Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan relquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syrië?
Hoeveel meer slachtoffersquote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Je weet ook al dat er 22 Turkse soldaten zijn omgekomen bij een luchtaanval in Syrië?
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan rel
quote:A market meltdown. Surging recession fears. And a sudden spotlight on America's health care system. Goldman Sachs is warning Wall Street that the coronavirus could cost President Donald Trump the election.
Sterktequote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik ga even tukken zeg, Corona breekt uit in Nederland Erdogan rel
Nou qua verrotheid wel ik ben iets grappigerquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?
Kijk je uitquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ga even via de wc naar mijn bed toe.
A market meltdown. Surging recession fears. And a sudden spotlight on America's health care system. Goldman Sachs is warning Wall Street that the coronavirus could cost President Donald Trump the election.quote:
Ik zie het verband niet..alleen dat Trump erger voor Amerika is dan Coronaquote:
Ik ben bang dat je je vergistquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou qua verrotheid wel ik ben iets grappiger
Burkina Faso, afgelopen week 24 mensen afgeschoten in een kerk. Hoor je niemand over. T zal wel. Ik ga wat vrolijkers doen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 23:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dit is geopolitiek vervelend omdat de luchtaanval misschien is uitgevoerd door de Russen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:03 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Burkina Faso, afgelopen week 24 mensen afgeschoten in een kerk. Hoor je niemand over. T zal wel. Ik ga wat vrolijkers doen.
Ik heb uitgeslapen en vanavond weer twee uur getuktquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Recce het volgende:
[..]
Wie gaat er dan ook overdag tukken? Je bent Tilly toch niet?
quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nah, ik ga volgend jaar denk ik switchen voor de award.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker dan depri door het virus en dan op Till stemmenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, ik ga volgend jaar denk ik switchen voor de award.
Ja en waarom ?quote:
Man3, beetje vegeteren in je nest.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb uitgeslapen en vanavond weer twee uur getukt
Ach skeetje tochquote:
Spoezeleigdingdoningquote:Op vrijdag 28 februari 2020 00:07 schreef chufi het volgende:
@:mario390 Pozeldiwong was ff back ....
maar dat wist je vast al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |