Inderdaad wel handig op een eerste date jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:50 schreef Em31 het volgende:
twitter:CommonESCGirl twitterde op donderdag 27-02-2020 om 13:23:38[On a first date]“So tell me something about yourself.”Me: https://t.co/mQnTxxSyfb reageer retweet
quote:
Oh... ben bang dat het een krijspartij wordtquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Davina Michelle gaat het volkslied zingen bij de GP in Zandvoort op zondag.
Geeft niks hoor Strani. We vinden je nog steeds een leuke user!quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Strani het volgende:
Het coronavirus begint aardig actief te worden in Spanje, zie ik. Vooralsnog geen gevallen in mijn provincie.
"Wilhelmus van Nassouwe, wowhoooow, ben ik van Duitsen bloed, wowhoooow, duur te lang, sta hier al een tijdje, start die motoren maar dan geef ik wel een seintje, wowhoooow, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den wowhoooowww".quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
[..]
Oh... ben bang dat het een krijspartij wordt
*geeft iedereen dankbaar een hartelijke zoenquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Geeft niks hoor Strani. We vinden je nog steeds een leuke user!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:50 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Hey, die motoren klinken toch best wel goed".
"Nee joh, dat is Davina".
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef Strani het volgende:
[..]
*geeft iedereen dankbaar een hartelijke zoen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad altijd direct voor de nek, hoe wist je dat?
Het is een gavequote:Op donderdag 27 februari 2020 14:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga inderdaad altijd direct voor de nek, hoe wist je dat?
Och, we zullen je nu niet ineens anders gaan behandelen of zo hoor...quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Strani het volgende:
Het coronavirus begint aardig actief te worden in Spanje, zie ik. Vooralsnog geen gevallen in mijn provincie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Wilhelmus van Nassouwe, wowhoooow, ben ik van Duitsen bloed, wowhoooow, duur te lang, sta hier al een tijdje, start die motoren maar dan geef ik wel een seintje, wowhoooow, den vaderland getrouwe blijf ik tot in den wowhoooowww".
Vettel "Air-raid! Get under the stairwell!"
Je ziet vaak dat er het jaar erop een soort "trend" blijkt plakken van het jaar ervoor; ineens dance-nummers het jaar na Loreen, ineens allemaal man/vrouw duo's het jaar na TCL.quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:27 schreef Em31 het volgende:
Wel echt overal Nederlanders dit jaar he. In de voorronde van IJsland en Letland, Stefania voor Griekenland, songwriters voor Azerbaijan, in de clip van de UK.
We lijken verdomme Zweden wel!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Och, we zullen je nu niet ineens anders gaan behandelen of zo hoor...Nee natuurlijk niet StraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Benieuwd naar Shalalie 2.0 , veel Nederlandser wordt het nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat er het jaar erop een soort "trend" blijkt plakken van het jaar ervoor; ineens dance-nummers het jaar na Loreen, ineens allemaal man/vrouw duo's het jaar na TCL.
Nu is het thema overall wel 'Nederlands'
Ja ik vroeg me al af of dit vaker gebeurt nadat een land gewonnen heeft, maar dat wij dat gewoon niet doorhadden. Wel grappigquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je ziet vaak dat er het jaar erop een soort "trend" blijkt plakken van het jaar ervoor; ineens dance-nummers het jaar na Loreen, ineens allemaal man/vrouw duo's het jaar na TCL.
Nu is het thema overall wel 'Nederlands'
Oh jaaaaaquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Benieuwd naar Shalalie 2.0 , veel Nederlandser wordt het niet
Het is ook niet altijd persé het winnende land (zoals bij TCL), en ook gebeurt het niet altijd. Maar je ziet soms wel dat iets succesvols het jaar erop een inspiratie vormtquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of dit vaker gebeurt nadat een land gewonnen heeft, maar dat wij dat gewoon niet doorhadden. Wel grappig
quote:Op donderdag 27 februari 2020 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet StraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Sowieso vind ik dat er bij de ESF-artiesten wel erg veel zitten die geboren zijn in land A, opgegroeid in land B met ouders uit C en D en nu uitkomen namens Equote:Op donderdag 27 februari 2020 14:27 schreef Em31 het volgende:
Wel echt overal Nederlanders dit jaar he. In de voorronde van IJsland en Letland, Stefania voor Griekenland, songwriters voor Azerbaijan, in de clip van de UK.
We lijken verdomme Zweden wel!
Het zijn de hormonenquote:Op donderdag 27 februari 2020 14:40 schreef Aoibhin het volgende:
Ben ik nou de enige hier die totaal niet bang is voor Strani?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |