Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwisquote:Op zondag 1 maart 2020 14:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
er zijn waarschijnlijk zo ongeveer 500 oud-spelers oid aanwezig die interessanter zijn voor de camera
John van de heuvel. Klaas Dijkhofquote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwis
vBommel?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Heeft PSV eigenlijk wel bekende supporters behalve die dikke van die jumboreclames en Guus Meeuwis
theo maassenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is idd wel een bekend persoon, die een psv fan is... Dat mensen ooit dachten dat hij grappig was, is deel 2quote:
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan zijn, maar is idd wel een bekend persoon, die een psv fan is... Dat mensen ooit dachten dat hij grappig was, is deel 2
Past bij de club, toch?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Eigenlijk alleen maar zwakbegaafden dus
ik wilde wat zeggen over dumfries als aanvoerderquote:
Lexquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik wilde wat zeggen over dumfries als aanvoerder
maar Nelom heeft die band ook nog wel eens om gehad bij feyenoord
quote:
Zo'n 5 jaar te laatquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
man wat hebben we lang naar die gozer moeten kijken
ook vooral omdat er echt geen betere opties in de selectie zaten
gio gooide hem er gelijk uit geloof ik
Immers > Ziyechquote:Op zondag 1 maart 2020 14:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
man wat hebben we lang naar die gozer moeten kijken
ook vooral omdat er echt geen betere opties in de selectie zaten
gio gooide hem er gelijk uit geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |