abonnement Unibet Coolblue
pi_191784530
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.

Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.

Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Ja dat is precies wat ik erbij dacht.
Het kan ook wel de Amerikaanse inslag zijn waar ze veel harder zijn.
pi_191784769
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.

Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.

Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Ik heb net aflevering twee gezien en hoe vaak er wel niet sack them or being sacked of 'changes' gesproken wordt is inderdaad schrikbarend.
Maar denk gewoon dat het en een beetje editing is en dat Steiner gewoon een heel passievol persoon is. Die zit er echt met heel zijn hart in.

Die grap in aflevering 1 van Steiner over bankrupt gaan richting Grosjean was wel weer briljant :D _O-
  zondag 1 maart 2020 @ 22:52:29 #78
299220 Gezicht
Tuut chips
pi_191785405
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:26 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Het verbaast mij inderdaad ook dat Gunther er nog zit. Het is een vermakelijk figuur hoor. Maar mijn indruk is dat hij eerder bijdraagt aan een behoorlijk negatieve/giftige werkomgeving dan dat hij zijn mensen echt beter laat presteren. Bij problemen heb ik hem ook alleen nog horen schelden en richting medewerkers horen dreigen met ontslag.

Een wereld van verschil met bijvoorbeeld de managementstijl van Toto Wolff.

Maar misschien ligt het aan de framing van Netflix.
Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.
Flesje bier
  zondag 1 maart 2020 @ 23:58:43 #79
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191786545
quote:
14s.gif Op zondag 1 maart 2020 03:07 schreef HiDiHo het volgende:
Vandaag was zandvoort open voor vrij rijden
Dit is de nieuwe arie luyendijkbocht
[ afbeelding ]
Heb daar nooit over nagedacht, maar is misschien wel leuk om de V70R een keer uit te laten. 8-)
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
  maandag 2 maart 2020 @ 00:03:03 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191786619
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.
ik ben er nog niet aan begonnen, vond het 1e seizoen al niet zo bijzonder, misschien wacht ik wel tot de hoogtepunten langs komen
pi_191786863
Bedenk dat er vrij veel rijders bij zijn die geen waarde hechten aan hun of jouw auto. Er klapt zo een Honda Civic of afgebeunde MR2 op je achterbumper.

Zie de gekste crashes voorbij komen bij het vrij rijden.
Maar als het niet je daily is en je bent er niet aan gehecht, zeker een gave ervaring.

quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 23:58 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Heb daar nooit over nagedacht, maar is misschien wel leuk om de V70R een keer uit te laten. 8-)
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 maart 2020 @ 00:25:04 #82
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191786917
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:19 schreef spectrumanalyser het volgende:

Maar als het niet je daily is en je bent er niet aan gehecht, zeker een gave ervaring.

Hmmm, ben er wel aan gehecht. Je advies is om het niet te doen, dus?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191787052
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:25 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Hmmm, ben er wel aan gehecht. Je advies is om het niet te doen, dus?
Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.
Er zijn genoeg figuren die een spotgoedkoop tweedehandsje verbouwen en die op een dag compleet af trappen.

Sta je dan, met je mooie Ford Focus ST nadat er een Civic bij je achterin is geklapt. Bepaald geen standaard verzekeringswerk.

Zie https://topgear.nl/autoni(...)st-op-zandvoort/amp/
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 2 maart 2020 @ 00:49:39 #84
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_191787112
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.
Er zijn genoeg figuren die een spotgoedkoop tweedehandsje verbouwen en die op een dag compleet af trappen.

Sta je dan, met je mooie Ford Focus ST nadat er een Civic bij je achterin is geklapt. Bepaald geen standaard verzekeringswerk.

Zie https://topgear.nl/autoni(...)st-op-zandvoort/amp/
Da's wel mega-ruk, ja. -O-

Ok, gaat de V70 niet het circuit op.

Misschien voor weinig een 850 T5 op de kop tikken, wat beter vering- en schokbrekerwerk er onder zetten en daar af en toe mee gaan gummen? Even over nadenken (en een goed verhaal verzinnen voor eega).
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_191788622
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:03 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik ben er nog niet aan begonnen, vond het 1e seizoen al niet zo bijzonder, misschien wacht ik wel tot de hoogtepunten langs komen
Alleen EP 5 en 6 zijn de moeite waard.
pi_191788701
Al die Ricciardo afleveringen waren een beetje veel.
Mercedes en Ferrari waren weinig aan.
Haas, Sainz, Gasly/Albon en Williams waren wel leuk en boeiend.
SOONY
  maandag 2 maart 2020 @ 08:00:14 #87
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_191788809
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 19:31 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Eens, als je ziet hoevaak het woord ontslag daar valt verbaasd het me dat zowel de rijders als Gunther er nog zitten.

Aan de andere kant, hoeveel aanbod aan capabele rijders is er op dit moment?
Daarom is Steiner ook totaal ongeschikt als teambaas. De hele cultuur binnen dat team lijkt nergens op. Hij is grappig, maar hij zou beter petjes kunnen uitdelen langs de baan.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:01:37 #88
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_191788816
quote:
7s.gif Op zondag 1 maart 2020 20:11 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hulkenberg, Stoffel en misschien Sirotkin?
En als je een gokje durft te nemen Nick de Vries?
Stoffel... :D :D :D Die is nu ook weer zo indrukwekkend in Formule jip & janneke
pi_191788965
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:00 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Daarom is Steiner ook totaal ongeschikt als teambaas. De hele cultuur binnen dat team lijkt nergens op. Hij is grappig, maar hij zou beter petjes kunnen uitdelen langs de baan.
Vond vooral Clair Williams totaal gebrek aan aan leiders capaciteiten hebben, ipv met de vuist op tafel te slaan, zit ze schaapachtig grapjes te maken terwijl er kinderlijke fouten worden gemaakt door haar team.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:34:35 #90
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191789030
quote:
0s.gif Op zondag 1 maart 2020 22:52 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Je merkt inderdaad in de hele serie wel hoe goed Netflix het kunstje van framing in de vingers heeft. Heb nu tot en met aflevering 6 gekeken en is prima vermaak tot het seizoen begint, maar ook niet veel meer dan dat.
Heb nu 3 afleveringen gezien over Ricciardo met zn nep lach :r

Hopelijk blijft die uit de laatste paar weg.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:36:04 #91
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191789042
quote:
2s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:01 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Stoffel... :D :D :D Die is nu ook weer zo indrukwekkend in Formule jip & janneke
Ik las hier op fok dat Stoffel Max wel even ging laten zien hoe het echt moet. Waar rijd ie nu precies?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 2 maart 2020 @ 08:48:49 #92
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_191789187
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 00:42 schreef spectrumanalyser het volgende:

[..]

Dat klopt. Mijn advies is om niet met je auto waar je aan gehecht bent, deel te nemen aan vrijrijden, circuitdag of trackday.
Er zijn genoeg figuren die een spotgoedkoop tweedehandsje verbouwen en die op een dag compleet af trappen.

Sta je dan, met je mooie Ford Focus ST nadat er een Civic bij je achterin is geklapt. Bepaald geen standaard verzekeringswerk.

Zie https://topgear.nl/autoni(...)st-op-zandvoort/amp/
Kijk die downie dan zitten alsof er net iemand is overleden. :').

Tis maar wat metaal pik. _O-.
And so is the past
  maandag 2 maart 2020 @ 08:49:30 #93
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191789193
quote:
10s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:48 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Kijk die downie dan zitten alsof er net iemand is overleden. :').

Tis maar wat metaal pik. _O-.
Met je kutford _O-
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  maandag 2 maart 2020 @ 10:52:11 #94
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_191790825
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/

Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.

Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
Please sir. When moon? When Mustang?
  maandag 2 maart 2020 @ 11:02:02 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_191790969
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 10:52 schreef Rossdale het volgende:
https://www.planetf1.com/news/ferrari-engine-2/

Mooi, gewoon Ferrari ontmaskeren en geen dealtjes sluiten met Todt.

Het zal nooit gebeuren, maar ze zouden gewoon uit alle uitslagen geschrapt moeten worden.
Nee want Leclerc is de pupil van Todd. En als die geen punten meer heeft schiet dat voor hem als manager niet op.

Iets met dubbele belangen enzo :Z
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_191791486
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 08:23 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Vond vooral Clair Williams totaal gebrek aan aan leiders capaciteiten hebben, ipv met de vuist op tafel te slaan, zit ze schaapachtig grapjes te maken terwijl er kinderlijke fouten worden gemaakt door haar team.
En dan hoe ze op Paddy Lowe zijn vragen reageert wanneer ze eindelijk aankomen in Barcelona, 2 dagen te laat, en hem eigenlijk compleet negeert om vervolgens wel vrolijk te gaan beppen met de koffiedame. Dat was het moment dat Paddy ook dacht: "Yeah, I got fired".

Mooiste moment van D2S S2?
De montage van de aftiteling, waar ze nog even wat grappige/mooie quotes van coureurs bij de interviews langs laten komen:
Gasly: "Ik wil de snelste auto"
Albon: "Haaaaaaiiii" *zwaait met z'n blije hoofd*

Toen lag ik letterlijk op de grond van het lachen.
pi_191791729
Dit zou wel eens kunnen kloppen.

From AMuS based on engineer feedback

1. Mercedes
2. Red Bull + 0,3 s [5 tenths pre-upgrade]
3. Ferrari + 0,6 s [engine big unknown]
4. Racing Point + 0,8 s [close to Ferrari over one lap]
5. McLaren + 1,1 s
6. Renault + 1,2 s
7. Alpha Tauri + 1,4 s
8. Haas + 1,5 s
9. Alfa Romeo + 1,6 s
10. Williams + 1,7 s


En Max maakt 0.2 seconde goed dus wordt wel spannend.


https://www.auto-motor-un(...)es-ferrari-red-bull/
pi_191792617
Ik heb er weer zo'n zin in, zeker als ik hier met jullie mee lees. Maar laat alles wel alsjeblieft doorgaan. Dus geen stress/paniek en Corona angsten, maar gewoon racen.
  maandag 2 maart 2020 @ 13:30:47 #99
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_191793620
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:02 schreef daNpy het volgende:

[..]

Nee want Leclerc is de pupil van Todd. En als die geen punten meer heeft schiet dat voor hem als manager niet op.

Iets met dubbele belangen enzo :Z
De zoon van Jean is manager he, niet Jean zelf :P

Maar ja klopt ook inderdaad
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_191793663
quote:
0s.gif Op maandag 2 maart 2020 11:33 schreef TagForce het volgende:

[..]

En dan hoe ze op Paddy Lowe zijn vragen reageert wanneer ze eindelijk aankomen in Barcelona, 2 dagen te laat, en hem eigenlijk compleet negeert om vervolgens wel vrolijk te gaan beppen met de koffiedame. Dat was het moment dat Paddy ook dacht: "Yeah, I got fired".

Mooiste moment van D2S S2?
De montage van de aftiteling, waar ze nog even wat grappige/mooie quotes van coureurs bij de interviews langs laten komen:
Gasly: "Ik wil de snelste auto"
Albon: "Haaaaaaiiii" *zwaait met z'n blije hoofd*

Toen lag ik letterlijk op de grond van het lachen.
Raikonnen vooral _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')