Nasi, risotto en macaroni.... je vraagt er gewoon ook om zo ook hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Tjacka het volgende:
1 kilo nasi gemaakt, 1 kilo risotto, 500 gram macaroni. En heb nog heel wat kip en gehakt in de vriezer liggen. Laat dat virus maar komen!!!!
(Eigenlijk doe ik dit een keer in de zoveel tijd als ik zin heb om te koken lol).
Ik zie mezelf al in een jacuzzi en 5 sterren hotel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef Belg het volgende:
Toeristen sector zal het hard te verduren krijgen...
Langs de andere kant spotgoedkope hotelkamers boeken
Daarom dat de Belgische regering ineens koffieklets houdt op zondag... Charleroi is een Belgische low cost luchthaven. Uiteraard zal die persoon onmiddellijk terug naar huis gekeerd zijn en niet lanterfanten in die saaie luchthaven, maar toch, tijd voor actie!quote:The minister began by apologising for the late notice, announcing that the ministry must presume Luxembourg has its first case of coronavirus. The authorities have tested around 50 people and have had the first person test positive for coronavirus. The woman returned from Italy via Charleroi and is in the CHL.
She reported herself to the Sanitary Inspection Unit. The authorities are currently in the process of following contact tracing in order to determine if any other people have been infected. The woman is currently doing well, but the Ministry of Health's focus is to contain the virus as much as possible.
On Sunday, a crisis cell involving the prime minister will come together to look at new steps.
twitter:CBCAlerts twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:06:08Ontario reports 3 new confirmed cases of coronavirus, bringing the number of confirmed cases in the province to 11. reageer retweet
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ik de verhalen uit Wuhan moest geloven hoef je je qua begrafenis en plechtigheid helemaal geen zorgen te maken mocht je komen te overlijden aan de Wuhan griep. Je gaat gewoon gezellig met zijn allen de oven in, valt gewoon onder reinigingskosten denk ik als het zo gaat.
Die angst heb ik zelf ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...Ook als een groot deel het overleeft zal de samenleving verbitteren. Denk dat onze manier van leven binnenkort wel eens voorbij zal zijn eerlijk gezegd als ik deze verhalen hoor, dat we gewoon aan het begin van het einde staan
Ik zat meer aan ghostbusters te denken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Leuk plaatje erbij wel, lijkt wel starwars
Als mijn nabestaanden moeten kiezen tussen mijn begrafenis en eten op hun bord, dan mogen ze mij in de kliko flikkeren (of de Maas, of een massagraf, or whatever)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zit eraan te denken toch maar een uitvaartverzekering aan te schaffen, nu de tarieven daarvan nog niet gestegen zijn (deze staan vast nadat je ze hebt afgesloten hebt). Wat denken jullie? Ik ben nog jong, dus nooit de intentie voor gehad, maar als het echt misgaat wil ik niet dat mijn nabestaanden gedwongen moeten zijn tussen een begrafenis of eten op hun bord...
Ja dat is natuurlijk voor jezelf het beste (en zo zou ik het zelf ook willen), maar desondanks zou ik het niet fijn vinden om geliefden in een massagraf te flikkeren en zou het ook diepe littekens bij me achterlaten. Denk dat de mensheid hier de komende eeuwen niet meer bovenop komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef dodoria het volgende:
[..]
Als mijn nabestaanden moeten kiezen tussen mijn begrafenis en eten op hun bord, dan mogen ze mij in de kliko flikkeren (of de Maas, of een massagraf, or whatever)
Het zal je dan ook niet verbazen dat ik geen uitvaartverzekering heb.
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:14 schreef Tengano het volgende:
Deze week kwam nog in het nieuws dat je je lichaam kunt verkopen aan de wetenschap volgens mij. Dan kun je daar weer een flinke afscheidsfuif van geven.
Wel apart. Sommige mensen verkopen hun lichaam als ze leven en anderen als ze de pijp uit zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschot
er is nu al een overschotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschot
Ghostbusters the clone warsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan ghostbusters te denken.
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef huisduif het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar slim besluit van die Luxemburgers om OV gratis te maken...
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Cremeren wordt gedaan in een oven voorzien van een behoorlijk filter. En maar 1 persoon, niet meerdere. Ze gaan echt niet stapels in de open lucht verbranden hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...Ook als een groot deel het overleeft zal de samenleving verbitteren. Denk dat onze manier van leven binnenkort wel eens voorbij zal zijn eerlijk gezegd als ik deze verhalen hoor, dat we gewoon aan het begin van het einde staan
Gratis verspreiding, anders kost het geld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef huisduif het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar slim besluit van die Luxemburgers om OV gratis te maken...
Tenzij je nul Euro op je rekening hebt, of zelfs schulden wordt de uitvaart betaald van je tegoeden. Alle erfgenamen moeten dan afstand doen van de erfenis (incl schulden) en dan wordt de uitvaart betaalt door de gemeente. Het gaat allemaal niet vanzelf, en het is niet leuk voor de familie om hiermee te maken te krijgen. Dus een uitvaartverzekering is geen luxe.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef dodoria het volgende:
[..]
Als mijn nabestaanden moeten kiezen tussen mijn begrafenis en eten op hun bord, dan mogen ze mij in de kliko flikkeren (of de Maas, of een massagraf, or whatever)
Het zal je dan ook niet verbazen dat ik geen uitvaartverzekering heb.
We hebben ook nog roosterovens hoor, een stuk of 10 van de AVR, AEB heeft er 6quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Cremeren wordt gedaan in een oven voorzien van een behoorlijk filter. En maar 1 persoon, niet meerdere. Ze gaan echt niet stapels in de open lucht verbranden hoor.
Zijn ook de nodige wetten voor. (Mijn buurvrouw is ovenist bij het crematorium, er zijn strenge regels rondom cremeren, minste geringste fout wordt gezien als ernstig misdrijf).
Ik begrijp niet goed wat het uitmaakt. Oke, daar wordt het gratis verspreid, terwijl je er hier nog voor moet betalen ook. Het is niet zo dat het OV in Nederland leeg ofzo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef huisduif het volgende:
Geef het een paar weken en er ontstaan hier zelfmoordpactsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:24 schreef Remco het volgende:
Gaan we het echt hebben over de capaciteit van de verbrandingsovens in Nederland
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:24 schreef Remco het volgende:
Gaan we het echt hebben over de capaciteit van de verbrandingsovens in Nederland
Wat zijn dat? Mijn kennis gaat niet verder dan een kist de oven inschuiven.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
We hebben ook nog roosterovens hoor, een stuk of 10 van de AVR, AEB heeft er 6
Ik denk het niet. Omdat het zo langzaam onze kant op kwam kruipen was er wel een spanning die zich opbouwde overal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:22 schreef Tengano het volgende:
Eerst zaten we in spanning tot het virus hier zou opduiken wat nu gebeurd is.
Zijn er nu mensen die enigzins gespannen zitten te wachten tot de eerste dode hier gaat vallen?
afvalverbranders, gigantische ovens, prima filtersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Tris het volgende:
[..]
Wat zijn dat? Mijn kennis gaat niet verder dan een kist de oven inschuiven.
Ja nog wel ja, maar momenteel wordt je ook niet gecremeerd als je aangegeven hebt begraven te willen worden. Kan allemaal veranderen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:22 schreef Tris het volgende:
[..]
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Cremeren wordt gedaan in een oven voorzien van een behoorlijk filter. En maar 1 persoon, niet meerdere. Ze gaan echt niet stapels in de open lucht verbranden hoor.
Zijn ook de nodige wetten voor. (Mijn buurvrouw is ovenist bij het crematorium, er zijn strenge regels rondom cremeren, minste geringste fout wordt gezien als ernstig misdrijf).
Tis een tweede 9/11quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
De maatschappij zoals we het kennen in Europa zal denk niet meer hetzelfde zijn als we dit virus achter de rug hebben.
Omdat?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
De maatschappij zoals we het kennen in Europa zal denk niet meer hetzelfde zijn als we dit virus achter de rug hebben.
Het kan alleen maar beter wordenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
We gaan nu wel naar niveau spookverhalenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
afvalverbranders, gigantische ovens, prima filters
Ik gooi hem er nog maar even in...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Jezus, begint er 1 over een uitvaartverzekering, ik maak een morbide grap over Wuhan en hop we zitten meteen allemaal The Cure te luisteren
kop op mensen, het komt heus wel goed
Pardon?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef zipcon het volgende:
Terwijl iedereen over verbrandingsovens praat hebben ze gemist dat een coronavirus patiënt lekker door België is gewandeld. Liefst kuchend.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:27 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Jezus, begint er 1 over een uitvaartverzekering, ik maak een morbide grap over Wuhan en hop we zitten meteen allemaal The Cure te luisteren
kop op mensen, het komt heus wel goed
Nou, ze zal ook niet in d'r eentje in dat vliegtuig vanuit Italie gezeten hebben, denk ik. Zouden die medereizigers vallen onder mensen waarmee je contact hebt gehad? Ik denk het niet. Maar als je net een rij voor haar hebt gezeten en zij heeft de hele vlucht zitten hoesten, dan is de kans vrij groot dat je de klos bent.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef zipcon het volgende:
Terwijl iedereen over verbrandingsovens praat hebben ze gemist dat een coronavirus patiënt lekker door België is gewandeld. Liefst kuchend.
Daar kan ook weer stroom van gemaakt worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:23 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
We hebben ook nog roosterovens hoor, een stuk of 10 van de AVR, AEB heeft er 6
Jawel joh, niet zo dramatisch. Dit gaat slachtoffers kosten, dit gaat geld kosten, maar daarna gaat het leven gewoon verder.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
Ja ik ook, ik vergeet soms dat dit niet KLB is , mijn humor is zwartquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Tris het volgende:
[..]
We gaan nu wel naar niveau spookverhalenIk ga weer on topic.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
Zo gaat dit deuntje al de hele tijd door mijn gedachtenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:28 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik gooi hem er nog maar even in...
Wat ik al zei, ik zou die 2 andere kinderen uit Diemen toch maar in de gaten blijven houden, als ik de GGD was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef ZwangerPetro het volgende:
Nu blijkbaar toch 3 positieve testen in de UAE Tour. Terwijl het eerder allemaal negatief leek en ze vanmorgen gezellig met alle teams samen hebben ontbeten.
Ja ik ken dat. Ik ga hem ook maar niet draaien hierquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:30 schreef Tris het volgende:
[..]
Zo gaat dit deuntje al de hele tijd door mijn gedachten
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:31:26BREAKING: Washington State Governor Jay Inslee declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Revanches het volgende:
Dit wordt wel een heel dramatisch topic zo.
Dit was een paar dagen terug ook al in San Francisco, zonder enig geval... zou het een beleidsinstrument zijn, om budgetten vrij te maken oid?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:31:26BREAKING: Washington State Governor Jay Inslee declares state of emergency due to coronavirus reageer retweet
Hou de champagne even gekurkt tot we daadwerkelijk reden hebben om iets te vieren danquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Dit was een paar dagen terug ook al in San Francisco, zonder enig geval... zou het een beleidsinstrument zijn, om budgetten vrij te maken oid?
Er zijn geen aanwijzingen dat dit gaat gebeuren, hooguit een overbelast gezondheidszorg en een heel aantal extra doden, extra als in de zin van maanden/jaren voortijdig... het is niet Walking deadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Tja, als de wereld straks met bosjes om je heen neervalt, is dat niet zo heel erg verwonderlijk.
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Dat gebeurt helemaal niet. Ouderen boven de 70 hebben een groter risico ja, en het is oppassen en opletten. Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja ik vroeg net al, zijn er mensen die nu een beetje zitten te wachten totdat de eerste hier in Nederland aan Corona sneuvelt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:33 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hou de champagne even gekurkt tot we daadwerkelijk reden hebben om iets te vieren dan
Leek mij ook het meest voor de hand liggend, echt amerikaquote:
Waarschijnlijk opgelopen in Italiëquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:34:22Persoon uit Delft besmet met coronavirus https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Ja we gaan allemaal dood RIP *kras*quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:31 schreef Revanches het volgende:
Dit wordt wel een heel dramatisch topic zo.
Het was een grapjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef Revanches het volgende:
Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.
Gaat snel zo. In 1 dag van 2 gevallen naar 7.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Uiteindelijk wel, maar niet allemaal door dit virus.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja we gaan allemaal dood RIP *kras*
Lekker verspreid over Nederland ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Gaat snel zo. In 1 dag van 2 gevallen naar 7.
Ligt het aan mij of is het gek dat zij de enige zijn die dit tot nu toe meldenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Wij hebben toevallig een meer dan gemiddelde hoeveelheid bejaarden en we staan nog maar aan het begin van dit avontuur. Ik waardeer je positieve hoop, maar met ons dichtbevolkte landje en de regeringsmentaliteit van het valt allemaal wel mee..... snap je?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Er zijn geen aanwijzingen dat dit gaat gebeuren, hooguit een overbelast gezondheidszorg en een heel aantal extra doden, extra als in de zin van maanden/jaren voortijdig... het is niet Walking dead
kom op
Ik heb het helemaal niet over verbrandingsovens gehadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:35 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat gebeurt helemaal niet. Ouderen boven de 70 hebben een groter risico ja, en het is oppassen en opletten. Maar praten over verbrandingsovens, doe even normaal.
De eerste de beste site die ik aanklik, ad.nl, meldt het ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is het gek dat zij de enige zijn die dit tot nu toe melden
.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Omroep West houdt zich misschien niet aan het geen-paniek-protocol.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Daar gaat de Randstandquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:34 schreef Houtenbeen het volgende:
Ooh haha, RIVM en nos niet en ook nog niks in mijn twitterfeed, maar dan zal het wel zo zijnquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De eerste de beste site die ik aanklik, ad.nl, meldt het ook.
Hoppaquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:36 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Waarschijnlijk opgelopen in Italië
Het volgas-paniek-protocol is dan ook veel leukerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:39 schreef Jane het volgende:
[..]
Omroep West houdt zich misschien niet aan het geen-paniek-protocol.
Dat is niet gunstigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Lekker verspreid over Nederland ook.
twitter:omroepwest twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:40:17UPDATE: Besmette persoon is een vrouw en zit in thuisisolatie. https://t.co/nHOemEl2JJ reageer retweet
Brabant, Noord-Holland, Zuid-Holland en waarschijnlijk Limburg... dat is al een kwart van de provincies. We liggen goed op schema.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoppadat is Zuid-Holland en door naar de volgende
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:38 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig een meer dan gemiddelde hoeveelheid bejaarden en we staan nog maar aan het begin van dit avontuur. Ik waardeer je positieve hoop, maar met ons dichtbevolkte landje en de regeringsmentaliteit van het valt allemaal wel mee..... snap je?
Dus even resumerend: Limburg moet op slot, de randstad moet op slot en Tilburg moet op slot.quote:
:’)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.
Den Haag hoort bij de randstad...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
Delft ligt zowat pal tegen Den Haag aan
Don't panic!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
En zelfs al valt het deze keer mee, voor dit virus loop je geen immuniteit op, waardoor dit 'feest' jaarlijks herhaalt zal worden. Denk dat de gemiddelde levensverwachting wel eens met 20 jaar kan dalen in Nederland.
Ik zit nog in 1 van de goeie provinciesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:41 schreef Jane het volgende:
[..]
Brabant, Noord-Holland, Zuid-Holland en waarschijnlijk Limburg... dat is al een kwart van de provincies. We liggen goed op schema.
Dus geen Koningsdag?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
Straks ervaart iedereen het leven van een Fok!ker.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |