De eerste de beste site die ik aanklik, ad.nl, meldt het ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het gek dat zij de enige zijn die dit tot nu toe melden
.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Omroep West houdt zich misschien niet aan het geen-paniek-protocol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Daar gaat de Randstandquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Ooh haha, RIVM en nos niet en ook nog niks in mijn twitterfeed, maar dan zal het wel zo zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste de beste site die ik aanklik, ad.nl, meldt het ook.
Hoppaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgelopen in Italië
Het volgas-paniek-protocol is dan ook veel leukerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Omroep West houdt zich misschien niet aan het geen-paniek-protocol.
Dat is niet gunstigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Lekker verspreid over Nederland ook.
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:40:17UPDATE: Besmette persoon is een vrouw en zit in thuisisolatie. https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Brabant, Noord-Holland, Zuid-Holland en waarschijnlijk Limburg... dat is al een kwart van de provincies. We liggen goed op schema.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoppadat is Zuid-Holland en door naar de volgende
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig een meer dan gemiddelde hoeveelheid bejaarden en we staan nog maar aan het begin van dit avontuur. Ik waardeer je positieve hoop, maar met ons dichtbevolkte landje en de regeringsmentaliteit van het valt allemaal wel mee..... snap je?
Dus even resumerend: Limburg moet op slot, de randstad moet op slot en Tilburg moet op slot.quote:
:’)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.
Den Haag hoort bij de randstad...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Delft ligt zowat pal tegen Den Haag aan
Don't panic!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.
Ik zit nog in 1 van de goeie provinciesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Brabant, Noord-Holland, Zuid-Holland en waarschijnlijk Limburg... dat is al een kwart van de provincies. We liggen goed op schema.
Dus geen Koningsdag?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
Straks ervaart iedereen het leven van een Fok!ker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |