Gestemd op je omdat je zoń aandoenlijke eikel bentquote:
Erm nee? maar ik schrijf je op voor dit jaarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Gestemd op je omdat je zoń aandoenlijke eikel bent
Oh je wil niet wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:10 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Erm nee? maar ik schrijf je op voor dit jaar
Einstein werd ook niet door iedereen begrepenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh je wil niet wetenGrappig ben je echt nooit
Dat is WEL waarquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Einstein werd ook niet door iedereen begrepen
Ik zat net een LI update voor je in elkaar te knutselen maar je bent beter op de hoogte dan ikquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:10 schreef Recce het volgende:
@:TillyB, @:Ghostbuster, @:mootie :
Ik weet niet of ik zin heb te kijken.
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zat net een LI update voor je in elkaar te knutselen maar je bent beter op de hoogte dan ik
NOS is toch ook jaren 90quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:15 schreef chufi het volgende:
Je zult maar bij NOS Sport werken... Elke dag oud nieuws brengen wa iedereen al weet en of zelfs al gezien heeft ....
oh, ik heb al een hele lijst caps weer verwijderdquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.
Wat schattigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, honestly, ik was gewoon op YouTube aan het kijken en dit stond tussen de recommended video's. 100%.
Verkoopt hij truien inmiddelsquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Behoorlijk , helaas is Mart Smeets daar retired, maar klust ie nog steeds bij op Ziggo..
Dat zal een reden hebbenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is daar nooit in beeld ..
gelukkig maar ..
Hij heeft wel een prettige stemquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij doet 's nachts laat regelmatig NBA (Amerikaans basketbal)
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:17 schreef TillyB het volgende:
[..]
oh, ik heb al een hele lijst caps weer verwijderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |