Jaa dat het invloed heeft op de muziek/duo's etc. zie je wel vaak, maar nu ook Nederlandse artiesten enzo. Dat is me nooit echt opgevallen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Het is ook niet altijd persé het winnende land (zoals bij TCL), en ook gebeurt het niet altijd. Maar je ziet soms wel dat iets succesvols het jaar erop een inspiratie vormt
Moet je aardig hard schreeuwen, want moeder zit aan de andere kant van het land t.o.v. jouquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:51 schreef grazz het volgende:
[..]
Het zijn de hormonen
* grazz roept @:moeder
Maar....wat mot ze daar nu al? Rotterdam it is. Niet Maastrichtquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet je aardig hard schreeuwen, want moeder zit aan de andere kant van het land t.o.v. jou
Ik zou het heel erg waarderen als we die naam niet zomaar meer typen, gewoon vanwege de veiligheid. Ik stel voor dat we het in het vervolg hebben over Hij-die-niet-genoemd-mag-wordenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik nou de enige hier die totaal niet bang is voor Strani?
1.Welke filmquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:54 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik ga zo naar de filmHoud elkaar heel!
"The man from Spain".quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg waarderen als we die naam niet zomaar meer typen, gewoon vanwege de veiligheid. Ik stel voor dat we het in het vervolg hebben over Hij-die-niet-genoemd-mag-worden
Pff... Ben ik veel te lui voor hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik zou het heel erg waarderen als we die naam niet zomaar meer typen, gewoon vanwege de veiligheid. Ik stel voor dat we het in het vervolg hebben over Hij-die-niet-genoemd-mag-worden
Zoute of zoete popcorn? Je bent te laat! Sta hier al een tijdje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:54 schreef Aoibhin het volgende:
Nou, ik ga zo naar de filmHoud elkaar heel!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, we zullen je nu niet ineens anders gaan behandelen of zo hoor...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet StraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik nou de enige hier die totaal niet bang is voor Strani?
*Staat opeens vlak voor Meke en kijkt haar indringend aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ben net wel even naar buiten geweest en heb tegen alle logica in iemand de hand geschudquote:
Wel zielig, ik hoop dat er voor de meest kwetsbare bevolkingsgroepen wel zo goed mogelijk gezorgd wordtquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
Net in de drogist ging ff shampoo halen en allemaal oudjes aan de balie vragen naar mondkapjes maar nee helaas. Best wel sneu.
Blijkbaar leeft het toch wel onder de mensen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
Net in de drogist ging ff shampoo halen en allemaal oudjes aan de balie vragen naar mondkapjes maar nee helaas. Best wel sneu.
Agossie, sneuquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:03 schreef Greys het volgende:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net wel even naar buiten geweest en heb tegen alle logica in iemand de hand geschud
Meteen even m'n handen gewassen bij thuiskomst.
Het was leuk je gekend te hebben, rip.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben net wel even naar buiten geweest en heb tegen alle logica in iemand de hand geschud
Meteen even m'n handen gewassen bij thuiskomst.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
M'n been net in m'n nek gelegd. Het lukt nog maar toch niet meer zo soepel als 20 jaar geleden.
* haalt een paracetamol
Denken jullie nog wel af en toe aan me?quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:07 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het was leuk je gekend te hebben, rip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |