Zitten een paar aardige spelers in. Maar die Bazoer, Brenet, Obispo mogen wat mij betreft per direct ontslagen worden. Die laten echt niets zien.quote:
Die gaan ook niet veel punten meer halen. Is niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
ADO liefst zes punten achter op de nummer 16. Genot.
Genotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef yats het volgende:
[..]
Zitten een paar aardige spelers in. Maar die Bazoer, Brenet, Obispo mogen wat mij betreft per direct ontslagen worden. Die laten echt niets zien.
Summerville is de enige die in de Eredivisie thuishoort.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die gaan ook niet veel punten meer halen. Is niet om aan te gluren.
RIP haags_kwartiertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Degraderen tyfushoerenkankerclubquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef El-Stinho het volgende:
Jeetje Rensquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Degraderen tyfushoerenkankerclub
Ik hoop dat je net zo genoten hebt van Heracles. Oh nee, jij was geen echte supporter...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef LordVoldermort het volgende:
Ik kom hier puur voor Yats. Genot
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.quote:
T'is iig voordelig voor PECquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.
Is geen corruptie, gewoon incompetentie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef yats het volgende:
Toch typisch dat dit nu al de 5e dubieuze strafschop tegen op rij is. Hoezo, in Nederland is geen corruptie?
de vrije trap van de 3-3 was ook dubieus...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef yats het volgende:
Toch typisch dat dit nu al de 5e dubieuze strafschop tegen op rij is. Hoezo, in Nederland is geen corruptie?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef yats het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik gun Twente degradatie.
Toch is het opvallend dat het week in week uit vooral Fortuna en Vitesse zijn waar de arbitrage 'blundert'.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is geen corruptie, gewoon incompetentie.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef PSVCL het volgende:
Heerenveen gaat ajax pakken over een paar weken
Calimeroquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:56 schreef yats het volgende:
[..]
Toch is het opvallend dat het week in week uit vooral Fortuna en Vitesse zijn waar de arbitrage 'blundert'.
Gelderlanderquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:59 schreef yats het volgende:
Ter ondersteuning dat ik niet Calimero :
https://www.gelderlander.(...)an-vitesse~a1cbb3d0/
De Gelderlander is juist negatiever over Vitesse dan nodig is. Artikel komt overigens oorspronkelijk uit het AD.quote:
Delft, boeiend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef RvLaak het volgende:
7e patiënt van bier-ziekte erbij, aldus Radio1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |