Het is gewoon een kwestie van tijd. Sure, het kan best weggaan in de zomer. Maar dat is niet de reden dat er nu niet 1 case is in portugal. Het is Porto ook maar 15 graden bvquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:58 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ben in januari een paar weken in de Algarve geweest en dat was heerlijk. Net toen er in Spanje zoveel sneeuw viel.
De rest van Portugal is wel koeler hoor.
Klopt, lijkt normaal te worden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef Sfancta het volgende:
Hoe meer ik lees erover, hoe minder het me allemaal boeit. Heel raar, terwijl ik echt handig veel geprept heb.
RIP Charleroiquote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef hollandia02 het volgende:
21:58
Eerste coronapatiënt in Luxemburg kwam via luchthaven van Charleroi
Een Luxemburger die op reis is geweest in Italië en via de luchthaven van Charleroi naar Luxemburg terugkeerde, is waarschijnlijk besmet.
https://www.hln.be/nieuws(...)-in-italie~adb0a1e7/
Nu is elk geval nog nieuwswaardig. Maar op een gegeven moment wordt het net als in Italië. Dat je 1 maal per dag een nieuw getal te horen krijgt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:00 schreef Sfancta het volgende:
Hoe meer ik lees erover, hoe minder het me allemaal boeit. Heel raar, terwijl ik echt handig veel geprept heb.
Me too. Wilde je een handje geven, maar dat is in deze situatie niet zo verstandig he.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Daar woon ik een paar kilometer vandaan, komt wel heel dichtbij zo.
Morgen persconferentie in Belgie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef Belg het volgende:
[..]
RIP Charleroi
Al hoewel dat ik dat nu niet zo heel erg vind, Charleroi is een beetje het afvoerputje van België
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand week:
Nederland meldt 54 nieuwe gevallen
Zoiets dus
Vind ik nog mild.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand:
Zoiets dus
Precies. Eigenlijk de belangrijkste dingen zijn straks:quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nu is elk geval nog nieuwswaardig. Maar op een gegeven moment wordt het net als in Italië. Dat je 1 maal per dag een nieuw getal te horen krijgt.
Totdat je buurman het heeft, met wie je gisteren nog blaasvoetbal hebt gespeeld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:01 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Klopt, lijkt normaal te worden.
Een maand? Het ging van 3 naar 1000 in 9 dagen in Italie. Ik gok dat we op 54 zitten aankomende woensdag ergens en dan ben ik eigenlijk vrij optmistisch.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:02 schreef Belg het volgende:
Nederland over een maand:
Zoiets dus
Ja, straks worden de wat grootschaligere dingen interessant.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Precies. Eigenlijk de belangrijkste dingen zijn straks:
Gaan er dingen in lockdown? En, kunnen ziekenhuizen het nog aan? Voor de rest gaan die dagelijkse nieuwe cases niet echt uitmaken.
WTF wist niet dat het zo erg was. Dan zit het al ongetwijfeld meer gevallen in België en NL hoor, kan niet anders.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Een maand? Het ging van 3 naar 1000 in 9 dagen Italie? Ik gok dat we op 54 zitten aankomende woensdag ergens.
Ik denk als het aantal besmettingen in een gebied te snel toeneemt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef weetjewel5 het volgende:
wanneer gaat de 1e stad/dorp in lockdown?
Aantal keer per dag tempen en bij koorts en benauwdheid eens gaan bellen. Eerder heeft geen zin.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
Ben trouwens sinds twee dagen wat benauwd en heb het idee dat mn longen wat 'zwaar' aanvoelen, verder geen klachten. Misschien maandag de huisarts bellen?
Is al lang te laat, gaat dus niet gebeuren. Hoogstens jezelf isoleren is nog een optiequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef weetjewel5 het volgende:
wanneer gaat de 1e stad/dorp in lockdown?
(bedankt voor je sympathie trouwens)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:05 schreef Belg het volgende:
[..]
WTF wist niet dat het zo erg was. Dan zit het al ongetwijfeld meer gevallen in België en NL hoor, kan niet anders.
Blijf je dit in bijna elke reeks zeggen?..... trollen word hier niet toegestaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:52 schreef Revanches het volgende:
Ben trouwens sinds twee dagen wat benauwd en heb het idee dat mn longen wat 'zwaar' aanvoelen, verder geen klachten. Misschien maandag de huisarts bellen?
inkoppertjequote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:06 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Is al lang te laat, gaat dus niet gebeuren. Hoogstens jezelf isoleren is nog een optie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |