abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191748058
Ruim 11 duizend jarigen op schrikkeldag

Trouwen op schrikkeldag populair
In februari wordt doorgaans weinig getrouwd, maar een bijzondere dag als de 29e is wel populair. In 2016 viel 29 februari op een maandag. Toen trouwden 428 stellen, tegen 277 op een gemiddelde maandag in februari van dat jaar. In 2008 was schrikkeldag een vrijdag en werden maar liefst 486 stellen in de echt verbonden, twee keer zo veel als op een gemiddelde vrijdag in februari in 2008. In 2004 viel de 29e op een zondag, een dag waarop maar heel weinig getrouwd wordt. Schrikkeldag 2000 was een relatief populaire trouwdag: er trouwden bijna drie keer zoveel stellen als normaal op een dinsdag in februari dat jaar.

Ruim 2 200 stellen vieren huwelijksjubileum
Op 29 februari 2020 vieren ruim 2 200 echtparen hun schrikkelhuwelijksjubileum. De meeste paren, 378, vieren dat ze vier jaar getrouwd zijn. 300 echtparen vieren deze schrikkeldag een robijnen of smaragden (40 jaar) bruiloft, en 12 stellen bereiken met 60 jaar huwelijk de status van diamanten bruidspaar.
pi_191748061
Schrikkeldag *O*

“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
pi_191748066
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:19 schreef pullup het volgende:
Schrikkeldag *O*

[ afbeelding ]
_O-
pi_191748067
die ene vrouw op de achtergrond.....
pi_191748068
I will do what i must !!
pi_191748070
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:22 schreef FANN het volgende:
die ene vrouw op de achtergrond.....
:D Zie ik nu pas
“How lucky is the United States that everytime they look for democracy in other countries they find oil instead”- Spain Deputy Gabriel Rufián
pi_191748074
Maar BDS

Wat is jouw smoes? :P
pi_191748076
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:25 schreef pullup het volgende:
Maar BDS

Ja dat wil ik ook wel eens weten.... (8> c_/
pi_191748079
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:26 schreef FANN het volgende:

[..]

Hij dacht te kunnen ontsnappen door de wisseling van topic :Y
pi_191748081
quote:
HALLO!!!!!!!!!!

quote:
4s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:25 schreef pullup het volgende:
Maar BDS

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:26 schreef FANN het volgende:

[..]

pi_191748083
Ik moet dan 4 uur in de trein zitten
I will do what i must !!
pi_191748086
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ok:D accepted ;)
pi_191748089
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:28 schreef pullup het volgende:

[..]

Hij dacht te kunnen ontsnappen door de wisseling van topic :Y
Nou mooi niet :D

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
OH......

Maar je staat op de lijst Lullo! :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hallo allemaal,

Op zaterdag 29 februari vanaf 19.00 uur organiseer ik weer een meet in een café in Den Haag.
Het eerste drankje is van mij en uiteraard zorg ik ook voor de inwendige mens.
Mocht je het leuk vinden om ook te komen, stuur me een DM en ik geef je het adres.
Een aantal mensen hebben al toegezegd te komen en een aantal gaan het proberen.

Aanwezig:

espri
tonja
Prisha
Sodeknetters
notturna
drakin
Superbadeendje
Tailless
chufi
ChocoFan
D
Lucky2Bastard
Soury
Domnivoor
BoonDockSaint
Straatverlichting

Misschien:

Gnunix

P.S. Mocht ik er per ongeluk één vergeten zijn, meld je dan even.

Groetjes oma-Nijn
pi_191748093
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:30 schreef pullup het volgende:

[..]

Ok:D accepted ;)
te veel gedoe om daar te komen
I will do what i must !!
pi_191748096
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:30 schreef FANN het volgende:

[..]

Nou mooi niet :D
[..]

OH......

Maar je staat op de lijst Lullo! :D
[..]

Ik had al afgezegd
I will do what i must !!
pi_191748099
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:31 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

te veel gedoe om daar te komen
Dan mag je wel effe melden daaro..... ik wel zo netjes....

OmaNijn moet weten hoeveel gasten er komen toch? :o
pi_191748101
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:32 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik had al afgezegd
Oh.... dan is de OP niet bijgewerkt (8>
pi_191748103
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef FANN het volgende:

[..]

Oh.... dan is de OP niet bijgewerkt (8>
Denk het ook :D
pi_191748105
En ik mijd publieke plaatsen momenteel
I will do what i must !!
pi_191748106
Even dat topic checken
pi_191748108
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
De wereld is een publieke plek
pi_191748116
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef pullup het volgende:

[..]

de boven verdieping en dak van mijn huis niet
I will do what i must !!
pi_191748121
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Serieus? Vanwege het Virus? :o

Als het komt dan komt het ... dan zien ze het wel...

quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef pullup het volgende:

[..]

Ja daarom......... :D
pi_191748125
Er zit er al 1 te meeten
pi_191748131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

de boven verdieping en dak van mijn huis niet
Ga je je daar verstoppen totdat alle virussen dood zijn? :o
pi_191748133
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:37 schreef pullup het volgende:
Er zit er al 1 te meeten
Voor drinken
I will do what i must !!
pi_191748140
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:38 schreef FANN het volgende:

[..]

Ga je je daar verstoppen totdat alle virussen dood zijn? :o
Voorlopig ff wel
I will do what i must !!
pi_191748144
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht... -O-
Je mag hier wel even wachten hoor :+
pi_191748146
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:40 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Voorlopig ff wel
Saai :D
pi_191748147
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:40 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Voorlopig ff wel
Jeetje... dat is eh....... ja ik weet niet....
pi_191748149
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Jeetje... dat is eh....... ja ik weet niet....
Verstandig
I will do what i must !!
pi_191748151
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:42 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Verstandig
BDS de komende weken

pi_191748156
pi_191748159
quote:
_O-
I will do what i must !!
pi_191748160
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:42 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Verstandig
Ja wie weet :D

Iedereen is dood.... dus geen rijen bij de supermarkt meer :P

oh... wacht... de schappen zijn leeg... dus daar heb je ook niks aan :o
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 07:44:40 #36
18653 crew  D.
pi_191748161
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:41 schreef FANN het volgende:

[..]

Je mag hier wel even wachten hoor :+
Het is best fris buiten idd :P
pi_191748163
quote:
:D _O-
pi_191748167
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:44 schreef FANN het volgende:

[..]

Ja wie weet :D

Iedereen is dood.... dus geen rijen bij de supermarkt meer :P

oh... wacht... de schappen zijn leeg... dus daar heb je ook niks aan :o
Ik heb een kamer hier helemaal volgestouwd met levensmiddelen
I will do what i must !!
pi_191748173
En de onder verdieping zit vol boobytraps
I will do what i must !!
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 07:47:17 #40
18653 crew  D.
pi_191748176
OP aangepast trouwens ;)
pi_191748179
pi_191748188
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:45 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik heb een kamer hier helemaal volgestouwd met levensmiddelen
een voorraadje is altijd wel handig ....

Deze Film moet je zien :Y

Ik had eerst het boek gekocht.... het boek was zó goed... in een ruk uitgelezen..

en toen kwam er ook nog eens een Film ...veel later...
pi_191748191
pi_191748196
1 vrouw kon wél zien....

Die hielp de andere...
pi_191748207
Ik dacht er over om maar meteen dat griepje te krijgen, dan heb je het maar gehad.

Alleen is er geloof ik al iemand die het een tweede keer heeft gekregen
pi_191748213
Het begon hier....

Haar man was ineens blind....

en alle blinden moesten in quarantine toen ging ze faken dat zij ook ineens blind was
dan kon ze bij haar man blijven O+
pi_191748215
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:55 schreef FANN het volgende:
Het begon hier....

Haar man was ineens blind....

en alle blinden moesten in quarantine toen ging ze faken dat zij ook ineens blind was
dan kon ze bij haar man blijven O+
De nepperd
pi_191748231
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 07:56 schreef pullup het volgende:

[..]

De nepperd
Nee... het was een Heldin... :Y

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_stad_der_blinden
De stad der blinden (Ensaio sobre a Cegueira) is een roman van de Portugese schrijver en Nobelprijswinnaar José Saramago. Het verhaal beschrijft een massale reactie van de mensheid op een fenomeen waarin het plotseling het vermogen te zien wordt ontnomen en hoe beschaafde mensen in noodsituaties kunnen degenereren tot dierlijk gedrag. Het boek is in een afwijkende stijl geschreven, doordat komma's en hoofdletters op een niet-gangbare manier worden gebruikt. Eigennamen worden evenmin gebruikt. In plaats daarvan noemt de auteur de hoofdpersonages 'de oogarts', 'de vrouw van de oogarts', 'het meisje met de zonnebril' en zo verder.

De stad der blinden werd verfilmd door Fernando Meirelles onder de titel Blindness. Zijn productie was de openingsfilm op het Filmfestival van Cannes 2008.

Ergens raakt een automobilist ineens blind terwijl hij voor een verkeerslicht wacht. De man wordt uiteindelijk naar een oogarts gebracht, die niets vindt: het oog is volledig intact. Toch beweert de man dat hij niets ziet behalve wit, alsof hij "in een melkzee is ondergedompeld".

Vrij snel daarna worden andere mensen, die met de eerste blinde in contact zijn gekomen, ook blind: de oogarts, de man die de eerste blinde naar huis bracht en vervolgens diens auto stal ("de dief"), en een aantal patiënten. Ze worden opgespoord en in quarantaine geplaatst. De vrouw van de oogarts, die wel kan zien (en haar gezichtsvermogen ook niet zal verliezen), doet alsof ze ook blind is om bij haar man te zijn. De groep wordt ondergebracht in een voormalig gesticht, waar een vleugel voor de blinden en een vleugel voor de vermoedelijk besmetten is ingericht. Wanneer een vermoedelijk besmette daadwerkelijk blind wordt, wordt hij of zij hardhandig naar de blindenafdeling gedreven. De overheid kondigt aan op gezette tijden eten klaar te zetten, maar dreigt dat degene die probeert te ontsnappen of te dicht bij het hek komt wordt neergeschoten. Later wordt duidelijk dat ze dit ook echt menen. De autodief, die geprobeerd had avances te maken naar een jonge vrouw maar door haar getrapt werd met haar naaldhak, is gewond en heeft dringend medicijnen nodig. De wond ontsteekt en gek van de koorts en pijn loopt de dief naar het hek. Daar schieten de soldaten hem zonder pardon dood. Het gesticht wordt al snel voller en voller doordat telkens nieuwe busladingen blinden en besmetten arriveren.

Als de plaag, die al snel de bijnaam "de witte ziekte" krijgt, om zich heen grijpt, raakt het gesticht al snel overbevolkt. De zalen raken vol en de toiletten raken verstopt, zodat men al snel de behoeften in de tuin doet. Overal ligt vuilnis en de vloer van het gebouw wordt steeds smeriger. De vrouw van de oogarts ontpopt zich als leidster en moeder en handhaaft in haar slaapzaal de maximaal mogelijke hygiëne.

Terwijl de toestand in het gesticht slechter wordt, raken meer en meer mensen blind. De overheid tracht de blinden eerst te isoleren, maar roept uiteindelijk de noodtoestand uit en vormt een regering van nationale eenheid. Het mag niet baten, meer en meer mensen raken blind tot uiteindelijk de hele stad en misschien zelfs heel Portugal en de hele wereld niet meer kan zien. Dit vindt plaats in een toenemende paniek en wetteloosheid.

Op een dag neemt een groep blinden van een bepaalde slaapzaal bezit van al het voedsel. Ze gebruiken de gordijnenroeden als wapen en één van hen heeft zelfs een pistool. Deze groep, "de schoften", eist eerst betaling met juwelen voor het eten en vervolgens seksuele diensten van de vrouwen. De vrouw van de oogarts beraamt een aanslag en verwondt de leider van de schoften dodelijk met een schaar op het moment dat een andere vrouw hem pijpt. De schoften raken in paniek, maar barricaderen de gangen met bedden en dreigen met hun pistool. Uiteindelijk breekt brand uit en een groep van zeven mensen, geleid door de vrouw van de oogarts, ontsnapt. Niemand probeert ze tegen te houden, de soldaten zijn weg.

De groep trekt door de stad en tracht een onderkomen te vinden. Ze ontmoeten blinden die met open mond regenwater proberen op te vangen en anderen die supermarkten plunderen. Weer anderen zijn dodelijk verongelukt. Ze komen een vrouw tegen die als een dier leeft en kippen en konijnen met de blote handen wurgt en rauw opeet. Ten slotte bereiken ze het appartement van de oogarts en zijn vrouw en gaan daar wonen.

Op een dag krijgen de blinden, te beginnen met de eerste, weer een voor een hun gezichtsvermogen terug. De stad is er nog.

Zonder haar zouden een hele boel mensen het niet overleefd hebben
pi_191748241
Korte inhoud: Als een stad getroffen wordt door een mysterieus virus dat alle inwoners blind maakt, besluiten de autoriteiten het gebied af te sluiten. Er is echter een vrouw (Julianne Moore) die nog niet getroffen is door het virus, en aangezien alleen zij nog kan zien, rust er een enorme verantwoordelijkheid op haar schouders.

pi_191748340
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 08:02 schreef FANN het volgende:

[..]

Nee... het was een Heldin... :Y

https://nl.wikipedia.org/wiki/De_stad_der_blinden
De stad der blinden (Ensaio sobre a Cegueira) is een roman van de Portugese schrijver en Nobelprijswinnaar José Saramago. Het verhaal beschrijft een massale reactie van de mensheid op een fenomeen waarin het plotseling het vermogen te zien wordt ontnomen en hoe beschaafde mensen in noodsituaties kunnen degenereren tot dierlijk gedrag. Het boek is in een afwijkende stijl geschreven, doordat komma's en hoofdletters op een niet-gangbare manier worden gebruikt. Eigennamen worden evenmin gebruikt. In plaats daarvan noemt de auteur de hoofdpersonages 'de oogarts', 'de vrouw van de oogarts', 'het meisje met de zonnebril' en zo verder.

De stad der blinden werd verfilmd door Fernando Meirelles onder de titel Blindness. Zijn productie was de openingsfilm op het Filmfestival van Cannes 2008.

Ergens raakt een automobilist ineens blind terwijl hij voor een verkeerslicht wacht. De man wordt uiteindelijk naar een oogarts gebracht, die niets vindt: het oog is volledig intact. Toch beweert de man dat hij niets ziet behalve wit, alsof hij "in een melkzee is ondergedompeld".

Vrij snel daarna worden andere mensen, die met de eerste blinde in contact zijn gekomen, ook blind: de oogarts, de man die de eerste blinde naar huis bracht en vervolgens diens auto stal ("de dief"), en een aantal patiënten. Ze worden opgespoord en in quarantaine geplaatst. De vrouw van de oogarts, die wel kan zien (en haar gezichtsvermogen ook niet zal verliezen), doet alsof ze ook blind is om bij haar man te zijn. De groep wordt ondergebracht in een voormalig gesticht, waar een vleugel voor de blinden en een vleugel voor de vermoedelijk besmetten is ingericht. Wanneer een vermoedelijk besmette daadwerkelijk blind wordt, wordt hij of zij hardhandig naar de blindenafdeling gedreven. De overheid kondigt aan op gezette tijden eten klaar te zetten, maar dreigt dat degene die probeert te ontsnappen of te dicht bij het hek komt wordt neergeschoten. Later wordt duidelijk dat ze dit ook echt menen. De autodief, die geprobeerd had avances te maken naar een jonge vrouw maar door haar getrapt werd met haar naaldhak, is gewond en heeft dringend medicijnen nodig. De wond ontsteekt en gek van de koorts en pijn loopt de dief naar het hek. Daar schieten de soldaten hem zonder pardon dood. Het gesticht wordt al snel voller en voller doordat telkens nieuwe busladingen blinden en besmetten arriveren.

Als de plaag, die al snel de bijnaam "de witte ziekte" krijgt, om zich heen grijpt, raakt het gesticht al snel overbevolkt. De zalen raken vol en de toiletten raken verstopt, zodat men al snel de behoeften in de tuin doet. Overal ligt vuilnis en de vloer van het gebouw wordt steeds smeriger. De vrouw van de oogarts ontpopt zich als leidster en moeder en handhaaft in haar slaapzaal de maximaal mogelijke hygiëne.

Terwijl de toestand in het gesticht slechter wordt, raken meer en meer mensen blind. De overheid tracht de blinden eerst te isoleren, maar roept uiteindelijk de noodtoestand uit en vormt een regering van nationale eenheid. Het mag niet baten, meer en meer mensen raken blind tot uiteindelijk de hele stad en misschien zelfs heel Portugal en de hele wereld niet meer kan zien. Dit vindt plaats in een toenemende paniek en wetteloosheid.

Op een dag neemt een groep blinden van een bepaalde slaapzaal bezit van al het voedsel. Ze gebruiken de gordijnenroeden als wapen en één van hen heeft zelfs een pistool. Deze groep, "de schoften", eist eerst betaling met juwelen voor het eten en vervolgens seksuele diensten van de vrouwen. De vrouw van de oogarts beraamt een aanslag en verwondt de leider van de schoften dodelijk met een schaar op het moment dat een andere vrouw hem pijpt. De schoften raken in paniek, maar barricaderen de gangen met bedden en dreigen met hun pistool. Uiteindelijk breekt brand uit en een groep van zeven mensen, geleid door de vrouw van de oogarts, ontsnapt. Niemand probeert ze tegen te houden, de soldaten zijn weg.

De groep trekt door de stad en tracht een onderkomen te vinden. Ze ontmoeten blinden die met open mond regenwater proberen op te vangen en anderen die supermarkten plunderen. Weer anderen zijn dodelijk verongelukt. Ze komen een vrouw tegen die als een dier leeft en kippen en konijnen met de blote handen wurgt en rauw opeet. Ten slotte bereiken ze het appartement van de oogarts en zijn vrouw en gaan daar wonen.

Op een dag krijgen de blinden, te beginnen met de eerste, weer een voor een hun gezichtsvermogen terug. De stad is er nog.

Zonder haar zouden een hele boel mensen het niet overleefd hebben
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar je hebt je best gedaan. :D
* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
pi_191748443
Goedemorgen, voor de goede orde: Ik weet dat BDS niet komt, had alleen De Dees nog niet gevraagd om hem uit de OP te keilen.
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
pi_191748451
Buon giorno! c_/
pi_191748514
Goeiemorgen! c_/
pi_191748526
Mogguh. c_/
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.
pi_191748558
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 08:28 schreef Straatverlichting het volgende:

[..]

Ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar je hebt je best gedaan. :D
Ik heb het boek nog O+

deze uitgave
Jaar:1998

https://www.deslegte.nl/de-stad-der-blinden-333827/
pi_191748582
Oh... er is ook een Nederlandse film van gemaakt zie ik... wist ik niet :D

pi_191748585
Oh ja goeiemorgen O+
pi_191748763
Kuch.....
pi_191748782
Nou ja, als jullie maar bij de Meet wat spraakzamer zijn... dan komt het wel goed
pi_191748874
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 09:26 schreef FANN het volgende:
Nou ja, als jullie maar bij de Meet wat spraakzamer zijn... dan komt het wel goed
Moet zo af en toe ff in de pannen roeren...
pi_191748897
Moest hier even een telefoon opnieuw tot leven wekken.
pi_191748912
Wel mooi hoe vlot je tegenwoordig een PUK code opvraagt.
Die triljoen updates die je achter loopt duurt wat langer. |:)
pi_191748921
Ik was het strand aan het aanvegen. Wéér allemaal zand daar :(
pi_191748930
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Komt door die klote wind.
pi_191748960
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou wel eens fijn zijn als mensen leren hun voeten te vegen. :(
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:01:51 #67
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191749122
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 09:43 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Zou wel eens fijn zijn als mensen leren hun voeten te vegen. :(
:D
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:02:05 #68
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191749191
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:02 schreef Superbadeendje het volgende:
Morgen. c_/
Mogguh SBE
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 10:19:55 #70
18653 crew  D.
pi_191749308
quote:
Morgen. c_/
Ah, vandaar dat er niemand was, ik dacht vandaag 8-)
pi_191749501
quote:
Morgen. c_/
Mogguh c_/
pi_191749525
SBE, kan je die Pino van je ff een beetje plukken?

pi_191749557
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[ afbeelding ]
Geweldig. _O- _O-
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:40:41 #74
294600 espri
Ook wel bekend als Daafje :)
pi_191749573
Morning *O*
pi_191749579
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:40 schreef espri het volgende:
Morning *O*
Goedemorgen :W
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:44:12 #76
294600 espri
pi_191749599
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:41 schreef notturna het volgende:

[..]

Goedemorgen :W
Hoiiii, hutkoffer al in gepakt? :P
pi_191749606
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:44 schreef espri het volgende:

[..]

Hoiiii, hutkoffer al in gepakt? :P
Jazeker en heb de pakezel ook al klaar gezet. :P
pi_191749608
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:40 schreef espri het volgende:
Morning *O*
Mogguh *O*
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:45:45 #79
294600 espri
pi_191749615
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef notturna het volgende:

[..]

Jazeker en heb de pakezel ook al klaar gezet. :P
_O-
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:46:00 #80
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191749618
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:

[ afbeelding ]
Is goed. :D
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:46:01 #81
294600 espri
pi_191749619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Mogguh *O*
Knetters :W
pi_191749620
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef espri het volgende:

[..]

_O-
Ja, lach maar. Drie keer raden... :(
pi_191749623
good meurning peeps *O* *O*
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:46:45 #84
294600 espri
pi_191749628
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:

[..]

Ja, lach maar. Drie keer raden... ;(
Ja duhhhh dat wist ik al heur. ( wij vrouwen zijn allemaal hetzelfde) >:)
pi_191749631
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef Prisha het volgende:
Mooooggeh. *O*
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:47:03 #86
294600 espri
pi_191749632
quote:
Mn regenbooooooooogjeeeeeeee. *O*
pi_191749633
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Is goed. :D
Toch wel apart een badeend met een parkiet. :P
pi_191749639
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef espri het volgende:

[..]

Ja duhhhh dat wist ik al heur. ( wij vrouwen zijn allemaal hetzelfde) >:)
Duhh... |:)
pi_191749640
quote:
Mogguh Prisha.
pi_191749642
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:47 schreef espri het volgende:

[..]

Mn regenbooooooooogjeeeeeeee. *O*
:P *O*

Ik zal maar eens een keertje douchen vandaag.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:48:47 #91
294600 espri
pi_191749647
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:

[..]

:D Altijd wel verstandig. |:)
pi_191749651
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:48 schreef espri het volgende:

[..]

:D Altijd wel verstandig. |:)
washy washy :P

Jongens het zonnetje schijnt hier. Mooie dag!
pi_191749669
quote:

[..]

Ga ik ook doen.. tenminste, ik heb mijn Paasbeurt verschoven en gisteren mijn haar extra pittig rood geverfd :7
En een schone pendek B-)
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:50:27 #94
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191749671
quote:

[..]

Ik zit ook al klaar om zo te douchen maar eerst koffie.

zaterdag 29 februari 2020 @ 10:51:13 #95
294600 espri
pi_191749682
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:

[..]

washy washy :P

Jongens het zonnetje schijnt hier. Mooie dag!
Ja hier ook maar schijnt straks los te barsten, regen hagel en onweer.
pi_191749689
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ga ik ook doen.. tenminste, ik heb mijn Paasbeurt verschoven en gisteren mijn haar extra pittig rood geverfd :7
En een schone pendek B-)
Ik had de Kili schema aangehouden maar het is niet zo'n succes hier denk ik. 1x per 8 dagen is echt iets te weinig :P
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:52:09 #97
294600 espri
pi_191749699
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had de Kili schema aangehouden maar het is niet zo'n succes hier denk ik. 1x per 8 dagen is echt iets te weinig :P
:o Nee dan zit ik wel op een ander plekje dit keer. _O-
pi_191749703
@tonja ik heb een leesbril gekocht...dan hoef ik vanavond niet die van jou te lenen *O*
pi_191749705
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:

[..]

:o Nee dan zit ik wel op een ander plekje dit keer. _O-
Ik ben straks fris en fruitig *O*
pi_191749707
Gedouched en weer aan de koffie. c_/
  zaterdag 29 februari 2020 @ 10:53:32 #101
294600 espri
pi_191749714
*O* *O* Allemaal frisse mensjes straks. O+
pi_191749778
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:

[..]

Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijkt :o
Hoe is de rug? Beetje te harden inmiddels?
pi_191749809
quote:

[..]

Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:01:10 #104
294600 espri
pi_191749817
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:

[..]

Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijkt :o
Hoe is de rug? Beetje te harden inmiddels?
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahh _O-
Dus zal braaf rustig zitten vanavond.
pi_191749836
quote:

[..]

pi_191749846
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:

[..]

Oh damn joh ;(
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 11:03:29 #107
184769 crew  Deisyy
pi_191749865
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:

[..]

Extra pijnstillers?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_191749872
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:00 schreef notturna het volgende:

[..]

Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.
Waaien doet het hier al behoorlijk.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:05:02 #109
294600 espri
pi_191749894
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:03 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Extra pijnstillers?
Ja neem straks wat in en einde van de middag, daarna niet meer want wil wel een wijntje drinken.
pi_191749902
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Waaien doet het hier al behoorlijk.
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
pi_191749983
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:

[..]

Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
Oh, echt . Heb nog geen weerbericht meegekregen. Binnen is het tochtvrij en waterdicht.

Je zal nu moeten fietsen. @pullup, zit je op de fiets nu?
pi_191749989
Veel plezier vanavond Meeters *O*
I may be wrong, but it's highly unlikely.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:11:44 #113
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191749997
met hagel?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_191750002
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:

[..]

Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:12:26 #115
294600 espri
pi_191750008
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Thnx spook, waarom kom jij niet?
pi_191750012
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:12 schreef espri het volgende:

[..]

Thnx spook, waarom kom jij niet?
Bang voor Oma -O-
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:13:27 #117
294600 espri
pi_191750022
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:12 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Bang voor Oma -O-
Daar kan ik wel een beetje in komen... >:)
pi_191750023
quote:
*O*
pi_191750029
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:13 schreef espri het volgende:

[..]

Daar kan ik wel een beetje in komen... >:)
:Y
pi_191750038
quote:
Dank je wel *O* *O*
Je weet, je mag gerust komen spoken. w/
pi_191750042
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja idd.
pi_191750044
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ja echt debiel het waait al weken
pi_191750124
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:12 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Bang voor Oma -O-
:D :D Je hoeft niet bang te zijn...

Alleen heeeeeeeeeeeel voorzichtig :7

pi_191750157
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten af
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 11:27:26 #125
18653 crew  D.
pi_191750218
Zo, bijna weer thuis :P
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:28:40 #126
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750232
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:27 schreef D. het volgende:
Moet je niet onderweg richting Den Haag?
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
pi_191750249
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten af
Kleurcode LI, TI, EOTB, GS of JS :P
Ongetwijfeld vergeet ik nog wat.
pi_191750258
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:27 schreef D. het volgende:
_O-
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 11:30:40 #129
18653 crew  D.
pi_191750261
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Moet je niet onderweg richting Den Haag?
Ik kan typen en treinen tegelijk 8-)
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 11:31:29 #130
18653 crew  D.
pi_191750275
Ow wacht, dat bedoelde je anders :Y
pi_191750277
Zo die heeft er zin in

zaterdag 29 februari 2020 @ 11:32:24 #132
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750293
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:30 schreef D. het volgende:

[..]

Ik kan typen en treinen tegelijk 8-)
Ik niet, dan kan ik de trein niet meer recht laten rijden.
Trotste mama van Ambar
pi_191750304
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in

[ afbeelding ]
Zo dan, dat is er één van Waldorf.. of Statler :o
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:33:50 #134
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750306
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in

[ afbeelding ]
Ja duh. Geboren worden in de hedendaagse wereld is dat gezicht helemaal waard.
Trotste mama van Ambar
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:40:05 #135
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191750373
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Bolbliksem:

[ afbeelding ]
Ja wijs he?
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:41:19 #137
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191750396
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:41 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

Best wel.
Wil hem niet tegenkomen, maar het blijft een mooi fenomeen.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:51:22 #139
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191750528
Het wordt hier ook wat grijzer
pi_191750574
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:54 schreef Sodeknetters het volgende:
Het wordt hier ook wat grijzer
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...
  zaterdag 29 februari 2020 @ 11:58:45 #142
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750585
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Trotste mama van Ambar
pi_191750595
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Schoonmaken? O-)
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:00:52 #144
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191750616
Ik moet nog een paar dingen doen maar als ik naar buiten kijk dan heb ik daar geen zin meer in.
pi_191750619
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...
Nah, ik ga voor eminent grijs. :Y
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:04:41 #146
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191750660
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:40 schreef Superbadeendje het volgende:
Bolbliksem:

[ afbeelding ]
Is dat nu?
Musica Español
Come On
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:09:22 #147
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750720
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:59 schreef notturna het volgende:

[..]

Schoonmaken? O-)
Wil je niet van die rare dingen zeggen?
Trotste mama van Ambar
pi_191750733
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Wil je niet van die rare dingen zeggen?
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoon :7
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:12:48 #149
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191750772
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik ben foto's aan het wissen van de telefoon :7
Ah digitale schoonmaak
Trotste mama van Ambar
pi_191750782
quote:
Languit op de bank Netnixen, lezen.
pi_191750795
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ah digitale schoonmaak
Ja ik save alle whatsapp images automatisch, loopt ietwat vol dan :P
pi_191750841
Hey Choccer :W
pi_191750880
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja ik save alle whatsapp images automatisch, loopt ietwat vol dan :P
Ik ging even kijken voor de grap. Bijna 2800 :o
pi_191750893
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Ik ging even kijken voor de grap. Bijna 2800 :o
:D Ja dat vreet echt geheugen, je kan het ook uitzetten maar ik vind het wel makkelijk
pi_191750911
En dan telefoon in windows openen, grote pictogrammen kiezen en deleten maar :B
pi_191750933
Oh 508 hier in 3 weken |:)
pi_191750941
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan telefoon in windows openen, grote pictogrammen kiezen en deleten maar :B
Ik heb dat wel eens zitten doen op mijn vorige telefoon, op de telefoon zelf, wat een teringwerk, dus toen kreeg ik een andere van mijn zoon en dacht ervan af te zijn, maar niet dus, maar deze heeft meer geheugen dus ik hoef nog niets te verwijderen denk ik. Wel goede tip van jou. Zal proberen het te onthouden.
pi_191750951
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:23 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Ik heb dat wel eens zitten doen op mijn vorige telefoon, op de telefoon zelf, wat een teringwerk, dus toen kreeg ik een andere van mijn zoon en dacht ervan af te zijn, maar niet dus, maar deze heeft meer geheugen dus ik hoef nog niets te verwijderen denk ik. Wel goede tip van jou. Zal proberen het te onthouden.
Ja is veel makkelijker gewoon in windows verkenner
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:28:28 #161
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191751010
Ik heb vooral veel foto's van koolmezen O-)
Trotste mama van Ambar
pi_191751031
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja is veel makkelijker gewoon in windows verkenner
Toen ik het net las dacht ik ja gotver zeg, dat is veel handiger ja. _O-
pi_191751044
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik krijg veel foto's van mijn zoon. Van eten en katten. En waar ie allemaal komt met de vrachtwagen. Zelf maak ik amper foto's.
pi_191751049
quote:
Ik poezen en MEGA whatsapp Emojis @TillyB |:)
pi_191751079
:W
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
pi_191751084
quote:
Veel eten/glazen met drank :P , kleinzoon en de laatste 500 veel babyspul. O+
pi_191751105
Foto's van Zuid Afrika, andere reizen en de kids van broer en zus.
Werewolf
pi_191751199
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
die staat al een tijdje in mijn Fobo :D
pi_191751265
quote:
10s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:40 schreef FANN het volgende:

[..]

die staat al een tijdje in mijn Fobo :D
Daar heb ik hem niet vandaan. :P
pi_191751317
quote:
waarom ga jij niet dan? niet dat dat ''moet'' :@ maar jij ''kent'' toch de meeste al van UTO?

Domnivoor komt ook hoor! :D ik wil niet ''koppelen'' maar eh..... misschien is het was voor je?

40+ / Foto's als kind #4

onder die spoiler... :7
pi_191751335
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:44 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Daar heb ik hem niet vandaan. :P
Nee dat plaatje kan je overal op het internet vinden, dus zo gek is dat niet :+
pi_191751341
Gefeliciteerd allemaal met Sonja w/ w/
pi_191751346
quote:
Hoe is het met Saar?
pi_191751359
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
Gefeliciteerd allemaal met Sonja w/ w/
Wie is Sonja? :@
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:51:43 #175
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191751367
Lenie komt niet uit UTO
pi_191751371
Sonja Barend :B
pi_191751372
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

oma doet een mariotje. :D
eh... okéeeeeeeeee
pi_191751384
80 vandaag daar heb ik wat naar gekeken zeg
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:53:19 #180
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191751395
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef FANN het volgende:

[..]

waarom ga jij niet dan? niet dat dat ''moet'' :@ maar jij ''kent'' toch de meeste al van UTO?

Domnivoor komt ook hoor! :D ik wil niet ''koppelen'' maar eh..... misschien is het was voor je?

40+ / Foto's als kind #4

Omdat reistijd door 2x werkzaamheden op de reis. Dat is waarom.
Trotste mama van Ambar
pi_191751396
quote:
2s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef Superbadeendje het volgende:

[..]

oma doet een mariotje. :D
:{w :{w

Ik dacht dat iedereen het wel mee had gekregen.

Barend dus.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:54:13 #182
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191751405
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Lenie komt niet uit UTO
Oh en dit. Ik heb alleen D. weleens in het eggie gezien.
Trotste mama van Ambar
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 12:55:33 #183
18653 crew  D.
pi_191751425
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Omdat reistijd door 2x werkzaamheden op de reis. Dat is waarom.
Je kon met iemand meerijden, dus slecht excuus :Y
pi_191751436
Maakt niet uit, menson. *O* *O*
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:57:05 #185
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191751451
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef D. het volgende:

[..]

Je kon met iemand meerijden, dus slecht excuus :Y
Ja joh ik stap gelijk bij een vreemde in de auto
Trotste mama van Ambar
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 12:58:11 #186
18653 crew  D.
pi_191751473
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja joh ik stap gelijk bij een vreemde in de auto
Alleen maar goed volk hier, toch? :P
  zaterdag 29 februari 2020 @ 12:59:21 #187
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191751493
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:58 schreef D. het volgende:

[..]

Alleen maar goed volk hier, toch? :P
In theorie wel, maar je weet het nooit.
Trotste mama van Ambar
pi_191751495
Ohw sonja barend _O- 80 wow *O*
En ik probeer dus sinds gister ff geen nieuws te kijken. Werd nog gekker in mijn hoofd. :P
pi_191751525
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:50 schreef FANN het volgende:

[..]

Hoe is het met Saar?
Goed hoor. Ik heb mijn eigen boog en het gaat goed met boogschieten.
Werewolf
pi_191751636
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Sonja Barend :B
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
80 vandaag daar heb ik wat naar gekeken zeg
Ik ben ooit eens naar zo'n voorstelling of hoe noem je zoiets? Ergens middenin het publiek
je zag en hoorde nauwelijks iets :D kan je beter thuis blijven en de TV aanzetten :')
pi_191751685
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]

Goed hoor. Ik heb mijn eigen boog en het gaat goed met boogschieten.
Mooi.... als je staks zo'n elleboog als als Lee Towers :+

pi_191751695
Mijn internet is steeds weg :(
  zaterdag 29 februari 2020 @ 13:11:43 #193
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191751704
Zo nu bezig met mn vitamine shot .. kan ik er vannacht weer tegen :+
Musica Español
Come On
pi_191751705
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef FANN het volgende:
Dat is zo irritant. Sterkte ermee.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 13:13:12 #195
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191751721
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef FANN het volgende:
ff resetten dat modem
Musica Español
Come On
pi_191751722
quote:
8s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dat is zo irritant. Sterkte ermee.
ja dank je -O-
pi_191751753
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef chufi het volgende:
Zo nu bezig met mn vitamine shot .. kan ik er vannacht weer tegen :+
Smoothie? :P
pi_191751759
Ga ik straks ook even maken....
pi_191751767
ALLEMAAL VEEL PLEZIER OP DE MEET!!!!!!!!!!!!!

doei!!!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 13:17:45 #200
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191751771
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:15 schreef FANN het volgende:

[..]

Smoothie? :P
ja ja :9
Musica Español
Come On
  zaterdag 29 februari 2020 @ 13:18:43 #201
465781 Superbadeendje
De wereld is mijn vijver
pi_191751779
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef FANN het volgende:

doei!!!
Dank je.
  zaterdag 29 februari 2020 @ 13:27:26 #202
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191751888
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef FANN het volgende:

[..]

40+ / Foto's als kind #4

O+ :@
pi_191751953
quote:
17s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef FANN het volgende:

doei!!!
Dank je. :*
pi_191751968
Zegt niks je kan van lelijke baby nog knap worden en andersom :{
pi_191751978
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef ChocoFan het volgende:

[..]

Dank je. :*
Laag laag :B
pi_191751986
Even verzoeknummer voor mij en Till doe ik het goed? oma oma oma :B
pi_191752106
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zegt niks je kan van lelijke baby nog knap worden en andersom :{
Lelijk in de luier is mooi in de sluier..... gaat niet altijd op.
pi_191752128
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Lelijk in de luier is mooi in de sluier..... gaat niet altijd op.
:{ Oh
pi_191752150
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik was een erg lief kind en ben nooit bijgetrokken ;(
pi_191752215
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

pi_191752238
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:39 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Had jij nog hoop, dat het goed zou komen met je? :P
pi_191752379
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Nog steeds lief dus O+
pi_191752432
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:55 schreef cafca het volgende:

[..]

Nog steeds lief dus O+
Ja ;(
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 14:19:06 #215
184769 crew  Deisyy
pi_191752713
Haringsalade in elkaar geflanst, was lekkerrrrrrr :9
pi_191752735
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Had jij nog hoop, dat het goed zou komen met je? :P
Dat het al goedgekomen was :{
  zaterdag 29 februari 2020 @ 14:26:24 #217
446112 mario390
Naomi,de echte winaar v. Jaar
pi_191752815

de boomhuiskonige,nederland kinderfilm op duitse kinderkanak kika
  zaterdag 29 februari 2020 @ 14:29:59 #218
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_191752863
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 14:26 schreef mario390 het volgende:

de boomhuiskonige,nederland kinderfilm op duitse kinderkanak kika
Veel kijkplezier Mario..
Musica Español
Come On
pi_191752884
  zaterdag 29 februari 2020 @ 14:32:33 #220
446112 mario390
pi_191752889
quote:
99s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 14:29 schreef chufi het volgende:

[..]

Veel kijkplezier Mario..
super g rennen alles gemist -O-
pi_191753029
quote:
:D _O- _O-
pi_191753460
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Haringsalade in elkaar geflanst, was lekkerrrrrrr :9
Kom ff langs brengen dan, je weet waar we zitten. :P
  zaterdag 29 februari 2020 @ 15:14:14 #223
446112 mario390
pi_191753551
quote:

[..]

Veel kijkplezier Mario..
somige hangovers vandaag in brasil
pi_191753621
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ik poezen en MEGA whatsapp Emojis @:TillyB |:)
:D ohja even kijken of ik ze nog terug kan halen
TEAM BAKSTEEN
pi_191753950
zo weer eens nasi goreng maken....met pandanRIJST :9
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191753993
OK LEKKER
pi_191754001
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef TillyB het volgende:

[..]

:D ohja even kijken of ik ze nog terug kan halen
Ja ik heb die optie niet |:)
  zaterdag 29 februari 2020 @ 15:45:49 #228
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191754033
Is dit het topic voor alle mensen die vanavond thuis blijven?
Trotste mama van Ambar
pi_191754102
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Oh, echt . Heb nog geen weerbericht meegekregen. Binnen is het tochtvrij en waterdicht.

Je zal nu moeten fietsen. @:Pullup, zit je op de fiets nu?
Zo gehad mee 🤨
pi_191754129
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit het topic voor alle mensen die vanavond thuis blijven?
pi_191754192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:50 schreef pullup het volgende:

[..]

Zo gehad mee 🤨
Sorry ;(
  zaterdag 29 februari 2020 @ 15:57:47 #232
446112 mario390
pi_191754229
quote:

[..]

Veel kijkplezier Mario..
teamhupfen lihti
pi_191754257
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:55 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Sorry ;(
Ja gaat wel weer beter weer worden.....ooit :D :P
pi_191754294
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef pullup het volgende:

[..]

ik zie het somber in :{
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_191754534
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef pullup het volgende:

[..]

Hou hoop. *O* *O*
  Moderator zaterdag 29 februari 2020 @ 16:23:40 #236
184769 crew  Deisyy
pi_191754660
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:17 schreef oma-Nijn het volgende:

[..]

Hou hoop. *O* *O*
Graven *O*
pi_191754685
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 15:43 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

Ja ik heb die optie niet |:)
Ik ook niet meer wtf -O-
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:26:05 #238
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191754706
Jullie doen je Whatsapp niet elke nacht automatisch synchroniseren met je Google drive?
Trotste mama van Ambar
pi_191754743
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie doen je Whatsapp niet elke nacht automatisch synchroniseren met je Google drive?
uhhh🤯
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:39:56 #240
446112 mario390
pi_191754947
manon heeft en micromerian te vergeven
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:42:58 #241
446112 mario390
pi_191755001
janine flock *O* medaille
pi_191755015
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
:o Say what?
Nee, ik leg hem aan de oplader, maar dat is wat anders. -O-
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:48:08 #243
446112 mario390
pi_191755110
w
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:25 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik ook niet meer wtf -O-
wat is en micromerian?
pi_191755115
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:48 schreef mario390 het volgende:
w
[..]

wat is en micromerian?
Dat wilde ik aan jou vragen
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 16:50:17 #245
446112 mario390
pi_191755159
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:48 schreef TillyB het volgende:

[..]

Dat wilde ik aan jou vragen
en puppy heb ik nur gezien zo en komische dierzort
pi_191755162
Een micromeria is een plant..maar dat het niet zijn. oO<
pi_191755178
Een plantenpuppy :o
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:01:49 #248
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191755317
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 16:27 schreef TillyB het volgende:

[..]

uhhh🤯
Kun je instellen bij je instellingen :+
Trotste mama van Ambar
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:04:36 #249
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_191755355
Hier op Den Haag Centraal roepen ze steeds om dat de HSL niet kan stoppen wegens harde wind... :{
pi_191755372
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Kun je instellen bij je instellingen :+
niet echt toch? :@
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:07:40 #251
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191755400
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:05 schreef TillyB het volgende:

[..]

niet echt toch? :@
Instellingen, chats, chat back-up
Trotste mama van Ambar
pi_191755455
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier op Den Haag Centraal roepen ze steeds om dat de HSL niet kan stoppen wegens harde wind... :{
pi_191755583
quote:
Niet kan stoppen of niet kan rijden? O-)
pi_191755629
quote:
Als de wind te sterk is, wordt de brug over het Hollandsch Diep afgesloten.
pi_191755702
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Instellingen, chats, chat back-up
Oh wist niet dat het op google drive kwam :')
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:35:59 #256
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191755756
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef TillyB het volgende:

[..]

Oh wist niet dat het op google drive kwam :')
Ja vet handig joh
Trotste mama van Ambar
pi_191755795
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:35 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Ja vet handig joh
Ik had gisteren op whatsapp ineens mega emojis, de standaard poppetjes met variaties erop. Toen heb ik het uitgezet bij instellingen en nu kan ik het niet meer terugvinden.🤡
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:42:03 #258
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_191755848
Ik ben er bijna. *O*
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:46:29 #260
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191755922
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef TillyB het volgende:

[..]

Ik had gisteren op whatsapp ineens mega emojis, de standaard poppetjes met variaties erop. Toen heb ik het uitgezet bij instellingen en nu kan ik het niet meer terugvinden.🤡
Die optie ken ik niet
Trotste mama van Ambar
  zaterdag 29 februari 2020 @ 17:50:34 #261
446112 mario390
pi_191755985
nu zijn 10 in oostenrijk met corona van 1600
pi_191756091
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:46 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Die optie ken ik niet
Omg ik heb het gevonden

Telefoon instellingen > talen en invoer > toetsenborden beheren > gboard instellingen > voorkeuren > suggesties voor browsen door emoji's

Als je dan een emoji selecteert in whatsapp, komen er suggesties voor variaties in beeld

@Ghostbuster *O*
TEAM BAKSTEEN
pi_191756264
Net de nieuwste samsung mobiel gehaald ik ben weer helemaal hip :7
I will do what i must !!
  zaterdag 29 februari 2020 @ 18:30:41 #265
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191756463
Trotste mama van Ambar
pi_191756485
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 17:58 schreef TillyB het volgende:

[..]

Omg ik heb het gevonden

Telefoon instellingen > talen en invoer > toetsenborden beheren > gboard instellingen > voorkeuren > suggesties voor browsen door emoji's

Als je dan een emoji selecteert in whatsapp, komen er suggesties voor variaties in beeld

@:Ghostbuster *O*
*O* zat goed verstopt zeg tering, maar je gebruikt de smiley van het toetsenbord dan niet van Whatsapp
pi_191756512
Yay, vandaag op een blazoen van 40cm op 40cm geschoten. Ging goed.

Ik heb 17 pijlen kunnen kopen via mijn trainer *O*

O+ boogschieten O+
Werewolf
  zaterdag 29 februari 2020 @ 18:40:19 #268
446112 mario390
pi_191756614
deze luise capali deze janker
pi_191756635
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net de nieuwste samsung mobiel gehaald ik ben weer helemaal hip :7
Wat had je daarvoor?
TEAM BAKSTEEN
pi_191756639
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Yay, vandaag op een blazoen van 40cm op 40cm geschoten. Ging goed.

Ik heb 17 pijlen kunnen kopen via mijn trainer *O*

O+ boogschieten O+
Nice boogschieten is echt een skill
I will do what i must !!
pi_191756649
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:41 schreef TillyB het volgende:

[..]

Wat had je daarvoor?
s9
I will do what i must !!
pi_191756655
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

*O* zat goed verstopt zeg tering, maar je gebruikt de smiley van het toetsenbord dan niet van Whatsapp
Hmm ja klopt, had ik dat moeten zeggen🤔geen erg in gehad
TEAM BAKSTEEN
pi_191756663
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:42 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

s9
Oooooh hippe papi sowieso
TEAM BAKSTEEN
pi_191756674
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:42 schreef TillyB het volgende:

[..]

Oooooh hippe papi sowieso
Zo rollen wij :7
I will do what i must !!
pi_191756707
Lekker rustig hier
pi_191756756
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:45 schreef sjampoeh het volgende:
Lekker rustig hier
De andere zijn naar die domme meet :{w
I will do what i must !!
pi_191756759
Volgende week Lonka in de bonus
TEAM BAKSTEEN
pi_191756830
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:49 schreef TillyB het volgende:
Ik heb 4 pakjes bifi worstjes meegenomen ook in de aanbieding
I will do what i must !!
pi_191756854
Ach, Bob Fosko overleden -O-
TEAM BAKSTEEN
  zaterdag 29 februari 2020 @ 18:54:39 #280
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191756855
quote:
4s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:49 schreef TillyB het volgende:
Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens corona
Trotste mama van Ambar
pi_191756859
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik heb 4 pakjes bifi worstjes meegenomen ook in de aanbieding
Brrr
TEAM BAKSTEEN
pi_191756870
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens corona
Ik lust het niet maar er zitten hier een paar hardcore fans (8>
TEAM BAKSTEEN
pi_191756913
I will do what i must !!
pi_191756916
Ik heb vandaag weer een aanval van paaseitjes in de supermarkt afgeslagen. *O*
  zaterdag 29 februari 2020 @ 19:03:39 #285
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191756980
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.
Trotste mama van Ambar
pi_191757006
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Ze zijn geduldig en hebben nog wel even
  zaterdag 29 februari 2020 @ 19:05:43 #287
313769 ieniminimuis
Zo gek als een muis
pi_191757021
Nog 5 weken maar :o
Trotste mama van Ambar
pi_191757024
quote:
1s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:

[..]

Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.
Ik ontwijk de plek waar ze normaal liggen altijd, maar nu lagen ze op een andere plek. Gelukkig waren het van die megazakken, dan is het makkelijker door te lopen omdat dat echt fout is. :P Een klein zakje is verleidelijker.
pi_191757033
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:05 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zijn geduldig en hebben nog wel even
Deze oorlog ga ik winnen!
pi_191757045
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen. :{
pi_191757061
quote:
6s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:

[..]

Deze oorlog ga ik winnen!
_O- Wit niet dat je het zo serieus nam.

Ik heb het tot nu toe bij 1 zakje gehouden en dat is half op
pi_191757068
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen. :{
:{ Net op tijd om in zijn persconferentie zo mee te nemen
pi_191757097
Zijn die zuupende meeters al bezopen? :D
pi_191757131
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:

[..]

_O- Wit niet dat je het zo serieus nam.

Ik heb het tot nu toe bij 1 zakje gehouden en dat is half op
Knap. :o Ik blijf altijd dooreten met die eitjes.
pi_191757136
Veel plezier menson daar :W
pi_191757145
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:

[..]

:{ Net op tijd om in zijn persconferentie zo mee te nemen
Die dode zal wel een Democraat zijn geweest. Eigen schuld. :{
pi_191757147
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnen
I will do what i must !!
pi_191757176
quote:
3s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnen
Hele vriezer vol met pizza's? :P
pi_191757186
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Veel plezier menson daar :W
Die gaan toch niet FOK!-en tijdens de meeting? Hoop ik tenminste. :o
pi_191757192
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef Recce het volgende:

[..]

Die gaan toch niet FOK!-en tijdens de meeting? Hoop ik tenminste. :o
Ik denk het wel eigenlijk _O-
pi_191757200
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')