Dat verwacht ik welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
Dan verandert er voor ons in feite niets.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zijn punt is dat er niets aan de hand is in Milaan. Sorry voor alle paniekgeilers hier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:52 schreef DawN het volgende:
[..]
Als je het een griep noemt, ben je dus duidelijk niet op de hoogte van het verschil tussen een influenza virus en een corona virus.
https://www.hopkinsmedici(...)ease-2019-vs-the-flu
Fataliteit was hoger bij mannenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Toch opmerkelijk, er werd toch beweerd dat het virus vooral mannen treft?
De deadrate van mannen is hoger, maar over het percentage geïnfecteerden heb ik niets gehoordquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Wel een voordeel dat wij dit leven al gewend zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Straks ervaart iedereen het leven van een Fok!ker.
Ja hoor, we weten het. Kinderen spelen buiten, iedereen is vrolijk. En er zijn 29 mensen dood en meer dan 1000 besmettingen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn punt is dat er niets aan de hand is in Milaan. Sorry voor alle paniekgeilers hier.
Ergens in de 50 en het was een man geen vrouw. Trump is weeral een onbetrouwbare bronquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Wat ik zo bizar vind is dat er geen leeftijden vermeld worden wanneer er iemand overlijd.
Hoe oud is de Amerikaan?
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:39:21U.S. CDC says coronavirus patient who died in Washington state was a man in his 50s, not a woman as reported by Trump reageer retweet
In de 50quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Wat ik zo bizar vind is dat er geen leeftijden vermeld worden wanneer er iemand overlijd.
Hoe oud is de Amerikaan?
Wordt wel genoemd, vrou mid 50, medische conditiesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Hoe oud is de Amerikaan?
Wat zie je dan veranderen? Afgezien van dat mensen in de toekomst wellicht eerder thuisblijven van het werk als ze symptomen hebben?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
De maatschappij zoals we het kennen in Europa zal denk niet meer hetzelfde zijn als we dit virus achter de rug hebben.
Ja, maar in China worden dochters na de geboorte weggegooid door de 1-kind politiek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Fataliteit was hoger bij mannen
Maar volgens mij gebaseerd op chinese cijfers,
veel chinese mannen roken veel
Ik bedoel dat daarmee onze regering die de zaak een beetje in goeie banen moet zien te leiden in een kritieke zone terecht komt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Den Haag hoort bij de randstad...
Greetings from The Humungus!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik ga even de garage in, traanplaat en beugels op mijn auto schroeven, dan heb ik dat alvast gehad, voor als we straks mad max taferelen krijgen.
We gaan weer stemming makenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Ik dacht zelf dat het genderneutraal was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
De 1-kind regel bestaat niet meer in China.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar in China worden dochters na de geboorte weggegooid door de 1-kind politiek.
Dus dan is het toch logisch dat het meer mannen treft daar, als er gewoon aanzienlijk meer mannen leven?
https://www.omroepgelderl(...)sloop-om-coronavirusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan verandert er voor ons in feite niets.
Waarschijnlijk is er dan al een vaccin op de markt of een ander goedwerkend medicijn op de markt. Relaxquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.
Tja dat krijg je met dat thuis werken, toch iets anders aan het doen.quote:
Zou ook kunnen, of misschien zijn mannen gewoon zwakker... je weet het niet, ging om tienden procent verschil, dus wel significant op de populatiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar in China worden dochters na de geboorte weggegooid door de 1-kind politiek.
Dus dan is het toch logisch dat het meer mannen treft daar, als er gewoon aanzienlijk meer mannen leven?
Gewoon niet van die vieze coronasmeerlappen naar je plee laten gaan!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef SeLang het volgende:
Dit meisje legt uit hoe je de badkamer corona-vrij kunt houden![]()
![]()
Anders heb je straks 1000 tweets.quote:
Zou ook wel even willen soppen met haarquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef SeLang het volgende:
Dit meisje legt uit hoe je de badkamer corona-vrij kunt houden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:47 schreef Perrin het volgende:
[..]
Greetings from The Humungus!
The Lord Humungus!
The Warrior of the Wasteland!
The Ayatollah of Rock and Roller!
Fijn. Wonen wijquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Straks is het je buurvrouw/manquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:50 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Fijn. Wonen wijMaak me niet echt zorgen, maar tja.
Ja precies. Ik moet nog allerlei teringzooi uitzoeken om tegen die tijd te verkopen, maar dat beetje opbrensten is het dan ook niet waard om risico op besmetting te lopen.quote:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:50:48BREAKING: Ireland reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:39:21U.S. CDC says coronavirus patient who died in Washington state was a man in his 50s, not a woman as reported by Trump reageer retweet
Hey is nu echt alleen nog maar Portugal hè?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:51 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:50:48BREAKING: Ireland reports first case of coronavirus https://t.co/eUoE2b20hL reageer retweet
En Andorra en Liechtensteinquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Hey is nu echt alleen nog maar Portugal hè?
In West-Europa wel, afgezien van Andorra en Liechtenstein.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef MichaelPallada het volgende:
[..]
Hey is nu echt alleen nog maar Portugal hè?
je kan nu ook bellen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
Ben trouwens sinds twee dagen wat benauwd en heb het idee dat mn longen wat 'zwaar' aanvoelen, verder geen klachten. Misschien maandag de huisarts bellen?
Zinloos zonder je reisgeschiedenis of woonplaats te weten denk ik. (zeg niet dat je dat hier moet delen, maar voor de GGD is het van belang voor ze je testen)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
Ben trouwens sinds twee dagen wat benauwd en heb het idee dat mn longen wat 'zwaar' aanvoelen, verder geen klachten. Misschien maandag de huisarts bellen?
Ik zou eerst die site van het RIVM checken voordat je iets doet en je vooral zorgen gaat maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
luxemburg?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
In West-Europa wel, afgezien van Andorra en Liechtenstein.
Zelfde als Delft?twitter:010fotograaf twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:46:17In het Erasmus Medisch Centrum is vanavond een vrouw van rond de vijftig jaar opgenomen met het coronavirus. Ze zou zich eerder vandaag bij een ziekenhuis in de regio hebben gemeld. In het EMC wordt zij in isolatie gehouden. https://t.co/iQCKYEupMV reageer retweet
twitter:rivm twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:50:27Vanavond is een inwoner van Delft met COVID-19 gediagnosticeerd. Na laboratoriumonderzoek in 2 labs stelde het RIVM dit resultaat vast. Zie ook: https://t.co/2rMWblUGnm#coronavirus #covid19 #virus #delft https://t.co/fl3vgdw1n3 reageer retweet
die hebben net hun eerste geval bekend gemaaktquote:
Die zit volgens mij in thuisisolatie of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Zelfde als Delft?twitter:010fotograaf twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:46:17In het Erasmus Medisch Centrum is vanavond een vrouw van rond de vijftig jaar opgenomen met het coronavirus. Ze zou zich eerder vandaag bij een ziekenhuis in de regio hebben gemeld. In het EMC wordt zij in isolatie gehouden. https://t.co/iQCKYEupMV reageer retweet
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
In de lente zal alles opgelost worden denk ik. Dan is het warmer en hebben virussen minder kans, zie dus portugal
Nee klopt dat las ik ook, maar misschien mocht ze na het ziekenhuis naar huis? vaag weerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Jane het volgende:
[..]
Die zit volgens mij in thuisisolatie of heb ik dat verkeerd gelezen?
Nee, die heeft thuisiso.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:54 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Steve zegt: possible outbreak at washtington care facility.
Zou verklaren waarom ze de noodtoestand uitroepen.
Zometeen persco.
Is het in portugal warmer dan in Spanje of Italie, waar het rap gaat?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
In de lente zal alles opgelost worden denk ik. Dan is het warmer en hebben virussen minder kans, zie dus portugal
Ik denk dat het tot morgen zal duren om de 2e test te krijgen en dan pas is het officieel een coronavirus patiënt. Voorlopig enkel een "zieke".quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Daar woon ik een paar kilometer vandaan, komt wel heel dichtbij zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Ja het klimaat in Portugal verschilt heel veel van Spanje wat er naast ligt.... Of van Italië.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
singapore ook warm, weinig doden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is het in portugal warmer dan in Spanje of Italie, waar het rap gaat?
Volgens he weerbericht niet.
Kijk es naar de VAE.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:53 schreef Belg het volgende:
Ik ben in januari een paar weken in de Algarve geweest en dat was heerlijk. Net toen er in Spanje zoveel sneeuw viel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is het in portugal warmer dan in Spanje of Italie, waar het rap gaat?
Volgens he weerbericht niet.
Het is gewoon een kwestie van tijd. Sure, het kan best weggaan in de zomer. Maar dat is niet de reden dat er nu niet 1 case is in portugal. Het is Porto ook maar 15 graden bvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben in januari een paar weken in de Algarve geweest en dat was heerlijk. Net toen er in Spanje zoveel sneeuw viel.
De rest van Portugal is wel koeler hoor.
Klopt, lijkt normaal te worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef Sfancta het volgende:
Hoe meer ik lees erover, hoe minder het me allemaal boeit. Heel raar, terwijl ik echt handig veel geprept heb.
RIP Charleroiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef hollandia02 het volgende:
21:58
Eerste coronapatiënt in Luxemburg kwam via luchthaven van Charleroi
Een Luxemburger die op reis is geweest in Italië en via de luchthaven van Charleroi naar Luxemburg terugkeerde, is waarschijnlijk besmet.
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-italie~adb0a1e7/
Nu is elk geval nog nieuwswaardig. Maar op een gegeven moment wordt het net als in Italië. Dat je 1 maal per dag een nieuw getal te horen krijgt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef Sfancta het volgende:
Hoe meer ik lees erover, hoe minder het me allemaal boeit. Heel raar, terwijl ik echt handig veel geprept heb.
Me too. Wilde je een handje geven, maar dat is in deze situatie niet zo verstandig he.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar woon ik een paar kilometer vandaan, komt wel heel dichtbij zo.
Morgen persconferentie in Belgie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef Belg het volgende:
[..]
RIP Charleroi
Al hoewel dat ik dat nu niet zo heel erg vind, Charleroi is een beetje het afvoerputje van België
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand week:
Nederland meldt 54 nieuwe gevallen
Zoiets dus
Vind ik nog mild.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand:
Zoiets dus
Precies. Eigenlijk de belangrijkste dingen zijn straks:quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu is elk geval nog nieuwswaardig. Maar op een gegeven moment wordt het net als in Italië. Dat je 1 maal per dag een nieuw getal te horen krijgt.
Totdat je buurman het heeft, met wie je gisteren nog blaasvoetbal hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, lijkt normaal te worden.
Een maand? Het ging van 3 naar 1000 in 9 dagen in Italie. Ik gok dat we op 54 zitten aankomende woensdag ergens en dan ben ik eigenlijk vrij optmistisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand:
Zoiets dus
Ja, straks worden de wat grootschaligere dingen interessant.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk de belangrijkste dingen zijn straks:
Gaan er dingen in lockdown? En, kunnen ziekenhuizen het nog aan? Voor de rest gaan die dagelijkse nieuwe cases niet echt uitmaken.
WTF wist niet dat het zo erg was. Dan zit het al ongetwijfeld meer gevallen in België en NL hoor, kan niet anders.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een maand? Het ging van 3 naar 1000 in 9 dagen Italie? Ik gok dat we op 54 zitten aankomende woensdag ergens.
Ik denk als het aantal besmettingen in een gebied te snel toeneemt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef weetjewel5 het volgende:
wanneer gaat de 1e stad/dorp in lockdown?
Aantal keer per dag tempen en bij koorts en benauwdheid eens gaan bellen. Eerder heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
Is al lang te laat, gaat dus niet gebeuren. Hoogstens jezelf isoleren is nog een optiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef weetjewel5 het volgende:
wanneer gaat de 1e stad/dorp in lockdown?
(bedankt voor je sympathie trouwens)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef Belg het volgende:
[..]
WTF wist niet dat het zo erg was. Dan zit het al ongetwijfeld meer gevallen in België en NL hoor, kan niet anders.
Blijf je dit in bijna elke reeks zeggen?..... trollen word hier niet toegestaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
inkoppertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is al lang te laat, gaat dus niet gebeuren. Hoogstens jezelf isoleren is nog een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |