Niels zou dit seizoen allang zijn afgevallenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:09 schreef Koen66 het volgende:
Een seizoen vrijwel zonder jokers tot dusverre
Niels was eigenlijk de mol.....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Legoblokje het volgende:
[..]
Niels zou dit seizoen allang zijn afgevallen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niels was eigenlijk de mol.....![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef roos94 het volgende:
Fipo'tje gepakt
[ afbeelding ]
Als ze de mol is, dan wel de mooiste mol ooit
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niels was eigenlijk de mol.....![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen Nathan en Rob.
Geldt ook voor mijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
afvaller of mol?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:32 schreef svann het volgende:
Fietsers fietsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:34 schreef tralalala het volgende:
Ik snap er nu al geen reet meer van
Maar de Mol fietst.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:35 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Fietsers fietsen.
Mol doet mollen.
Geen geld in de pot
Oh nee, aangehouden.quote:
Liever de russischequote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef monkyyy het volgende:
Ik zou wel de Chinese wegmisbruikers willen zien
Dan ben ik al mijn punten kwijtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Moesten Nathan en Rob vandaag het spel verlaten, gaat half Molkijkend NL aan de beademing gok ik
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Moesten Nathan en Rob vandaag het spel verlaten, gaat half Molkijkend NL aan de beademing gok ik
Dat wordt dan een dagelijks programmaquote:
Nee manquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Dus 1e opdracht nu een streepje wat de U compleet zou maken. Je wil gewoon dat dit kloptquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21:12 schreef Poepz0r het volgende:
Nog een sterke hint richting Nathan:
Het valt me al een aantal afleveringen lang op dat opdrachttitels soms rare spaties hebben. Vak Werk, Kleur Rijk, etc. Dit heeft me aan het denken gezet, want Wie Is De Mol? zou Wie Is De Mol? niet zijn als er geen addertje onder het gras zit (of de productie moet net als half Nederland niet weten wanneer je wel of geen spatie moet plaatsen).
Wanneer je alle opdrachttitels bestaande uit één woord (d.w.z. zonder spatie) rekent als een streepje, alle titels bestaande uit meerdere woorden (d.w.z. inclusief spaties) als een punt, krijg je het volgende:
Aflevering 1
Wijsheid en geluk (•)
Beltegoed (-)
Parkeertarief (-)
Aflevering 2
Kleur werk (•)
Afhaal Chinees (•)
Wereldbeeld (-)
Aflevering 3
Lijn(ver)diensten (-)
Beeldig (-)
Thee Pot (•)
Aflevering 4
Porseleinen Kamer (•)
Verkeer(d) (-)
Vrijstellingsroute (-)
Aflevering 5
Beeld & Geluid (•)
Lettergreep (-)
Lezen & Schrijven (•)
Aflevering 6
Voice Mol (•)
Vak Werk (•)
Alles Kenners (•)
Aflevering 7
Kleur Rijk (•)
Mol Laser (•)
Scherp Stellen (•)
Dat levert tot nu toe de volgende reeks op:
• - - • • - - - • • - - • - • • • • • • •
Hiermee kun je maken:
ANJEATRH
Wanneer je dit een beetje door elkaar husselt, ontstaat er:
N A T H A . R . T J E .
De nog ontbrekende letters zijn dus nog:
-. = N
..- = U
... = S
Echter, aan het einde van de morsereeks houden we op dit moment nog twee puntjes over. Deze kan dus voor de U of de S gebruikt worden. Dat betekent tevens dat we nog 6 opdrachttitels nodig hebben om de code te kraken, precies genoeg voor het resterende aantal opdrachten in aflevering 8 en 9.
absoluutquote:
Vrouwen kunnen geen kaart lezen.quote:
Ja.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:41 schreef roos94 het volgende:
Bijna alle opdrachten dit seizoen zijn of onduidelijk of niet te volgen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef Redefine het volgende:
Dit is ook wel weer een opdracht die voor ons goed te volgen is
Klopt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Bijna alle opdrachten dit seizoen zijn of onduidelijk of niet te volgen.
Jeroen Kijk in de vegte is de Molquote:
Hard racen en net niet op tijd terug komen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:44 schreef Nizno het volgende:
nathan weet dat hij ergens kan mollen ofzo zo snel hij nu reest?
zoietsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef svann het volgende:
[..]
Hard racen en net niet op tijd terug komen?
Nu pas?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben bang dat nathan de mol niet is
ik houd nog steeds hoopquote:
Of hij weet dat ie bij een volgende opdracht flink kan verliezen....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben bang dat nathan de mol niet is
ja op zoiets hoop ik nogquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of hij weet dat ie bij een volgende opdracht flink kan verliezen....
Ik zou als Chinees ook doen alsof ik het niet begreep zodat ik langer naar haar kan kijken, kolere zegquote:
Er zitten er nog vijf in, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef Legoblokje het volgende:
''Voor de komende executie'', dus niet voor de finale...
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef Legoblokje het volgende:
''Voor de komende executie'', dus niet voor de finale...
"Maarten van Rossem"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Mol tactiek hier is natuurlijk alleen maar foute antwoorden opschrijven en zoveel mogelijk die tafel draaien.
blijkbaar doen ze niet moeilijk over een extra letter hier en daarquote:
Een soort Met Het Mes Op Tafelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar doen ze niet moeilijk over een extra letter hier en daar
Als iemand het opgenomen heeft, dan kan die dit doorspoelen ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is een beetje saai om naar te kijken
Ja, kloptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken vanavond. Kan iemand dit bevestigen?
Bij dezen kan ik bevestigen dat jij niet kunt kijken vanavond. Jammer!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken vanavond. Kan iemand dit bevestigen?
Ok deze had spaties, dus kan beide overgebleven letters nog zijn, als volgende geen spaties heeft moeten alle opdrachten volgende week allemaal spatis hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus 1e opdracht nu een streepje wat de U compleet zou maken. Je wil gewoon dat dit klopt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dit leken wel usernames van een forum ofzo?
Widm forumquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dit leken wel usernames van een forum ofzo?
Ja wtf idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef tralalala het volgende:
Apart dat je gewoon nog punten in kan sturen op de app
Thanks voor de tipquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Max23 het volgende:
Iedereen de punten op Mil nu
Nog een kwartier om aan te passen
Dit voelt echt enorm als iets waar nog een addertje onder het gras zitquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Max23 het volgende:
Bedankt voor de tip lolquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef tralalala het volgende:
Of als een onoplettende devquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit voelt echt enorm als iets waar nog een addertje onder het gras zit
Inderdaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Checkte net ook al inderdaadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef Max23 het volgende:
Je kunt nog wisselenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef Ireth het volgende:
Had liever gehad dat Nathan had gewonnen, was ik nog zeker dat ik punten bleef houden
Bedankt voor de tip. Nog even een week de volle punten behoudenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef tralalala het volgende:
quote:
Uhuhquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:05 schreef RensAjacied het volgende:
Goed voor mijn WIDM app punten dit.
Nu nathan en rob nog door.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:08 schreef Protoplanet het volgende:
Ik zou ook wel roomie van Buddy willen zijn
Zou zomaar kunnen inderdaad, anders is dit wel heel apart dat dit zo duidelijk wordt gezegd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik laat 'm ook gewoon staan, wat is het leven zonder risico?quote:
Zelfde hierquote:
Nathan geeft Mil de vrijstellingquote:
met een glazen brug is ook wel een dingetjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me wel echt ernstig kut als je serieus hoogtevrees hebt
Ook als je geen hoogtevrees hebtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef heywoodu het volgende:
Dit lijkt me wel echt ernstig kut als je serieus hoogtevrees hebt
Ja, dat vooral. Het kán natuurlijk lekker mollen zijn, maar dat is onmogelijk te beoordelen, ik ga er bij zoiets altijd maar vanuit dat iemand echt hoogtevrees heeftquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
met een glazen brug is ook wel een dingetje
Ik heb niet eens geluisterd naar de uitlegquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef BasEnAad het volgende:
Ik probeer het niet eens meer te begrijpen, het zal wel.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geluisterd naar de uitleg
"Hopelijk doorzien jullie de opdracht"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik heb niet eens geluisterd naar de uitleg
Toch denk ik dat je beter hier kunt mollen met kokers dan hoogtevrees faken en jezelf buitenspel zetten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:13 schreef roos94 het volgende:
Susan fakete toch ook haar hoogtevrees?
Dit.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:14 schreef Ireth het volgende:
Ik snap (weer!) geen klote van de opdracht, maar wat een gave brug!
Ja. Zoals meestal ook wel geldt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Toch denk ik dat je beter hier kunt mollen met kokers dan hoogtevrees faken en jezelf buitenspel zetten.
Dat zou ik ook doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef Legoblokje het volgende:
Gewoon geld laten wegwapperen, staat heel veel wind op die brug
Mollen is makkelijker als je hier verwarring zaait of "per ongeluk" je kokers verwisselt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:13 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Het kán natuurlijk lekker mollen zijn, maar dat is onmogelijk te beoordelen, ik ga er bij zoiets altijd maar vanuit dat iemand echt hoogtevrees heeft
Doet me denken aan een boottrip tussen Denemarken en Zweden, waar ineens m'n jaszak met Pokémonkaarten half leeg waaidequote:
Toen wist ze al dat ze kandidaat / mol was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef roos94 het volgende:
https://www.televizier.nl(...)i-maar-ook-benauwend
Februari 2019, mil vertelt dat ze hoogtevrees heeft. Legit dus
Lolquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Doet me denken aan een boottrip tussen Denemarken en Zweden, waar ineens m'n jaszak met Pokémonkaarten half leeg waaide![]()
https://m.facebook.com/mi(...)989188297816/?type=3quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:16 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Toen wist ze al dat ze kandidaat / mol was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |