Hoop het nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Caland het volgende:
Die pingel gaat wel teruggedraaid worden
Tsja, net als bij Senesi (op precies dezelfde plek geloof ik)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen steunarm, niet langs lichaam...
Deze kan je geven, niet geven is ook OKquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef yats het volgende:
Goh, we zullen eens een week niet genaaid worden
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef yats het volgende:
Goh, we zullen eens een week niet genaaid worden
En die vrije trap had ook niet gegeven kunnen worden... Ook zo'n twijfelgevalletjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef yats het volgende:
Ach ja, het went dat de arbitrage in Nederland van niveau topklasse is
Dat is het juist, dit is al de zoveelste keer dit seizoen dat twijfel in ons nadeel uitvalt. Andersom is dit seizoen nog geen enkele keer gebeurd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Deze kan je geven, niet geven is ook OK
Had vandaag geen zin om naar het stadion te gaan... Niet helemaal lekker & koud... Blij dat het niet mijn seizoenskaart is, maar van een vriend van me die in het buitenland zitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:37 schreef Caland het volgende:
Die PEC supporters worden in ieder geval wel verwend
Vind dit wel leuk voor die Zwolle supporters waar ik naast zat tijdens het vorige potje, sympathieke lui
jullie keeper?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef yats het volgende:
Belachelijk dit...Ik mag hopen dat die @%#$$# eens flink aangepakt worden.
De hele selectiequote:
Weetje van de dag: in de stripwereld noemen we dit grawlix.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat Yats in stripboekstijl scheldt
Heeft iets klassieks...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Caland het volgende:
Ik vind het altijd wel grappig dat Yats in stripboekstijl scheldt
Leuk weetje, bedanktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weetje van de dag: in de stripwereld noemen we dit grawlix.
Zitten een paar aardige spelers in. Maar die Bazoer, Brenet, Obispo mogen wat mij betreft per direct ontslagen worden. Die laten echt niets zien.quote:
Die gaan ook niet veel punten meer halen. Is niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
ADO liefst zes punten achter op de nummer 16. Genot.
Genotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Zitten een paar aardige spelers in. Maar die Bazoer, Brenet, Obispo mogen wat mij betreft per direct ontslagen worden. Die laten echt niets zien.
Summerville is de enige die in de Eredivisie thuishoort.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaan ook niet veel punten meer halen. Is niet om aan te gluren.
RIP haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Degraderen tyfushoerenkankerclubquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje Rensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Degraderen tyfushoerenkankerclub
Ik hoop dat je net zo genoten hebt van Heracles. Oh nee, jij was geen echte supporter...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kom hier puur voor Yats. Genot
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.quote:
T'is iig voordelig voor PECquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.
Is geen corruptie, gewoon incompetentie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef yats het volgende:
Toch typisch dat dit nu al de 5e dubieuze strafschop tegen op rij is. Hoezo, in Nederland is geen corruptie?
de vrije trap van de 3-3 was ook dubieus...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef yats het volgende:
Toch typisch dat dit nu al de 5e dubieuze strafschop tegen op rij is. Hoezo, in Nederland is geen corruptie?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.
Toch is het opvallend dat het week in week uit vooral Fortuna en Vitesse zijn waar de arbitrage 'blundert'.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is geen corruptie, gewoon incompetentie.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Heerenveen gaat ajax pakken over een paar weken
Calimeroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Toch is het opvallend dat het week in week uit vooral Fortuna en Vitesse zijn waar de arbitrage 'blundert'.
Gelderlanderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:59 schreef yats het volgende:
Ter ondersteuning dat ik niet Calimero :
https://www.gelderlander.(...)an-vitesse~a1cbb3d0/
De Gelderlander is juist negatiever over Vitesse dan nodig is. Artikel komt overigens oorspronkelijk uit het AD.quote:
Delft, boeiend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef RvLaak het volgende:
7e patiënt van bier-ziekte erbij, aldus Radio1
Volgende week komen ze bij ons langs. Dan heeft hij weer een week extra.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Einde Garcia onderhand bij Twente?
Dat wordt genieten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef yats het volgende:
[..]
Volgende week komen ze bij ons langs. Dan heeft hij weer een week extra.
PSV doet na morgen gewoon weer mee..ajax gaat geen uitwedsrijd meer winnen ,az is een hype en feyenoord stort morgen inquote:
Maar is het niet tijd dat we ajax & W2 uit de competitie flikkeren voor de rest van het seizoen? A'dam & Tilburg hebben patiënten en volksgezondheid is belangrijker dan die amateurclubjes.quote:
Feyenoord wint morgen gewoon, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet na morgen gewoon weer mee..ajax gaat geen uitwedsrijd meer winnen ,az is een hype en feyenoord stort morgen in
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef PSVCL het volgende:
[..]
PSV doet na morgen gewoon weer mee..ajax gaat geen uitwedsrijd meer winnen ,az is een hype en feyenoord stort morgen in
Heel Tilburg hadden ze 50 jaar geleden al moeten isoleren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar is het niet tijd dat we ajax & W2 uit de competitie flikkeren voor de rest van het seizoen? A'dam & Tilburg hebben patiënten en volksgezondheid is belangrijker dan die amateurclubjes.
Inmiddels ook Delft en Rotterdamquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Maar is het niet tijd dat we ajax & W2 uit de competitie flikkeren voor de rest van het seizoen? A'dam & Tilburg hebben patiënten en volksgezondheid is belangrijker dan die amateurclubjes.
Hmm, laat dan maar... Fuck de volksgezondheidquote:
Nah, hebben ze al eens overleefdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Twente kan zo maar eens gaan degraderen. Einde Twente?
Nee joh gek, niks aan de hand. ADO, Fortuna, RKC, alle drie zwakker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef RamboDirk het volgende:
Twente kan zo maar eens gaan degraderen. Einde Twente?
Ze zullen niet direct degraderen, maar degradatieplayoffs kan zo maar gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee joh gek, niks aan de hand. ADO, Fortuna, RKC, alle drie zwakker.
balsquote:
Fortuna wint thuis vrijwel alles, dat kan Twente niet zeggen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee joh gek, niks aan de hand. ADO, Fortuna, RKC, alle drie zwakker.
Laat ons biddenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is wel zo'n labiele ploeg die het alsnog kan weggeven.
Even mezelf quotenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is wel zo'n labiele ploeg die het alsnog kan weggeven.
Het leven is een tranendal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:18 schreef RvLaak het volgende:
Zucht... Ga je ff weg, scoren die tukkers
Ik zat gezellig tussen de Tukkers.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:27 schreef T3hTommay het volgende:
Ik vraag mij af hoe @:MC-Morgan deze wedstrijd ervaart.
Zal lastig worden, want met hem zijn ze wel sterker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:22 schreef de_boswachter het volgende:
Sinds ze Noa Lang hebben aangetrokken gun ik ze een degradatie
ja echt geweldigquote:Op zondag 1 maart 2020 10:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zal lastig worden, want met hem zijn ze wel sterker.
Genoeg lege plekken daar. Al denken ze zelf nog steeds iets anders in Tukkerland.quote:
Geen basisplaats?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
Meh moet vandaag vanaf de bank kijken naar PSV.
Misschien mag je invallen?quote:Op zondag 1 maart 2020 12:43 schreef FL_Freak het volgende:
Meh moet vandaag vanaf de bank kijken naar PSV.
Het begint iig goed. Wat een topwedstrijd ben ik aan het kijken!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:00 schreef _UserName_ het volgende:
*plop*
Middag, klaar voor een lange voetbalzondag!
Nou.. Echt spannend, veel mooie acties zowel als team als individueel.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het begint iig goed. Wat een topwedstrijd ben ik aan het kijken!
Waarschijnlijk wel inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heerlijke goal.
Utrecht zal zo wel uitlopen naar 1-3. Typisch RKC.
Maar het sarcasme kan er wel weer even uitquote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heerlijke goal.
Utrecht zal zo wel uitlopen naar 1-3. Typisch RKC.
Dat vind ik maar een matige keeper.quote:
ZoEt Is BeTeR dAn OnaNaquote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik maar een matige keeper.
Raar dat @:mexicanobakker en @:dj_day-v hem ooit als beste keeper van Nederland zagen.
Zoet hoort gewoon bij de beste 6 keepers ter wereldquote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat @:mexicanobakker en @:dj_day-v hem ooit als beste keeper van Nederland zagen.
Zoet was een tijdje beter dan Onana.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat niet wat hoog ingeschat? Top 10 zou ik geloven maar top 6? Zowel PSV als Utrecht zijn geen europese topteams, ik geloof dat er wel meer dan 6 zijn beter dan Zoet.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoet hoort gewoon bij de beste 6 keepers ter wereld
Wat een Inspiratieloos type he...quote:Op zondag 1 maart 2020 14:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wel weer veel opgestoken van de woorden van Faber.
Duidelijk bezig competitie spannend te houden. Dan is dit de beste uitkomst.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Utrecht heeft zich gespaard voor woensdag. Dan is de wedstrijd van het jaar.
Echt wtfquote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef aTypisch het volgende:
lekker interview
man man man
wie is die vent uberhaupt?
De stem van RTL 7. (Of ergens in die regio van mn afstandsbediening.)quote:Op zondag 1 maart 2020 14:17 schreef aTypisch het volgende:
lekker interview
man man man
wie is die vent uberhaupt?
er zijn waarschijnlijk zo ongeveer 500 oud-spelers oid aanwezig die interessanter zijn voor de cameraquote:
Is Boskamp er?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn waarschijnlijk zo ongeveer 500 oud-spelers oid aanwezig die interessanter zijn voor de camera
Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwisquote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn waarschijnlijk zo ongeveer 500 oud-spelers oid aanwezig die interessanter zijn voor de camera
John van de heuvel. Klaas Dijkhofquote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwis
vBommel?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwis
theo maassenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is idd wel een bekend persoon, die een psv fan is... Dat mensen ooit dachten dat hij grappig was, is deel 2quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is idd wel een bekend persoon, die een psv fan is... Dat mensen ooit dachten dat hij grappig was, is deel 2
Past bij de club, toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar zwakbegaafden dus
ik wilde wat zeggen over dumfries als aanvoerderquote:
Lexquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen over dumfries als aanvoerder
maar Nelom heeft die band ook nog wel eens om gehad bij feyenoord
quote:
Zo'n 5 jaar te laatquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
man wat hebben we lang naar die gozer moeten kijken
ook vooral omdat er echt geen betere opties in de selectie zaten
gio gooide hem er gelijk uit geloof ik
Immers > Ziyechquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
man wat hebben we lang naar die gozer moeten kijken
ook vooral omdat er echt geen betere opties in de selectie zaten
gio gooide hem er gelijk uit geloof ik
Ik vind er weinig aanquote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 13:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Zoet hoort gewoon bij de beste 6 keepers ter wereld
Ik zie een trend. Het zijn allemaal mensen die ik niet zou vertrouwen.quote:
Terecht, dit PSV word gewoon 5equote:
Je bedoeld elke ploeg die niet door de arbitrage genaaid word?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:17 schreef Keyos het volgende:
PSV is zo slecht dat een ploeg in vorm die wél gebruik maakt van de ruimte tussen de linies dit helemaal aan gort zou spelen.
quote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld elke ploeg die niet door de arbitrage genaaid word?
*bedoeltquote:Op zondag 1 maart 2020 15:30 schreef yats het volgende:
[..]
Je bedoeld elke ploeg die niet door de arbitrage genaaid word?
Je maakt een grapje?quote:Op zondag 1 maart 2020 15:37 schreef H0D3NPYL het volgende:
Super Zondag op FOX, met Kozakken Boys op FOX 1
Kozakken op SuperSunday is wel een beetje Corona. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:
Is mijn commentaar zo vreemd dan? Dit is al de zoveelste week op rij waarbij de arbitrage blundert bij wedstrijden van ons. Al vond ik persoonlijk gisteren minder erg dan vorige week tegen PSV.quote:
zie je welquote:Op zondag 1 maart 2020 14:42 schreef Themeparktommy het volgende:
Tegenwoordig kun je beter op de armen van tegenstanders mikken dan op het doel
Niet nodig, het was al overduidelijk te zienquote:
Nee. Echt niet 100% duidelijk.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet nodig, het was al overduidelijk te zien
@PSVCLquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef RipCity het volgende:
Afellay denkt dat het iemand iets boeit wat die zegt
Idd. Al heel t jaar. Wat een pannenkoekquote:Op zondag 1 maart 2020 16:25 schreef RipCity het volgende:
Afellay denkt dat het iemand iets boeit wat die zegt
Maar ff serieus: in NL gaat echt niemand een liplezer invliegen om te vertalen wat afellay na de wedstrijd tegen een random andere speller zegt.. Dan heb je het echt hoog in je bolletje.quote:
Ben ja al klaar voor de echte topper van vandaag?quote:
zeker. PSV en Feyenoordquote:Op zondag 1 maart 2020 16:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ben ja al klaar voor de echte topper van vandaag?
Hef je zelf opquote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker. PSV en Feyenoordvooral Feyenoord is de grootste schande van Rotterdam. Corona aan de maas.
Zometeen de Godenzonen
Haal dit soort vermoeiende acts nou eens van Fok, zoveel moeite kost het nietquote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
zeker. PSV en Feyenoordvooral Feyenoord is de grootste schande van Rotterdam. Corona aan de maas.
Zometeen de Godenzonen
Ik heb jou niets gevraagd. Als jij corona zou krijgen zou het mij zelfs niet boeien.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Haal dit soort vermoeiende acts nou eens van Fok, zoveel moeite kost het niet
Nounounou.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb jou niets gevraagd. Als jij corona zou krijgen zou het mij zelfs niet boeien.
ja voor bepaalde users welquote:Op zondag 1 maart 2020 16:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nounounou.
Heb je nog gebeden voor ons?
gefeliciteerd met je puntquote:Op zondag 1 maart 2020 16:54 schreef De_Kraam het volgende:
Flopland is een man van vele acts, allemaal even vermoeiend.
Erg jammer.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op naar het Emmen topic!
@:zipportal
@:fetx
EmmenGoden laten het KEIHARD afweten. Je zou kunnen zeggen dat ze een GROOT PROBLEEM hebben.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op naar het Emmen topic!
Helaas mogen we geen "Emmen is een parodie op een voetbalclub" maken @onlogischquote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Op naar het Emmen topic!
Als je Emmen een parodie op een voetbalclub vindt (waar ik het niet mee eens bent), dan kan dit geplaatst worden in 1 van de 3 parodietopics.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Helaas mogen we geen "Emmen is een parodie op een voetbalclub" maken @:Onlogisch
Ik ook niet, ze doen het prima.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je Emmen een parodie op een voetbalclub vindt (waar ik het niet mee eens bent), dan kan dit geplaatst worden in 1 van de 3 parodietopics.
Emmen doet het ook prima. Geen parodie op een voetbalclub. Sparta is de club van Rotterdam, dus prima toch dat ze winnen?quote:Op zondag 1 maart 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je Emmen een parodie op een voetbalclub vindt (waar ik het niet mee eens bent), dan kan dit geplaatst worden in 1 van de 3 parodietopics.
Jij bent niet meer welkom in Rotterdam.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Zometeen de Godenzonen
Komt Willem II volgende week weer op gelijke hoogte met Feyenoord?quote:
Ja.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Komt Willem II volgende week weer op gelijke hoogte met Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |