quote:
Hij dacht te kunnen ontsnappen door de wisseling van topicquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens weten....![]()
HALLO!!!!!!!!!!quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja dat wil ik ook wel eens weten....![]()
Ok:D acceptedquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet dan 4 uur in de trein zitten
Nou mooi nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij dacht te kunnen ontsnappen door de wisseling van topic
OH......quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik moet dan 4 uur in de trein zitten
quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:41 schreef D. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hallo allemaal,
Op zaterdag 29 februari vanaf 19.00 uur organiseer ik weer een meet in een café in Den Haag.
Het eerste drankje is van mij en uiteraard zorg ik ook voor de inwendige mens.
Mocht je het leuk vinden om ook te komen, stuur me een DM en ik geef je het adres.
Een aantal mensen hebben al toegezegd te komen en een aantal gaan het proberen.
Aanwezig:
espri
tonja
Prisha
Sodeknetters
notturna
drakin
Superbadeendje
Tailless
chufi
ChocoFan
D
Lucky2Bastard
Soury
Domnivoor
BoonDockSaint
Straatverlichting
Misschien:
Gnunix
P.S. Mocht ik er per ongeluk één vergeten zijn, meld je dan even.
Groetjes oma-Nijn
Ik had al afgezegdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:30 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mooi niet
[..]
OH......
Maar je staat op de lijst Lullo!
[..]
Dan mag je wel effe melden daaro..... ik wel zo netjes....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:31 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
te veel gedoe om daar te komen
Denk het ookquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Oh.... dan is de OP niet bijgewerkt
De wereld is een publieke plekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
En ik mijd publieke plaatsen momenteel
Serieus? Vanwege het Virus?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
En ik mijd publieke plaatsen momenteel
Ja daarom.........quote:
Ga je je daar verstoppen totdat alle virussen dood zijn?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:36 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
de boven verdieping en dak van mijn huis niet
Voorlopig ff welquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je je daar verstoppen totdat alle virussen dood zijn?
Je mag hier wel even wachten hoorquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:03 schreef D. het volgende:
Ik weer vrij zeker dat het om 7 uur zou beginnen, maar de deur van deckroeg is nog dicht, en er brandt geen licht...
Saaiquote:
Verstandigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Jeetje... dat is eh....... ja ik weet niet....
Ja wie weetquote:
Ik heb een kamer hier helemaal volgestouwd met levensmiddelenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:44 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja wie weet![]()
Iedereen is dood.... dus geen rijen bij de supermarkt meer![]()
oh... wacht... de schappen zijn leeg... dus daar heb je ook niks aan
een voorraadje is altijd wel handig ....quote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:45 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb een kamer hier helemaal volgestouwd met levensmiddelen
Lol, net goedquote:
De nepperdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 07:55 schreef FANN het volgende:
Het begon hier....
Haar man was ineens blind....
en alle blinden moesten in quarantine toen ging ze faken dat zij ook ineens blind was
dan kon ze bij haar man blijven
Nee... het was een Heldin...quote:
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar je hebt je best gedaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee... het was een Heldin...![]()
https://nl.wikipedia.org/wiki/De_stad_der_blinden
De stad der blinden (Ensaio sobre a Cegueira) is een roman van de Portugese schrijver en Nobelprijswinnaar José Saramago. Het verhaal beschrijft een massale reactie van de mensheid op een fenomeen waarin het plotseling het vermogen te zien wordt ontnomen en hoe beschaafde mensen in noodsituaties kunnen degenereren tot dierlijk gedrag. Het boek is in een afwijkende stijl geschreven, doordat komma's en hoofdletters op een niet-gangbare manier worden gebruikt. Eigennamen worden evenmin gebruikt. In plaats daarvan noemt de auteur de hoofdpersonages 'de oogarts', 'de vrouw van de oogarts', 'het meisje met de zonnebril' en zo verder.
De stad der blinden werd verfilmd door Fernando Meirelles onder de titel Blindness. Zijn productie was de openingsfilm op het Filmfestival van Cannes 2008.
Ergens raakt een automobilist ineens blind terwijl hij voor een verkeerslicht wacht. De man wordt uiteindelijk naar een oogarts gebracht, die niets vindt: het oog is volledig intact. Toch beweert de man dat hij niets ziet behalve wit, alsof hij "in een melkzee is ondergedompeld".
Vrij snel daarna worden andere mensen, die met de eerste blinde in contact zijn gekomen, ook blind: de oogarts, de man die de eerste blinde naar huis bracht en vervolgens diens auto stal ("de dief"), en een aantal patiënten. Ze worden opgespoord en in quarantaine geplaatst. De vrouw van de oogarts, die wel kan zien (en haar gezichtsvermogen ook niet zal verliezen), doet alsof ze ook blind is om bij haar man te zijn. De groep wordt ondergebracht in een voormalig gesticht, waar een vleugel voor de blinden en een vleugel voor de vermoedelijk besmetten is ingericht. Wanneer een vermoedelijk besmette daadwerkelijk blind wordt, wordt hij of zij hardhandig naar de blindenafdeling gedreven. De overheid kondigt aan op gezette tijden eten klaar te zetten, maar dreigt dat degene die probeert te ontsnappen of te dicht bij het hek komt wordt neergeschoten. Later wordt duidelijk dat ze dit ook echt menen. De autodief, die geprobeerd had avances te maken naar een jonge vrouw maar door haar getrapt werd met haar naaldhak, is gewond en heeft dringend medicijnen nodig. De wond ontsteekt en gek van de koorts en pijn loopt de dief naar het hek. Daar schieten de soldaten hem zonder pardon dood. Het gesticht wordt al snel voller en voller doordat telkens nieuwe busladingen blinden en besmetten arriveren.
Als de plaag, die al snel de bijnaam "de witte ziekte" krijgt, om zich heen grijpt, raakt het gesticht al snel overbevolkt. De zalen raken vol en de toiletten raken verstopt, zodat men al snel de behoeften in de tuin doet. Overal ligt vuilnis en de vloer van het gebouw wordt steeds smeriger. De vrouw van de oogarts ontpopt zich als leidster en moeder en handhaaft in haar slaapzaal de maximaal mogelijke hygiëne.
Terwijl de toestand in het gesticht slechter wordt, raken meer en meer mensen blind. De overheid tracht de blinden eerst te isoleren, maar roept uiteindelijk de noodtoestand uit en vormt een regering van nationale eenheid. Het mag niet baten, meer en meer mensen raken blind tot uiteindelijk de hele stad en misschien zelfs heel Portugal en de hele wereld niet meer kan zien. Dit vindt plaats in een toenemende paniek en wetteloosheid.
Op een dag neemt een groep blinden van een bepaalde slaapzaal bezit van al het voedsel. Ze gebruiken de gordijnenroeden als wapen en één van hen heeft zelfs een pistool. Deze groep, "de schoften", eist eerst betaling met juwelen voor het eten en vervolgens seksuele diensten van de vrouwen. De vrouw van de oogarts beraamt een aanslag en verwondt de leider van de schoften dodelijk met een schaar op het moment dat een andere vrouw hem pijpt. De schoften raken in paniek, maar barricaderen de gangen met bedden en dreigen met hun pistool. Uiteindelijk breekt brand uit en een groep van zeven mensen, geleid door de vrouw van de oogarts, ontsnapt. Niemand probeert ze tegen te houden, de soldaten zijn weg.
De groep trekt door de stad en tracht een onderkomen te vinden. Ze ontmoeten blinden die met open mond regenwater proberen op te vangen en anderen die supermarkten plunderen. Weer anderen zijn dodelijk verongelukt. Ze komen een vrouw tegen die als een dier leeft en kippen en konijnen met de blote handen wurgt en rauw opeet. Ten slotte bereiken ze het appartement van de oogarts en zijn vrouw en gaan daar wonen.
Op een dag krijgen de blinden, te beginnen met de eerste, weer een voor een hun gezichtsvermogen terug. De stad is er nog.
Zonder haar zouden een hele boel mensen het niet overleefd hebben
Ik heb het boek nogquote:Op zaterdag 29 februari 2020 08:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ik kan er geen touw aan vast knopen. Maar je hebt je best gedaan.
Moet zo af en toe ff in de pannen roeren...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:26 schreef FANN het volgende:
Nou ja, als jullie maar bij de Meet wat spraakzamer zijn... dan komt het wel goed
Komt door die klote wind.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was het strand aan het aanvegen. Wéér allemaal zand daar
Zou wel eens fijn zijn als mensen leren hun voeten te vegen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was het strand aan het aanvegen. Wéér allemaal zand daar
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 09:43 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Zou wel eens fijn zijn als mensen leren hun voeten te vegen.
Geweldig.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
SBE, kan je die Pino van je ff een beetje plukken?
[ afbeelding ]
Jazeker en heb de pakezel ook al klaar gezet.quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:45 schreef notturna het volgende:
[..]
Jazeker en heb de pakezel ook al klaar gezet.
Is goed.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:36 schreef oma-Nijn het volgende:
SBE, kan je die Pino van je ff een beetje plukken?
[ afbeelding ]
Ja duhhhh dat wist ik al heur. ( wij vrouwen zijn allemaal hetzelfde)quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, lach maar. Drie keer raden...
Toch wel apart een badeend met een parkiet.quote:
Duhh...quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:46 schreef espri het volgende:
[..]
Ja duhhhh dat wist ik al heur. ( wij vrouwen zijn allemaal hetzelfde)
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zal maar eens een keertje douchen vandaag.
washy washyquote:
Ga ik ook doen.. tenminste, ik heb mijn Paasbeurt verschoven en gisteren mijn haar extra pittig rood geverfdquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zit ook al klaar om zo te douchen maar eerst koffie.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:48 schreef Prisha het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja hier ook maar schijnt straks los te barsten, regen hagel en onweer.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
washy washy![]()
Jongens het zonnetje schijnt hier. Mooie dag!
Ik had de Kili schema aangehouden maar het is niet zo'n succes hier denk ik. 1x per 8 dagen is echt iets te weinigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ga ik ook doen.. tenminste, ik heb mijn Paasbeurt verschoven en gisteren mijn haar extra pittig rood geverfd![]()
En een schone pendek
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik had de Kili schema aangehouden maar het is niet zo'n succes hier denk ik. 1x per 8 dagen is echt iets te weinig
Ik ben straks fris en fruitigquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]Nee dan zit ik wel op een ander plekje dit keer.
Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hier ook maar schijnt straks los te barsten, regen hagel en onweer.
Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahhquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijkt![]()
Hoe is de rug? Beetje te harden inmiddels?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Oh damn johquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahh![]()
Dus zal braaf rustig zitten vanavond.
Extra pijnstillers?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahh![]()
Dus zal braaf rustig zitten vanavond.
Waaien doet het hier al behoorlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.
Ja neem straks wat in en einde van de middag, daarna niet meer want wil wel een wijntje drinken.quote:
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waaien doet het hier al behoorlijk.
Oh, echt . Heb nog geen weerbericht meegekregen. Binnen is het tochtvrij en waterdicht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een beetje in komen...
Dank je welquote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.
Ja echt debiel het waait al wekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet bang te zijn...
Alleen heeeeeeeeeeeel voorzichtig![]()
[ afbeelding ]
Moet je niet onderweg richting Den Haag?quote:
Kleurcode LI, TI, EOTB, GS of JSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten af
quote:
Ik kan typen en treinen tegelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet onderweg richting Den Haag?
Ik niet, dan kan ik de trein niet meer recht laten rijden.quote:
Zo dan, dat is er één van Waldorf.. of Statlerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Ja duh. Geboren worden in de hedendaagse wereld is dat gezicht helemaal waard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Best wel.quote:
Wil hem niet tegenkomen, maar het blijft een mooi fenomeen.quote:
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...quote:
Schoonmaken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Nah, ik ga voor eminent grijs.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoonquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je niet van die rare dingen zeggen?
Ah digitale schoonmaakquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoon
Languit op de bank Netnixen, lezen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Ja ik save alle whatsapp images automatisch, loopt ietwat vol danquote:
Ik ging even kijken voor de grap. Bijna 2800quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ik save alle whatsapp images automatisch, loopt ietwat vol dan
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik ging even kijken voor de grap. Bijna 2800
Ik heb dat wel eens zitten doen op mijn vorige telefoon, op de telefoon zelf, wat een teringwerk, dus toen kreeg ik een andere van mijn zoon en dacht ervan af te zijn, maar niet dus, maar deze heeft meer geheugen dus ik hoef nog niets te verwijderen denk ik. Wel goede tip van jou. Zal proberen het te onthouden.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:21 schreef Ghostbuster het volgende:
En dan telefoon in windows openen, grote pictogrammen kiezen en deleten maar
Ja is veel makkelijker gewoon in windows verkennerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens zitten doen op mijn vorige telefoon, op de telefoon zelf, wat een teringwerk, dus toen kreeg ik een andere van mijn zoon en dacht ervan af te zijn, maar niet dus, maar deze heeft meer geheugen dus ik hoef nog niets te verwijderen denk ik. Wel goede tip van jou. Zal proberen het te onthouden.
Toen ik het net las dacht ik ja gotver zeg, dat is veel handiger ja.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:24 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja is veel makkelijker gewoon in windows verkenner
Ik krijg veel foto's van mijn zoon. Van eten en katten. En waar ie allemaal komt met de vrachtwagen. Zelf maak ik amper foto's.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb vooral veel foto's van koolmezen
Ik poezen en MEGA whatsapp Emojis @TillyBquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Veel eten/glazen met drankquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:28 schreef ieniminimuis het volgende:
die staat al een tijdje in mijn Foboquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet bang te zijn...
Alleen heeeeeeeeeeeel voorzichtig![]()
[ afbeelding ]
Daar heb ik hem niet vandaan.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:40 schreef FANN het volgende:
[..]
die staat al een tijdje in mijn Fobo
waarom ga jij niet dan? niet dat dat ''moet''quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
oma doet een mariotje.quote:
Omdat reistijd door 2x werkzaamheden op de reis. Dat is waarom.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom ga jij niet dan? niet dat dat ''moet''maar jij ''kent'' toch de meeste al van UTO?
Domnivoor komt ook hoor!ik wil niet ''koppelen'' maar eh..... misschien is het was voor je?
40+ / Foto's als kind #4
onder die spoiler...
quote:
Oh en dit. Ik heb alleen D. weleens in het eggie gezien.quote:
Je kon met iemand meerijden, dus slecht excuusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Omdat reistijd door 2x werkzaamheden op de reis. Dat is waarom.
Ja joh ik stap gelijk bij een vreemde in de autoquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:55 schreef D. het volgende:
[..]
Je kon met iemand meerijden, dus slecht excuus
Alleen maar goed volk hier, toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja joh ik stap gelijk bij een vreemde in de auto
In theorie wel, maar je weet het nooit.quote:
Goed hoor. Ik heb mijn eigen boog en het gaat goed met boogschieten.quote:
quote:
Ik ben ooit eens naar zo'n voorstelling of hoe noem je zoiets? Ergens middenin het publiekquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:52 schreef Ghostbuster het volgende:
80 vandaag daar heb ik wat naar gekeken zeg
Mooi.... als je staks zo'n elleboog als als Lee Towersquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Goed hoor. Ik heb mijn eigen boog en het gaat goed met boogschieten.
ja dank jequote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is zo irritant. Sterkte ermee.
Smoothie?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:11 schreef chufi het volgende:
Zo nu bezig met mn vitamine shot .. kan ik er vannacht weer tegen
Dank je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef FANN het volgende:
ALLEMAAL VEEL PLEZIER OP DE MEET!!!!!!!!!!!!!
doei!!!
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:48 schreef FANN het volgende:
[..]
waarom ga jij niet dan? niet dat dat ''moet''maar jij ''kent'' toch de meeste al van UTO?
Domnivoor komt ook hoor!ik wil niet ''koppelen'' maar eh..... misschien is het was voor je?
40+ / Foto's als kind #4
onder die spoiler...
Dank je.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:17 schreef FANN het volgende:
ALLEMAAL VEEL PLEZIER OP DE MEET!!!!!!!!!!!!!
doei!!!
Lelijk in de luier is mooi in de sluier..... gaat niet altijd op.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zegt niks je kan van lelijke baby nog knap worden en andersom
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:38 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Lelijk in de luier is mooi in de sluier..... gaat niet altijd op.
Ik was een erg lief kind en ben nooit bijgetrokkenquote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was een erg lief kind en ben nooit bijgetrokken
Had jij nog hoop, dat het goed zou komen met je?quote:
Nog steeds lief dusquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik was een erg lief kind en ben nooit bijgetrokken
Jaquote:
Dat het al goedgekomen wasquote:Op zaterdag 29 februari 2020 13:45 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Had jij nog hoop, dat het goed zou komen met je?
Veel kijkplezier Mario..quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:26 schreef mario390 het volgende:
![]()
de boomhuiskonige,nederland kinderfilm op duitse kinderkanak kika
Kom ff langs brengen dan, je weet waar we zitten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 14:19 schreef Deisyy het volgende:
Haringsalade in elkaar geflanst, was lekkerrrrrrr
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik poezen en MEGA whatsapp Emojis @:TillyB
Ja ik heb die optie nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:18 schreef TillyB het volgende:
[..]ohja even kijken of ik ze nog terug kan halen
Zo gehad mee 🤨quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Oh, echt . Heb nog geen weerbericht meegekregen. Binnen is het tochtvrij en waterdicht.
Je zal nu moeten fietsen. @:Pullup, zit je op de fiets nu?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 15:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Is dit het topic voor alle mensen die vanavond thuis blijven?
Sorryquote:
Ja gaat wel weer beter weer worden.....ooitquote:
ik zie het somber inquote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer beter weer worden.....ooit![]()
Hou hoop.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja gaat wel weer beter weer worden.....ooit![]()
uhhh🤯quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie doen je Whatsapp niet elke nacht automatisch synchroniseren met je Google drive?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 16:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Jullie doen je Whatsapp niet elke nacht automatisch synchroniseren met je Google drive?
Kun je instellen bij je instellingenquote:
niet echt toch?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je instellen bij je instellingen
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier op Den Haag Centraal roepen ze steeds om dat de HSL niet kan stoppen wegens harde wind...
Niet kan stoppen of niet kan rijden?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
Hier op Den Haag Centraal roepen ze steeds om dat de HSL niet kan stoppen wegens harde wind...
Als de wind te sterk is, wordt de brug over het Hollandsch Diep afgesloten.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:04 schreef Domnivoor het volgende:
Oh wist niet dat het op google drive kwamquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Instellingen, chats, chat back-up
Ja vet handig johquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:32 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het op google drive kwam
Ik had gisteren op whatsapp ineens mega emojis, de standaard poppetjes met variaties erop. Toen heb ik het uitgezet bij instellingen en nu kan ik het niet meer terugvinden.🤡quote:
Die optie ken ik nietquote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik had gisteren op whatsapp ineens mega emojis, de standaard poppetjes met variaties erop. Toen heb ik het uitgezet bij instellingen en nu kan ik het niet meer terugvinden.🤡
Omg ik heb het gevondenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 17:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Omg ik heb het gevonden
Telefoon instellingen > talen en invoer > toetsenborden beheren > gboard instellingen > voorkeuren > suggesties voor browsen door emoji's
Als je dan een emoji selecteert in whatsapp, komen er suggesties voor variaties in beeld
@:Ghostbuster
Wat had je daarvoor?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:14 schreef BoonDockSaint het volgende:
Net de nieuwste samsung mobiel gehaald ik ben weer helemaal hip
Nice boogschieten is echt een skillquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
Yay, vandaag op een blazoen van 40cm op 40cm geschoten. Ging goed.
Ik heb 17 pijlen kunnen kopen via mijn trainer![]()
boogschieten
Hmm ja klopt, had ik dat moeten zeggen🤔geen erg in gehadquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:32 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]zat goed verstopt zeg tering, maar je gebruikt de smiley van het toetsenbord dan niet van Whatsapp
Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens coronaquote:
Brrrquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 4 pakjes bifi worstjes meegenomen ook in de aanbieding
Ik lust het niet maar er zitten hier een paar hardcore fansquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens corona
Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag weer een aanval van paaseitjes in de supermarkt afgeslagen.
Ze zijn geduldig en hebben nog wel evenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag weer een aanval van paaseitjes in de supermarkt afgeslagen.
Ik ontwijk de plek waar ze normaal liggen altijd, maar nu lagen ze op een andere plek. Gelukkig waren het van die megazakken, dan is het makkelijker door te lopen omdat dat echt fout is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.
Deze oorlog ga ik winnen!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn geduldig en hebben nog wel even
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen.
Knap.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]Wit niet dat je het zo serieus nam.
Ik heb het tot nu toe bij 1 zakje gehouden en dat is half op
Die dode zal wel een Democraat zijn geweest. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]Net op tijd om in zijn persconferentie zo mee te nemen
Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen.
Hele vriezer vol met pizza's?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnen
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan toch niet FOK!-en tijdens de meeting? Hoop ik tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |