abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_141947788

Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen :).
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er zijn 2 hardlooptopics gaande:
[LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) :
Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it!
[SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers :
Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.

Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen *O* Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo :)

Ekiden
Ook dit jaar doen we vanuit dit topic weer mee met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )

Overzicht deelnemers:
https://docs.google.com/s(...)ClcgXqra51s-sPQ/edit

SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Wedstrijdtijden voorspellen
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
SPOILER: 2014 Challenge
SPOILER: Verlopen Challenges
SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslag
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Ten commandments for the runner
SPOILER: Why we run
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
pi_141947804
Iemand suggestie voor TT?
pi_141947836
Nogmaals het overzicht van de uitslagen:

Marathon
2:46:01 Fok! Wat Snel
3:27:06 Niet mokken, Lekker Fok!en
3:42:02 Fok!ing in love
3:46:21 Fok!ing hard gezwoten
3:50:24 Fok!ing Determination
4:32:42 Ladies in Fok!

5 km
16:59 Jero_nimo
19:49 Cynic
19:58 Corniel
20:46 Streamnl
21:04 Guard
23:42 Hatsaflats
24:38 Daywalker
24:46 Bonobo11
26:08 Lastpost
26:26 McTwente
29:02 Quoi
30:33 De_Kluizenaar
32:01 Nirak
32:39 Minoes
34:35 Silk
34:39 E.T.
36:15 Gogo83
36:35 Guppyfriend

10 km
0:37:38 Mr B.
0:38:27 Jero_nimo
0:39:33 MaleDuck
0:46:22 Mr Quoi
0:47:53 Hinder
0:49:56 TheWhiteCowboy
0:50:23 CRX_Master
0:51:05 GlenHighland
0:59:41 pijll
1:01:21 Te-brengla
1:01:36 Angela_A
1:02:48 Yuki

7,195 km
28:21 DeeBee
33:55 ---..--.-- (of zoiets)
38:10 Zwabberhark
39:19 Swetsenegger
40:38 xzaz
46:04 Quoi (voor Ladies in Fok!)

Iedereen goed gelopen! ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Zwabberhark op 05-07-2014 23:33:51 ]
pi_141947843
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:03 schreef Nirak het volgende:
Iemand suggestie voor TT?
Après Ekiden.
pi_141947885
Toch klopt er nog iets niet. Ik finishte met de klok op 3:27 nogiets, dus waar die 5 minuten extra dan vandaan komt?
pi_141947940
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:05 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Après Ekiden.
TT mobiel wijzigen lukt dus niet :(

In je lijstje mag je mij en minoes wisselen, ivm murmelies accident terrible haalde minors het niet op tijd om de derde run te lopen.
pi_141947979
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Toch klopt er nog iets niet. Ik finishte met de klok op 3:27 nogiets, dus waar die 5 minuten extra dan vandaan komt?
Zijn dat die zogenaamde berekende tijden waar de speaker het tijdens de prijsuitreiking het over had?
pi_141948161
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:06 schreef ..-._---_-.- het volgende:
misschien dachten ze dat wij een mannelijk studenten team waren en dus een gecorrigeerde tijd moesten hebben..
..
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
pi_141948208
Check. De geprinte versie van de uitslag vermeldt 3:27:13. Ik heb geen zin om uit te zoeken waar het niet klopt :P

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-07-2014 23:14:13 ]
pi_141948319
Wij deden in de categorie mannen mee, dus correctie lijkt me niet logisch.
pi_141948587
Cynic ook echt heel snel hoor!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
pi_141949120
Alle wijzigingen doorgevoerd. Ik trek #nedcos totaal niet en kon wel wat afleiding gebruiken.
pi_141949236
Overigens:

Aangezien ik voor het eerst van mijn leven het licht uit gedaan heb, heb ik twee paraplu's meegenomen die blijkbaar vergeten waren. Eentje is er oranje en is volgens mij van Guard en de ander is blauw met het opschrift "zorgdienstbeleving" of zoiets.
  Moderator zaterdag 5 juli 2014 @ 23:44:22 #14
155227 crew  Guppy
dus
pi_141949609
Eigenlijk is alles op de Ekiden wel zo'n beetje gezegd, maar vanuit mijn kant dan nog een paar noemenswaardigheden :) En omdat ik NED-COS ook niet kan aanzien trouwens...

Omdat ik met de trein en tram kwam, was ik ruim op tijd vertrokken. Ik houd niet van haasten, en met het OV weet je het maar nooit. Met als gevolg dat ik ook mooi op tijd aankwam. MD en Angel-A waren er al, en gaandeweg druppelden er steeds meer binnen. Bekende gezichten, en ook nieuwe gezichten. Koortsachtig geprobeerd iedereen te onthouden, maar vergeef me als het niet altijd gelukt is. Ik realiseer me nu pas, nu ik de uitslagen zie, dat Cynic, Cynic is, en niet Calex, zoals in m'n hoofd zat. Dat soort dingen :@

Na de teamcaptain-meeting heb ik mijn 3 aanwezige teamleden gebriefd, en daarna ben ik gaan omkleden. Ik moest ten slotte starten en m'n nog onbrekende teamleden kon ik daarna nog wel briefen. Geen vuiltje aan de lucht nog.

Tot ik terugkwam. MD kwam meteen naar me toe, en vertelde me dat Murmeli een ongeluk had gehad op de fiets, en naar het ziekenhuis moest. Dafuq?! -O-

Erg veel tijd om daar over na te denken, had ik niet meer, want het was nog maar een paar minuten voor de start. Even loslaten, en eerst je eigen stukje lopen. Ik moest als startloopster 5km en ging lekker weg met de groep. Nog even gezwaaid naar de kant, en toen van de baan af het bos in. Ging eigenlijk best wel lekker :Y
Na een kilometer merkte ik toch dat het wel erg benauwd was. Ik vind dat moeilijk, als er niet zoveel zuurstof in de lucht zit. Maar goed, het ging nog wel lekker, dus gewoon lekker hobbelen. Na 1,8km kwam de fietser me tegemoed, en in z'n kielzog een loper. Even goed kijken, en ja hoor, daar kwam Jero alweer aan *O* su-per-snel!

Naar de andere tegemoedkomende Fok!kers heb ik ook nog even gezwaaid en ge-hi-fived waar mogelijk. Dat was een leuke afleiding, kwam het keerpunt wat sneller. Na het keerpunt een paar slokjes water genomen, en toen weer verder gehobbeld. Was moeilijk, en warm, maar op zich ging het beter dan vorig jaar. Ik heb nog wel een klein stukje gewandeld, maar dat was niet anders.
Eenmaal terug op de atletiekbaan zo snel mogelijk naar Yuki gerend en een mooie wissel uitgevoerd.

Toen zat het erop, en kon ik terug naar m'n team, of wat daarvan over was. Want Murmeli zat bij de EHBO en haar vriendin, die ook liep, was met haar mee. Daarmee was ik m'n derde 5km loopster kwijt, èn m'n slotloopster... Wat nu?!

Gelukkig hadden mijn teamleden in de tussentijd al nagedacht over hoe nu verder, en Nirak had in plaats van de vijfde 5km nu de derde 5km op zich genomen. Dan was het probleem in ieder geval wat verschoven. Zo hadden Murmeli en vriendin wat meer tijd om de hechtingen te laten zetten. Dan kon de vriendin van Murmeli nog gewoon lopen.

Uiteindelijk bleek dat allemaal te lukken *O* al was de wissel wel even spannend, omdat Angel-A geen idee had aan wie ze het lintje moest geven. Zij was immers al gestart toen Murmeli en vriendin terugkwamen :o maar dat ging ook allemaal goed.

Daarmee was dat probleem opgelost, maar we misten dan natuurlijk nog steeds een slotloopster. Even was er sprake van dat Hats dat op zich zou nemen, maar omdat zij het podium zou gaan halen ( _O_ ) mocht de prijsuitreiking niet in het gedrang komen. Dus heeft Quoi, de heldin, onze slotafstand op zich genomen O+ en dat terwijl haar afstand in haar eigen team helemaal niet zo lekker ging. Superfijn was dat, zij heeft echt ons team gered!!
We zijn als volledig team over de finish gegaan. Met Quoi èn Murmeli, want die hoorde er toch ook gewoon bij. :Y

We waren nog precies op tijd voor de prijsuitreiking *O* wat een feestje was dat! De mooie eerste plaats werd goed gevierd

Na afloop hebben we nog lekker geBBQt en dat was lekker. Het was echt een superleuke dag *O* voor herhaling vatbaar volgend jaar!

Máár!!

SPOILER
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:45:07 #15
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141949644
Blauwe stuiterende murmeli is toch een beetje moe. De kroeg trok ik niet dus nu thuis voor de buis met een broodje :)
Ik vind het echt een kutwedstrijd.
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:54:05 #16
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_141950216
Whahahahahaha guppy :@ sorry :@
Ik zat er ook best mee in mijn maag moet ik zeggen. Ben blij dat minoes kon lopen O+
Aangezien ik momenteel geen levende fiets heb, kan ik voorlopig niet meer van mijn fiets vallen.

Oh wacht.... ik had 2 fietsen O-)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_141950360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:44 schreef Guppyfriend het volgende:
SPOILER
SPOILER
Ik ben trouwens ook verbrand en dat merkte ik behoorlijk onder de douche. Maar goed, ik liep dan ook onder de zwaarste omstandigheden omdat de zon doorbrak.
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:56:33 #18
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_141950374
Je vergeet nog dat Quoi ook nog met haar eigen team gezamenlijk over de finish kon, vlak voor ze Minoes afloste om de laatste 7,3km voor jullie te gaan lopen ;)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_141950376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:45 schreef Murmeli het volgende:
Blauwe stuiterende murmeli is toch een beetje moe. De kroeg trok ik niet dus nu thuis voor de buis met een broodje :)
Ik vind het echt een kutwedstrijd.
Moe en dan nog verlenging... Idd kudtwedstrijd..
Maar op tijd naar bed jij, je moet je hersenen ontschudden :*
pi_141950444
Dat met die namen en gezichten is best lastig trouwens.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
  Moderator zaterdag 5 juli 2014 @ 23:57:48 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_141950456
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:54 schreef Murmeli het volgende:
Whahahahahaha guppy :@ sorry :@
Ik zat er ook best mee in mijn maag moet ik zeggen. Ben blij dat minoes kon lopen O+
Aangezien ik momenteel geen levende fiets heb, kan ik voorlopig niet meer van mijn fiets vallen.

Oh wacht.... ik had 2 fietsen O-)
Hahaha! Het is allemaal goed gekomen toch ;) :*

quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef E.T. het volgende:
Je vergeet nog dat Quoi ook nog met haar eigen team gezamenlijk over de finish kon, vlak voor ze Minoes afloste om de laatste 7,3km voor jullie te gaan lopen ;)
Oh ja, dat ook nog!! _O_ Dat draagt dus ook nog bij aan haar awesome-ness!! O+
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_141950581
Ik weet er inmiddels een aantal te plaatsen. Maar leer net pas hier dat Qoui onze reddende engel was, waarvoor dank! _O_
  zaterdag 5 juli 2014 @ 23:59:57 #23
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_141950603
Ik ben veel te moe voor een verlenging eigenlijk.. :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zondag 6 juli 2014 @ 00:00:24 #24
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_141950620
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:56 schreef E.T. het volgende:
Klopt :D Om (met de chip van andere team) net voor mat opzij te springen. Absurd!

Ik ga verder zenuwpezen voor de buis :{
  Moderator zondag 6 juli 2014 @ 00:01:33 #25
155227 crew  Guppy
dus
pi_141950688
quote:
6s.gif Op zaterdag 5 juli 2014 23:59 schreef E.T. het volgende:
Ik ben veel te moe voor een verlenging eigenlijk.. :')
Ik ooook... Takkezooi... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')