Slaap zequote:
Heb jij niet alles in je telefoon?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:00 schreef TillyB het volgende:
Je gaat nu pas aan je agenda beginnen? Hoe heb je dan de afgelopen twee maanden geleefd😱
Jij kan wel makkelijk in je elleboog niezen zeker met die ermen?quote:
HOU JE KOPquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jij kan wel makkelijk in je elleboog niezen zeker met die ermen?
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agendaquote:
Soms ben ik wat huiverigquote:
Werkt dat of check je alsnog op je phone?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agenda
Googel hoeft niet alles te wetenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Werkt dat of check je alsnog op je phone?
En toch vinden mensen dat wel ok.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:09 schreef chufi het volgende:
Ik zou gek worden als ik alles v an iedereen zou weten...
Ik doe eigenlijk alles met briefjes, maar ik onthou het ook.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vertrouw niet alles aan mijn telefoon. Ik heb ook zelfs nog een papieren agenda
Ik ben wat voorzichtigquote:Op vrijdag 28 februari 2020 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik doe eigenlijk alles met briefjes, maar ik onthou het ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |