Moet je niet onderweg richting Den Haag?quote:
Kleurcode LI, TI, EOTB, GS of JSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten af
quote:
Ik kan typen en treinen tegelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet onderweg richting Den Haag?
Ik niet, dan kan ik de trein niet meer recht laten rijden.quote:
Zo dan, dat is er één van Waldorf.. of Statlerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Ja duh. Geboren worden in de hedendaagse wereld is dat gezicht helemaal waard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Best wel.quote:
Wil hem niet tegenkomen, maar het blijft een mooi fenomeen.quote:
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...quote:
Schoonmaken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Nah, ik ga voor eminent grijs.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoonquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je niet van die rare dingen zeggen?
Ah digitale schoonmaakquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoon
Languit op de bank Netnixen, lezen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |