Ja ik ook, ik vergeet soms dat dit niet KLB is , mijn humor is zwartquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Tris het volgende:
[..]
We gaan nu wel naar niveau spookverhalenIk ga weer on topic.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
De maatschappij zoals we het kennen in Europa zal denk niet meer hetzelfde zijn als we dit virus achter de rug hebben.
Zo gaat dit deuntje al de hele tijd door mijn gedachtenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik gooi hem er nog maar even in...
Wat ik al zei, ik zou die 2 andere kinderen uit Diemen toch maar in de gaten blijven houden, als ik de GGD was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef ZwangerPetro het volgende:
Nu blijkbaar toch 3 positieve testen in de UAE Tour. Terwijl het eerder allemaal negatief leek en ze vanmorgen gezellig met alle teams samen hebben ontbeten.
Ja ik ken dat. Ik ga hem ook maar niet draaien hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Zo gaat dit deuntje al de hele tijd door mijn gedachten
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:31:26BREAKING: Washington State Governor Jay Inslee declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Revanches het volgende:
Dit wordt wel een heel dramatisch topic zo.
Dit was een paar dagen terug ook al in San Francisco, zonder enig geval... zou het een beleidsinstrument zijn, om budgetten vrij te maken oid?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:31:26BREAKING: Washington State Governor Jay Inslee declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Hou de champagne even gekurkt tot we daadwerkelijk reden hebben om iets te vieren danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit was een paar dagen terug ook al in San Francisco, zonder enig geval... zou het een beleidsinstrument zijn, om budgetten vrij te maken oid?
Er zijn geen aanwijzingen dat dit gaat gebeuren, hooguit een overbelast gezondheidszorg en een heel aantal extra doden, extra als in de zin van maanden/jaren voortijdig... het is niet Walking deadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Dat gebeurt helemaal niet. Ouderen boven de 70 hebben een groter risico ja, en het is oppassen en opletten. Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik vroeg net al, zijn er mensen die nu een beetje zitten te wachten totdat de eerste hier in Nederland aan Corona sneuvelt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hou de champagne even gekurkt tot we daadwerkelijk reden hebben om iets te vieren dan
Leek mij ook het meest voor de hand liggend, echt amerikaquote:
Waarschijnlijk opgelopen in Italiëquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Ja we gaan allemaal dood RIP *kras*quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Revanches het volgende:
Dit wordt wel een heel dramatisch topic zo.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef Revanches het volgende:
Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.
Gaat snel zo. In 1 dag van 2 gevallen naar 7.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Uiteindelijk wel, maar niet allemaal door dit virus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja we gaan allemaal dood RIP *kras*
Lekker verspreid over Nederland ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Gaat snel zo. In 1 dag van 2 gevallen naar 7.
Ligt het aan mij of is het gek dat zij de enige zijn die dit tot nu toe meldenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Wij hebben toevallig een meer dan gemiddelde hoeveelheid bejaarden en we staan nog maar aan het begin van dit avontuur. Ik waardeer je positieve hoop, maar met ons dichtbevolkte landje en de regeringsmentaliteit van het valt allemaal wel mee..... snap je?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Er zijn geen aanwijzingen dat dit gaat gebeuren, hooguit een overbelast gezondheidszorg en een heel aantal extra doden, extra als in de zin van maanden/jaren voortijdig... het is niet Walking dead
kom op
Ik heb het helemaal niet over verbrandingsovens gehadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat gebeurt helemaal niet. Ouderen boven de 70 hebben een groter risico ja, en het is oppassen en opletten. Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |