Nasi, risotto en macaroni.... je vraagt er gewoon ook om zo ook hequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:03 schreef Tjacka het volgende:
1 kilo nasi gemaakt, 1 kilo risotto, 500 gram macaroni. En heb nog heel wat kip en gehakt in de vriezer liggen. Laat dat virus maar komen!!!!
(Eigenlijk doe ik dit een keer in de zoveel tijd als ik zin heb om te koken lol).
Ik zie mezelf al in een jacuzzi en 5 sterren hotel.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:54 schreef Belg het volgende:
Toeristen sector zal het hard te verduren krijgen...
Langs de andere kant spotgoedkope hotelkamers boeken
Daarom dat de Belgische regering ineens koffieklets houdt op zondag... Charleroi is een Belgische low cost luchthaven. Uiteraard zal die persoon onmiddellijk terug naar huis gekeerd zijn en niet lanterfanten in die saaie luchthaven, maar toch, tijd voor actie!quote:The minister began by apologising for the late notice, announcing that the ministry must presume Luxembourg has its first case of coronavirus. The authorities have tested around 50 people and have had the first person test positive for coronavirus. The woman returned from Italy via Charleroi and is in the CHL.
She reported herself to the Sanitary Inspection Unit. The authorities are currently in the process of following contact tracing in order to determine if any other people have been infected. The woman is currently doing well, but the Ministry of Health's focus is to contain the virus as much as possible.
On Sunday, a crisis cell involving the prime minister will come together to look at new steps.
twitter:CBCAlerts twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:06:08Ontario reports 3 new confirmed cases of coronavirus, bringing the number of confirmed cases in the province to 11. reageer retweet
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:00 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Als ik de verhalen uit Wuhan moest geloven hoef je je qua begrafenis en plechtigheid helemaal geen zorgen te maken mocht je komen te overlijden aan de Wuhan griep. Je gaat gewoon gezellig met zijn allen de oven in, valt gewoon onder reinigingskosten denk ik als het zo gaat.
Die angst heb ik zelf ook.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...Ook als een groot deel het overleeft zal de samenleving verbitteren. Denk dat onze manier van leven binnenkort wel eens voorbij zal zijn eerlijk gezegd als ik deze verhalen hoor, dat we gewoon aan het begin van het einde staan
Ik zat meer aan ghostbusters te denken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Leuk plaatje erbij wel, lijkt wel starwars
Als mijn nabestaanden moeten kiezen tussen mijn begrafenis en eten op hun bord, dan mogen ze mij in de kliko flikkeren (of de Maas, of een massagraf, or whatever)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
Ik zit eraan te denken toch maar een uitvaartverzekering aan te schaffen, nu de tarieven daarvan nog niet gestegen zijn (deze staan vast nadat je ze hebt afgesloten hebt). Wat denken jullie? Ik ben nog jong, dus nooit de intentie voor gehad, maar als het echt misgaat wil ik niet dat mijn nabestaanden gedwongen moeten zijn tussen een begrafenis of eten op hun bord...
Ja dat is natuurlijk voor jezelf het beste (en zo zou ik het zelf ook willen), maar desondanks zou ik het niet fijn vinden om geliefden in een massagraf te flikkeren en zou het ook diepe littekens bij me achterlaten. Denk dat de mensheid hier de komende eeuwen niet meer bovenop komtquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef dodoria het volgende:
[..]
Als mijn nabestaanden moeten kiezen tussen mijn begrafenis en eten op hun bord, dan mogen ze mij in de kliko flikkeren (of de Maas, of een massagraf, or whatever)
Het zal je dan ook niet verbazen dat ik geen uitvaartverzekering heb.
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:14 schreef Tengano het volgende:
Deze week kwam nog in het nieuws dat je je lichaam kunt verkopen aan de wetenschap volgens mij. Dan kun je daar weer een flinke afscheidsfuif van geven.
Wel apart. Sommige mensen verkopen hun lichaam als ze leven en anderen als ze de pijp uit zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschot
er is nu al een overschotquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:15 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ja nu hebben ze nog een tekort, over een maand of 2 hebben ze een overschot
Ghostbusters the clone warsquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:12 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zat meer aan ghostbusters te denken.
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef huisduif het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar slim besluit van die Luxemburgers om OV gratis te maken...
Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Cremeren wordt gedaan in een oven voorzien van een behoorlijk filter. En maar 1 persoon, niet meerdere. Ze gaan echt niet stapels in de open lucht verbranden hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:11 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Damn... Dan voorzie ik nog wel eens enorme rellen in Nederland als mama/papa de verbrandingsoven ingaat met 100'en anderen...Ook als een groot deel het overleeft zal de samenleving verbitteren. Denk dat onze manier van leven binnenkort wel eens voorbij zal zijn eerlijk gezegd als ik deze verhalen hoor, dat we gewoon aan het begin van het einde staan
Gratis verspreiding, anders kost het geld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:21 schreef huisduif het volgende:
Het zal vast al gezegd zijn, maar slim besluit van die Luxemburgers om OV gratis te maken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |