Monaco is ook al het haasje.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:47 schreef hjansen82 het volgende:
[..]
Dat zal wel de rijkste geinfecteerde zijn.
Andorra is ook nog niet gecapituleerd!quote:
Ik heb verder gelezen, werd er niet beter opquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij punt 1 ben ik gestopt met lezen.
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:48 schreef Belg het volgende:
Mijn huisarts gaat op vakantie in Oostenrijk over een weekje heeft ze me verteld. Straks gaat ze nog corona verspreiden over alle patienten incl mijzelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je het een griep noemt, ben je dus duidelijk niet op de hoogte van het verschil tussen een influenza virus en een corona virus.quote:
Nou ja, ik snap wel dat een hoteleigenaar het een beetje bagataliseert. Die gaan een heel moeilijk jaar tegemoet.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij punt 1 ben ik gestopt met lezen.
Is het hoteleigenaar?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:53 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap wel dat een hoteleigenaar het een beetje bagataliseert. Die gaan een heel moeilijk jaar tegemoet.
Haha nou dan is alles voor kennisgeving aangenomen. Gekke Italianenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb verder gelezen, werd er niet beter op
Ik heb er al 1 ik betaal iets van 7 euro/maand ofzoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zit eraan te denken toch maar een uitvaartverzekering aan te schaffen, nu de tarieven daarvan nog niet gestegen zijn (deze staan vast nadat je ze hebt afgesloten hebt). Wat denken jullie? Ik ben nog jong, dus nooit de intentie voor gehad, maar als het echt misgaat wil ik niet dat mijn nabestaanden gedwongen moeten zijn tussen een begrafenis of eten op hun bord...
Ik denk dat de kans dat je het hiervoor nodig gaat hebben echt vreselijk klein is hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zit eraan te denken toch maar een uitvaartverzekering aan te schaffen, nu de tarieven daarvan nog niet gestegen zijn (deze staan vast nadat je ze hebt afgesloten hebt). Wat denken jullie? Ik ben nog jong, dus nooit de intentie voor gehad, maar als het echt misgaat wil ik niet dat mijn nabestaanden gedwongen moeten zijn tussen een begrafenis of eten op hun bord...
Gewoon zorgen dat je genoeg spaargeld nalaat. Dan moeten je nabestaanden het hooguit even voorschieten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ja, of je uitvaartplechtigheid in een andere zaal doen dan die van het crematorium. Dat scheelt al een bak geld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Gewoon zorgen dat je genoeg spaargeld nalaat. Dan moeten je nabestaanden het hooguit even voorschieten.
Als ik de verhalen uit Wuhan moest geloven hoef je je qua begrafenis en plechtigheid helemaal geen zorgen te maken mocht je komen te overlijden aan de Wuhan griep. Je gaat gewoon gezellig met zijn allen de oven in, valt gewoon onder reinigingskosten denk ik als het zo gaat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans dat je het hiervoor nodig gaat hebben echt vreselijk klein is hoor.
Maar als het je geruststelt gewoon doen. Er zijn natuurlijk talloze manieren waarop je op een andere manier dood kunt gaan.
Pardon?????quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:00 schreef hollandia02 het volgende:
Trump liet nog weten dat hij bekijkt of de grens met Mexico gesloten moet worden.
Haha ja, als ze het in Italië ook zo aanpakken dan is alles gratis.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ik de verhalen uit wuhan moest geloven hoef je je qua begrafenis en plechtigheid helemaal geen zorgen te maken mocht je komen te overlijden aan de Wuhan griep. Je gaat gewoon gezellig met zijn allen de oven in, valt gewoon onder reinigingskosten denk ik als het zo gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |