Jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:18 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ging jij ook proberen of je je duim zo kan vouwen
Ah ja, hand normaal op de foto is ook zo saaiquote:Op donderdag 27 februari 2020 12:55 schreef Arizona het volgende:
[..]
Keurig! Maar waarom kun je je duim zo eng doen
Ik heb eigeel gemorst op mijn pleisterIs het zo'n dag
Oh heel fijn altijdquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben thuis op het moment dat een pakje bezorgd zou worden. Volgens track&trace is dat pakje afgeleverd bij de buren een paar huizen verderop. Er is niet eens bij mij aangebeld!![]()
Vanmiddag maar eens ophalen dan
Oja, dit:quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik wel! En al m'n vingers op elkaar heen vouwen, daar zoek ik nog even verder op
Dat lukt ookquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:25 schreef Meke het volgende:
[ afbeelding ]
Dit kan ik wel! En al m'n vingers op elkaar heen vouwen, daar zoek ik nog even verder op
Oh die kan ik ook! Met links alleenquote:
Die nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat lukt ookBen er alleen nog niet achter hoe ik dat doe en tegelijk een foto maak
![]()
En dit?
[ afbeelding ]
Je hebt er verder ook weinig aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh die kan ik ook! Met links alleen
[..]
Die niet
They had one job....quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben thuis op het moment dat een pakje bezorgd zou worden. Volgens track&trace is dat pakje afgeleverd bij de buren een paar huizen verderop. Er is niet eens bij mij aangebeld!![]()
Vanmiddag maar eens ophalen dan
Ja die duim van jou is niet helemaal goed hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat lukt ookBen er alleen nog niet achter hoe ik dat doe en tegelijk een foto maak
![]()
En dit?
[ afbeelding ]
Dit is de rechter duim, die andere was de linkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die duim van jou is niet helemaal goed hoor![]()
Muploadquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is ook alweer die site die zo'n goede alternatief is van Tinypic?
Losbandige vrouw dusquote:Op donderdag 27 februari 2020 13:46 schreef Arizona het volgende:
Mijn linkerhand is veel beweeglijker dan mijn rechterhand. Terwijl ik rechts ben.
Maar ben ooit geopereerd aan mijn rechterpols en daarna is alles aan die hand een heel stuk stijver geworden. Ik kan mijn duim dus ook geen 90 graden meer bewegen, kom nog naar tot 45 graden, terwijl ik links mákkelijk een L kan maken en zelfs nog verder.
Ik ben best een stijve hark maar ik heb wel (te) losse banden (knieen, enkels, schouders). Ik ben bijzonder
Thanks!quote:
https://nl.imgbb.com/quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:44 schreef Aoibhin het volgende:
Wat is ook alweer die site die zo'n goede alternatief is van Tinypic?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Niet dat het nodig blijkt, want ik blijk niks grappigs te kunnen met mijn hand
"Hey, die motoren klinken toch best wel goed".quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:49 schreef GeorgeM het volgende:
Davina Michelle gaat het volkslied zingen bij de GP in Zandvoort op zondag.
Ja dit ben ik. Ik zit maar met mijn hand te wiebelen en vingers half te knakken, maar alles zit zo stroef als watquote:
twitter:CommonESCGirl twitterde op donderdag 27-02-2020 om 13:23:38[On a first date]“So tell me something about yourself.”Me: https://t.co/mQnTxxSyfb reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |