Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijktquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Ja hier ook maar schijnt straks los te barsten, regen hagel en onweer.
Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahhquote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:58 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh echt? Dat zou je niet zeggen als je nu naar buiten kijkt![]()
Hoe is de rug? Beetje te harden inmiddels?
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 10:51 schreef espri het volgende:
[..]
Oh damn johquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahh![]()
Dus zal braaf rustig zitten vanavond.
Extra pijnstillers?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:01 schreef espri het volgende:
[..]
Nou niet echt, ik sta op met oeh en ahh![]()
Dus zal braaf rustig zitten vanavond.
Waaien doet het hier al behoorlijk.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:00 schreef notturna het volgende:
[..]
Het gaat nogal waaien ook en allemaal nattigheid.
Ja neem straks wat in en einde van de middag, daarna niet meer want wil wel een wijntje drinken.quote:
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Waaien doet het hier al behoorlijk.
Oh, echt . Heb nog geen weerbericht meegekregen. Binnen is het tochtvrij en waterdicht.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:05 schreef notturna het volgende:
[..]
Geloof ik graag. Volgens weerplaza trekt in de loop van de dag aan tot windkracht 7
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:13 schreef espri het volgende:
[..]
Daar kan ik wel een beetje in komen...
Dank je welquote:
Ja idd.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.
Ja echt debiel het waait al wekenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:11 schreef Prisha het volgende:
[..]
Windkracht 7? Kijk eens aan. Wat een wind de laatste tijd. Wel opvallend.
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten afquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:20 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Je hoeft niet bang te zijn...
Alleen heeeeeeeeeeeel voorzichtig![]()
[ afbeelding ]
Moet je niet onderweg richting Den Haag?quote:
Kleurcode LI, TI, EOTB, GS of JSquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:22 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zo die zonnebankkuur werpt zijn vruchten af
quote:
Ik kan typen en treinen tegelijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Moet je niet onderweg richting Den Haag?
Ik niet, dan kan ik de trein niet meer recht laten rijden.quote:
Zo dan, dat is er één van Waldorf.. of Statlerquote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Ja duh. Geboren worden in de hedendaagse wereld is dat gezicht helemaal waard.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo die heeft er zin in
[ afbeelding ]
Best wel.quote:
Wil hem niet tegenkomen, maar het blijft een mooi fenomeen.quote:
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...quote:
Schoonmaken?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
Nah, ik ga voor eminent grijs.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een doosje kartonnen verpakking met pittig rood over...
Wil je niet van die rare dingen zeggen?quote:
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoonquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je niet van die rare dingen zeggen?
Ah digitale schoonmaakquote:Op zaterdag 29 februari 2020 12:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ben foto's aan het wissen van de telefoon
Languit op de bank Netnixen, lezen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik weet niet hoe het buiten is. Ik ben wel aan me afvragen wat ik ga doe vandaag dat niet de meet is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |