Ik ook hoor. Wel beddengoed wat hogerquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik flikker alles bij elkaar in de wasmachine.
Ik zie een punt...................quote:
Een Mootie in je TTquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef Ghostbuster het volgende:
En een spatie achter het haakje
Ik maak er geen punt vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie een punt...................
Huh.. staat er toch en mevrauw blauw ligt al te pitten neem ik aan.quote:
WTF maakt het allemaal uit.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh.. staat er toch en mevrauw blauw ligt al te pitten neem ik aan.
Ja Chuff je gaat een relatie aan voor aandachtquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
Best wel triest ... voor wat aandacht ..
https://www.nu.nl/achterk(...)ique-westenberg.html
Ja, punt uit.quote:
Hygiene progjequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Wel beddengoed wat hoger
DIE MOET ER DUS NIET ACHTERquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Huh.. staat er toch en mevrauw blauw ligt al te pitten neem ik aan.
Oh daarvoor zit ik in SHOquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef chufi het volgende:
Best wel triest ... voor wat aandacht ..
https://www.nu.nl/achterk(...)ique-westenberg.html
punt gemaaktquote:
Ik met wie dan ?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:50 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja Chuff je gaat een relatie aan voor aandacht
Waarom niet ?..quote:
Geen idee, ik maak er geen punt van eeh.quote:
Oww..quote:
Nee jij dan met je geschreeuw.............................................................quote:
Ja he? ik ben helemaal zennn.. (waar heb je het over btw)quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak er geen punt van eeh.
(fijn dat je weer wat tot jezelf komt trouwens)
Geen idee, hebben we hier nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
hebben ze daar geen punten systeem ?
Over jou??quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? ik ben helemaal zennn.. (waar heb je het over btw)
Maak er ook niet zo'n punt van danquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we hier niet
Wel redelijke kans op. Hij is direct naar het ziekenhuis gegaan, dan is-ie dus al redelijk ziek. Het duurt wel even om zo ziek te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar hoeste die toen al?
karwei of punten=systeem?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we hier niet
Staat er los vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Soury het volgende:
Er staat een punt achter de zin. Of ben ik nou debiel
t blijft een heikel puntquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak er ook niet zo'n punt van dan
ja en jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Soury het volgende:
Er staat een punt achter de zin. Of ben ik nou debiel
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen spatie is qua OCD beroerder nog vinnik
Ja daar erger ik mij ook altijd aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen spatie is qua OCD beroerder nog vinnik
Ja ik maak er een punt van.quote:
twitter:BabakTaghvaee twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:51:21#BREAKING: Angry over his inability to drag #NATO into #Syrian war, dictator #Erdogan has ordered #Turkish security forces to open borders and let #Syrian refugees travel freely to #EU among them there are hundreds of #ISIL members which #Turkey recently released in NE #Syria! https://t.co/8rdYQs5yLn reageer retweet
gadverdammequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal er gvd een puntje aan zuigen....................................................
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Recce het volgende:
Nog meer goed nieuws!twitter:BabakTaghvaee twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:51:21#BREAKING: Angry over his inability to drag #NATO into #Syrian war, dictator #Erdogan has ordered #Turkish security forces to open borders and let #Syrian refugees travel freely to #EU among them there are hundreds of #ISIL members which #Turkey recently released in NE #Syria! https://t.co/8rdYQs5yLn reageer retweet
Heerlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar erger ik mij ook altijd aan
Ja n ramp tegelijk graagquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hou je aandacht bij het Corona voorlopig
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syri?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hou je aandacht bij het Corona voorlopig
Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan relquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syri?
Hoeveel meer slachtoffersquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syri?
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan rel
quote:A market meltdown. Surging recession fears. And a sudden spotlight on America's health care system. Goldman Sachs is warning Wall Street that the coronavirus could cost President Donald Trump the election.
Sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan rel
Nou qua verrotheid wel ik ben iets grappigerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?
Kijk je uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.
A market meltdown. Surging recession fears. And a sudden spotlight on America's health care system. Goldman Sachs is warning Wall Street that the coronavirus could cost President Donald Trump the election.quote:
Ik zie het verband niet..alleen dat Trump erger voor Amerika is dan Coronaquote:
Ik ben bang dat je je vergistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou qua verrotheid wel ik ben iets grappiger
Burkina Faso, afgelopen week 24 mensen afgeschoten in een kerk. Hoor je niemand over. T zal wel. Ik ga wat vrolijkers doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dit is geopolitiek vervelend omdat de luchtaanval misschien is uitgevoerd door de Russen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Burkina Faso, afgelopen week 24 mensen afgeschoten in een kerk. Hoor je niemand over. T zal wel. Ik ga wat vrolijkers doen.
Ik heb uitgeslapen en vanavond weer twee uur getuktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah, ik ga volgend jaar denk ik switchen voor de award.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker dan depri door het virus en dan op Till stemmenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik ga volgend jaar denk ik switchen voor de award.
Ja en waarom ?quote:
Man3, beetje vegeteren in je nest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen en vanavond weer twee uur getukt
Ach skeetje tochquote:
Spoezeleigdingdoningquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Pozeldiwong was ff back ....
maar dat wist je vast al
Gestemd op je omdat je zoń aandoenlijke eikel bentquote:
Erm nee? maar ik schrijf je op voor dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gestemd op je omdat je zoń aandoenlijke eikel bent
Oh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm nee? maar ik schrijf je op voor dit jaar
Einstein werd ook niet door iedereen begrepenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je wil niet wetenGrappig ben je echt nooit
Dat is WEL waarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Einstein werd ook niet door iedereen begrepen
Ik zat net een LI update voor je in elkaar te knutselen maar je bent beter op de hoogte dan ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:10 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:Ghostbuster, @:mootie :
Ik weet niet of ik zin heb te kijken.
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zat net een LI update voor je in elkaar te knutselen maar je bent beter op de hoogte dan ik
NOS is toch ook jaren 90quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
Je zult maar bij NOS Sport werken... Elke dag oud nieuws brengen wa iedereen al weet en of zelfs al gezien heeft ....
oh, ik heb al een hele lijst caps weer verwijderdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.
Wat schattigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.
Verkoopt hij truien inmiddelsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Behoorlijk , helaas is Mart Smeets daar retired, maar klust ie nog steeds bij op Ziggo..
Dat zal een reden hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is daar nooit in beeld ..
gelukkig maar ..
Hij heeft wel een prettige stemquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet 's nachts laat regelmatig NBA (Amerikaans basketbal)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh, ik heb al een hele lijst caps weer verwijderd
VvE dingetje ......quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:42 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Dat kan je aanvragen laadpaaltje
Ze zijn er mee bezig iddquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar die moeten toch ook mee met de moderne tijd
Ja de tyfus nu lig ik alweer draakquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]Mocce wil dat wel zien natuurlijk.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja de tyfus nu lig ik alweer draak
Goeie ik kan een parkeerplek huren 160 euro p/m kuchquote:
met laadpaal in de garage? Daar gaat het hier nu ff omquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Goeie ik kan een parkeerplek huren 160 euro p/m kuch
Ja dat bedoel ik, ik denk het nietquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
met laadpaal in de garage? Daar gaat het hier nu ff om
Heb je die tiktok gezienquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:46 schreef Ghostbuster het volgende:
Over 100 jaar zeggen ze de corona
Alweer? Zal wel lekker fris ruiken daar.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja de tyfus nu lig ik alweer draak
Oh jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:48 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee die dat ze schelden met corona, tijdje terug al
Is tiktok niet een beetje debielquote:
Ik gebruik wel deoquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Alweer? Zal wel lekker fris ruiken daar.
Oh vandaarquote:
nee want dat is dus wat gecompliceerder .. en de rest van de VVE etc Hier iets met 50 eigenaren in een garage .. De een wel de andere niet wie draait er voor op ... dat soort dingenquote:
Plaatje mag wel wat groter anders missen sommige hetquote:
Is het ookquote:
Ja best pittig al die Fokkersquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:52 schreef chufi het volgende:
Laters .. bedtime in voorbereiding op een zwaar weekend
Zag wel de reclames met verzoeken tot install.... maar ik ben niet zo simpel om daar gelijk op te klikken ...quote:
Ja daarom heb je awards gekregen. Je was een beetje de dikke lippen op het busjequote:
Ik zal er de volgende keer aan denken.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Plaatje mag wel wat groter anders missen sommige het
Nu heb je met geraakt au auquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja daarom heb je awards gekregen. Je was een beetje de dikke lippen op het busje
Geeft niet hoor ik hou van jequote:
Erg geinig wel die agendaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:56 schreef FANN het volgende:
Morgen ga ik indelijk mijn Agenda invullen van 2020
Die ligt al 2 maanden te wachten![]()
Een hele mooie![]()
https://www.debijenkorf.n(...)0006-970802000600000
[ [url=
https://cdn-1.debijenkorf(...)29080.jpg]afbeelding[/url] ]
SPECIFICATIES
Breedte: 10 cm
Lengte: 14 cm
PRODUCTINFORMATIE
De compacte Hummingbird agenda van Paperblanks heeft een omslag met magnetische sluiting en een exotisch dessin, ontworpen door kunstenaar Laurel Burch.
Die is al dood trouwens.....
13 september 2007 (61 jaar)
Novato, Californi
Nationaliteit
Amerikaans
Bekend om Schilderen
[ afbeelding ]
Deze had ik vorig jaar....
[ afbeelding ]
ieder jaar een andere![]()
zijn mooie n handige, de schilderijen zijn ook wel mooi, ik ga er ooit nog eentje schilderen
denk ik.. voor mijn Medische zus,, van haar kreeg ik de eerste Paperback ....
veel katten ook...
maar ook andere dingen servies en tassen enzo...
https://www.google.com/se(...)EAE&biw=1280&bih=606
Dat boeiit niemand ene maar ja maakt niet uit, vin ik leuk![]()
en deze ofzo voor mijn nichtje
[ afbeelding ]
maar alleen nog een kleintje van Lichtenstein voor een Fokker, had ik beloofd...
ga ik ook doen...
maar morgen niet,,
doei
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Leuk om te schilderen wel al die kattekoppen
Slaap zequote:
Heb jij niet alles in je telefoon?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
Je gaat nu pas aan je agenda beginnen? Hoe heb je dan de afgelopen twee maanden geleefd😱
Jij kan wel makkelijk in je elleboog niezen zeker met die ermen?quote:
HOU JE KOPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan wel makkelijk in je elleboog niezen zeker met die ermen?
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agendaquote:
Soms ben ik wat huiverigquote:
Werkt dat of check je alsnog op je phone?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agenda
Googel hoeft niet alles te wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt dat of check je alsnog op je phone?
En toch vinden mensen dat wel ok.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik zou gek worden als ik alles v an iedereen zou weten...
Ik doe eigenlijk alles met briefjes, maar ik onthou het ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agenda
Ik ben wat voorzichtigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alles met briefjes, maar ik onthou het ook.
Wat heeft dat voor zin als iemand al weg isquote:
Djiesss, ga naar de kleuterschool of zo.quote:
Het universum wil je iets vertellenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:13 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
niks eigenlijk.
1:11
22:22
2:22
meestal toeval dat ik dan altijd op den klok kijk
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Djiesss, ga naar de kleuterschool of zo.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het universum wil je iets vertellen
Wat moet jij nou weerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:14 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Djiesss, ga naar de kleuterschool of zo.
quote:
Nix met jou iig. Dankjewel.quote:
Dat is waar ook: hoi Soury!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor zin als iemand al weg is
Je komt hier voor mijn porem irritant doen dus hou het lekker voor je voortaanquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:15 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nix met jou iig. Dankjewel.
Ahw... daar is t ratje weer.quote:
Internet heldquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:16 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ahw... daar is t ratje weer.
Sorry? Welke porum? Flikker op met je waandenkbeelden en slik je medicijnen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je komt hier voor mijn porem irritant doen dus hou het lekker voor je voortaan
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Welke porum? Flikker op met je waandenkbeelden en slik je medicijnen.
Zie je zaterdag wel. Ik trakteer je een biertje. Ow wacht... een cola. Ook goed.quote:
Ik blijf nog evenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:18 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sorry? Welke porum? Flikker op met je waandenkbeelden en slik je medicijnen.
En jij bent? Wie?quote:
Nee joh !! Ga lekker doorquote:
Goed plan!quote:
quote:
Uh, dr gebeurt nix meer. En nu?quote:
Filmpjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:24 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Uh, dr gebeurt nix meer. En nu?
Sgoed. App maar ff. Ik ben wel kieskeurig trouwens.quote:
Uhhhhuu!!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:26 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Sgoed. App maar ff. Ik ben wel kieskeurig trouwens.
haags...beebquote:
bijna weekend, paar uurtjes eerder vrij...I'm goooood! Jij?quote:
*pruttel pruttel*quote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:47 schreef cafca het volgende:
Goedemorgen.
Ik moet zo naar het ziekenhuis. In Tilburg
Goed zoquote:
Gewoon controle idd. En het is het andere ziekenhuis.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Niks ernstigs hoop ik voor je? Beetje controle of zo?
Gelukkig maar?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon controle idd. En het is het andere ziekenuis.
Bij jou de verbouwing bijna klaar?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en sinds gistermiddag weer een normale woonkamer, ik kan nu weer op de bank zitten/liggen als ik wil.Nu eerst koffie
Beter danquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:59 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en sinds gistermiddag weer een normale woonkamer, ik kan nu weer op de bank zitten/liggen als ik wil.Nu eerst koffie
Was hier gisteren jaquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was toch nog hier gister? Ik weet het eigenlijk niet meer. En hoezo?
En nu...?quote:
Okquote:
Goeie, ik slurp mijn derdequote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:39 schreef chufi het volgende:
Tis wel wat .. lekker bakkie Italiaanse koffie
Oh no...* pullup doet mondkapje opquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef cafca het volgende:
Staat wel volop pers voor het ziekenhuis. Blijkt toch hier te zijn.
Zo, die wordt lekker verwend!quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen. Prachtig weer in Den Haag.
Nu eerst ontbijt op bed maken voor kleinzoon![]()
Tosti met mayo, chocomel en bakje aardbeien met poedersuiker
Jemig, kan ik je kleinzoon nog worden?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef oma-Nijn het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef cafca het volgende:
Zo zo lekker hoor.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Nom nomquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:50 schreef chufi het volgende:
Tis wel dat ik net zelf ook een tosti heb gemaakt
Ik had er nog over gedacht om in maanmannenpak met mondkapje te gaan. ( was ik wel op TV gekomen denk ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh no...* pullup doet mondkapje op
heb je een maanmannenpak dan?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had er nog over gedacht om in maanmannenpak met mondkapje te gaan. ( was ik wel op TV gekomen denk ik) maar toch maar niet.
Nog geen mondkapje gespot hier...
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik had er nog over gedacht om in maanmannenpak met mondkapje te gaan. ( was ik wel op TV gekomen denk ik) maar toch maar niet.
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:46 schreef cafca het volgende:
En veel mondkapjes.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:54 schreef pullup het volgende:
Als dit iets eerder was gebeurt had carnaval er wel anders uitgezien.
Iedereen in maanman pekske
Dan moet je er niet naar luisteren.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu hoor ik steeds Corona.![]()
Goedemorgen.
Ik kwam gister wel iemand tegen die van die rubberen handschoenen aan had, maar geen mondkapjequote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:53 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee is tofquote:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nu hoor ik steeds Corona.![]()
Goedemorgen.
Iedereen hoort ermee besmet te worden als ik het niet uit mijn kop krijg. Als iedereen braaf thuis was gebleven kregen we nu geen pandemie.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:56 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dan moet je er niet naar luisteren.
Lol, die is nog erger.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zit al een paar weken met deze in mn hoofd:
Ja echt he, mensen met een leven.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Iedereen hoort ermee besmet te worden als ik het niet uit mijn kop krijg. Als iedereen braaf thuis was gebleven kregen we nu geen pandemie.
Nou nou nou, wat een taal slaat u uit op deze prachtige zonnige vrijdagmorgen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja echt he, mensen met een leven.![]()
![]()
En ik klik het niet aan en kijk wat anders zodat ik niet besmet wordt door dat kutliedje.
Veel plezier.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef pullup het volgende:
Ga zo eens naar Utrecht, naar de enige beurs die ik leuk vind. De 'bikemotion'
Dankquote:
Doosplaatje.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nou nou nou, wat een taal slaat u uit op deze prachtige zonnige vrijdagmorgen.![]()
Zeg dan vaginaplaatje.
Ja, dat is het voordeel van oma zijn.quote:
Je boft met het weer. Als ze daarmee klaar zijn begint het alweer aardig wat te lijken daar. Ze gaan echt lekker snel. Nu nog opletten als ze vanmiddag na de lunch verder werken, ze je niet laten zitten met nog wat afgeraffelde vrijdagmiddagklussen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doosplaatje.![]()
En ja is mooi weer, ze zijn lekker bezig met mijn ramen.
Ja, hoor. Voxs wilde ooit mijn kleindochter al worden en dochter weer in verwachting. Zal opa ff opdracht geven om wat aan te bouwen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 08:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Jemig, kan ik je kleinzoon nog worden?
Ja ik heb soms toch wel mazzel, ff opslaan op mijn harde schijf. En ik zal ze vanmiddag eens controleren allemaalquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je boft met het weer. Als ze daarmee klaar zijn begint het alweer aardig wat te lijken daar. Ze gaan echt lekker snel. Nu nog opletten als ze vanmiddag na de lunch verder werken, ze je niet laten zitten met nog wat afgeraffelde vrijdagmiddagklussen.
Ah dat zag ik voorbij komen .. fiets zequote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef pullup het volgende:
Mooi weer voor zo'n uitje, pullup.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef pullup het volgende:
Bikemotionquote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:01 schreef pullup het volgende:
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:16 schreef Deisyy het volgende:
Succes cafca! Goed handjes wassen hoor
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 09:29 schreef oma-Nijn het volgende:
Zoooo flauw, maar ik moest hardop lachen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |