Tom Lanoye. Rechtenkwesties vermoed ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
Wie is die belg?
En eigenlijk debiel dat je in een 2020 niet elkaars commerciele tv's kan zien. Je zou denken:meer bereik/meer inkomsten. Wat zit daarachter eigenlijk?
Haha, arm jong.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:28 schreef RipCity het volgende:
Dat kind achter Wendy is zwaar oncomfortabel.
Oh, dat zou ook kunnen ja, ik dacht dat ie gewoon nerveus was omdat hij in beeld was.quote:
Potentiele FOK!kertjes iddquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Wel wat licht autistische trekjes bij enkele kids.
Ja, dat jochie dat zit te knijpen met z’n ogen wel wat zwaarder gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Het moet ooit stoppenquote:Op donderdag 5 maart 2020 19:50 schreef Slobeend het volgende:
Op het einde is ie eindelijk op gang en dan stopt het ineens.
De manier van praten heeft iets bevreemdends. Te volwassen, nogal in details tredend.quote:Op donderdag 5 maart 2020 19:45 schreef Martinello het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 6 maart 2020 19:39 schreef Pedroso het volgende:
Zal moeder Chabot niet stapelgek worden met al die ADHD'ers om haar heen de hele dag ?
Dit zijn heldenquote:Op maandag 9 maart 2020 19:10 schreef NoCigar het volgende:
Rot toch op met de half dode Amsterdammers.
Dit wat toch gewoon een gevalletje mexicanbride.com?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |