twitter:milkobloemraad twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 19:45:40#dwdd @arjenlubach waarom loopt Arjen Lubachs horloge 2 uur achter? https://t.co/rT98XRunU1 reageer retweet
Nou, die mag altijd langskomen hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:52 schreef RipCity het volgende:
Die 8uur nieuwslezeres lijkt meer iets voor het jeugdjournaal
Goede vergelijkingquote:Op maandag 2 maart 2020 19:26 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Nee hoor, ik houd niet van sport, geef mij maar een boek!
Als boekenschrijver mag je een impopulair boekenprogramma kut vinden, en als boekenverkoper mag je populaire boeken kut vinden, zoietsquote:Op maandag 2 maart 2020 19:38 schreef ThePlaneteer het volgende:
Conclusie: je mag een boekenprogramma wel kut vinden als boekverkoper maar een boek zelf niet.
Oooooh??? Vertellllllquote:Op maandag 2 maart 2020 19:48 schreef NoCigar het volgende:
Ik las vandaag iets over Paul de Leeuw in de Mediacourant. Ik denk dat ik nooit meer goed kan slapen.
Schattig!quote:Op maandag 2 maart 2020 19:50 schreef superniger het volgende:
[..]
Iets met kontseks.
https://www.mediacourant.(...)spraken-de-leeuw-op/
Valt wel mee! Het zijn, wat Fidan ook al zegt, hele vrije mensen/geesten!quote:
Hoezo? (Dit speelt in hun familie, maat het had ook iets anders kunnen zijn!)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:37 schreef Pedroso het volgende:
De meeste pubers hebben vaak een moeilijke periode waarom denken homo's dat alleen zij het moeilijk hebben ?
Het gaat over hoe moeilijk het wel niet is om uit de kast te komen. Dat geloof ik best al wordt het probleem groter gemaakt dan dat het in werkelijkheid is volgens mij.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:39 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoezo? (Dit speelt in hun familie, maat het had ook iets anders kunnen zijn!)
Waren ze fout in de oorlog ?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:42 schreef superniger het volgende:
Deze 2 boys zijn ook van de verkeerde kant.
".. volgens mij", zegt een hetero. Goed zo jongen, binnen twee zinnen!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Het gaat over hoe moeilijk het wel niet is om uit de kast te komen. Dat geloof ik best al wordt het probleem groter gemaakt dan dat het in werkelijkheid is volgens mij.
Tja, dat bedoel ik nou.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 21:20 schreef wokkelfok het volgende:
[..]
".. volgens mij", zegt een hetero. Goed zo jongen, binnen twee zinnen!
quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:09 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig hoeven we niet 2 jaar achter elkaar het songfestival te organiseren dus
Als Italië maar niet wint.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:09 schreef noodgang het volgende:
Gelukkig hoeven we niet 2 jaar achter elkaar het songfestival te organiseren dus
Kluivert heeft iemand doodgereden en daar een taakstraf voor gekregen.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef superniger het volgende:
Wie vonden jullie beter?
Kluivert of van Nistelrooy?
Goede advocaat had hij dan.quote:Op woensdag 4 maart 2020 19:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Kluivert heeft iemand doodgereden en daar een taakstraf voor gekregen.
Jammer dat hij voor het EK een zware blessure kreegquote:Op woensdag 4 maart 2020 19:20 schreef superniger het volgende:
Wie vonden jullie beter?
Kluivert of van Nistelrooy?
Als je goed tegen een bal kan trappen kun je van alles maken. Alles om het vermaak voor het plebs niet aan te tasten.quote:
Tom Lanoye. Rechtenkwesties vermoed ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
Wie is die belg?
En eigenlijk debiel dat je in een 2020 niet elkaars commerciele tv's kan zien. Je zou denken:meer bereik/meer inkomsten. Wat zit daarachter eigenlijk?
Haha, arm jong.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef RipCity het volgende:
Dat kind achter Wendy is zwaar oncomfortabel.
Oh, dat zou ook kunnen ja, ik dacht dat ie gewoon nerveus was omdat hij in beeld was.quote:
Potentiele FOK!kertjes iddquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Wel wat licht autistische trekjes bij enkele kids.
Ja, dat jochie dat zit te knijpen met z’n ogen wel wat zwaarder gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Het moet ooit stoppenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Op het einde is ie eindelijk op gang en dan stopt het ineens.
De manier van praten heeft iets bevreemdends. Te volwassen, nogal in details tredend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zal moeder Chabot niet stapelgek worden met al die ADHD'ers om haar heen de hele dag ?
Dit zijn heldenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Rot toch op met de half dode Amsterdammers.
Dit wat toch gewoon een gevalletje mexicanbride.com?quote:
Die van Auke?quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:40 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb net Cruijff uit en bijna 'Basta.
Babel had ook beter buiten beeld kunnen blijven.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:51 schreef Slobeend het volgende:
Daley als linksback word ik nu niet enorm vrolijk van.
Koeman zegt net min of meer dat hij veel vertrouwen in Babel heeftquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Babel had ook beter buiten beeld kunnen blijven.
Ronald is een drinker.quote:Op woensdag 11 maart 2020 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koeman zegt net min of meer dat hij veel vertrouwen in Babel heeft.
Ja die opmerking maakte mij heel verdrietigquote:Op woensdag 11 maart 2020 19:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koeman zegt net min of meer dat hij veel vertrouwen in Babel heeft.
De meningen van Ali B, Albert en Jort vanavond. Dan ben ik morgen aan de koffieautomaat weer het mannetje.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:08 schreef showtimer het volgende:
[..]
Kijk je voor de duiding van Ali B?
quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meningen van Ali B, Albert en Jort vanavond. Dan ben ik morgen aan de koffieautomaat weer het mannetje.
En Fresia!quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De meningen van Ali B, Albert en Jort vanavond. Dan ben ik morgen aan de koffieautomaat weer het mannetje.
De echte fans hebben een jaarabbo.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:18 schreef maxi-mus het volgende:
Is de player ook maandelijks opzegbaar? @:showtimer @:slobeend
Volgens mij alleen een medewerker van m?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een medewerker van m?
Lees nu dat het nog niet bevestigd is inderdaad.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:25 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij alleen een medewerker van m?
Zonder glijmiddel.quote:Op donderdag 12 maart 2020 19:58 schreef NoCigar het volgende:
Hij had er wel wat pittiger mogen interviewen. Vol erin!
Hij pakt een half miljoen.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Sneu voor Matthijs zijn afscheid op 27 maart😕.
Misschien moeten ze maar een extra uitzending doen wanneer het coronafeest voorbij is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zou er juist op in spelen door langzaam heel de set af te breken tot alleen de tafel over is.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
het geeft ook wel een bijzondere sfeer aan de showquote:Op vrijdag 13 maart 2020 10:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Ja vind ik ook, extra in de later stadium.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 11:08 schreef Dagoduck het volgende:
Misschien moeten ze maar een extra uitzending doen wanneer het coronafeest voorbij is.
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef rubbereend het volgende:
het geeft ook wel een bijzondere sfeer aan de show
Inderdaad, terechte eer voor deze heldin!quote:
Ze hebben het aantal mensen in het publiek aangepast naar de kijkcijfers en niveau in de loop der jaren...quote:Op vrijdag 13 maart 2020 12:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het geeft ook wel een bijzondere sfeer aan de show
Sympathiek van de Belgjes.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:12 schreef Martinello het volgende:
[..]
https://stad.gent/nl/mobi(...)el-bedraagt-de-boete
Beetje Low Energy ookquote:
Zoontje van 9?! hij is bijna 80quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:32 schreef Kanaroe het volgende:
Papa (opa) Rob....met zijn zoontje van 9 die hem regelmatig op de grond aantreft
Triest
Dus een vruchtbare vrouw heeft zich laten doorpalen door een 70 jarige, getsiequote:
Ze schelen ongeveer 25 jaar dacht ik, dus zo piepjong moeke is zij ook niet, maar toch..brrrquote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:35 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dus een vruchtbare vrouw heeft zich laten doorpalen door een 70 jarige, getsie
quote:
quote:
Hij wordt dit jaar 78, dus tja... hoe lang wil je door! Legio mensen halen 78 niet eens!quote:
quote:
Parkinson.quote:Op vrijdag 13 maart 2020 19:45 schreef Scrapyard het volgende:
Rob is dementerend![]()
Precies de blik van mijn oma ook. Nog net helder genoeg om te beseffen wat er aan de hand is, maar probeert het nog te omzeilen.
Oh wacht kennelijk is iedereen daarvan al op de hoogte![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |