Dat verwacht ik welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Sociale leven zal binnen nu en een maand tot een absoluut dieptepunt komen.
Dan verandert er voor ons in feite niets.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Zijn punt is dat er niets aan de hand is in Milaan. Sorry voor alle paniekgeilers hier.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 20:52 schreef DawN het volgende:
[..]
Als je het een griep noemt, ben je dus duidelijk niet op de hoogte van het verschil tussen een influenza virus en een corona virus.
https://www.hopkinsmedici(...)ease-2019-vs-the-flu
Fataliteit was hoger bij mannenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Toch opmerkelijk, er werd toch beweerd dat het virus vooral mannen treft?
De deadrate van mannen is hoger, maar over het percentage geïnfecteerden heb ik niets gehoordquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Wel een voordeel dat wij dit leven al gewend zijn.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Straks ervaart iedereen het leven van een Fok!ker.
Ja hoor, we weten het. Kinderen spelen buiten, iedereen is vrolijk. En er zijn 29 mensen dood en meer dan 1000 besmettingen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Zijn punt is dat er niets aan de hand is in Milaan. Sorry voor alle paniekgeilers hier.
Ergens in de 50 en het was een man geen vrouw. Trump is weeral een onbetrouwbare bronquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Wat ik zo bizar vind is dat er geen leeftijden vermeld worden wanneer er iemand overlijd.
Hoe oud is de Amerikaan?
twitter:BNODesk twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 21:39:21U.S. CDC says coronavirus patient who died in Washington state was a man in his 50s, not a woman as reported by Trump reageer retweet
In de 50quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Wat ik zo bizar vind is dat er geen leeftijden vermeld worden wanneer er iemand overlijd.
Hoe oud is de Amerikaan?
Wordt wel genoemd, vrou mid 50, medische conditiesquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:44 schreef Sickert het volgende:
Hoe oud is de Amerikaan?
Wat zie je dan veranderen? Afgezien van dat mensen in de toekomst wellicht eerder thuisblijven van het werk als ze symptomen hebben?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:25 schreef Xenorium het volgende:
De maatschappij zoals we het kennen in Europa zal denk niet meer hetzelfde zijn als we dit virus achter de rug hebben.
Ja, maar in China worden dochters na de geboorte weggegooid door de 1-kind politiek.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:45 schreef Fer_de_Lance het volgende:
[..]
Fataliteit was hoger bij mannen
Maar volgens mij gebaseerd op chinese cijfers,
veel chinese mannen roken veel
Ik bedoel dat daarmee onze regering die de zaak een beetje in goeie banen moet zien te leiden in een kritieke zone terecht komt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Den Haag hoort bij de randstad...
Greetings from The Humungus!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Aanstootgevendenaam het volgende:
Ik ga even de garage in, traanplaat en beugels op mijn auto schroeven, dan heb ik dat alvast gehad, voor als we straks mad max taferelen krijgen.
We gaan weer stemming makenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:42 schreef Sfancta het volgende:
Ik dacht zelf dat het genderneutraal was.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Toefjes het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |