SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
https://open.spotify.com/(...)n38OkXTrmwt7-JLRb13A
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Koel en donker bewaren
Ik zit mobiel en enorm te kuttenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik ging hem net stelen, duurde nog lang.
Dan moet je ook geen topics voor iemands neus gaan zitten lapo'en.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:09 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en enorm te kutten
Handjes in het donkerquote:
Mooi zwart wel.quote:
Spannend.quote:
Jawel want ik wilde de LaPo want handjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dan moet je ook geen topics voor iemands neus gaan zitten lapo'en.
Huh dit zouden mijn handjes moeten zijn!quote:
Jij klust in februari nog bij als zwarte piet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Huh dit zouden mijn handjes moeten zijn!
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
Nouhoouu, ik had mijn handjes voor een bloemetjesgordijntje
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben in dit geval ook een zwartkijkerquote:
Ik gebruik zelf altijd picturetrail, maar veel mensen vinden die niet handig.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:14 schreef Aoibhin het volgende:
Maar iemand nog een upload site? Nu moet het me lukken ook!
Snap die echt nog steeds nietquote:
Dan begrijp ik trouwens wel dat het internet dat liever niet laat zien.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:13 schreef Aoibhin het volgende:
Een millennial die dit soort dingen niet begrijpt, daar moet inmiddels een hele aparte categorie arbeidsongeschiktheid voor bestaanquote:
Hahahaha savagequote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een millennial die dit soort dingen niet begrijpt, daar moet inmiddels een hele aparte categorie arbeidsongeschiktheid voor bestaan
quote:
Nee echt nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Een millennial die dit soort dingen niet begrijpt, daar moet inmiddels een hele aparte categorie arbeidsongeschiktheid voor bestaan
Die kan ik alleen op de desktop, mobiel kan ik daar ook niets meequote:
Vandaar dat niemand mij aan wil nemen...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zit juist alleen maar desktopquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die kan ik alleen op de desktop, mobiel kan ik daar ook niets mee
Je moet ook niet downloaden maar uploaden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Nee echt niet![]()
Waar in hemelsnaam vind je op dit site gewoon de functie om een afbeelding van je laptop te downloaden, een formaat aan te klikken en wat linkjes te krijgen?
Ja, dat bedoel ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Je moet ook niet downloaden maar uploaden.
Ja dat is het! Je moet eerst leren hoe Imgur werktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vandaar dat niemand mij aan wil nemen...
Ik ben ook een millennial en ik ben geloof ik nog nooit op de site van Imgur geweest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon direct te zien. En anders doe je gewoon rechtsklik op het ge-uploade plaatje en check je de bestandslocatie, en die copy-paste je dan gewoon.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
Laten we het zo zeggen; ik weet hoe ik een foto moet uploaden via Imgur, Mara niet hoe ik dan zo'n forumlinkje krijg. Waar vind je dat dan?
Ik heb geen oma's meer, zo oud ben ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Strani het volgende:
Vraag anders of je oma even helpt Aoibhin, die snapt het vast wel.
Sorry
Het was het wachten waard hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
Oh, volgens mij gevonden!
[ afbeelding ]
Jij ook al niet! Wij hebben niemand die ons kan helpen in deze wereld Aoibhinquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb geen oma's meer, zo oud ben ik
Meer hoeven jullie niet te verwachten hoor. Ik heb niet zulke flexibele vingers als @TheFreshPrince dat ik er allemaal trucjes mee uit kan halenquote:
Je verzet je zinloos tegen de nieuwe tijd Rog!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind trouwens persoonlijk dat een site die zichzelf aanprijst met de woorden "the magic of the internet" niet een site is die wie dan ook zou hoeven leren gebruiken.
Jaaaaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
We helpen elkaar welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook al niet! Wij hebben niemand die ons kan helpen in deze wereld Aoibhin
Oh ja, ouders. Okay dat wel.
Handen icm bloemetjesgordijnen zouden verboden moeten worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is er mis met mijn handenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Handen icm bloemetjesgordijnen zouden verboden moeten worden.![]()
Ik begrijp die andere site wel dat ze alleen een zwart vlak toonde.
Ik zie niet in hoe het internet als magie afdoen iets te maken heeft met de moderne tijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Je verzet je zinloos tegen de nieuwe tijd Rog!
In principe niks, het gaat me om de combinatie van handen en bloemetjesgordijnen.quote:
Binnenkort heeft niemand meer oma's. (quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Jij ook al niet! Wij hebben niemand die ons kan helpen in deze wereld Aoibhin
Oh ja, ouders. Okay dat wel.
Savagequote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Binnenkort heeft niemand meer oma's. ()
Zolang er geen audio bij komt kijken vind ik het prima hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
In principe niks, het gaat me om de combinatie van handen en bloemetjesgordijnen.
Scheelt wel als je inderdaad nu al geen oude familieleden hebt, qua zorgenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:26 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Binnenkort heeft niemand meer oma's. ()
Ik mis een stukje.quote:
Ik lig op de bedbank beneden en had mijn knieën hoog opgetrokken en de laptop laten balanceren tussen mijn knieën en voorhoofd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ik vind het dan wel weer knap hoe je die foto hebt kunnen maken.
Tuurlijk. Een normale vrijdag.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lig op de bedbank beneden en had mijn knieën hoog opgetrokken en de laptop laten balanceren tussen mijn knieën en voorhoofd.
Ja dat zeg ik, heel knap hoe je dat deed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik lig op de bedbank beneden en had mijn knieën hoog opgetrokken en de laptop laten balanceren tussen mijn knieën en voorhoofd.
Web WhatsAppquote:
Lijkt me best onhandig om precies dat stuk te amputeren waar de pols aan vast zit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat stuk is helaas geamputeerd na een triest ongelukIk heb alleen de palm en de vingers nog.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Web WhatsApp![]()
![]()
Mijn post op de achtergrond
Preciesquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
Aoibhin staat op de foto met Stranihandje, dat wil ik ook wel.
Ah gossie... Kusje eropquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat stuk is helaas geamputeerd na een triest ongelukIk heb alleen de palm en de vingers nog.
Was het ook, ik was het eerste geval wereldwijd bij wie het gelukt isquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Lijkt me best onhandig om precies dat stuk te amputeren waar de pols aan vast zit.
Eigenlijk had ik daar een foto van moeten maken, maar dat zou al helemaal knap zijn!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik, heel knap hoe je dat deed.
Toch een soort selfie zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:30 schreef Guanabana het volgende:
Aoibhin staat op de foto met Stranihandje, dat wil ik ook wel.
Ik kan gewoon ook ECHT niet goed typen mobielquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:31 schreef Strani het volgende:
[..]Zonder Web WhatsApp zou mijn leven een chaos zijn.
Ik vind het zo verschrikkelijk, op m'n mobiel typenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik kan gewoon ook ECHT niet goed typen mobielDan doe ik echt eeuwen over een appje.
Nee he, wanneer?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
Coen 'waar zijn die handjes' Swijnenberg komt straks dit topic binnenstormen.
Ik vrees dat die handjes hem juist die burnout hebben bezorgdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:33 schreef Guanabana het volgende:
Coen 'waar zijn die handjes' Swijnenberg komt straks dit topic binnenstormen.
Het eindigt weer eens voor ons, hier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
Ze laten nu geloof ik een oude aflevering van de TV-Kantine zien en ik beken dat ik er af en toe smakelijk om moet lachen.
Dat zijn meer blaadjes dan bloemenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[ afbeelding ]
Even wachten, rechtsklik om adres van afbeelding te kopiëren en dan handmatig tussen [img]-tags prakken is mijn strategiequote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef Aoibhin het volgende:
Laten we het zo zeggen; ik weet hoe ik een foto moet uploaden via Imgur, Mara niet hoe ik dan zo'n forumlinkje krijg. Waar vind je dat dan?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:37 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het eindigt weer eens voor ons, hier.*turft*
Doet ie nog steeds Limericks en is nooit grappig?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is Somertijd toch een irritant radioprogramma
Het zijn toch echt bloemen hoor!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat zijn meer blaadjes dan bloemen
Hij had nog steeds die moppenrubriek met dat bloedirritante muziekje eronder en ging daarna over naar een ja zuster, nee zuster-slechte grappenrubriek met een ander bloedirritant muziekje eronder. En het duurde Heel. Erg. Lang.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Doet ie nog steeds Limericks en is nooit grappig?
(wist eigenlijk niet eens dat die man nog op de radio was)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
Spoorboekjespost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(staat ook in agenda topic wil je makkelijk iets terugzoeken)
Een paar wel, maar ik tel toch echt meer blaadjesquote:
Ja precies, hoe wil je daar nou een karikatuur van gaan maken?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoorde dat ze ook Martien Meiland willen gaan doen in het nieuwe seizoen, maar die man is toch al een karikatuur van zichzelf joh, erger kan niet.
jalalalala jalalalalala iehiiiehieehieeequote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hij had nog steeds die moppenrubriek met dat bloedirritante muziekje eronder en ging daarna over naar een ja zuster, nee zuster-slechte grappenrubriek met een ander bloedirritant muziekje eronder. En het duurde Heel. Erg. Lang.
Mierenneukerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een paar wel, maar ik tel toch echt meer blaadjes
Dat zou té makkelijk zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:41 schreef Guanabana het volgende:
Ik hoorde dat ze ook Martien Meiland willen gaan doen in het nieuwe seizoen, maar die man is toch al een karikatuur van zichzelf joh, erger kan niet.
Maak je geen zorgen, we zullen je af en toe komen bezoeken in de psychiatrische inrichting.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
Ze laten nu geloof ik een oude aflevering van de TV-Kantine zien en ik beken dat ik er af en toe smakelijk om moet lachen.
Wit-Rusland kiest vanavond hun nummer!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
Spoorboekjespost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Is er een speciale reden dat zondag blauw is?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:40 schreef ijs_beer het volgende:
Spoorboekjespost
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook weer in zo'n show met van die hippe Idols-achtige nummerplakkertjes?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wit-Rusland kiest vanavond hun nummer!
Die jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:46 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jalalalala jalalalalala iehiiiehieehieee
Jalalala alalalalal ieHIEhoe.
Die zeker?
* ijs_beer compassie toont aan Hawaii_Tim
Gewoon een zeer terechte vraag imo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
Ik sneed net venkelknollen en moest aan @:ijs_beer denken
Inb4 Roozjee met 'WAAROM NIET ALTIJD !!!##@@!!'-post
Stond niet in de ESF agenda.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Wit-Rusland kiest vanavond hun nummer!
Dat moeten we aan Saskia en Freek vragen. Of hoe ze ook maar hetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er een speciale reden dat zondag blauw is?
nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er een speciale reden dat zondag blauw is?
Creepy vraag tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een zeer terechte vraag imo.
Beetje creepy blijven mensen alert van.quote:
Ja maar jij beheert de fanclub, jij moet wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Gewoon een zeer terechte vraag imo.
Ik weet niet of dat standpunt blijft staan in de rechtbankquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Beetje creepy blijven mensen alert van.
Dit gaat mij even over het hoofd.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat moeten we aan Saskia en Freek vragen. Of hoe ze ook maar heten
Oh ok.quote:
Suzan en Freek blijken het te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dit gaat mij even over het hoofd.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar jij beheert de fanclub, jij moet wel!
Ik wil af en toe toch even een adempauze om hem daarna weer extra te kunnen te waarderen
Ah, kijk eens aan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Suzan en Freek blijken het te zijn
Ik hoop dat ze er vanavond wat meer van gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook weer in zo'n show met van die hippe Idols-achtige nummerplakkertjes?
@Strani is fanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Suzan en Freek blijken het te zijn
Ik heb invloed zie ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:52 schreef Roger_Epiales het volgende:
Damn, ik zit uit volgorde te antwoorden.
Het evangelie verspreiden?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
De shows van vanavond moet ik helaas missen.![]()
Ik ga een avond sociaal doen met vrienden, geen idee waarom ik een tijd terug nog dacht dat dit een goed idee was.
Niet echt, ik zag ijs_beer posten dus dook ik op de kans daar als eerste op te antwoorden natuurlijk.quote:
In deze tijden naar buiten gaan én ook nog eens met andere mensen communiceren? Heb jij een hekel aan je leven of zo?!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
De shows van vanavond moet ik helaas missen.![]()
Ik ga een avond sociaal doen met vrienden, geen idee waarom ik een tijd terug nog dacht dat dit een goed idee was.
Echt, ik vind die kneuterige voorrondes soms ook zo heerlijkquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er vanavond wat meer van gemaakt hebben
En nu geloofwaardig Straanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit zó fántástisch! Ja, dat is wel meerdere nadrukken waard!
Heb ik daar al vaker geprobeerd, maar ze lijken niet vatbaar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het evangelie verspreiden?
Veel plezier!
Misschien dwingt Epiales hem wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
In deze tijden naar buiten gaan én ook nog eens met andere mensen communiceren? Heb jij een hekel aan je leven of zo?!
En ik weet zeker dat ze jou ook fantastisch vinden!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vind dit zó fántástisch! Ja, dat is wel meerdere nadrukken waard!
Ik had dit al afgesproken voordat de nieuwe zwarte dood uitbrak in Nederland.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:03 schreef Strani het volgende:
[..]
In deze tijden naar buiten gaan én ook nog eens met andere mensen communiceren? Heb jij een hekel aan je leven of zo?!
Kijk, aan eerlijkheid hebben we meerquote:
En ik had daar nog wel zo'n mooie foto van gemaakt!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dit al afgesproken voordat de nieuwe zwarte dood uitbrak in Nederland.
Zou het?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:05 schreef Em31 het volgende:
[..]
En ik weet zeker dat ze jou ook fantastisch vinden!
Gewoon annuleren die handel Rog!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik had dit al afgesproken voordat de nieuwe zwarte dood uitbrak in Nederland.
Succes!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:12 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben weer eventjes verstrooide schrijfster
Wel leuk voor die mensen dat ze op zaterdag jarig zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:15 schreef Strani het volgende:
Ik bedenk nu dat mensen die morgen jarig zijn misschien wel hun feestjes moeten afzeggen door het virus. Acht jaar wachten
Dat wel!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wel leuk voor die mensen dat ze op zaterdag jarig zijn
Dat kan toch niet zomaar, die mensen rekenen op mij, verheugen zich al maanden op een avondje met mij, die kan ik toch niet zomaar teleurstellen.quote:
Vond het vroeger (en eigenlijk nog welquote:
ESF FOK heeft meteen de site geslooptquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:14 schreef Strani het volgende:
Als mensen buiten alle paniek om gewoon droge statistieken in de gaten willen houden, kan ik deze site aanbevelen: https://www.worldometers.info/coronavirus/coronavirus-cases/
Haha ja, ik zag dat ze al bezig waren met een server upgrade. Die gaan ze zeker nodig hebben.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:18 schreef Em31 het volgende:
[..]
ESF FOK heeft meteen de site gesloopt
Okay da's waarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:16 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat kan toch niet zomaar, die mensen rekenen op mij, verheugen zich al maanden op een avondje met mij, die kan ik toch niet zomaar teleurstellen.
Ik neem al jaren vrij op m'n verjaardagquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond het vroeger (en eigenlijk nog wel) altijd superraar en zielig dat er kinderen waren die op hun verjaardag naar school moesten
Maar als kind moest je wel naar school op je verjaardag!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem al jaren vrij op m'n verjaardagEn op die van m'n vrouw ook.
Ja, hoop echt dat het op tijd over zijn hoogtepunt heen is en alles toch nog door kan gaan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:25 schreef Momo het volgende:
Het is allemaal wel deprimerend he dat weer en het coronavirus en juist de toffe dingen die gepland staan voor 2020 die nu op losse schroeven staan.
Als kind wel ja, maar ja dat had ook wel wat. En bij ons thuis vierden we het vaak ook apart in het weekend, dan kwamen m'n grootouders en zoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:24 schreef Guanabana het volgende:
Als volwassene maken verjaardagen me niet meer uit
Ik bijna nooit, ik ben eind juli jarig en dat valt vrijwel altijd in de zomervakantie. Ik vond het wel jammer, ik moest altijd al trakteren vóór mijn verjaardag en nooit op de dag zelfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:23 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar als kind moest je wel naar school op je verjaardag!
Ik ook eind juliquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bijna nooit, ik ben eind juli jarig en dat valt vrijwel altijd in de zomervakantie. Ik vond het wel jammer, ik moest altijd al trakteren vóór mijn verjaardag en nooit op de dag zelf
Maar nu ben ik vaak óp vakantie op mijn verjaardag. Fantastisch![]()
Alleen maar appjes, geen bezoek te entertainen, maar gewoon lekker een drankje en een sorbet doen op een schaduwrijk terrasje en in een Buitenland uit eten
Ideaalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bijna nooit, ik ben eind juli jarig en dat valt vrijwel altijd in de zomervakantie. Ik vond het wel jammer, ik moest altijd al trakteren vóór mijn verjaardag en nooit op de dag zelf
Maar nu ben ik vaak óp vakantie op mijn verjaardag. Fantastisch![]()
Alleen maar appjes, geen bezoek te entertainen, maar gewoon lekker een drankje en een sorbet doen op een schaduwrijk terrasje en in een Buitenland uit eten
Of dat je je feestje pas na de zomervakantie mocht gevenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:56 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik ook eind juli
Ja dat trakteren was wel jammer soms, en dat er vaak veel kinderen op vakantie waren op mijn verjaardag, maar verder vond ik het wel fijn
Ja, dan had je je feestje soms 2 weken voor je verjaardag of 3 weken ernaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ideaal![]()
![]()
Ik was altijd net voor de zomervakantie jarig. Vond ik ook altijd wel fijn. Ín de zomervakantie had me toen echt een ramp geleken, want dan was echt iedereen op vakantie als je een feestje wilde geven
Ik heb één keer vegetarische worst gehad en vond het ook niks. Gewoon mét vlees etenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag de vegetarische rookworst van Unox gegeten (was in de aanbieding).
M'n volgende zuurkoolstamppot maak ik wel zonder worst, vond het niet echt een waardige vervanger. Dan liever niets erbij...
Of iemand nog tips voor een betere vervanger?
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een lekkere vleesvervanger heb geproefd. Wel meer dan genoeg lekkere dingen zonder vlees natuurlijk, maar vervangers, nee.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb één keer vegetarische worst gehad en vond het ook niks. Gewoon mét vlees eten
Ik eet zuurkool altijd met een Toscaanse carré van Tefal en gebakken paprikastukjes erbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
Vandaag de vegetarische rookworst van Unox gegeten (was in de aanbieding).
M'n volgende zuurkoolstamppot maak ik wel zonder worst, vond het niet echt een waardige vervanger. Dan liever niets erbij...
Of iemand nog tips voor een betere vervanger?
De biologische Groenteburger van de AH vind ik echt heel lekker. Verder ben ik ook geen fan van vleesvervangers.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een lekkere vleesvervanger heb geproefd. Wel meer dan genoeg lekkere dingen zonder vlees natuurlijk, maar vervangers, nee.
Da's waar jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
De biologische Groenteburger van de AH vind ik echt heel lekker. Verder ben ik ook geen fan van vleesvervangers.
Vleesvervangers zijn trouwens ook niet echt nodig als je slechts gedeeltelijk vegetarisch eet
Ik kom er niet in... geen idee wat dat met de smaak doet...quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:20 schreef Dave het volgende:
Liever zonder worst (kom er maar in), dan met vegetarische.
Tefal?? Ik dacht dat die pannen maakten, niet het spul dat je ín pannen doet?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet zuurkool altijd met een Toscaanse carré van Tefal en gebakken paprikastukjes erbij.
Of ik eet de Hongaarse variant en dan met Little Willies van de vegetarische slager.
Ook een optie, of met wat ananas en kiwi.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik eet zuurkool altijd met een Toscaanse carré van Tivall en gebakken paprikastukjes erbij.
Of ik eet de Hongaarse variant en dan met Little Willies van de vegetarische slager.
Die meid houdt er echt een heel raar dieet op na.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tefal?? Ik dacht dat die pannen maakten, niet het spul dat je ín pannen doet?
Wat gek, in mijn quotes staat het iedere keer wel goed.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Tivall?? Ik dacht dat die pannen maakten, niet het spul dat je ín pannen doet?
Dat heb ik dit jaar ook gedaan en dat beviel primaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik neem al jaren vrij op m'n verjaardagEn op die van m'n vrouw ook.
Ook een vegetariër kan prima zonder vleesvervangers, zolang je je dieet er goed op afstemt. Op zich zitten alle voedingsstoffen ook in andere productenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
De biologische Groenteburger van de AH vind ik echt heel lekker. Verder ben ik ook geen fan van vleesvervangers.
Vleesvervangers zijn trouwens ook niet echt nodig als je slechts gedeeltelijk vegetarisch eet
Groentekroketten zijn ook lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar jaGroenteburgers lijken me ook nog wel te doen. Nooit gehad, maar die hebben tenminste niet als doel het vervangen van een vleesburger.
Oh! Sorry, ik bedoel Tivallquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Uhu, dat is pas écht heerlijk!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ook een optie, of met wat ananas en kiwi.
Je weet dan wel zeker dat het niet aanbaktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oeh nu heb ik daar ook zin inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal koude regen en wind voor m'n bakkes gekregen net, dus nu trakteer ik mezelf op een glühwein
Brrrrr, dat vind ik zó viesquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Allemaal koude regen en wind voor m'n bakkes gekregen net, dus nu trakteer ik mezelf op een glühwein
Wat is dit nou weerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Gooit een emmer koud water in Aoibhin's gezicht en zet een ventilator aan.
Ja, die vind ik ook lekkerder dan de vega kroket!quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, wist ik natuurlijk welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ja nouhoouu ik had het over de gluhwein!
Lulquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Sorry, wist ik natuurlijk wel
*gooit om het goed te maken een glas gluhwein in Aoibhin's gezicht.
Ik had al een gevoel dat er zo'n opmerking zou komen. En anders had ik het zelf wel geplaatstquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef Strani het volgende:
[..]
*gooit om het goed te maken een glas gluhwein in Aoibhin's gezicht.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik had al een gevoel dat er zo'n opmerking zou komen. En anders had ik het zelf wel geplaatst
quote:This email is confidential and may well also be legally privileged.
Haha, goed werk hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu in de werkmail: een bericht dat iemand wat hardware heeft aangevraagd en dat de aanvraag is goedgekeurd. Daar heb ik niets mee te maken, geen idee wie het is maar het gaat om een bijkantoor in het buitenland. De bevestiging is verstuurd naar minimaal 100 mailadressen verspreid over minimaal vijf landen en nog maar kantoren. Onderaan de mail
[..]
Lekker bezig jongens!
Zet je woonadres in de reply, wie weet wat ze je toesturenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nu in de werkmail: een bericht dat iemand wat hardware heeft aangevraagd en dat de aanvraag is goedgekeurd. Daar heb ik niets mee te maken, geen idee wie het is maar het gaat om een bijkantoor in het buitenland. De bevestiging is verstuurd naar minimaal 100 mailadressen verspreid over minimaal vijf landen en nog maar kantoren. Onderaan de mail
[..]
Lekker bezig jongens!
Evert Kwok is altijd leukquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg deze net toegestuurd, vond het wel een eervolle vermelding waard:
[ afbeelding ]
Er stond een lijstje bijquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Zet je woonadres in de reply, wie weet wat ze je toesturen
Iemand was toe aan weekendquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker bezig jongens!
Ik heb wel eens een zeer geïrriteerde mail die bedoeld was voor mijn collega over een klant die niet meer van onze diensten gebruik wilde maken, per ongeluk naar die klant zelf gestuurd.quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik nog nooit een lekkere vleesvervanger heb geproefd. Wel meer dan genoeg lekkere dingen zonder vlees natuurlijk, maar vervangers, nee.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
Kreeg deze net toegestuurd, vond het wel een eervolle vermelding waard:
[ afbeelding ]
Naast broccoli ziet álles er lekker uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zien er in elk geval lekker uit, da's al een begin.
Ouchquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een zeer geïrriteerde mail die bedoeld was voor mijn collega over een klant die niet meer van onze diensten gebruik wilde maken, per ongeluk naar die klant zelf gestuurd.
Ik kreeg wel een mailtje terug met een excuus
Hahahaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naast broccoli ziet álles er lekker uit
Ik vind het meeste ook mwe of matig en met zo'n bijsmaakje, maar dit is nauwelijks van vlees te onderscheiden, vind ik dan.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ze zien er in elk geval lekker uit, da's al een begin.
Is dat niet bimi?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Naast broccoli ziet álles er lekker uit
Eet ik ook wel redelijk vaak ja, maar vind het altijd wel best droog.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:58 schreef Aoibhin het volgende:
Falafel is ook lekkerNiet bij zuurkool though
Heb 's avonds laat wel eens een (gekookte) stronk broccoli gegeten zonder iets erbij... Prima te doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:56 schreef Strani het volgende:
[..]
HahahaIk vind broccoli best lekker maar er moet wel wat smakelijks bij of overheen zitten inderdaad.
Wauw, dan moet mijn honger wel hongerwinter-vormen aannemen, wil ik dat doenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb 's avonds laat wel eens een (gekookte) stronk broccoli gegeten zonder iets erbij... Prima te doen
(was nog over van de warme maaltijd)
M'n garnalen zijn er ook gek op dus weggooien doe ik het niet zo snelquote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wauw, dan moet mijn honger wel hongerwinter-vormen aannemen, wil ik dat doen
Ja daar moet wel echt iets bij vind ik, anders zo droog. Hummus of een yoghurt-sausje doe ik dan vaak.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:58 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Eet ik ook wel redelijk vaak ja, maar vind het altijd wel best droog.
Het is wel sappig in elk geval.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb 's avonds laat wel eens een (gekookte) stronk broccoli gegeten zonder iets erbij... Prima te doen
(was nog over van de warme maaltijd)
Je bent eigenlijk al 90% vegetariër hè?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:59 schreef Guanabana het volgende:
Net had ik een vega zigeunerschnitzel trouwens.Ging wel.
*moet kokken bij het idee*quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:01 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het een avond in een pan heeft gelegen niet echt meer
Is op deze foto moeilijk te zienquote:
Haha, mwa, ik heb eergisteren mijn vriezer gevuld met 900 gram vlees, en pauper-diepvriesvlees en gisteren een pizza gegeten met salami, dus het kan beter hoorquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk al 90% vegetariër hè?
Haha, okay dan valt het wel mee inderdaadquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha, mwa, ik heb eergisteren mijn vriezer gevuld met 900 gram vlees, en pauper-diepvriesvlees en gisteren een pizza gegeten met salami, dus het kan beter hoor
quote:
Denk 50%, ligt eraan hoe je op dat percentage komtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha, okay dan valt het wel mee inderdaad
Of ja wat jij zegt, kan beter
Ik heb vandaag bijna vegetarisch gegeten, als je de kroketten niet meerekent. En hoeveel vlees kan daar nou helemaal in zittenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:04 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Denk 50%, ligt eraan hoe je op dat percentage komt
Ik probeer sowieso altijd een vleesdag af te wisselen met een vegadag, zo eet je toch de helft van de week (en liefst vaker) vega.
Ik had ook gebakken aardappeltjes trouwens, kreeg er zin in door jou.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna vegetarisch gegeten, als je de kroketten niet meerekent. En hoeveel vlees kan daar nou helemaal in zitten
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb vandaag bijna vegetarisch gegeten, als je de kroketten niet meerekent. En hoeveel vlees kan daar nou helemaal in zitten
Ik inspireer mensen met m'n kookkunstenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik had ook gebakken aardappeltjes trouwens, kreeg er zin in door jou.
Ja maar ik trek de grens bij pannenkoeken met smeerkaas/pindakaas hoor, of wat het ook alweer wasquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik inspireer mensen met m'n kookkunsten
Ik ookquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:08 schreef Aoibhin het volgende:
Nu heb ik zin in kroketten, en ik heb al zo ongezond gegeten vandaag
Is gewoon lekkâh joh, je moet het eens proberenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:08 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja maar ik trek de grens bij pannenkoeken met smeerkaas/pindakaas hoor, of wat het ook alweer was
Oh fucking christ, nu wil ik datquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Ik heb wel weer van die kaasbitterballen gehaald
Voel je binnen niet veel vanquote:
Lekkerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Frituur, kaas, nu krijg ik zin in een kaassouffléquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Morgen dit hele topic aan de frituurrochel!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
Frituur, kaas, nu krijg ik zin in een kaassoufflé
Zucht, ongezond word je van dit topic
Ik zou ze gewoon in de oven doen en zien wat er gebeurtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een keer vegabitterballen van de Vegetarische Slager gekocht, maar zag pas thuis dat ze alleen in de frituurpan kunnen (op zich logisch) en die hebben we niet. Dus ze liggen nu al driekwart jaar ruimte in te nemen in de vriezer.
Ja zit wel wat inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik zou ze gewoon in de oven doen en zien wat er gebeurt
De ovensnacks hebben Spanje nog niet bereikt?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg me vandaag ook al af of de kroketten niet gewoon in de oven konden, maar nee.
Kleinste pannetje, voldoende olie er in, op de kookplaat en zodra het warm genoeg is de ballen er in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Ik had een keer vegabitterballen van de Vegetarische Slager gekocht, maar zag pas thuis dat ze alleen in de frituurpan kunnen (op zich logisch) en die hebben we niet. Dus ze liggen nu al driekwart jaar ruimte in te nemen in de vriezer.
Ze kunnen prima in de oven (bakpapier eronder), ze worden wel wat plat.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ik vroeg me vandaag ook al af of de kroketten niet gewoon in de oven konden, maar nee.
Haha volgens mij welquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
De ovensnacks hebben Spanje nog niet bereikt?
Hoe lang doe je ze erin? En op welke temperatuur?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ze kunnen prima in de oven, ze worden wel wat plat.
Je krijgt ze wel warm, maar niet krokantquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Ja, dat was mijn vrees inderdaad!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je krijgt ze wel warm, maar niet krokant
20 minuten (voorverwarmd) op 225 gradenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:21 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe lang doe je ze erin? En op welke temperatuur?
Gewoon een laagje olie in een pan laten verhitten en het daar in "bakken"quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:12 schreef Guanabana het volgende:
Spuit 11quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gewoon een laagje olie in een pan laten verhitten en het daar in "bakken"
Nou, wie weet probeer ik het eens.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
20 minuten (voorverwarmd) op 225 graden
Ze zijn al voor gegaard dus ziek word je er sowieso niet van...
Ik doe dat wel eens met kaaskroketjes. Kan wel, maar vallen een beetje uit elkaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:19 schreef Strani het volgende:
Die ga ik binnenkort ook eens regelen, kaaskroketjes of kaasbitterballetjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik doe dat wel eens met kaaskroketjes. Kan wel, maar vallen een beetje uit elkaar
Als het niet goed lukt, op 200 graden en dan 25 of 30 minuten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou, wie weet probeer ik het eens.
Oh is het weer zoverquote:
Jaquote:
Ik ga ook nog pannenkoeken maken, misschien morgen wel. Doe ik die ook gewoon in de oven. Alles in de ovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het niet goed lukt, op 200 graden en dan 25 of 30 minuten.
Iedere oven is toch wat anders is m'n ervaring...
Loempia's doe ik hier 30 minuten, anders zit er nog ijs in (of ik moet ze eerst ontdooien maar daar ben ik te lui voor).
Moet je even kijken of ze deze ook hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Die ga ik binnenkort ook eens regelen, kaaskroketjes of kaasbitterballetjes.
Die heb ik volgens mij wel zien liggen jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je even kijken of ze deze ook hebben![]()
[ afbeelding ]
Dat zou dan wel weer eens heel droog kunnen wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga ook nog pannenkoeken maken, misschien morgen wel. Doe ik die ook gewoon in de oven. Alles in de oven
Oh godverdeknetter die zijn LEKKERquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Moet je even kijken of ze deze ook hebben![]()
[ afbeelding ]
Ohquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat zou dan wel weer eens heel droog kunnen worden
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Misschien kan je ze dan nog als wraps of taco's gebruiken
Jaa echtquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh godverdeknetter die zijn LEKKER
Jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
Alles met "old Amsterdam" is lekker
Ja weet ik, maar dat leek me gedoe en had ik (nog) geen zin inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kleinste pannetje, voldoende olie er in, op de kookplaat en zodra het warm genoeg is de ballen er in.
Ik durf dat ook niet goed, ik zie ons huis al afbrandenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat leek me gedoe en had ik (nog) geen zin inIk ga liever niet met olie in de weer.
Ja en het stinkt vast, en wat doe je daarna dan met die olie en bleh geen zin inquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik durf dat ook niet goed, ik zie ons huis al afbranden
Het heeft ook niet mijn voorkeur nee. Hoop gedoe om die olie na gebruik dan weer ergens in te gieten (en te filteren en zo, als het nog schoon genoeg is).quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar dat leek me gedoe en had ik (nog) geen zin inIk ga liever niet met olie in de weer.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe, van zo'n migraineaanval blijf ik echt de hele dag vermoeid en suf. Ik ga nog lekker wat Lucifer kijken. Misschien tot straks nog!
Sterkte, doe maar lekker rustig aan ja.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:32 schreef Arizona het volgende:
Ik ben moe, van zo'n migraineaanval blijf ik echt de hele dag vermoeid en suf. Ik ga nog lekker wat Lucifer kijken. Misschien tot straks nog!
Dan toch maar in de ovenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Mocht het gaan roken of branden, deksel er op en en de pit uitzetten.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, stelt wel makkelijk in.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
Voor olie is electrisch koken trouwens wel een stuk fijner.
Ik ben elke keer wel weer bang dat de pan dan niet stevig staat en de boel omkiepertquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geniet van Lucifer, en misschien tot straks nog!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:32 schreef Arizona het volgende:
Nog een voordeel van een inductieplaatquote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben elke keer wel weer bang dat de pan dan niet stevig staat en de boel omkiepert
Ja en het is veiliger ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ja, stelt wel makkelijk in.
Kan bij sommige platen zelfs de maximum temperatuur instellen (ook handig voor sauzen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |