zoietsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef svann het volgende:
[..]
Hard racen en net niet op tijd terug komen?
Nu pas?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben bang dat nathan de mol niet is
ik houd nog steeds hoopquote:
Of hij weet dat ie bij een volgende opdracht flink kan verliezen....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Nizno het volgende:
oke ik ben bang dat nathan de mol niet is
ja op zoiets hoop ik nogquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of hij weet dat ie bij een volgende opdracht flink kan verliezen....
Ik zou als Chinees ook doen alsof ik het niet begreep zodat ik langer naar haar kan kijken, kolere zegquote:
Er zitten er nog vijf in, dus dat lijkt me logisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef Legoblokje het volgende:
''Voor de komende executie'', dus niet voor de finale...
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef Legoblokje het volgende:
''Voor de komende executie'', dus niet voor de finale...
"Maarten van Rossem"quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef TigerXtrm het volgende:
Mol tactiek hier is natuurlijk alleen maar foute antwoorden opschrijven en zoveel mogelijk die tafel draaien.
blijkbaar doen ze niet moeilijk over een extra letter hier en daarquote:
Een soort Met Het Mes Op Tafelquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
blijkbaar doen ze niet moeilijk over een extra letter hier en daar
Als iemand het opgenomen heeft, dan kan die dit doorspoelen ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dit is een beetje saai om naar te kijken
Ja, kloptquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken vanavond. Kan iemand dit bevestigen?
Bij dezen kan ik bevestigen dat jij niet kunt kijken vanavond. Jammer!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef mrbombastic het volgende:
[..]
Ik kan niet kijken vanavond. Kan iemand dit bevestigen?
Ok deze had spaties, dus kan beide overgebleven letters nog zijn, als volgende geen spaties heeft moeten alle opdrachten volgende week allemaal spatis hebben.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:43 schreef Henno het volgende:
[..]
Dus 1e opdracht nu een streepje wat de U compleet zou maken. Je wil gewoon dat dit klopt
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dit leken wel usernames van een forum ofzo?
Widm forumquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, dit leken wel usernames van een forum ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |