Nee jij dan met je geschreeuw.............................................................quote:
Ja he? ik ben helemaal zennn.. (waar heb je het over btw)quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Geen idee, ik maak er geen punt van eeh.
(fijn dat je weer wat tot jezelf komt trouwens)
Geen idee, hebben we hier nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
hebben ze daar geen punten systeem ?
Over jou??quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja he? ik ben helemaal zennn.. (waar heb je het over btw)
Maak er ook niet zo'n punt van danquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we hier niet
Wel redelijke kans op. Hij is direct naar het ziekenhuis gegaan, dan is-ie dus al redelijk ziek. Het duurt wel even om zo ziek te worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar hoeste die toen al?
karwei of punten=systeem?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:53 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we hier niet
Staat er los vanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Soury het volgende:
Er staat een punt achter de zin. Of ben ik nou debiel
t blijft een heikel puntquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Maak er ook niet zo'n punt van dan
ja en jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Soury het volgende:
Er staat een punt achter de zin. Of ben ik nou debiel
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen spatie is qua OCD beroerder nog vinnik
Ja daar erger ik mij ook altijd aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Geen spatie is qua OCD beroerder nog vinnik
Ja ik maak er een punt van.quote:
twitter:BabakTaghvaee twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:51:21#BREAKING: Angry over his inability to drag #NATO into #Syrian war, dictator #Erdogan has ordered #Turkish security forces to open borders and let #Syrian refugees travel freely to #EU among them there are hundreds of #ISIL members which #Turkey recently released in NE #Syria! https://t.co/8rdYQs5yLn reageer retweet
gadverdammequote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik zal er gvd een puntje aan zuigen....................................................
quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef Recce het volgende:
Nog meer goed nieuws!twitter:BabakTaghvaee twitterde op donderdag 27-02-2020 om 22:51:21#BREAKING: Angry over his inability to drag #NATO into #Syrian war, dictator #Erdogan has ordered #Turkish security forces to open borders and let #Syrian refugees travel freely to #EU among them there are hundreds of #ISIL members which #Turkey recently released in NE #Syria! https://t.co/8rdYQs5yLn reageer retweet
Heerlijkquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja daar erger ik mij ook altijd aan
Ja één ramp tegelijk graagquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hou je aandacht bij het Corona voorlopig
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syrië?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:57 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Hou je aandacht bij het Corona voorlopig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |