Nouja ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van de teams en hun medewerking. Er was eerst sprake dat Mercedes en Hamilton geen toestemming zouden geven voor het gebruik van de Duitsland beelden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef potjecreme het volgende:
D2s is gewoon leuk kijkvoer. 2019 had genoeg drama en nieuwigheden om uit te kiezen. Hierdoor blijf je wel met een gevoel over dat er zoveel meer in had gezeten.
Dat is ook zo.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Nouja ze zijn natuurlijk ook afhankelijk van de teams en hun medewerking. Er was eerst sprake dat Mercedes en Hamilton geen toestemming zouden geven voor het gebruik van de Duitsland beelden.
En zo zag je bij Claire Williams dat de interviewers de mensen zo op hun gemak stellen dat ze zelf over vragen beginnen waarover was afgesproken dat ze niet gesteld zouden worden.
Doen ze best knap.
In elke sport worden de grenzen opgezocht op het hoogste niveau. voetbal, wielrennen, schaatsen, tennis, formule 1 etc etc.... de 1 doet het met doping de ander met illegale technische snufjes. Is van alle tijden hoor.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:54 schreef Dauthi het volgende:
https://www.racefans.net/(...)ion/#comment-4416521
Was deze al langs gekomen?
De FIA schikt met Ferrari over het gebruik van een illegaal motorontwerp in 2019.
Hetzelfde laken en pak als Renault en hun illegale brake balance ontwerp.
En dan pretenderen ze dat F1 een sport is
Dit dus. F1 is hier echt geen uitzondering.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
In elke sport worden de grenzen opgezocht op het hoogste niveau. voetbal, wielrennen, schaatsen, tennis, formule 1 etc etc.... de 1 doet het met doping de ander met illegale technische snufjes. Is van alle tijden hoor.
En in elke sport gaan de scheidsrechter en de dader in de kleedkamer gezamelijk onderhandelen over de straf? En dat wordt in zijn geheel in de doofpot gestopt?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
In elke sport worden de grenzen opgezocht op het hoogste niveau. voetbal, wielrennen, schaatsen, tennis, formule 1 etc etc.... de 1 doet het met doping de ander met illegale technische snufjes. Is van alle tijden hoor.
Dit is appels en peren vergelijken. Rode kaart gaat om een overtreding van een speler tijdens de wedstrijd, dat kun je vergelijken met een gridstraffen, stop and go penalties e.d.. Daarover wordt niet met de teams onderhandeld. Een reglementsdiscussie zoals dit is echt van een andere orde, vergelijk met wel of niet toestaan nieuwe hardloopschoenen of klapschaatsen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En in elke sport gaan de scheidsrechter en de dader in de kleedkamer gezamelijk onderhandelen over de straf? En dat wordt in zijn geheel in de doofpot gestopt?
Zie je het voor je dat bij voetbal ipv een rode kaart te krijgen je een cheque overhandigt aan de scheidsrechter....
Zelfs wanneer je die vergelijking maakt... (Alhoewel Ferrari dus het halve seizoen met een aantoonbaar illegale auto heeft gereden, en niet had mogen deelnemen).quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:21 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit is appels en peren vergelijken. Rode kaart gaat om een overtreding van een speler tijdens de wedstrijd, dat kun je vergelijken met een gridstraffen, stop and go penalties e.d.. Daarover wordt niet met de teams onderhandeld. Een reglementsdiscussie zoals dit is echt van een andere orde, vergelijk met wel of niet toestaan nieuwe hardloopschoenen of klapschaatsen.
Het gaat dan ook om het gebrek aan consequenties, niet aan dat er geprobeerd wordt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
In elke sport worden de grenzen opgezocht op het hoogste niveau. voetbal, wielrennen, schaatsen, tennis, formule 1 etc etc.... de 1 doet het met doping de ander met illegale technische snufjes. Is van alle tijden hoor.
Dit. Het is bijzonder kwalijk dat enkele teams meer invloed hebben dat de organisatie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:28 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Zelfs wanneer je die vergelijking maakt... (Alhoewel Ferrari dus het halve seizoen met een aantoonbaar illegale auto heeft gereden, en niet had mogen deelnemen).
Is het niet normaal dat in achterkamertjes wordt geschikt en de hele klucht in een doofpot wordt geduwd.
Publiekelijk tribunaal, publiekelijke straf, publiekelijk boetedoening. Nog niet zo lang geleden werden teams uit de eindstand geschrapt en konden ze geen aanspraak maken op prijzengeld.
Maar alles moet met de mantel der doofpot gedekt, want de F1 is geen sport maar een reclameshow. En blijkbaar is het belangrijkste dat de reputatie van de deelnemende teams niet wordt berokkend
Dat, maar ook het verschrikkelijk inconsistent zijn met straffen voor nagenoeg hetzelfde vergrijp. Er is gewoon geen peil op te trekken. Lijkt soms totaal @random welke coureur of team wat voor straf voor een vergrijp krijgt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:29 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dit. Het is bijzonder kwalijk dat enkele teams meer invloed hebben dat de organisatie.
Het is naief om te denken dat dat niet gebeurt. Voetballers/clubs verdienen miljoenen, scheidsrechters een fractie van een percentage van dat. Natuurlijk niet op het veld, maar ernaast.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef Dauthi het volgende:
[..]
En in elke sport gaan de scheidsrechter en de dader in de kleedkamer gezamelijk onderhandelen over de straf? En dat wordt in zijn geheel in de doofpot gestopt?
Zie je het voor je dat bij voetbal ipv een rode kaart te krijgen je een cheque overhandigt aan de scheidsrechter....
Rasoptimist Marko... Ik hecht weinig waarde aan zijn uitspraken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:09 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)pioen-te-maken-.html
Nou nou Marko. Laten we eerst nu maar eens zien of Mercedes zich niet weer eens ingehouden heeft.
Oh ja, dat er her en der een scheidsrechter corrupt is dat kan gebeuren.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat dat niet gebeurt. Voetballers/clubs verdienen miljoenen, scheidsrechters een fractie van een percentage van dat. Natuurlijk niet op het veld, maar ernaast.
Uiteindelijk draait het net als in de formule 1, uiteindelijk om geld. Dus ja, dat gebeurt. Als je bv Ferrari teveel beschadigd en ze kappen ermee heeft de F1 een probleem qua inkomsten. Dan zijn ze hun spraakmakendste merk met het meeste elan kwijt. Er speelt veel meer mee dan alleen sportiviteit.
Wat ook een mooie was was toen toenmalig eigenaar Bernie Ecclestone strafvervolging wegens verdenkingen van een omkoping gewoon afkocht.quote:
Vorig jaar zei hij 5 overwinningen. Als Mexico niet verprutst was, had hij gelijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:09 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)pioen-te-maken-.html
Nou nou Marko. Laten we eerst nu maar eens zien of Mercedes zich niet weer eens ingehouden heeft.
Krijgt juist Ferrari niet nog steeds 100 miljoen per jaar omdat de FIA wil dat ze mee doen?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:30 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Het is naief om te denken dat dat niet gebeurt. Voetballers/clubs verdienen miljoenen, scheidsrechters een fractie van een percentage van dat. Natuurlijk niet op het veld, maar ernaast.
Uiteindelijk draait het net als in de formule 1, uiteindelijk om geld. Dus ja, dat gebeurt. Als je bv Ferrari teveel beschadigd en ze kappen ermee heeft de F1 een probleem qua inkomsten. Dan zijn ze hun spraakmakendste merk met het meeste elan kwijt. Er speelt veel meer mee dan alleen sportiviteit.
Klopt maar dat wijt ik ook aan het feit dat er niet telkens dezelfde stewards zijn, en dat is juist weer om voortrekkerij te voorkomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:15 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat, maar ook het verschrikkelijk inconsistent zijn met straffen voor nagenoeg hetzelfde vergrijp. Er is gewoon geen peil op te trekken. Lijkt soms totaal @:random welke coureur of team wat voor straf voor een vergrijp krijgt.
Betere schuldbekentenissen zijn er nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat ook een mooie was was toen toenmalig eigenaar Bernie Ecclestone strafvervolging wegens verdenkingen van een omkoping gewoon afkocht.
Dat verzin je ook niet. Je wordt verdacht van omkoping, de bewijzen stapelen zich op en vervolgens koop je jezelf gewoon vrij
Ja maar moet je nagaan hoeveel de offset is als de FIA dat niet doet. Die shit is echt wel uitgerekend als het om zo veel geld gaat.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Krijgt juist Ferrari niet nog steeds 100 miljoen per jaar omdat de FIA wil dat ze mee doen?
Zeg maar, de scheidsrechter die Ronaldo geld geeft om mee te voetballen![]()
[..]
Klopt maar dat wijt ik ook aan het feit dat er niet telkens dezelfde stewards zijn, en dat is juist weer om voortrekkerij te voorkomen.
Maar goed als de stewards iets het bestraffen waard vinden zouden de straffen beschreven moeten staan en daarmee altijd gelijk zijn. Idealiter.
Welk deel bedoel je nu precies?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:40 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ja maar moet je nagaan hoeveel de offset is als de FIA dat niet doet. Die shit is echt wel uitgerekend als het om zo veel geld gaat.
Dat Ferrari geld krijgt om mee te doenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:41 schreef daNpy het volgende:
[..]
Welk deel bedoel je nu precies?
De stewards, of Ferrari-IA
Wat bedoel je dan met die offset?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Dat Ferrari geld krijgt om mee te doen
Zo bedoel ik hem niet. Schijnbaar is 100 miljoen geven aan Ferrari het waard omdat als ze weg gaan het verlies dus groter is voor de inkomsten van de f1. Dus kosten baten-analyse is het beter om ze die 100mil te geven dan dat ze weg gaan. Dus er word meer geld verdiend aan Ferrari binnen boord houden dan die 100 miljoen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die offset?
Als Ferrari geen 100 miljoen krijgt en ze komen niet rond qua budget zijn ze toch ook geen F1 team waard? Ze rijden gewoon top3 met flinke prijzengelden.
Hoe leg je dat uit aan Haas, Williams, McLaren?
Ah zo, dat kan ja. En dat heeft dus precies niks met sport te maken.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:57 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Zo bedoel ik hem niet. Schijnbaar is 100 miljoen geven aan Ferrari het waard omdat als ze weg gaan het verlies dus groter is voor de inkomsten van de f1. Dus kosten baten-analyse is het beter om ze die 100mil te geven dan dat ze weg gaan. Dus er word meer geld verdiend aan Ferrari binnen boord houden dan die 100 miljoen.
Nu $ 80 miljoen en vanaf volgend jaar $ 40 miljoen. En dat geld mogen ze niet gebruiken voor het F1 team onder de budgetcap.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef daNpy het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan met die offset?
Als Ferrari geen 100 miljoen krijgt en ze komen niet rond qua budget zijn ze toch ook geen F1 team waard? Ze rijden gewoon top3 met flinke prijzengelden.
Hoe leg je dat uit aan Haas, Williams, McLaren?
En niemand die per ongeluk even een been van Lewis breektquote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:06 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als ik de Instagram van Humberto Tan mag geloven dan is Lil' Lewis van mening dat er te weinig diversiteit binnen Petronas AMG Mercedes is en wenst hij hier verandering in te brengen. Het is net alsof Lewis iedere dag uit bed stapt met het idee van: "hoe kan ik vandaag weer zo irritant mogelijk zijn?"
Haha stapt hij met zo'n sjaal om in de auto.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:43 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Als de auto van Bottas binnenkort door tien negers in elkaar geschroefd wordt dan weten we in ieder geval wat er aan de hand is. Laat Lewis zich lekker beperken tot het besturen van raceauto's. Vorig jaar het klimaat, nu het personeelsbeleid van Mercedes, whats next? Het Palestijnse conflict?
Nou vorig jaar april riep hij dit:quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vorig jaar zei hij 5 overwinningen. Als Mexico niet verprutst was, had hij gelijk.
Ik heb verder geen zin om te gaan rekenen maar als je de punten van Ferrari eruit haalt komt hij volgens mij nog aardig dichtbij.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 21:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nou vorig jaar april riep hij dit:
https://www.1limburg.nl/r(...)ontext=section-14891
Natuurlijk niet. De een doet iets tegen de regels en de ander doet iets tegen de regels. Wat de FIA hier doet is belachelijk.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:09 schreef Donderkonijn het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)pioen-te-maken-.html
Nou nou Marko. Laten we eerst nu maar eens zien of Mercedes zich niet weer eens ingehouden heeft.
Ik denk ook dat ze in Australie kunnen vechten om de winst. En als ik dat ook denk, moet het waar zijn.quote:Marko: "Ik geloof dat we in Australië kunnen vechten om de winst"
Heerlijk iddquote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:04 schreef SiGNe het volgende:
Blijft een geweldig moment, vorig jaar Melbourne.. zie je eerrst iemand in het publiek met een bordje "Ricciardo needs no wings" en bij de start verliest Riccardo z'n voorvleugel...
Kwam het net weer tegen bij Drive To Survive, dat was echt karma.. als daarin gelooft tenminste.quote:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:09:44Ferrari admits its 2020 engine is not as strong as last year’s powerunit https://t.co/LMcfeo3HxK reageer retweet
Ze gaan echt geen races rijden waarbij 1 of meerdere titel kandidaten niet mee doen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:25 schreef daNpy het volgende:
Zou niet zo mooi zijn als een of meer teams races gaan missen.
Ook dit jaar weer top ja ! Gelukkig nu ook wat meer nuance in het neerzetten van de coureurs.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Ziet er wel gaaf uit. Eerste aflevering van drive 2 survive gekeken, blijft leuk.
Is het trouwens Mercedes of Mercedes AMG petronas.
Leek erop dat alleen Bottas het juiste antwoord wist.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:07 schreef Kickinalfa het volgende:
Ziet er wel gaaf uit. Eerste aflevering van drive 2 survive gekeken, blijft leuk.
Is het trouwens Mercedes of Mercedes AMG petronas.
Indianapolis.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:47 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze gaan echt geen races rijden waarbij 1 of meerdere titel kandidaten niet mee doen.
Daar deed iedereen mee. De meesten kozen er alleen voor om direct na de opwarmronde de pits in te gaan en daar te blijven.quote:
Lolzz.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:13 schreef Tarado het volgende:
twitter:NobleF1 twitterde op zondag 01-03-2020 om 10:09:44Ferrari admits its 2020 engine is not as strong as last year’s powerunit https://t.co/LMcfeo3HxK reageer retweet
Mja Max krijgt toch gelijk met zijn opmerking over vals spel. Wist iedereen die ventjes logisch nadenkt ook wel. If it quacks like a duck, walks like a duck and looks like a duck, it probably is, a duck.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:17 schreef fathank het volgende:
[..]
Lolzz.
Dat is ook wel een aardige schuldbekentenis
Ik ben even vergeten of de FIA dit nou uiteindelijk toch zelf ontdekt heeft? Of dat ze er, net zoals bij het Renault geval, door andere teams op zijn gewezen?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:35 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mja Max krijgt toch gelijk met zijn opmerking over vals spel. Wist iedereen die ventjes logisch nadenkt ook wel. If it quacks like a duck, walks like a duck and looks like a duck, it probably is, a duck.
Eigenlijk door Red Bull en Mercedes die niet direct een protest indienden, maar aan de FIA vroegen of ze dezelfde constructie bij de brandstoftoevoer mochten toepassen. Dat liet het balletje rollen, FIA stelde een onderzoek in, Ferrari had een manier gevonden om de brandstoftoevoer meter te omzeilen, waardoor ze op bepaalde momenten, voornamelijk het optrekken uit te bochten meer dan de toegestane fuel flow naar de motor hadden.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:52 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten of de FIA dit nou uiteindelijk toch zelf ontdekt heeft? Of dat ze er, net zoals bij het Renault geval, door andere teams op zijn gewezen?
LOL waarom zou je met zo'n blauwe pauperbus het circuit om willen.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Vandaag was zandvoort open voor vrij rijden
Dit is de nieuwe arie luyendijkbocht
[ afbeelding ]
Blijft speculeren.quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Newone82 het volgende:
Kwam dit tegen op een forum en vond het wel kloppend.
Honda heeft waarschijnlijk de beste motor over 2 weken van het gehele veld.
Go Max!
The silence of Honda has been impressive.
Mercedes has reliability issues and most likely will have to detune the engine to last the races; we will have to see if the FIA TDs (and how much) affect the Ferrari engine.
There is a good probability that Honda might have the strongest engine at Melbourne, it would be quite a fantastic achievement considering where they were two years ago. In that case, RB would have really nowhere to hide.
Ongeacht de auto blijft het leuk om over een circuit te jagen.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:16 schreef Gehrman het volgende:
[..]
LOL waarom zou je met zo'n blauwe pauperbus het circuit om willen.
Melbourne is sowieso een a typisch circuit maar vooralsnog lijkt het me echt Merc 1 Honda 2 en Ferrari (nu het eerlijk moet) 3quote:Op zondag 1 maart 2020 16:42 schreef Newone82 het volgende:
Kwam dit tegen op een forum en vond het wel kloppend.
Honda heeft waarschijnlijk de beste motor over 2 weken van het gehele veld.
Go Max!
The silence of Honda has been impressive.
Mercedes has reliability issues and most likely will have to detune the engine to last the races; we will have to see if the FIA TDs (and how much) affect the Ferrari engine.
There is a good probability that Honda might have the strongest engine at Melbourne, it would be quite a fantastic achievement considering where they were two years ago. In that case, RB would have really nowhere to hide.
Ik verwacht ook gewoon:quote:Op zondag 1 maart 2020 17:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Melbourne is sowieso een a typisch circuit maar vooralsnog lijkt het me echt Merc 1 Honda 2 en Ferrari (nu het eerlijk moet) 3
quote:Op zondag 1 maart 2020 14:58 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Eigenlijk door Red Bull en Mercedes die niet direct een protest indienden, maar aan de FIA vroegen of ze dezelfde constructie bij de brandstoftoevoer mochten toepassen. Dat liet het balletje rollen, FIA stelde een onderzoek in, Ferrari had een manier gevonden om de brandstoftoevoer meter te omzeilen, waardoor ze op bepaalde momenten, voornamelijk het optrekken uit te bochten meer dan de toegestane fuel flow naar de motor hadden.
Mocht dus niet, en toen het niet meer mocht was de snelheid van Ferrari ineens weg. Alles leek erop dat ze iets deden dat niet mocht en ze dus met een illegale auto rondreden, Ferrari (en veel internet guru's) bleven volhouden dat Max te snel gesproken had. Dus niet.
Dank! Er begint weer wat te dagen hier.quote:Op zondag 1 maart 2020 15:13 schreef Starflyer het volgende:
In dit artikel wordt gesproken over een klokkenluider, die de FIA van belastende informatie zou hebben voorzien.
https://www.formel1.de/ne(...)chen-fia-und-ferrari
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vorig jaar zei hij 5 overwinningen. Als Mexico niet verprutst was, had hij gelijk.
Marko ging er waarschijnlijk bovendien vanuit dat hij een capabele tweede rijder had. Als Ricciardo er nog had gereden was zijn zijn voorspelling makkelijk uitgekomen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 22:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ik heb verder geen zin om te gaan rekenen maar als je de punten van Ferrari eruit haalt komt hij volgens mij nog aardig dichtbij.
Ja goed punt inderdaad.quote:Op zondag 1 maart 2020 17:52 schreef aesop het volgende:
[..]
[..]
Marko ging er waarschijnlijk bovendien vanuit dat hij een capabele tweede rijder had. Als Ricciardo er nog had gereden was zijn zijn voorspelling makkelijk uitgekomen.
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.quote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat Haas met Grosjean en Magnussen door is blijven gaan en door blijft gaan als je Drive to Survive zo ziet.
Hulkenberg, Stoffel en misschien Sirotkin?quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Ze hadden Hulkenberg kunnen hebben. Hulk is echt wel een stapje beter dan Grosjean en Magnussen.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Dat is gewoon pesten op de werkvloer trouwens tegen Grosjeanquote:Op zondag 1 maart 2020 18:29 schreef Gezicht het volgende:
Onbegrijpelijk dat Haas met Grosjean en Magnussen door is blijven gaan en door blijft gaan als je Drive to Survive zo ziet.
Gezien de makkelijke grensbewaking in Australië zie ik het ook somber in.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:42 schreef Newone82 het volgende:
De kans dat de race in Australië door gaat lijkt me miniem ook weer na dit nieuws:
https://twitter.com/andre(...)200022293581833?s=21
Ja dat is precies wat ik erbij dacht.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.
Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.
Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Ik heb net aflevering twee gezien en hoe vaak er wel niet sack them or being sacked of 'changes' gesproken wordt is inderdaad schrikbarend.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.
Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.
Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.
Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.
Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Heb daar nooit over nagedacht, maar is misschien wel leuk om de V70R een keer uit te laten.quote:Op zondag 1 maart 2020 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Vandaag was zandvoort open voor vrij rijden
Dit is de nieuwe arie luyendijkbocht
[ afbeelding ]
ik ben er nog niet aan begonnen, vond het 1e seizoen al niet zo bijzonder, misschien wacht ik wel tot de hoogtepunten langs komenquote:Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.
quote:Op zondag 1 maart 2020 23:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Heb daar nooit over nagedacht, maar is misschien wel leuk om de V70R een keer uit te laten.
Hmmm, ben er wel aan gehecht. Je advies is om het niet te doen, dus?quote:Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Maar als het niet je daily is en je bent er niet aan gehecht, zeker een gave ervaring.
Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hmmm, ben er wel aan gehecht. Je advies is om het niet te doen, dus?
Da's wel mega-ruk, ja.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.
Er zijn genoeg figuren die een spotgoedkoop tweedehandsje verbouwen en die op een dag compleet af trappen.
Sta je dan, met je mooie Ford Focus ST nadat er een Civic bij je achterin is geklapt. Bepaald geen standaard verzekeringswerk.
Zie https://topgear.nl/autoni(...)st-op-zandvoort/amp/
Alleen EP 5 en 6 zijn de moeite waard.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben er nog niet aan begonnen, vond het 1e seizoen al niet zo bijzonder, misschien wacht ik wel tot de hoogtepunten langs komen
Daarom is Steiner ook totaal ongeschikt als teambaas. De hele cultuur binnen dat team lijkt nergens op. Hij is grappig, maar hij zou beter petjes kunnen uitdelen langs de baan.quote:Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.
Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Stoffel...quote:Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Hulkenberg, Stoffel en misschien Sirotkin?
En als je een gokje durft te nemen Nick de Vries?
Vond vooral Clair Williams totaal gebrek aan aan leiders capaciteiten hebben, ipv met de vuist op tafel te slaan, zit ze schaapachtig grapjes te maken terwijl er kinderlijke fouten worden gemaakt door haar team.quote:Op maandag 2 maart 2020 08:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Daarom is Steiner ook totaal ongeschikt als teambaas. De hele cultuur binnen dat team lijkt nergens op. Hij is grappig, maar hij zou beter petjes kunnen uitdelen langs de baan.
Heb nu 3 afleveringen gezien over Ricciardo met zn nep lachquote:Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.
Ik las hier op fok dat Stoffel Max wel even ging laten zien hoe het echt moet. Waar rijd ie nu precies?quote:Op maandag 2 maart 2020 08:01 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Stoffel...![]()
![]()
Die is nu ook weer zo indrukwekkend in Formule jip & janneke
Kijk die downie dan zitten alsof er net iemand is overleden.quote:Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.
Er zijn genoeg figuren die een spotgoedkoop tweedehandsje verbouwen en die op een dag compleet af trappen.
Sta je dan, met je mooie Ford Focus ST nadat er een Civic bij je achterin is geklapt. Bepaald geen standaard verzekeringswerk.
Zie https://topgear.nl/autoni(...)st-op-zandvoort/amp/
Met je kutfordquote:Op maandag 2 maart 2020 08:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Kijk die downie dan zitten alsof er net iemand is overleden..
Tis maar wat metaal pik..
Nee want Leclerc is de pupil van Todd. En als die geen punten meer heeft schiet dat voor hem als manager niet op.quote:Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Rossdale het volgende:
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/
Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.
Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
En dan hoe ze op Paddy Lowe zijn vragen reageert wanneer ze eindelijk aankomen in Barcelona, 2 dagen te laat, en hem eigenlijk compleet negeert om vervolgens wel vrolijk te gaan beppen met de koffiedame. Dat was het moment dat Paddy ook dacht: "Yeah, I got fired".quote:Op maandag 2 maart 2020 08:23 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Vond vooral Clair Williams totaal gebrek aan aan leiders capaciteiten hebben, ipv met de vuist op tafel te slaan, zit ze schaapachtig grapjes te maken terwijl er kinderlijke fouten worden gemaakt door haar team.
De zoon van Jean is manager he, niet Jean zelfquote:Op maandag 2 maart 2020 11:02 schreef daNpy het volgende:
[..]
Nee want Leclerc is de pupil van Todd. En als die geen punten meer heeft schiet dat voor hem als manager niet op.
Iets met dubbele belangen enzo
Raikonnen vooralquote:Op maandag 2 maart 2020 11:33 schreef TagForce het volgende:
[..]
En dan hoe ze op Paddy Lowe zijn vragen reageert wanneer ze eindelijk aankomen in Barcelona, 2 dagen te laat, en hem eigenlijk compleet negeert om vervolgens wel vrolijk te gaan beppen met de koffiedame. Dat was het moment dat Paddy ook dacht: "Yeah, I got fired".
Mooiste moment van D2S S2?
De montage van de aftiteling, waar ze nog even wat grappige/mooie quotes van coureurs bij de interviews langs laten komen:
Gasly: "Ik wil de snelste auto"
Albon: "Haaaaaaiiii" *zwaait met z'n blije hoofd*
Toen lag ik letterlijk op de grond van het lachen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |