Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens coronaquote:
Brrrquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb 4 pakjes bifi worstjes meegenomen ook in de aanbieding
Ik lust het niet maar er zitten hier een paar hardcore fansquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Inslaan. Je zal toch maar zonder zitten tijdens corona
Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag weer een aanval van paaseitjes in de supermarkt afgeslagen.
Ze zijn geduldig en hebben nog wel evenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
Ik heb vandaag weer een aanval van paaseitjes in de supermarkt afgeslagen.
Ik ontwijk de plek waar ze normaal liggen altijd, maar nu lagen ze op een andere plek. Gelukkig waren het van die megazakken, dan is het makkelijker door te lopen omdat dat echt fout is.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Knap dat wel. Bij ons in de supermarkt is het best makkelijk, het staat namelijk een beetje verstopt.
Deze oorlog ga ik winnen!quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:05 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn geduldig en hebben nog wel even
quote:
quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen.
Knap.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]Wit niet dat je het zo serieus nam.
Ik heb het tot nu toe bij 1 zakje gehouden en dat is half op
Die dode zal wel een Democraat zijn geweest. Eigen schuld.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:08 schreef pullup het volgende:
[..]Net op tijd om in zijn persconferentie zo mee te nemen
Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnenquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:07 schreef Recce het volgende:
Oh, direct al een dode door het virus in de VS. Ze hebben daar echt zitten slapen.
Hele vriezer vol met pizza's?quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik moest vandaag naar buiten nieuwe telefoon gehaald en nog wat extra voorraad ik kan het nu wel een jaartje of twee volhouden binnen
Ik denk het wel eigenlijkquote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Die gaan toch niet FOK!-en tijdens de meeting? Hoop ik tenminste.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |