh ja Salland *O*
Hup GotC *G*
Kreeg al een Facebook herinnering van toen ik jouw mobiele verzorgingspost was :D

Maarre, vind het wel spannend! Ook al is het maar 25km :+.
pi_191945697
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar kom toch voorzichtig ook even zwaaien :W
En dat is čcht toeval, want ik kijk hier eigenlijk voor het eerst sinds een jaar weer...

Na mijn marathon in 2015 is het kwakkelen qua lopen begonnen, met ups en downs, af en toe een HM, maar ook af en toe maanden niets. Op dit moment probeer ik er weer een beetje regelmaat in te krijgen.
Wat ik wel weet is dat alle leuke mensen op dit forum me jarenlang enorm hebben geholpen om van niets tot en marathon te komen.

En die Ekiden van 2014 was inderdaad legendarisch, maar die van 2013 was ook super (KOM OP NERDS, RENNEN!!! :) )
[..]

O+! Leuk dat je weer even langskomt!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 19:05:27 #150
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191945706
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Kreeg al een Facebook herinnering van toen ik jouw mobiele verzorgingspost was :D

Maarre, vind het wel spannend! Ook al is het maar 25km :+.
Maar?
F means you're fucked
pi_191946789
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:05 schreef YUR het volgende:

[..]

Maar?
Dit. 25 kilometer is gewoon een pleuriseind
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191948307
Inderdaad.
GotC is de nieuwe YUR. *O*
pi_191948587
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Dit. 25 kilometer is gewoon een pleuriseind
Vind ik nu al ja :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 20:59 schreef wyccie het volgende:
Inderdaad.
GotC is de nieuwe YUR. *O*
Mnoh O+ O+!
  dinsdag 10 maart 2020 @ 21:24:02 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191948797
Jaaaaa goed man _O_
pi_191948875
25 is écht niet weinig. Wel superstoer *O*
pi_191948987
Eerst nog ff doen hč jongens :+
pi_191949809
Begin langzaam te vrezen dat de Stevensloop ook wordt afgelast. Wat denken jullie?
pi_191949835
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 22:13 schreef Cavalier het volgende:
Begin langzaam te vrezen dat de Stevensloop ook wordt afgelast. Wat denken jullie?
Dikke kans.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191953416
Nee. ;(
Ik heb gisteren 4 startnummers gekregen. Stevensloop, ga alsjeblieft door!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 07:04:36 #160
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191953479
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 06:49 schreef wyccie het volgende:
Nee. ;(
Ik heb gisteren 4 startnummers gekregen. Stevensloop, ga alsjeblieft door!
Ik hoop het van harte voor je (en de rest), maar de kans lijkt me behoorlijk klein :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191953651
Als jullie een training lopen en je komt een andere loper tegen, begroeten jullie die dan? Een "hoi" oid.
Ik merk dat ik dat wel doe :@ en soms zeggen ze niks terug en dan denk ik bij mezelf "nou, dan niet he :O "
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 07:42:25 #162
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191953670
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als jullie een training lopen en je komt een andere loper tegen, begroeten jullie die dan? Een "hoi" oid.
Ik merk dat ik dat wel doe :@ en soms zeggen ze niks terug en dan denk ik bij mezelf "nou, dan niet he :O "
De manier waarop - "hallo!", "goedemorgen/middag!" of een simpel knikje - hangt een beetje af van hoe ik aan het lopen ben (rustig of juist aan het einde nog even wat eruit willen persen), maar in principe altijd wel op een of andere manier ja :Y

Vorige week tijdens mijn eerste HM-afstand werd ik nog ingehaald door een jongedame die me nog even "Goed bezig!" toe riep met een paar km te gaan, ik kende haar totaal niet maar het gaf me toch even een kleine boost voor dat laatste stukje :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191953715
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De manier waarop - "hallo!", "goedemorgen/middag!" of een simpel knikje - hangt een beetje af van hoe ik aan het lopen ben (rustig of juist aan het einde nog even wat eruit willen persen), maar in principe altijd wel op een of andere manier ja :Y

Vorige week tijdens mijn eerste HM-afstand werd ik nog ingehaald door een jongedame die me nog even "Goed bezig!" toe riep met een paar km te gaan, ik kende haar totaal niet maar het gaf me toch even een kleine boost voor dat laatste stukje :@
:D ja leuk is dat. Merk je toch dat je een soort community bent.
Cuz I'm Mr. Brightside
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 07:48:35 #164
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191953737
Overigens begroet ik mensen die gewoon aan het wandelen zijn, met name ouderen (die worden er vaak zichtbaar even blij van), ook meestal wel :Y
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 maart 2020 @ 08:15:12 #165
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191954013
Gewoon altijd groeten met een glimlach :Y
F means you're fucked
pi_191954301
Altijd een hoi of een vingertje hier.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191954476
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als jullie een training lopen en je komt een andere loper tegen, begroeten jullie die dan? Een "hoi" oid.
Ik merk dat ik dat wel doe :@ en soms zeggen ze niks terug en dan denk ik bij mezelf "nou, dan niet he :O "
Zijn vaak vrouwen die niet reageren maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ;) Ik geef meestal een knikje of een opstoken vinger (niet de middelvinger).
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 11:15:04 #168
155227 crew  Guppy
dus
pi_191956290
Als mensen niks zeggen, denk ik altijd dat ze heel moe zijn en niet meer kunnen :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 11 maart 2020 @ 11:25:23 #169
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191956436
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 11:15 schreef Guppy het volgende:
Als mensen niks zeggen, denk ik altijd dat ze heel moe zijn en niet meer kunnen :)
Ik had dat inderdaad ook bij groepsduurlopen. Hoe zwaarder het werd, hoe minder energie ik over had om te praten.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  woensdag 11 maart 2020 @ 11:29:32 #170
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191956471
quote:
2s.gif Op woensdag 11 maart 2020 11:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik had dat inderdaad ook bij groepsduurlopen. Hoe zwaarder het werd, hoe minder energie ik over had om te praten.
Er zijn regelmatig mensen die gek worden van me tijdens het lopen :D
F means you're fucked
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 11:32:17 #171
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191956504
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 11:29 schreef YUR het volgende:

[..]

Er zijn regelmatig mensen die gek worden van me tijdens het lopen :D
Ben jij mijn vriendin?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 11 maart 2020 @ 11:33:37 #172
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191956521
quote:
17s.gif Op woensdag 11 maart 2020 11:32 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ben jij mijn vriendin?
Die is beter op de latten en met wapens
F means you're fucked
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 12:04:00 #173
155227 crew  Guppy
dus
pi_191956999
Overigens denk ik ook altijd dat als iemand me inhaalt, dat ie dan veel korter hoeft dan ik. Of net begonnen is of zo :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  Admin woensdag 11 maart 2020 @ 12:05:31 #174
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191957012
quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als jullie een training lopen en je komt een andere loper tegen, begroeten jullie die dan? Een "hoi" oid.
Ik merk dat ik dat wel doe :@ en soms zeggen ze niks terug en dan denk ik bij mezelf "nou, dan niet he :O "
Vandaag pas bij de vijfde passerende hardloper een glimlach terug gekregen. De rest keek stug voor zich uit.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_191957041
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 09:08 schreef alpeko het volgende:

[..]

Zijn vaak vrouwen die niet reageren maar dat kan natuurlijk aan mij liggen ;) Ik geef meestal een knikje of een opstoken vinger (niet de middelvinger).
Valt mij ook idd op :D.
Meeste mannen groeten wel :Y.
  Forum Admin woensdag 11 maart 2020 @ 12:07:57 #176
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191957051
Ik groet ook stug iedereen. Zelfs naar wielrenners, want die hebben het zo zwaar dat ze bijna niet kunnen groeten.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191957109
Ik groet meestal iedereen die ik tegenkom, inclusief wandelaars.
Alleen op rondjes waarbij ik helemaal stuk ga wil ik nog wel eens iedereen negeren.

Zijn de mensen hier trouwens bekend met de samengezond app? Kun je door hem te koppelen aan strava punten sparen om wekelijks vouchers van 5,- te sparen bij bv decathlon en coolblue 8-)
Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef DevilsWhore het volgende:
hehehe, LMN is raarder dan ik :D
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 12:30:12 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191957435
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 11:33 schreef YUR het volgende:

[..]

Die is beter op de latten en met wapens
10km in 44 minuten doe ik ook niet na :P Maar genoeg mensen hier uiteraard wel, gok ik
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 12:30:55 #179
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191957444
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:05 schreef Breuls het volgende:

[..]

Vandaag pas bij de vijfde passerende hardloper een glimlach terug gekregen. De rest keek stug voor zich uit.
De aanhouder wint, zo blijkt. Gewoon door blijven gaan met begroetingen en/of glimlachen verspreiden, goed voor de wereld O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191957447
Hier ook en lach, hoi of opgestoken hand voor medelopers. De meerderheid groet terug is mijn ervaring.
pi_191957477
quote:
0s.gif Op zondag 8 maart 2020 21:30 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Dat is een poos terug. Een jaar voor mijn eerste ekiden. Wat veel teams ook van hier. Nog plannen voor dit jaar?
Toevallig is onlangs het woord Ekiden weer gevallen in de enige echte Ekiden Whatsappgroep. Ik geloof dat er wel weer plannen zijn om een team op de been te krijgen. Maar dat hoeft niet per se in Rotterdam te zijn, de Ekiden van de ponyweek in Heeten wordt ook al een paar jaar genoemd.
pi_191957545
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef McTwente het volgende:

[..]

Toevallig is onlangs het woord Ekiden weer gevallen in de enige echte Ekiden Whatsappgroep. Ik geloof dat er wel weer plannen zijn om een team op de been te krijgen. Maar dat hoeft niet per se in Rotterdam te zijn, de Ekiden van de ponyweek in Heeten wordt ook al een paar jaar genoemd.
Ah oké. Ik denk dat ik weer met collega's loop in Rotterdam. Mocht dat niks worden zou ik wel mee willen lopen als er een FOK! team komt.
  Admin woensdag 11 maart 2020 @ 13:03:01 #183
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191958037
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]

De aanhouder wint, zo blijkt. Gewoon door blijven gaan met begroetingen en/of glimlachen verspreiden, goed voor de wereld O+
Ja, ik blijf het gewoon doen hoor. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_191961880
Nou. Hier zijn zelfs de clubtrainingen afgelast tot en met maandag. Sociale onthouding.

Disclaimer: deze post is verstuurd vanuit Brabant, leest u dit bericht op een minimale afstand van twee meter van uw scherm.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191962402
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Nou. Hier zijn zelfs de clubtrainingen afgelast tot en met maandag. Sociale onthouding.

Disclaimer: deze post is verstuurd vanuit Brabant, leest u dit bericht op een minimale afstand van twee meter van uw scherm.
Dat gaat wel ver, alleen de bar dichtgooien lijkt mij toch wel genoeg. Je loopt toch meestal niet in de adem van een ander.. 2 meter afstand moet lukken.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 17:11:55 #186
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191962436
https://www.loopgroep2000.nl/

quote:
Gaan we in 2020 ook de 1000 deelnemers halen met de halve marathon ?

Vooralsnog geen maatregelen i.v.m. het corona-virus
Nog even 3,5 week die gekkigheid weghouden van de Bible Belt aub
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191964547
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 19:04 schreef GotC het volgende:

[..]

Kreeg al een Facebook herinnering van toen ik jouw mobiele verzorgingspost was :D

Maarre, vind het wel spannend! Ook al is het maar 25km :+.
O+ die ondersteuning had ik toen echt nodig. Het ging niet van harte :D

Maar jij gaat die 25 km ownen *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_191965148
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:04 schreef Guppy het volgende:
Overigens denk ik ook altijd dat als iemand me inhaalt, dat ie dan veel korter hoeft dan ik. Of net begonnen is of zo :)
Als ik iemand inhaal denk ik altijd die zal wel denken dat ik een klein rondje loop :|
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 19:23:57 #189
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191965180
Ik haal eigenlijk nooit iemand in en wordt ook zeer zelden ingehaald, zeker 95% van de hardlopers die ik onderweg tegenkom lopen me tegemoet :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191965487
Ik denk dat vrouwen niet groeten, omdat het toch wel een ding is als vrouwen door onbekende mannen aangesproken worden. Vergelijkbaar met de gewone straatjochie-pssstt'ers.
Nou heb ik dat zelf nooit bij hardlopers, ik groet altijd terug. Maar ook bij mij groeten de meeste mannen wel terug, en vrouwen iets minder. Dus misschien zijn vrouwen in het algemeen niet zo groeterig.
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:11 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Ik groet meestal iedereen die ik tegenkom, inclusief wandelaars.
Alleen op rondjes waarbij ik helemaal stuk ga wil ik nog wel eens iedereen negeren.

Zijn de mensen hier trouwens bekend met de samengezond app? Kun je door hem te koppelen aan strava punten sparen om wekelijks vouchers van 5,- te sparen bij bv decathlon en coolblue 8-)
Ja, en van de Hema! Fijn spaarprogramma is dat.
pi_191965628
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef McTwente het volgende:
de enige echte Ekiden Whatsappgroep
Grapjas. :P

quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2020 16:39 schreef mosselmossel het volgende:
Disclaimer: deze post is verstuurd vanuit Brabant, leest u dit bericht op een minimale afstand van twee meter van uw scherm.
Je wordt bedankt, mossel. Ik moest wel dichterbij het scherm komen om dit te kunnen lezen.
Nou ja, dan bouw ik in ieder geval immuniteit op, toch?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 19:43:06 #192
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191965660
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:36 schreef wyccie het volgende:
Ik denk dat vrouwen niet groeten, omdat het toch wel een ding is als vrouwen door onbekende mannen aangesproken worden. Vergelijkbaar met de gewone straatjochie-pssstt'ers.
Nou ja, er zit nog wel een verschil tussen iemand echt aanspreken en in het voorbijgaan er even een 'hallo' uit gooien terwijl je duidelijk gewoon door loopt :P

Maar goed, ik merk weinig verschil: zowel mannen als vrouwen (waar er veel meer van hardlopen schijnbaar) groeten nagenoeg altijd terug.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191965680
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 17:10 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Dat gaat wel ver, alleen de bar dichtgooien lijkt mij toch wel genoeg. Je loopt toch meestal niet in de adem van een ander.. 2 meter afstand moet lukken.
Het is het advies dat er ligt van het RIVM. Sociale onthouding. Dus niet naar plekken met een behoorlijk aantal anderen. En dat geldt dus ook voor trainingen bij sportclubs. Ik snap het wel. Het is echt gekkenhuis hier in Brabant, maar het is even niet anders.
En alleen de bar dicht helpt niet. Dan zie je elkaar toch allemaal vooraf in het clubhuis en je loopt toch in groepen vaak. Dus ja, dat hoort niet nu.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191966836
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 12:33 schreef McTwente het volgende:

[..]

Toevallig is onlangs het woord Ekiden weer gevallen in de enige echte Ekiden Whatsappgroep. Ik geloof dat er wel weer plannen zijn om een team op de been te krijgen. Maar dat hoeft niet per se in Rotterdam te zijn, de Ekiden van de ponyweek in Heeten wordt ook al een paar jaar genoemd.
Er is er ook eentje in Utrecht, ieder jaar in het laatste weekend van oktober. Dat ligt lekker centraal lijkt me.

quote:
7s.gif Op woensdag 11 maart 2020 07:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
Als jullie een training lopen en je komt een andere loper tegen, begroeten jullie die dan? Een "hoi" oid.
Ik merk dat ik dat wel doe :@ en soms zeggen ze niks terug en dan denk ik bij mezelf "nou, dan niet he :O "
Het gebeurt heel vaak, maar ik ben daar eigenlijk te verlegen voor. Bij vrouwen doe ik dat sowieso niet omdat ik bang ben dat ze vinden dat ik ze lastigval.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:23 schreef GotC het volgende:
Zwabber, weer beetje bijgetrokken?
Ik wilde vanavond weer meetrainen met mijn club, maar op weg er naartoe merkte ik dat ik te moe was en ben ik weer omgekeerd. Twee nachten slecht geslapen, dat kan je soms hebben. Komt goed.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 16:51 schreef GlenHighland het volgende:
Ik sta niet in het lijstje, maar kom toch voorzichtig ook even zwaaien :W

Haaai. Wie was die maat van Swets ook alweer? Aquero of zoiets?
pi_191966849
Hoe doen mensen in gesloten gebieden eigenlijk boodschappen? Zover is het in Brabant nog niet, maar dat komt wellicht nog wel.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 20:43:27 #196
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191966859
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 20:43 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe doen mensen in gesloten gebieden eigenlijk boodschappen? Zover is het in Brabant nog niet, maar dat komt wellicht nog wel.
In de supermarkt, onder anderen. Nou ja, in sommige delen in China werden de boodschappen bij je bezorgd toen de boel daar nog helemaal in lockdown zat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator woensdag 11 maart 2020 @ 21:05:26 #197
155227 crew  Guppy
dus
pi_191967357
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 19:22 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Als ik iemand inhaal denk ik altijd die zal wel denken dat ik een klein rondje loop :|
Sorry :@
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191967592
Als er iets van oogcontact is groet ik meestal wel, nog nooit iemand gehad die denkt dat ik hem/haar lastig val. 'Goed bezig' ook wel eens, als het van toepassing is ;)
Heb wel vaak, als ik wandelaars of hardlopers achterop kom, dat ze me niet aan horen komen, hoeveel herrie ik ook probeer te maken, zelf stampen ze kennelijk nog harder. :) Als ik dan voorbij kom (of tussendoor, als daar de meeste ruimte is) schrikken ze zich een ongeluk. :s)
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 11 maart 2020 @ 21:19:23 #199
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191967640
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 21:17 schreef diesnelle het volgende:
Als er iets van oogcontact is groet ik meestal wel, nog nooit iemand gehad die denkt dat ik hem/haar lastig val. 'Goed bezig' ook wel eens, als het van toepassing is ;)
Heb wel vaak, als ik wandelaars of hardlopers achterop kom, dat ze me niet aan horen komen, hoeveel herrie ik ook probeer te maken, zelf stampen ze kennelijk nog harder. :) Als ik dan voorbij kom (of tussendoor, als daar de meeste ruimte is) schrikken ze zich een ongeluk. :s)
Dat zal mij dan niet zo snel overkomen, ik kijk echt irritant vaak genoeg opzij om te kijken of er iemand van achteren nadert (fietsers vooral) :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191975646
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 20:42 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Er is er ook eentje in Utrecht, ieder jaar in het laatste weekend van oktober. Dat ligt lekker centraal lijkt me.
Dat is zeker waar, maar de ponyweek heeft inmiddels een mythische status in de groep.
pi_191976406
Ik ga ook geregeld hardlopen terwijl mijn vriendin naast me of voor me fietst. Dan kun je rekenen op flink wat reacties _O- Zoals: "heeft ie straf?" Of gewoon een vertederende blik O+
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 10:39:30 #202
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191976451
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 10:35 schreef alpeko het volgende:
Ik ga ook geregeld hardlopen terwijl mijn vriendin naast me of voor me fietst. Dan kun je rekenen op flink wat reacties _O- Zoals: "heeft ie straf?" Of gewoon een vertederende blik O+
Dit doen wij doorgaans andersom :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin donderdag 12 maart 2020 @ 13:36:18 #203
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191979483
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  donderdag 12 maart 2020 @ 14:06:04 #204
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191980133
Ja, dat zat er wel aan te komen natuurlijk. Maar er komen nog kansen zat *O*
F means you're fucked
  donderdag 12 maart 2020 @ 14:06:51 #205
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191980145
Utrecht marathon ligt er ook uit trouwens...alles van Golazo tot in ieder geval 19 april
F means you're fucked
  Forum Admin donderdag 12 maart 2020 @ 14:07:30 #206
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191980164
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:06 schreef YUR het volgende:
Utrecht marathon ligt er ook uit trouwens...alles van Golazo tot in ieder geval 19 april
Daar laat ik dan weer een traantje en een financiėle tegenvaller over.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_191980266
Als het verplaatst wordt is het geen financiėle tegenvaller toch..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 14:12:54 #208
155227 crew  Guppy
dus
pi_191980291
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het verplaatst wordt is het geen financiėle tegenvaller toch..
Ja en nee. Want heel veel kosten zul je toch nog een keer moeten maken nu
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191980324
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef Guppy het volgende:

[..]

Ja en nee. Want heel veel kosten zul je toch nog een keer moeten maken nu
Maar voor de deelnemers bedoel ik. Welke kosten dan? Wellicht als je een hotelovernachting had geboekt, maar die zijn tegenwoordig tot best laat te annuleren..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191980397
Zo jammer! :{
Ik zit nu te wachten op de afgelasting van Zandvoort :{
  Forum Admin donderdag 12 maart 2020 @ 14:19:02 #211
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_191980408
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het verplaatst wordt is het geen financiėle tegenvaller toch..
Ligt er aan of ik kan dan en me weer opgeladen krijg. Najaarsmarathon is al geregeld, had een rustige zomer qua lopen bedacht. En eigenlijk loop ik liever Rotterdam dan Utrecht. Vooralsnog schrijf ik de kosten maar af.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 14:19:02 #212
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191980409
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Zo jammer! :{
Ik zit nu te wachten op de afgelasting van Zandvoort :{
Wij hebben maar besloten ons niet in te schrijven, gezien de enorme mate waarin alles overal afgelast wordt. Lastiger als je dat al gedaan hebt natuurlijk ;(
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191980445
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:12 schreef La_Tramposa het volgende:
Als het verplaatst wordt is het geen financiėle tegenvaller toch..
Verplaatsen? Ik denk niet dat die marathon nog op een ander moment in het jaar wordt gehouden. Dat roepen ze nu voor de bühne, maar bijv Amsterdam zal het echt niet tof vinden als Rotterdam dan ook georganiseerd wordt.
pi_191980448
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:19 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Ligt er aan of ik kan dan en me weer opgeladen krijg. Najaarsmarathon is al geregeld, had een rustige zomer qua lopen bedacht. En eigenlijk loop ik liever Rotterdam dan Utrecht. Vooralsnog schrijf ik de kosten maar af.
Misschien krijg je het startnummer nog wel verkocht voor het najaar, was nu snel uitverkocht!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191980463
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:20 schreef Linkse_krijger het volgende:

[..]

Verplaatsen? Ik denk niet dat die marathon nog op een ander moment in het jaar wordt gehouden. Dat roepen ze nu voor de bühne, maar bijv Amsterdam zal het echt niet tof vinden als Rotterdam dan ook georganiseerd wordt.
Ik denk niet dat de markt al verzadigd is aangezien alle grote NLse marathons uitverkocht waren.. zal vast wel goedkomen.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191981457
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 09:37 schreef McTwente het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar de ponyweek heeft inmiddels een mythische status in de groep.
Jullie houden wel van knollen daar?
  Admin donderdag 12 maart 2020 @ 16:07:56 #217
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_191983510
Nou, ik kan wat langer doortrainen voor de kwart marathon. :+
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_191984129
Ja, met de nieuwe maatregelen is de Stevensloop ook afgelast. Dus dan maar kijken wanneer ik weer eens een halve loop.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_191984392
Dit vind ik niet leuk. :'(
pi_191984421
Vervelend als je ervoor aan het trainen bent, maar er zijn ergere dingen (hopelijk niet). Ben er (nu) wel van overtuigd dat het noodzakelijk is de verspreiding van het coronavirus in te dammen, of te vertragen. Ben benieuwd of geplande natuurloopjes (bv Caubergtrail) wel doorgang vinden, zo niet: jammer dan. Vanuit mijn reeds geboekte huisje vind ik ook zelf mijn weg door de Limburgse heuvels, daar is geen coronagevoelig contact voor nodig, gelukkig. (Helaas dan geen start door de grotten)
pi_191984482
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.

En ik vind het ergens ook heel fijn dat ik een sporter ben (al kan ik dan nu even niet hardlopen). Zelf het bos in of een rondje fietsen kan bij uitstek prima. De mensen die nooit sporten, of alleen in de sportschool, zullen het veel moeilijker hebben de komende tijd.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_191984879
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.

Dat is waar, het zet de wereld behoorlijk aan het schudden én relativeren: lekker belangrijk allemaal.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 17:15:15 #223
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191985146
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.
Hardlopen, Netflix en nog twee jaar UFC waar ik nu eindelijk tijd voor heb :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191986598
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:43 schreef diesnelle het volgende:
Vervelend als je ervoor aan het trainen bent, maar er zijn ergere dingen (hopelijk niet). Ben er (nu) wel van overtuigd dat het noodzakelijk is de verspreiding van het coronavirus in te dammen, of te vertragen. Ben benieuwd of geplande natuurloopjes (bv Caubergtrail) wel doorgang vinden, zo niet: jammer dan. Vanuit mijn reeds geboekte huisje vind ik ook zelf mijn weg door de Limburgse heuvels, daar is geen coronagevoelig contact voor nodig, gelukkig. (Helaas dan geen start door de grotten)
De survivalrun van komend weekend is iig ook afgelast. (In de categorie natuurloopjes :P )
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 12 maart 2020 @ 18:14:07 #225
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191986643
Nou ja, er van uit gaande dat de halve marathon van Nunspeet er ook nog wel aan gaat (4 april) vind ik dat jammer, maar verandert er eigenlijk niks. Ik blijf gewoon lopen en zorg dan wel dat ik voor Amersfoort nog een paar keer die afstand loop :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191986807
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:11 schreef Tele6 het volgende:

[..]

De survivalrun van komend weekend is iig ook afgelast. (In de categorie natuurloopjes :P )
Ja helaas, alles met 100+ deelnemers, intussen. Maar niet-allemaal-tegelijk kan je gewoon lopen, toch?
  donderdag 12 maart 2020 @ 18:24:24 #227
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191986834
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:23 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ja helaas, alles met 100+ deelnemers, intussen. Maar niet-allemaal-tegelijk kan je gewoon lopen, toch?
En dan daarna allemaal samen gezellig bij de finish napraten bier drinken
F means you're fucked
pi_191986836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 18:23 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Ja helaas, alles met 100+ deelnemers, intussen. Maar niet-allemaal-tegelijk kan je gewoon lopen, toch?
Ik weet niet hoe de organisatie van zo'n trail is, maar bij een survivalrun start je met 10-20 man tegelijk en dan 10 minuten later weer een groepje enzovoort. Alsnog gaat het niet door.
  donderdag 12 maart 2020 @ 19:09:43 #229
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_191987943
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.

En ik vind het ergens ook heel fijn dat ik een sporter ben (al kan ik dan nu even niet hardlopen). Zelf het bos in of een rondje fietsen kan bij uitstek prima. De mensen die nooit sporten, of alleen in de sportschool, zullen het veel moeilijker hebben de komende tijd.
mooi gesproken!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 19:35:30 #230
155227 crew  Guppy
dus
pi_191988557
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:14 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar voor de deelnemers bedoel ik. Welke kosten dan? Wellicht als je een hotelovernachting had geboekt, maar die zijn tegenwoordig tot best laat te annuleren..
Voor de deelnemers valt het bij een verplaatsing wel mee. Hooguit overnachtingskosten inderdaad.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 12 maart 2020 @ 19:43:17 #231
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191988708
Gezellig weekendje weg naar de SallandTrail wordt gewoon een gezellig weekendje weg met zelf een stukje door de bossen struinen. Het is jammer, maar we moeten het er gewoon mee doen
F means you're fucked
  donderdag 12 maart 2020 @ 20:27:59 #232
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_191989797
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:43 schreef YUR het volgende:
Gezellig weekendje weg naar de SallandTrail wordt gewoon een gezellig weekendje weg met zelf een stukje door de bossen struinen. Het is jammer, maar we moeten het er gewoon mee doen
En dat is eigenlijk hetzelfde :)

Jammer is het wel allemaal, maar begrijpelijk.
  Moderator donderdag 12 maart 2020 @ 20:29:05 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_191989821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 19:43 schreef YUR het volgende:
Gezellig weekendje weg naar de SallandTrail wordt gewoon een gezellig weekendje weg met zelf een stukje door de bossen struinen. Het is jammer, maar we moeten het er gewoon mee doen
Ook leuk, toch? :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_191989822
quote:
2s.gif Op maandag 9 maart 2020 15:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb dit weekend 2km hard gelopen :') Meer trokken mijn knieen nog niet. Daarom gisteren maar flink geragd in de sportschool en ik loop op mijn werk gerust 8km heen en weer.

Hebben jullie deze al gezien? Asics wil graag de Vaporfly evenaren, denk ik.
https://www.asics.com/gb/(...).html?width=Standard

[ afbeelding ]
Ik heb vandaag deze (Asics Novablast) gepast. Ze liepen fantastisch en veren wel enorm! Heb ze ook besteld (ze hadden mijn maat niet) ;)
pi_191992315
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.
Dat bedacht ik me vandaag dus ook. Het geeft een soort van rust dat er niet iedere dag honderdkaziljoentriljoenmiljoen dingen te doen zijn. Niet steeds moeten nadenken wat je moet doen met je vrije tijd, je vakantiedagen etc. Je wereld wordt letterlijk kleiner en je hoofd rustiger.

Ik hoop alleen dat er nog wel gewoon eten te koop blijft voor iedereen. Dat niet alles meer verkrijgbaar is, zoals "vroeger", is niet zo erg. De welvaart wordt even gereset.
pi_191993228
Voor mij verandert er vooralsnog niet zoveel. Ik vermijd sowieso al drukte en grote groepen, en trainingen gaan nog gewoon door. Op m’n kleine kneuterclubje gaat zelfs de clubcross door, wat wel weer jammer is, want dan kom ik er niet meer onderuit. Ik heb nog geprobeerd om m’n (inmiddels niet echt meer) geļrriteerde kniepees in de strijd te gooien, maar daar trapte m’n trainer niet in. Aangezien ze bij lange na niet aan de 100 deelnemers komen (op mijn afstand doen er 14 mee, wat een stuk meer is dan de 3 van vorig jaar :+ ), wordt onze groep onder lichte dwang gemotiveerd mee te doen.

Maar ik denk ook dat het wel even goed is voor de wereld, even on hold. Zolang ik nog maar wel naar buiten mag :P
  vrijdag 13 maart 2020 @ 01:06:18 #237
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_191996040
Patient 1 in Pizzaland was een marathonloper. Lees: hardlopers zijn doodlopers te intensief sporten ongezond.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 05:49:27 #238
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_191997248
Volle bak daadkracht (en een gebrek aan interpunctie) in Nunspeet.

quote:
De trainingen bij loopgroep2000 gaan gewoon door ondanks het Coronavirus. Wij houden ons aan de richtlijnen geen handen geven wat meer afstand houden doe niet mee als je griep en/of verkoudheidsverschijnselen hebt. Op 31 maart beslissen we of de halve marathon doorgaat.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_191998072
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:49 schreef heywoodu het volgende:
Volle bak daadkracht (en een gebrek aan interpunctie) in Nunspeet.
[..]

Lekker die disclaimer dat ze zich houden aan de adviezen. Maar het advies 'Mij sociaal contact', wat wij hier in Brabant sociale onthouding noemen, vergeten ze voor het gemak even. Prima dat ze willen lopen, maar scherm dan niet met onzin.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  vrijdag 13 maart 2020 @ 08:01:08 #240
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_191998073
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 05:49 schreef heywoodu het volgende:
Volle bak daadkracht (en een gebrek aan interpunctie) in Nunspeet.
[..]

Onze club ligt eruit...Maar op een gemiddelde trainingsavond zijn er een paar honderd mensen tegelijk bij elkaar voor en na de trainingen
F means you're fucked
pi_191998163
quote:
1s.gif Op donderdag 12 maart 2020 14:18 schreef MorganLeFay het volgende:
Zo jammer! :{
Ik zit nu te wachten op de afgelasting van Zandvoort :{
Zandvoort is afgelast...
pi_191998293
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 20:27 schreef Quoi het volgende:

[..]

En dat is eigenlijk hetzelfde :)

Jammer is het wel allemaal, maar begrijpelijk.
Ik had idd gek opgekeken als er anders was besloten :Y.

Desalwelteplus baalde ik gister wel eventjes. Mja, is niet anders. Vanavond bier!
pi_191998950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 08:08 schreef linebear het volgende:

[..]

Zandvoort is afgelast...
Zat erin, hopelijk gaat deze ook later in het jaar door!
  vrijdag 13 maart 2020 @ 09:55:04 #244
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_191999553
quote:
0s.gif Op donderdag 12 maart 2020 16:45 schreef La_Tramposa het volgende:
Het wordt een tijd van bezinning denk ik ja. Hoe kunnen we onszelf vermaken zonder massale evenementen, veel prikkels, sociale clubs, het ritme van het kantoor. Wie weet ontdekken we wel dat dat deels best goed is voor onze mentale gesteldheid.
Ik verheug me al op mijn stapel ongelezen boeken O+ Komende week ben ik echter nog een paar dagen op kantoor.

quote:
En ik vind het ergens ook heel fijn dat ik een sporter ben (al kan ik dan nu even niet hardlopen). Zelf het bos in of een rondje fietsen kan bij uitstek prima. De mensen die nooit sporten, of alleen in de sportschool, zullen het veel moeilijker hebben de komende tijd.
Ik ben benieuwd wanneer mijn sportschool keten (Basic Fit) tot sluiting overgaat. Het was afgelopen woensdag nog normaal druk.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_192002624
Als alle uitgestelde lopen doorgaan ben ik eind november topfit ;)
pi_192002728
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 12:47 schreef diesnelle het volgende:
Als alle uitgestelde lopen doorgaan ben ik eind november topfit ;)
behalve als er massaal voor dezelfde maand/ week/ dag gekozen wordt.
Best druk om de Utrecht marathon, KLM Urban Trail (Utrecht) en de Zandvoortcircuit run op een dag te moeten doen. _O-
pi_192003166
Kleine loopjes gaan gewoon door, maar eigenlijk is dat ook niet zinvol omdat ze ineens veel meer deelnemers zullen gaan trekken.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 13 maart 2020 @ 13:16:15 #248
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192003189
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:15 schreef Zwabberhark het volgende:
Kleine loopjes gaan gewoon door, maar eigenlijk is dat ook niet zinvol omdat ze ineens veel meer deelnemers zullen gaan trekken.
Snel je inschrijving op slot gooien bij 50 man dan..
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192003221
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 12:52 schreef Oceanonix het volgende:

[..]

behalve als er massaal voor dezelfde maand/ week/ dag gekozen wordt.
Best druk om de Utrecht marathon, KLM Urban Trail (Utrecht) en de Zandvoortcircuit run op een dag te moeten doen. _O-
Wordt idd veel naar het najaar geschoven, maar goed: luxeprobleem... laten we hopen dat we tegen die tijd opgelucht kunnen ademhalen dat het hele coronagedoe achter de rug is.
pi_192003269
Bij ons worden ook alle trainingen afgelast nu, dus denk dat kleine loopjes binnenkort ook wel opgeheven worden.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192003343
Met het opsturen van startnummers en sluiten van de bar zou al een hoop risico verholpen zijn (zeker bij kleinschaliger loopjes) maar clubs moeten zich aan de richtlijnen houden en het kan best zijn dat die nog verder worden aangescherpt, dat bv ook trainingen aan banden worden gelegd.
pi_192003717
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:24 schreef diesnelle het volgende:
Met het opsturen van startnummers en sluiten van de bar zou al een hoop risico verholpen zijn (zeker bij kleinschaliger loopjes) maar clubs moeten zich aan de richtlijnen houden en het kan best zijn dat die nog verder worden aangescherpt, dat bv ook trainingen aan banden worden gelegd.
Ik herhaal nog maar eens. De richtlijn 'Mijd nieuwe sociale contacten' geldt ook voor kleine loopjes. Of er nu 99 of 20 mensen aan meedoen.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_192004311
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik herhaal nog maar eens. De richtlijn 'Mijd nieuwe sociale contacten' geldt ook voor kleine loopjes. Of er nu 99 of 20 mensen aan meedoen.
Helemaal mee eens. Dat je alleen of met een vriend(in) gaat lopen ok. Maar om nu toch maar alternatieven gaan verzinnen om met groepjes te lopen is wel raar. Men wil het virus indammen of vertragen dan helpen zulke acties niet. Ik wil zelf ook graag naar de sportschool blijven gaan maar eigenlijk is dat not done op het moment, dus ga ik maar niet.
Sono bello, sono sano, sono Palermitano!
pi_192004529
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik herhaal nog maar eens. De richtlijn 'Mijd nieuwe sociale contacten' geldt ook voor kleine loopjes. Of er nu 99 of 20 mensen aan meedoen.
Houd er sowieso niet van om op een kluitje te lopen en of ik nou met een georganiseerde trail loop, of zelf: ik loop op ruime afstand van anderen. Bij het pleepapier inslaan hebben mensen meer contact.
  Forum Admin vrijdag 13 maart 2020 @ 16:01:11 #255
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_192006861
The 124th running of the Boston Marathon will be rescheduled to September 14, 2020

Lag in de lijn der verwachting
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_192007070
NOC-NSF heeft als richtlijn gegeven om alle trainingen af te gelasten tot 31 maart, dus zelfs als je met z'n tienen traint. link
Vergaderingen van het bestuur van je club ook. Alles.

In ieder geval is dat overzichtelijk. >:O
pi_192007192
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 13:40 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik herhaal nog maar eens. De richtlijn 'Mijd nieuwe sociale contacten' geldt ook voor kleine loopjes. Of er nu 99 of 20 mensen aan meedoen.
Ik mijd sowieso het liefst sociale contacten.
pi_192007235
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik mijd sowieso het liefst sociale contacten.
Ik snap dat dit voor zolderkamerautisten van Fok! uiteraard een simpel voorschrift is.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_192007660
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 16:18 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik snap dat dit voor zolderkamerautisten van Fok! uiteraard een simpel voorschrift is.
Ik ben nog nooit zo gelukkig geweest.

De trainingen van mijn club gaan waarschijnlijk ook geannuleerd worden. Is KNAU-advies.
pi_192008257
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik mijd sowieso het liefst sociale contacten.
Ja, eindelijk 'mag' dat nu lekker gewoon ;)
  vrijdag 13 maart 2020 @ 17:45:25 #261
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_192009308
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 16:15 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Ik mijd sowieso het liefst sociale contacten.
*;
F means you're fucked
pi_192010473
Bij ons is nu ook alles afgelast.

Misschien eindelijk tijd voor de Meijendel-meet? :$
  Moderator vrijdag 13 maart 2020 @ 20:11:53 #263
155227 crew  Guppy
dus
pi_192012617
Geen verenigingstrainingen meer, en de zwembaden hier in de stad zijn dicht. Die in Apeldoorn is wel open voor banenzwemmen, en nu moet ik thuiswerken }:|

De sportschool blijft wel open, maar sluit apparaten die naast elkaar staan. Ach ja, ik kijk zondag wel even of ik ga.

Ik ga wel op de Tacx fieten :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_192021895
Of buiten fietsen! Het is hier nu supermooi weer O+

Ik kwam vanmorgen zowaar een Fok!er in het wild tegen. Maar die zal vast niet de groene pijltjes zijn gaan volgen.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 maart 2020 @ 10:39:23 #265
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192021979
Zo, 12km er weer op en zo heb ik ondanks mijn deze week flink in de war gegooide schema tóch twee keer gelopen en bij elkaar tóch weer 22km kunnen noteren. Lang leve het annuleren van werkelijk alle sport waardoor ik nu ineens op een zaterdag tijd had *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192025382
Heerlijk getraind vanmorgen, met de 'club', daar kom ik nu ook eens aan toe. Zon, genieten van de prachtige natuur... kan vast weer een stootje hebben nu. De sportschool gaat gewoon door met groepslessen van 14 man in een kleine ruimte, daar pas ik nu even voor, temeer omdat hygienevoorschriften daar toch al niet zo nauw genomen worden. (Kan je - bij wijze van spreken - beter met 100 man over de hei gaan rennen.)
pi_192026775
JOngens! Lange duurloop! Korte broek! Shirtje! Zon! Zonnebril!

Eindelijk geen regen en wind meer en dat was zo lekker!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Admin zaterdag 14 maart 2020 @ 15:02:32 #268
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_192026816
Vandaag bij de tweede hardloper een knikje terug gekregen. :P

En later zelf iemand genegeerd omdat ik mijn hoofd wegdraaide voor de zon. :+ Want ja, zon, heerlijk!

Heb nog wel in mijn warme kleding gelopen (fris windje, Erasmusbrug, je kent het wel), maar het was goed te doen. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 maart 2020 @ 15:04:47 #269
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192026859
Mist en koud en lange broek en lange mouwen hier vanmorgen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192027800
Begonnen in mist.... extra lekker én mooi toen het zonnetje doorkwam op de Posbank. Had nog zo een uur door willen lopen, maar ik mag morgen nog een eindje.

Enschede marathon inmiddels ook afgelast, was te verwachten. Maar ik vermaak me zo ook wel.
pi_192029316
Ik liep samen met YUR en meneer Quoi een rondje over de Sallandse Heuvelrug O+.
Was eigenlijk wel heel leuk, ondanks dat ik eerst 3 km mentaal en fysiek moest opwarmen.

Wat een prachtige editie zou dit zijn geweest, met dit weer O+.
pi_192032849
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 13:53 schreef diesnelle het volgende:
Heerlijk getraind vanmorgen, met de 'club', daar kom ik nu ook eens aan toe. Zon, genieten van de prachtige natuur... kan vast weer een stootje hebben nu. De sportschool gaat gewoon door met groepslessen van 14 man in een kleine ruimte, daar pas ik nu even voor, temeer omdat hygienevoorschriften daar toch al niet zo nauw genomen worden. (Kan je - bij wijze van spreken - beter met 100 man over de hei gaan rennen.)
Wat ontzettend debiel. Sportscholen hadden 2 weken geleden al dicht moeten gaan, iedereen zit overal aan..!

Nog een puntje, ik zie ook her en der dat mensen zelf marathons gaan lopen e.d. Maar ook wel goed om te beseffen dat heel zwaar en lang sporten echt een aanslag op je weerstand is dus dat je dat ook beter even niet kunt doen. Buiten sporten is hartstikke lekker en goed voor ons nu, maar wel even met mate/verstand.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 20:36:51 #273
155227 crew  Guppy
dus
pi_192033763
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 17:15 schreef GotC het volgende:
Ik liep samen met YUR en meneer Quoi een rondje over de Sallandse Heuvelrug O+.
Was eigenlijk wel heel leuk, ondanks dat ik eerst 3 km mentaal en fysiek moest opwarmen.

Wat een prachtige editie zou dit zijn geweest, met dit weer O+.
Wat fijn! Heb je ook het wedstrijdparcours gelopen? Waren jullie de enige? Of waren er nog anderen die het ook aan het lopen waren?
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 14 maart 2020 @ 20:39:11 #274
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_192033829
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 20:11 schreef Guppy het volgende:
Geen verenigingstrainingen meer, en de zwembaden hier in de stad zijn dicht. Die in Apeldoorn is wel open voor banenzwemmen, en nu moet ik thuiswerken }:|

De sportschool blijft wel open, maar sluit apparaten die naast elkaar staan. Ach ja, ik kijk zondag wel even of ik ga.

Ik ga wel op de Tacx fieten :)
en als je dacht de NL'se afgelastingen te ontwijken en volgende week aan de Northburn100 mee te doen, helaas....je zult eerst 2 weken in self isolation moeten.
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
  Moderator zaterdag 14 maart 2020 @ 20:41:49 #275
155227 crew  Guppy
dus
pi_192033882
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:39 schreef rechtsedirecte het volgende:

[..]

en als je dacht de NL'se afgelastingen te ontwijken en volgende week aan de Northburn100 mee te doen, helaas....je zult eerst 2 weken in self isolation moeten.
-O-

En inmiddels is het zwembad in Apeldoorn ook dicht. Niet dat het uitmaakt, want ik mag toch niet naar Apeldoorn }:|

Ik probeer nu verenigingsgenootjes enthousiast te krijgen om buiten te gaan zwemmen. Ze willen niet...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_192035892
Hebben mensen hier wel eens een beknelde zenuw gehad door hardlopen? Of weer begonnen met nieuwe (steun)zolen? Ik heb deze sinds een paar dagen gekregen en wil morgen weer gaan kijken of ik (pijnvrij) kan hardlopen. Dus een klein rondje proberen.
pi_192038070
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 20:36 schreef Guppy het volgende:

[..]

Wat fijn! Heb je ook het wedstrijdparcours gelopen? Waren jullie de enige? Of waren er nog anderen die het ook aan het lopen waren?
Ja, stukje van de lus, inclusief foto bij het Ravijn :D.
Best wel wat lopers tegengekomen idd, één liep in z'n uppie de 80km dus liep stukje mee met ons.
pi_192038339
Mijn motivatie is een beetje verdwenen sinds Rtm is afgelast. Deze week voor t eerst sinds januari onder de 50km gelopen.
Maandag wordt n zonnige dag, wordt weer tijd voor een lange duurloop.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 14 maart 2020 @ 23:27:06 #279
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192038380
Nunspeet op 4 april is nog niet afgelast, maar ik ga er wel vanuit dat dat gaat gebeuren. Aangezien ik toch aan het trainen ben heb ik een voorzichtig plan opgevat om op die dag dan maar gewoon zelf een halve marathon te lopen op/rond hetzelfde parcours (met misschien één rondje van 10km ipv twee, en het stuk van en naar huis dan zo in te delen dat ik bij elkaar ook aan de afstand kom). Er is toch geen reet te zien op TV op deze manier, dus waarom niet :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192045059
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:58 schreef Pinuts het volgende:
Hebben mensen hier wel eens een beknelde zenuw gehad door hardlopen? Of weer begonnen met nieuwe (steun)zolen? Ik heb deze sinds een paar dagen gekregen en wil morgen weer gaan kijken of ik (pijnvrij) kan hardlopen. Dus een klein rondje proberen.
Mogelijk in de onderrug, maar weet dat niet zeker. Daardoor mindere signaaloverdracht naar de benen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 17:45 schreef YUR het volgende:

[..]

*;
Besmet!

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 maart 2020 18:41 schreef hatsaflats het volgende:
Bij ons is nu ook alles afgelast.

Misschien eindelijk tijd voor de Meijendel-meet? :$
:+

quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 19:58 schreef La_Tramposa het volgende:

Nog een puntje, ik zie ook her en der dat mensen zelf marathons gaan lopen e.d. Maar ook wel goed om te beseffen dat heel zwaar en lang sporten echt een aanslag op je weerstand is dus dat je dat ook beter even niet kunt doen. Buiten sporten is hartstikke lekker en goed voor ons nu, maar wel even met mate/verstand.
Goed punt inderdaad! De nadruk ligt nu terecht op het beperken van sociale contacten, maar solidair zijn is ook (overigens ook buiten pandemieėn om) dat je je een beetje je best doet om gezond te blijven in een land met een collectief zorgstelsel.
pi_192045301
Ik ga nu wel elke dag een stukkie hardlopen. Dikke kans namelijk dat dat over een paar dagen (of morgen al) niet meer mag.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
  Forum Admin zondag 15 maart 2020 @ 12:10:03 #282
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_192045926
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga nu wel elke dag een stukkie hardlopen. Dikke kans namelijk dat dat over een paar dagen (of morgen al) niet meer mag.
Ik zag er veel vandaag weer.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_192045978
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:24 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Mogelijk in de onderrug, maar weet dat niet zeker. Daardoor mindere signaaloverdracht naar de benen.
[..]

Ik heb het dus in mijn voet. En heb daar van de week zooltjes voor gekregen. Maar ik merk nu dat ik op de zijkant van mijn voet loop door de zooltjes/pijn. Als ik mijn voet recht zet krijg ik echt pijnlijke steken in mijn voet. Dus nu weet ik niet of het door de zooltjes komt dat ik zo ren en dus goed is want drukverlichting, of dat het op de lange termijn voor problemen gaat zorgen.
pi_192046048
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga nu wel elke dag een stukkie hardlopen. Dikke kans namelijk dat dat over een paar dagen (of morgen al) niet meer mag.
Het zou verplicht moeten worden ;)

Ik dacht: als ik tot even geen wedstrijden loop, kan ik nu wel even bloed doneren. Aan de andere kant wil ik wel in zo goed mogelijke conditie zijn. Zoeken we even op.
  zondag 15 maart 2020 @ 13:28:27 #285
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192047365
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2020 21:58 schreef Pinuts het volgende:
Hebben mensen hier wel eens een beknelde zenuw gehad door hardlopen? Of weer begonnen met nieuwe (steun)zolen? Ik heb deze sinds een paar dagen gekregen en wil morgen weer gaan kijken of ik (pijnvrij) kan hardlopen. Dus een klein rondje proberen.
Ik heb hem gehad, vermoed ik. Eentje die de aanvoer richting mijn onderbeen en bovenbeen afkneep (voelde ik letterlijk eerst mijn kuiten en daarna mijn voeten tintelen en daarna begon het pijn te doen.). Zoals ik het heb beschreven, vermoedde men toen een cyste.

Echter, toen ik dan eindelijk officieel een echo en foto kreeg, waren de symptomen alweer bijna voorbij en was er niets meer te zien, behalve geļrriteerde pezen en spieren.

Heb ook wel eens mortons neuralgie in een van mijn voeten gehad (beknelde zenuw in je wreef, vermoedelijk door te strak veteren). Is ook weer vanzelf weggegaan. En ik heb afgelopen weken geleerd dat ik gewoon een hoge wreef heb.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 maart 2020 @ 13:29:22 #286
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192047384
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 11:37 schreef mosselmossel het volgende:
Ik ga nu wel elke dag een stukkie hardlopen. Dikke kans namelijk dat dat over een paar dagen (of morgen al) niet meer mag.
Ik ga vandaag ook. De astronomisch hoge afstand van 2km :') (vorige keer was dat wat mijn benen nét trokken. Al ginfg 5km wandelen gisteren probleemloos).
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2020 @ 13:33:26 #287
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192047449
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik ga vandaag ook. De astronomisch hoge afstand van 2km :') (vorige keer was dat wat mijn benen nét trokken. Al ginfg 5km wandelen gisteren probleemloos).
2km is al snel anderhalve kilometer langer dan een halve kilometer ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 15 maart 2020 @ 13:38:39 #288
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192047554
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]

2km is al snel anderhalve kilometer langer dan een halve kilometer ^O^
Ja en 2000 meter langer dan niks :D
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 15 maart 2020 @ 13:39:28 #289
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_192047566
quote:
10s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:38 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ja en 2000 meter langer dan niks :D
Precies _O_

Gewoon bij alle prestaties positief blijven *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192047649
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:28 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Ik heb hem gehad, vermoed ik. Eentje die de aanvoer richting mijn onderbeen en bovenbeen afkneep (voelde ik letterlijk eerst mijn kuiten en daarna mijn voeten tintelen en daarna begon het pijn te doen.). Zoals ik het heb beschreven, vermoedde men toen een cyste.

Echter, toen ik dan eindelijk officieel een echo en foto kreeg, waren de symptomen alweer bijna voorbij en was er niets meer te zien, behalve geļrriteerde pezen en spieren.

Heb ook wel eens mortons neuralgie in een van mijn voeten gehad (beknelde zenuw in je wreef, vermoedelijk door te strak veteren). Is ook weer vanzelf weggegaan. En ik heb afgelopen weken geleerd dat ik gewoon een hoge wreef heb.
Ik heb dus volgens de dokter ook een Mortons Neuroom. Maar jij hebt hier dus niks specifieks mee gedaan?
  zondag 15 maart 2020 @ 13:47:53 #291
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192047722
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik heb dus volgens de dokter ook een Mortons Neuroom. Maar jij hebt hier dus niks specifieks mee gedaan?
Nee, toen niet, het is vanzelf weggegaan. Al veterde ik in die tijd iets losser, misschien helpt dat? Of iets strakker aan de voorkant en iets meer ruimte op je wreef.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_192047749
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:44 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik heb dus volgens de dokter ook een Mortons Neuroom. Maar jij hebt hier dus niks specifieks mee gedaan?
Ik had dat ook, in mijn voet. Ik moest van de sportmasseur elke dag een aantal keer zelf de spieren en botten in mijn voet losmasseren en 'uitrekken'
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_192047750
quote:
2s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, toen niet, het is vanzelf weggegaan. Al veterde ik in die tijd iets losser, misschien helpt dat? Of iets strakker aan de voorkant en iets meer ruimte op je wreef.
Ik ga er eens mee experimenteren. Al is bij mij de pijn erger zonder schoenen dan met :P
pi_192047771
quote:
99s.gif Op zondag 15 maart 2020 13:49 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Ik had dat ook, in mijn voet. Ik moest van de sportmasseur elke dag een aantal keer zelf de spieren en botten in mijn voet losmasseren en 'uitrekken'
Ik heb wel zo'n balletje thuis. Zal die dan eens vaker gaan gebruiken voor mijn voet. Thanks voor de tip.
pi_192048951
In het kader van "flikker net als iedereen lukraak internetlinks op datzelfde internet om je punt te maken": https://www.runnersworld.(...)dlopen-immunsysteem/

Kortom, train nu niet te intensief.
pi_192050735
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 12:16 schreef diesnelle het volgende:

[..]

Het zou verplicht moeten worden ;)

Ik dacht: als ik tot even geen wedstrijden loop, kan ik nu wel even bloed doneren. Aan de andere kant wil ik wel in zo goed mogelijke conditie zijn. Zoeken we even op.
Plasma geven? Ze zijn we dringend op zoek naar bloeddonoren
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_192051351
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 16:07 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Plasma geven? Ze zijn we dringend op zoek naar bloeddonoren
Was idd van plan de volgende keer plasma te proberen (best lang last gehad van ijzertekort na bloeddonatie), maar nu het hardlopen voorlopig toch een tandje minder gaat kan ik ook wel wat bloed missen. Had het uitgesteld vanwege wedstrijden, maar dat hoeft niet meer.
pi_192051581
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2020 14:41 schreef Zwabberhark het volgende:
In het kader van "flikker net als iedereen lukraak internetlinks op datzelfde internet om je punt te maken": https://www.runnersworld.(...)dlopen-immunsysteem/

Kortom, train nu niet te intensief.
Volgens mijn horloge doe ik dat wel goed (eindelijk standje 'niet productief' ipv nog lager: 'onttrainen')
  zondag 15 maart 2020 @ 16:56:53 #299
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192051840
Yes! 3km gelopen zonder enige pijn met de nieuwe inlegzooltjes! Ik wil nu weer een kilometertje per week uitbouwen *O* .

Vandaag voor de laatste keer gefitnesst in de Basic Fit, die sluiten ook tot nader order. Dan maar thuis aan de gang met dumbbells, bokshandschoenen, matje, foamroller..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 maart 2020 @ 17:03:04 #300
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192051995
Eeeen....
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  zondag 15 maart 2020 @ 17:03:22 #301
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192052003
Dicht!
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')