O jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:14 schreef Maastoren het volgende:
Dat wordt volgend seizoen sowieso Bryan Linssen bij Feyenoord.
Larsson ook bij Heerenveen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja
Naja in principe doet ie het fantastisch bij Vitesse
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:22 schreef PIETR het volgende:
Linssen komt echt niet naar Feyenoord.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we Summervile terug halen van ado of kost dat geld.
hoezo kan in fm ook altijdquote:
Ja in de zomerquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi cashen voor Larsson.
Sinisterra is toch beter.
Als dat op is genomen in zijn huurcontract, dat Feyenoord hem onder bepaalde voowaarden terug mag halen, dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goed argument. Ik zou even contact zoeken met de KNVB.
Laten we het hopen. Die man is bijna 30.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:22 schreef PIETR het volgende:
Linssen komt echt niet naar Feyenoord.
Inderdaad. Ondanks dat Van Geel hier altijd verguisd is zie je iedere keer weer van die typische Martin suggesties voorbij komenquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Die man is bijna 30.
En hoe raakt hij dan speelgerechtigd als hij niet ingeschreven kan worden?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dat op is genomen in zijn huurcontract, dat Feyenoord hem onder bepaalde voowaarden terug mag halen, dan kan dat gewoon.
Misschien is zijn inschrijving bij ADO voor de eredivisie genoeg?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En hoe raakt hij dan speelgerechtigd als hij niet ingeschreven kan worden?
Hij staat ingeschreven als speler van ADO. Dan kan je niet opeens voor Feyenoord uitkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Misschien is zijn inschrijving bij ADO voor de eredivisie genoeg?
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larssonquote:
Zijn statistieken zijn zeker indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larsson) en Linssen neemt geen strafschoppen.
Ik kijk nooit wedstrijden van Vitesse en in de onderlinge duels vind ik hem weinig bijzonder, maar statistisch gezien is ie buiten Ziyech en Berghuis de beste buitenspeler van de Eredivisie. Qua velddoelpunten zelfs inclusief die twee by far de beste.
Of 2 Sinisterra'squote:Op donderdag 27 februari 2020 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan Larsson voor 5 miljoen verkopen...dit klinkt weer als een typische Feyenoord transfer. Je bent er vanaf maar je haalt er voor dat geld ook helemaal niks vergelijkbaars voor terug qua niveau.
Volgens mij is die jongen transfervrij. Kan dan best een aardige versterking zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn statistieken zijn zeker indrukwekkend.
Financieel gezien vind ik momenteel het risico te groot om iemand zonder restwaarde te halen.
Ik verwacht dat er wel met Dick is overlegd. Het lijkt mij dat hij bijv. tegen PSV sowieso niet zou spelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef F.M.D. het volgende:
Je zou Larsson niet moeten laten gaan aangezien je op die positie al kwaliteitsverlies hebt geleden met het wegvallen van Sinistera. Slecht signaal ook naar de spelersgroep als je een basiskracht (wat hij op dit moment is) laat gaan in zo een cruciale fase van het seizoen.
Ja leuk. Bij Vitesse.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larsson) en Linssen neemt geen strafschoppen.
Ik kijk nooit wedstrijden van Vitesse en in de onderlinge duels vind ik hem weinig bijzonder, maar statistisch gezien is ie buiten Ziyech en Berghuis de beste buitenspeler van de Eredivisie. Qua velddoelpunten zelfs inclusief die twee by far de beste.
quote:
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.quote:
Jij blijft jezelf maar voor gek zetten he. Een geweldige aanwinstquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef Kerftminister het volgende:
Na al die jaren weten we toch ondertussen wel dat bij een subtopper goed voetballen geen enkele garantie is dat zo'n speler ook bij Feyenoord slaagt. Hebben we niet genoeg voorbeelden hiervan?
Nick is een beetje boos.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
nickhguitar
De volgende mislukte celdeling dient zich aan.
Op veel vlakken een Nederlandse topclub. Is toch wel echt heel anders om te spelen bij Feyenoord dan Vitesse. Veel meer druk bijv.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?
Hoeveel voorbeelden moeten we noemen van spelers van de subtop die het bij Feyenoord niet gered hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.
Waren dat ook spelers die 10-15 goals per jaar maakten? Hoeveel van dat soort voorbeelden ken jij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel voorbeelden moeten we noemen van spelers van de subtop die het bij Feyenoord niet gered hebben?
Klopt, maar ik denk ook dat er een wezenlijk verschil is tussen spelen bij Feyenoord en Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Op veel vlakken een Nederlandse topclub. Is toch wel echt heel anders om te spelen bij Feyenoord dan Vitesse. Veel meer druk bijv.
Klopt. Daarom vind ik subtop/top soms ook wel lastig. Qua sportieve prestaties is Feyenoord de laatste 2 jaar geen NL topclub, daarvoor even wel, daarvoor weer heel lang niet. Maar qua club met alle randzaken zoals achterban etc is Feyenoord de tweede club van NL.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk ook dat er een wezenlijk verschil is tussen spelen bij Feyenoord en Ajax.
Hahaha je snapt me echt wel knaap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?
Scorebordjournalistiek. Jij denkt dat Vleminckx het ook had gered bij Feyenoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waren dat ook spelers die 10-15 goals per jaar maakten? Hoeveel van dat soort voorbeelden ken jij?
Die komt ook gewoon hoor. Zou bizar zijn als Feyenoord dat niet doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef thedeedster het volgende:
Wat betreft Linssens; noem eens een beter alternatief dat transfervrij is?
Nee, je hebt geen enkele garantie, maar wanneer wél?
Veel matiger dan Larsson zal het toch niet zijn.
Bizar als je het niet doet zelfsquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die komt ook gewoon hoor. Zou bizar zijn als Feyenoord dat niet doet.
Nou AZ zie ik het wel doen, maar die stap is ook wel wat makkelijker te maken denk ik. En daarnaast zegt het niet zoveel, want AZ doet de laatste tijd wel meer vreemde ‘aankopen’ (Johnsen, Leeuwin)quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar als je het niet doet zelfs
Bedenk je eens of AZ het zou doen als Idrissi vertrekt
Die zouden dat zomaar kunnen doen maar als ze het niet zouden doen is dat puur omdat ze een veel hoger transferbudget hebben momenteel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar als je het niet doet zelfs
Bedenk je eens of AZ het zou doen als Idrissi vertrekt
Ik ben er ook niet zo rouwig om eigenlijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
Idioot moment om hem te verkopen, verder blij dat hij opgedonderd is.
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Generationalpha het volgende:
Maar goed, wat wordt nu de voorhoede? Kokcu of Haps naar linksbuiten en hopen dat Ozyakup fit blijft?
Bizar smalle selectie qua middenvelders en voorhoede eigenlijk.
Oprecht geen idee wat er met hem aan de hand is. Heeft heel weinig bij de selectie van O19 gezeten laatste maanden. Volgens mij blessure, maar is niet zoveel over bekend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.
Kom nou, dat kun je echt niet als serieuze selectiespeler zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Azarkan hebben we ook nog. Die mocht van Stam niet verhuurd worden staat me vaag bij.
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:34 schreef Elan het volgende:
Idioot moment om hem te verkopen, verder blij dat hij opgedonderd is.
4 miljoen officieel maar Heerenveen schijnt destijds een aardig doorverkooppercentage te hebben bedongen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?
Heb je hem ooit zien spelen dan? Zoek op YouTube maar eens de samenvatting van de wedstrijd Dordrecht - Feyenoord op uit de voorbereiding van dit seizoen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:38 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Kom nou, dat kun je echt niet als serieuze selectiespeler zien.
Vier miljoen ex bonussen dacht ik. Heel veel meer zat er natuurlijk niet in voor een speler die in 3 jaar héél sporadisch wat liet zien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel een fooi uiteindelijk, was dat ook de kostprijs?
Was nogal tegenstrijdig qua berichtgeving destijds. Een bron repte over 4 miljoen plus bonussen, een ander had het over ruim 7 miljoen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Vier miljoen ex bonussen dacht ik. Heel veel meer zat er natuurlijk niet in voor een speler die in 3 jaar héél sporadisch wat liet zien.
Denk ik niet inderdaad. Vermoeiend dat men altijd zo geheimzinnig is over die transferbedragen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Was nogal tegenstrijdig qua berichtgeving destijds. Een bron repte over 4 miljoen plus bonussen, een ander had het over ruim 7 miljoen.
Is nooit door Feyenoord naar buiten gebracht toch?
Zo veel verdienen Ajax, PSV en Feyenoord echt aan transfers https://www.vi.nl/pro/zo-(...)ers/share/6a03b8cb4b via @vi_nlquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:47 schreef fetX het volgende:
[..]
Denk ik niet inderdaad. Vermoeiend dat men altijd zo geheimzinnig is over die transferbedragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo veel verdienen Ajax, PSV en Feyenoord echt aan transfers https://www.vi.nl/pro/zo-(...)ers/share/6a03b8cb4b via @:vi_nl
Wordt er een speler aangekocht? Dan is het juist zaak om een zo laag mogelijk bedrag naar buiten te krijgen, bijvoorbeeld door allerlei bijkomende factoren - denk aan (zekere) prestatiebonussen, tekengelden en makelaarskosten - niet mee te tellen. Regelmatig blijf je als journalist in totale verwarring achter wanneer je bij zowel de aankopende als de verkopende club het bedrag checkt. Een voorbeeld daarvan is de transfer van Ritsu Doan, afgelopen zomer. In de Groningse media verscheen dat PSV een gegarandeerde transfersom van tien miljoen euro zou betalen, terwijl de Brabantse pers meldde dat het om 7,5 miljoen euro ging. Op de VI-redactie is het eerder regel dan uitzondering dat de clubwatcher van de verkopende club met een hoger bedrag op de proppen komt dan de clubwatcher van de kopende club. De arbitraire bruto afkoopsommen die verschijnen, worden vervolgens opgenomen in de databases, waarna bijvoorbeeld consultancybureaus, zaakwaarnemers en insiders in het voetbal deze bedragen weer aanhalen als bron. Zo ontstaat er een bubbel met transfersommen die een eigen leven gaan leiden.Maar dan lees ik nog steeds geen goede reden waarom je dan het transferbedrag zo laag mogelijk wilt houden. Zo van; kijk ons dat even goed gedaan hebben of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt het basisbedrag (ex bonussen) toch gewoon naar buiten brengen?
De voetballerij is nu eenmaal een geschift wereldje. We zullen er maar mee moeten leven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Maar dan lees ik nog steeds geen goede reden waarom je dan het transferbedrag zo laag mogelijk wilt houden. Zo van; kijk ons dat even goed gedaan hebben of zo?![]()
Je kunt het basisbedrag (ex bonussen) toch gewoon naar buiten brengen?
5 miljoen een kans noemen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:21 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Ik ben er niet rouwig om, ging hem toch echt niet meer worden bij ons. Timing misschien beetje onhandig, maar je kunt als club een dergelijke kans ook niet laten lopen.
Niemand wilde die gozer en wij willen al een poosje van hem af. Dus dan is dit een kans ja.quote:
Je weet dat er vorig weekend GEEN aanvallers op de bank zaten he? En dat je voor Europees voetbal en dus de broodnodige uitstraling en knaken speelt die nodig zijn voor goede nieuwe spelers?quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:13 schreef Elan het volgende:
[..]
Niemand wilde die gozer en wij willen al een poosje van hem af. Dus dan is dit een kans ja.
Die '5 miljoen' komt uit de hoed van Krabby. Zou maar zo een veel hoger bedrag kunnen zijn.quote:
Welke contracten lopen er allemaal af deze zomer? Het wordt wel een interessante zomer:quote:Dick Advocaat (72) beslist pas eind maart of hij zijn contract verlengt bij Feyenoord. De succestrainer laat alles afhangen van zijn eigen gemoedstoestand en de plannen van technisch directeur Frank Arnesen. Er liggen komende zomer grote kansen in De Kuip met zeven aflopende contracten en zes het jaar erop.
Alsof dat gaat lukken met Larsson, die lul speelt 8 kutwedstrijden en dan 1 geweldige pot.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je weet dat er vorig weekend GEEN aanvallers op de bank zaten he? En dat je voor Europees voetbal en dus de broodnodige uitstraling en knaken speelt die nodig zijn voor goede nieuwe spelers?
Dat zijn ze ook wel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Wat was precies het belangrijkste doelpunt van Larsson? Mij staan eigenlijk alleen die goals tegen PSV (beker en competitie) nog bij.
Mis je weinig aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 10:41 schreef Generationalpha het volgende:
Wat was precies het belangrijkste doelpunt van Larsson? Mij staan eigenlijk alleen die goals tegen PSV (beker en competitie) nog bij.
Ik kijk natuurlijk geen Vitesse dus het is wel scorebordjournalistiek, maar ik denk dat jij net zo min naar hen kijkt. Ik begrijp dat we de afgelopen jaren veel te veel niet-exceptionele Nederlandse spelers bij subtopclubs hebben opgehaald (vGeel was echt de ultieme bord-op-schoot scout) dus dat een speler als Linssen waardeloos klinkt, maar het is ook wel iemand die al drie seizoenen zich echt onderscheidt. Hij is transfervrij deze zomer en ik denk dat ie een prima optie zou kunnen zijn achter Sinisterra.quote:
misschien aanzienlijk tekengeld/gevarengeldquote:Op donderdag 27 februari 2020 11:46 schreef TLC het volgende:
Toch apart dat je uitgerekend nu naar China gaat
Die gaat ook echt wel komen hoor.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik kijk natuurlijk geen Vitesse dus het is wel scorebordjournalistiek, maar ik denk dat jij net zo min naar hen kijkt. Ik begrijp dat we de afgelopen jaren veel te veel niet-exceptionele Nederlandse spelers bij subtopclubs hebben opgehaald (vGeel was echt de ultieme bord-op-schoot scout) dus dat een speler als Linssen waardeloos klinkt, maar het is ook wel iemand die al drie seizoenen zich echt onderscheidt. Hij is transfervrij deze zomer en ik denk dat ie een prima optie zou kunnen zijn achter Sinisterra.
Je bent wel erg overtuigd he.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:24 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die gaat ook echt wel komen hoor.
Ja maar kom op. Feyenoord heeft ook na de verkoop van Larsson nog niets in kas (de aankoop van Bozenik was een voorfinanciering) en zoals ik hierboven al liet zien heb je een enorm afgeroomde selectie na dit seizoen zonder veel aanvallers of middenvelders.quote:
Qua salaris en tekengeld zal hij niet goedkoop zijn. Het is best een groot risico imo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ja maar kom op. Feyenoord heeft ook na de verkoop van Larsson nog niets in kas (de aankoop van Bozenik was een voorfinanciering) en zoals ik hierboven al liet zien heb je een enorm afgeroomde selectie na dit seizoen zonder veel aanvallers of middenvelders.
Je zou als Feyenoord in die positie toch wel gek zijn als je een gratis speler die al sinds 2012 consequent zeer veel scoort niet op zou nemen in je selectie. 85 goals sinds 2012.
Die salarissen zijn toch sowieso een allegaartje van willekeurige beslissingen? Ik hoorde dat Kelly 650.000 euro per jaar verdient. Zo gek lijkt 6 ton voor Linssen me niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:43 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Qua salaris en tekengeld zal hij niet goedkoop zijn. Het is best een groot risico imo.
Feyenoord wil juist af van de hoge salarissen zoals die van VD Heijden, Tapia, Larsson en hopelijk Botteghin.
Komende zomer is echt een mooi moment om te gaan bouwen aan een nieuw elftal. Als je dan Linssen transfervrij ophaalt maar wel tegen een fors salaris dan doe jij eigenlijk wat je altijd hebt gedaan. Middelmaat uit de Eredivisie tegen een hoog salaris met een aardig risico.
Met een beetje geluk is Sinisterra in oktober weer fit. Ga je dan Linssen voor 6/7 ton op de bank zetten met een contract t/m 2023?
6 ton voor Kelly is natuurlijk een bizarre blunder van Troost. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het verlengen van Toornstra en Jorgensen in mindere mate.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:48 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die salarissen zijn toch sowieso een allegaartje van willekeurige beslissingen? Ik hoorde dat Kelly 650.000 euro per jaar verdient. Zo gek lijkt 6 ton voor Linssen me niet.
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.quote:Op donderdag 27 februari 2020 13:52 schreef Maastoren het volgende:
[..]
6 ton voor Kelly is natuurlijk een bizarre blunder van Troost. Hetzelfde geldt eigenlijk voor het verlengen van Toornstra en Jorgensen in mindere mate.
Feyenoord zit niet in de positie dat ze 6 ton salaris kunnen geven aan een speler zonder restwaarde en die waarschijnlijk niet eens onbetwist basisspeler zal worden.
Dylan Vente komt weer terug uit Waalwijk.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.
Hoe ga je met Feyenoord's beperkte budget ooit makkelijker een veelscorende speler vinden?
Feyenoord's beleid zou erop gericht moeten zijn om waarde te creëren. Om op de lange termijn een sterkere selectie te kunnen bouwen van transferinkomsten. Linssen gaat nooit meer iets opleveren maar kost wel een flink salaris.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:35 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Laten we de scenario's even naast elkaar zetten. Jij en ik weten dat de huidige doelpuntenproductie van de aanval dramatisch is, zeker met het waarschijnlijk verkopen van Berghuis deze zomer. Zonder Berghuis houd je Bozenik, Jörgensen, Narsingh en Sinisterra over voorin. That's it. Dat is dramatisch. Narsingh gaat er niet meer maken dan 5 per seizoen, Jörgensen wordt elk jaar slechter en Bozenik werkt hard maar is natuurlijk geen creatieve speler.
Hoe ga je met Feyenoord's beperkte budget ooit makkelijker een veelscorende speler vinden?
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Feyenoord's beleid zou erop gericht moeten zijn om waarde te creëren. Om op de lange termijn een sterkere selectie te kunnen bouwen van transferinkomsten. Linssen gaat nooit meer iets opleveren maar kost wel een flink salaris.
Op linksbuiten heb je straks Sinisterra als beoogd basisspeler. Als die gewoon zijn ontwikkeling doorzet kan je daar over een paar jaar veel geld aan verdienen en in zijn kielzog een talent klaarstomen om het uiteindelijk van hem over te laten nemen. Zo'n talent hoeft dan niet gelijk klaar te zijn voor de basis en hoeft dus ook niet veel geld te kosten (of je hebt 'm zelfs al in je opleiding rondlopen). Als Sinisterra straks door die blessure geen schim meer is van het talent wat hij was, dan moet je een vervanger hebben die een flinke transferwaarde gaat vertegenwoordigen, want daar hebben we er al te weinig van en zonder Sinisterra al helemaal niet.
In geen enkel scenario is Linssen dan een slimme transfer.
Je zegt net dat Berghuis waarschijnlijk verkocht wordt. Dat levert 15 miljoen op om te investeren.quote:Op donderdag 27 februari 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.
En vergeet Jörgensen niet. Die kan er volgens Generationalpha niks van dus die zal vast wel 50 miljoen moeten opleveren volgens zijn logica.quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zegt net dat Berghuis waarschijnlijk verkocht wordt. Dat levert 15 miljoen op om te investeren.
Jij vindt hem goed?quote:Op donderdag 27 februari 2020 16:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
En vergeet Jörgensen niet. Die kan er volgens Generationalpha niks van dus die zal vast wel 50 miljoen moeten opleveren volgens zijn logica.
In Arnesen We Trustquote:Op donderdag 27 februari 2020 15:57 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De vraag is dus hoe je met het beperkte transferbudget een speler haalt die ervoor zorgt dat je rond plek 3 blijft meedoen, in plaats van terugzakken naar plek 7 ofzo.
Oftewel voor 4 miljoen gekocht en voor 4 miljoen verkocht. Vat eigenlijk wel de hele periode van Larsson bij Feyenoord samenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even een lekker Van Geel momentje.
Heerenveen krijgt sws 1 miljoen van de transferopbrengst. ..
Dan snap ik wel dat je 5 snel accepteert, anders kan je nog bij betalen ook.
Zijn ze niet wat langer open omdat iedereen corona heeft?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef PIETR het volgende:
Wanneer sluit in China die transfermarkt? Vandaag toch? Larsson dus toch niet daarheen?
Plausibel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze niet wat langer open omdat iedereen corona heeft?
Linssen is een Feyenoorderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:25 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel zonde van Larsson, die jongen heeft zo’n goede techniek en kan echt goed voetballen. Alleen is het er gewoon nooit uitgekomen. Dus ik snap wel dat Feyenoord nu -zonder kleerscheuren- akkoord gaat.
Ik zie Linssen nog wel komen komende zomer. Zeker als Berghuis ook gaat, dan is hij gewoon een goedkope oplossing.
quote:Door de Europese uitschakeling van Ajax en AZ is het voor de KNVB plots een stuk eenvoudiger om de door storm Ciara afgelaste wedstrijden in te halen. AZ – Feyenoord en FC Utrecht – Ajax moeten op woensdag 18 of donderdag 19 maart worden gespeeld.
Dat meldt RTV Rijnmond. De topwedstrijden in de Eredivisie konden in februari niet doorgaan door de storm die over Nederland raasde. De KNVB hield rekening met meerdere scenario's. Nu de Amsterdammers en de Alkmaarders klaar zijn in Europa, na nederlagen tegen respectievelijk Getafe en LASK Linz, kan het schema worden aangepast.
Zodra de lokale autoriteiten en de clubs de lichten op groen zetten, treedt de KNVB naar buiten met de aanvangstijdstippen van de duels, weet de regionale omroep. Saillant detail is dat AZ – Feyenoord in dat geval enkele dagen voor De Klassieker tussen de Rotterdammers en Ajax wordt afgewerkt. Volgens een woordvoerder van de bond is dat geen belemmering.
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.quote:
En je zult straks zien dat die wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.
Wordt wel een heel zwaar programma in maart zo
Vind het wel lekker, al die topwedstrijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.
Wordt wel een heel zwaar programma in maart zo
quote:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:45:32Sam Larsson verruilt Feyenoord per direct voor Dalian Professional Football Club. 🇨🇳 Succes in China, 𝘚𝘢𝘮𝘣𝘢! 🤹♂️ #SamBedankt reageer retweet
Blijf het een rare transfer vinden, zowel van de kant van Feyenoord als van de kant van Larsson.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:45:32Sam Larsson verruilt Feyenoord per direct voor Dalian Professional Football Club. 🇨🇳 Succes in China, 𝘚𝘢𝘮𝘣𝘢! 🤹♂️ #SamBedankt reageer retweet
Als de transfersom klopt, dan is Feyenoord zo doordrenkt met het armoedige denken dat men blijkbaar tevreden is met dat soort bedragen. Ze zouden eigenlijk twee keer zoveel moeten betalen om het logisch te maken, aangezien je andere linksbuiten 10 maanden geblesseerd is en je verder al dun in de aanvallende opties zit. Je verkoopt voor 5 miljoen niet alleen een speler, maar ook vergroot je het risico op het niet behalen van Europees voetbal of winnen van de KNVB beker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
5 miljoen is toch helemaal niet zoveel geld
Tenzij de nu voor waar aangenomen 5 miljoen (uit de hoed van Krabby) helemaal niet correct is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijf het een rare transfer vinden, zowel van de kant van Feyenoord als van de kant van Larsson.
En Dick stemde in met Larsson transfer. Een hoop geld voor zo'n speler gaf hij aan.quote:
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de transfersom klopt, dan is Feyenoord zo doordrenkt met het armoedige denken dat men blijkbaar tevreden is met dat soort bedragen. Ze zouden eigenlijk twee keer zoveel moeten betalen om het logisch te maken, aangezien je andere linksbuiten 10 maanden geblesseerd is en je verder al dun in de aanvallende opties zit. Je verkoopt voor 5 miljoen niet alleen een speler, maar ook vergroot je het risico op het niet behalen van Europees voetbal of winnen van de KNVB beker.
Als je mijn reactie goed leest gaat het me niet zozeer om de waardering voor Larsson op zichzelf, maar het feit dat ik in dat bedrag geen extra vergoeding terug zie voor het risico dat Feyenoord nu op zich neemt met de blessure van Sinisterra en het ontbreken van een aanvaller op links.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je mijn reactie goed leest gaat het me niet zozeer om de waardering voor Larsson op zichzelf, maar het feit dat ik in dat bedrag geen extra vergoeding terug zie voor het risico dat Feyenoord nu op zich neemt met de blessure van Sinisterra en het ontbreken van een aanvaller op links.
WTFquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
quote:Oscar Moens (46) is per direct vertrokken bij de jeugdopleiding Feyenoord. De coördinator keepers van de academie van Feyenoord zag de manier van werken op Varkenoord niet meer zitten.
Wtfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
Je vergeet Bijlow.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
Lekker heen en weer rennen met elkaar als dolle dwazen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat Dumfries niet zo leuk vinden denk ik.
haps, bozenik, malacia, jorgensen en karsdorp horen daar sowieso nietquote:
Haps kan prima, Jorgensen heeft voor hij bij ons speelde op die flank gespeeld. Eens voor de rest. Larsson was trouwens ook niet wenselijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haps, bozenik, malacia, jorgensen en karsdorp horen daar sowieso niet
toornstra, kokcu en oyzakup kan maar niet wenselijk
wat een bijzonder raar lijstje van jou
Ik snap echt niet waar het vandaan komt dat een goede linksback ineens een goede linksbuiten zou moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haps kan prima, Jorgensen heeft voor hij bij ons speelde op die flank gespeeld. Eens voor de rest. Larsson was trouwens ook niet wenselijk.
Hij kan hard rennen ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het vandaan komt dat een goede linksback ineens een goede linksbuiten zou moeten zijn
maar we gaan het zien zondag
Ja klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Karsdorp was ook ooit nummer 10.
Ja, dat snap ik. Maar ik snap het dan ook wel dat als je helemaal geen linksbuiten meer hebt zo'n iemand er maar neer zet. Gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, daar was hij zo goed dat ze hem toch maar back hebben gezet
Valt me ook op dat zijn vertrek bij Heerenveen (dat wat mij betreft veel zegt over zijn karakter) nooit meer besproken is hier. Hij kwam toen gewoon niet meer opdagen op de training en weigerde nog in actie te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.
Tweede voorronde CL betekent een jaar geen Europees voetbal voor ons. Beter dus maar niet. 🙈quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie het liefste voorlopig Kökcü op links en Toornstra op het middenveld (of andersom, als we volop in Rutten-modus willen gaan).
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik het begrijp dat Larsson verkocht is. Weet niet eens of dit wenselijk was geweest als Sinisterra gewoon fit was. Feyenoord is dicht bij directe plaatsing voor Europees voetbal immers, en zelfs de CL halen is helemaal niet zo onrealistisch op het moment, daar valt qua geld een stuk meer te verdienen. Alsof Larsson echt niet voor een soortgelijk bedrag weg kon in de zomer...
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tweede voorronde CL betekent een jaar geen Europees voetbal voor ons. Beter dus maar niet. 🙈
Nee 2e voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.
Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.
Als je tweede wordt zou je idd die directe plaats verliezen als je de beker gewonnen hebt. Krijg je die CL plek. 2de voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.
Ik weet niet precies hoe de KNVB tickets gaat aanwijzen, maar je kan volgens mij als je de beker wint serieus nog beter derde dan tweede worden omdat je dan sowieso groepsfase EL speelt.
Volgens mij is het een optie dat Turkije en Nederland, afhankelijk van de winnaar CL en EL, een ronde verder starten. Dat gebeurde vorig seizoen in ieder geval. De nr2 van nr11 op de ranglijst Oostenrijk (LASK) startte in de derde vorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.
Ik weet niet precies hoe de KNVB tickets gaat aanwijzen, maar je kan volgens mij als je de beker wint serieus nog beter derde dan tweede worden omdat je dan sowieso groepsfase EL speelt.
Omdat er maar max 4 ploegen per land in de CL mogen starten en alles dan doorschuift?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een optie dat Turkije en Nederland, afhankelijk van de winnaar CL en EL, een ronde verder starten. Dat gebeurde vorig seizoen in ieder geval.
Heb het even opgezocht: als de EL-winnaar direct geplaatst is voor de CL (of voor de derde voorronde van de CL voor niet-kampioenen) dan plaatst de nr2 van NL zich voor de derde voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat er maar max 4 ploegen per land in de CL mogen starten en alles dan doorschuift?
Wel handig dat er nog 3 competitiewedstrijden zijn na de bekerfinale. Mocht je die winnen en het kampioenschap buiten bereik zijn, dan kan je dus gewoon echt expres gaan verliezen om 3e of 4e te worden.
twitter:BartNolles twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:50:29In FC Rijnmond vertelde Malacia dat hij ooit Wijnaldum, Fer, El Ahmadi op school had gezien. Wat blijkt; daar was ik bij. Kijk hoe kleine Tyrell z’n voetbalhelden aanschouwt. Tien jaar geleden. 😃 #Feyenoord https://t.co/nwNYUNFQfV reageer retweet
Ik help het je hopen! PSV speelt helaas weer wat beter:(quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV kapoet maken!
2-6 1x Toornstra 1x Berghuis 2x Bozenik 1x Fer 1x Ozyakup
En een goede ook. Als nummer 10 in de jeugd tot beste speler van de jeugd eredivisie gekozen. Drenthe was ook een lb maar kon je prima linksbuiten neerzetten. Wat ik laatst van Haps zag vond ik ook prima. Denk oprecht dat je meer aan Haps hebt op linksbuiten dan Larsson.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Karsdorp was ook ooit nummer 10.
Grappig. Hij is ook de enige die het interessant vindt, de rest kijkt maar wat verveeld om zich heen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
twitter:BartNolles twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:50:29In FC Rijnmond vertelde Malacia dat hij ooit Wijnaldum, Fer, El Ahmadi op school had gezien. Wat blijkt; daar was ik bij. Kijk hoe kleine Tyrell z’n voetbalhelden aanschouwt. Tien jaar geleden. 😃 #Feyenoord https://t.co/nwNYUNFQfV reageer retweet
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt, aan de andere kant is PSV in huidige vorm zonder Bergwijn en Malen nou niet echt een lastige tegenstander. Zou eigenlijk niet tevreden zijn met een gelijkspel dit jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:27 schreef fetX het volgende:
Ik stel me even voor hoe het vanmiddag is als we bij PSV winnen![]()
Denk 1-1.
Feyenoord mag dan idd niet goed (en vaak genoeg erg slecht) spelen, maar ze hebben Dicky... Blijkbaar doet dat magische krachten losmaken.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt, aan de andere kant is PSV in huidige vorm zonder Bergwijn en Malen nou niet echt een lastige tegenstander. Zou eigenlijk niet tevreden zijn met een gelijkspel dit jaar.
Realistisch is het sowieso toch wel? Feyenoord heeft net 8 wedstrijden op een rij gewonnen en PSV voetbalt dit seizoen gewoonweg dramatisch. Denk dat niemand verbaasd is als Feyenoord dit wint, beetje vertrouwen mag echt wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord mag dan idd niet goed (en vaak genoeg erg slecht) spelen, maar ze hebben Dicky... Blijkbaar doet dat magische krachten losmaken.
Hopen op een overwinning, maar of dat realistisch is...
In zoverre... Probleem met Feyenoord is vaak dat, wanneer ze echt stappen omhoog kunnen maken, het niet lukt. Resultaten uit het verleden, etc.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Realistisch is het sowieso toch wel? Feyenoord heeft net 8 wedstrijden op een rij gewonnen en PSV voetbalt dit seizoen gewoonweg dramatisch. Denk dat niemand verbaasd is als Feyenoord dit wint, beetje vertrouwen mag echt wel.
Of het ook gebeurt is een tweede. Het gaat normaal gesproken een lastige wedstrijd worden.
Onder Dick gooien we wel meer typische Feyenoord-clichés weg dit seizoen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... Probleem met Feyenoord is vaak dat, wanneer ze echt stappen omhoog kunnen maken, het niet lukt. Resultaten uit het verleden, etc.
Ik hoop mee, maar ben te vaak teleurgesteld geweest...quote:Op zondag 1 maart 2020 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder Dick gooien we wel meer typische Feyenoord-clichés weg dit seizoen.
Zo wonnen we ook nog op bizarre wijze bij PEC terwijl we in andere seizoenen die altijd verloren, en we wonnen zelfs alles in januari (wat bij Feyenoord in principe altijd een rampenmaand is).
Ik quote deze even.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV kapoet maken!
2-6 1x Toornstra 1x Berghuis 2x Bozenik 1x Fer 1x Ozyakup
Precies dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt.
En het is ook gewoon de onwennigheid. Als Feyenoord blijft winnen, dan gaan we dat niet normaal vinden, maar dan zitten gewoon met zijn allen te wachten totdat het een keer misgaat (Feyenoord blaast ook niet alle tegenstanders kansloos weg, meestal winnen we vrij moeizaam omdat we gewoon net iets beter zijn). Weet nog in het kampioensjaar dat ik bijna opgelucht was toen we bij Fener verloren, gewoon omdat zoveel wedstrijden op een rij winnen onnatuurlijk was en dit in principe toen het minst erge duel was dat het een keer mis zou gaanquote:
Nogmaals?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Mario Been die weer eens de analist is voor deze wedstrijd in Eindhoven
Dan ben je echt alle schaamte voorbij
Ach, die PSV-ers krijgen straks weer Cees Geel voor hun kiezen. Weet niet wat genanter is.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Mario Been die weer eens de analist is voor deze wedstrijd in Eindhoven
Dan ben je echt alle schaamte voorbij
Je snapt hem nietquote:Op zondag 1 maart 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is hij wel vaker geweest bij deze pot meen ik
Spreek voor jezelf, hij was niet bepaald subtiel, denk dat je een van de weinigen bent die hem niet snaptquote:
Op basis van het feit dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, hij was niet bepaald subtiel, denk dat je een van de weinigen bent die hem niet snapt
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
E. Koeman: "ja oke, nou oke"
Been: "Nogmaals, op basis van het feit dat"
Stam: "Uiteindelijk gaat het erom"
De Wolf: “een x-aantal”
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:18:44Opstelling Feyenoord: Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Kökcü, Haps, Bozenik, Berghuis #psvfey reageer retweet
Bot voor Ié is prima.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:20 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:18:44Opstelling Feyenoord: Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Kökcü, Haps, Bozenik, Berghuis #psvfey reageer retweet
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bot voor Ié is prima.
Karsdorp mag wel weer eens een fatsoenlijke pot spelen vandaag zeg. En een voorhoede met Haps en Bozenik, het blijft wel... apart
hopelijk kan haps gewoon een beetje druk uitoefenen naar voren en staat hij niet elke keer naast malacia die dumfries te verdedigenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.
Magic Bozedick.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef aTypisch het volgende:
als bozenik vandaag weer een belangrijke goal maakt dan gaat ie nooit meer uit de basis denk ik
gelukkig hebben we daar 5 (-1) keiharde miljoenen voor terug gekregen!!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Maar één aanvaller op de bank (Narsingh) is wel karig.
Klopt. Wel iets meer mogelijkheden met Ozyakup op de bank om door te schuiven.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Ken je die mop al over Jorgensen in een topwedstrijdquote:Op zondag 1 maart 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, voor Bozenik komt dit wel echt te vroeg. Wel het type speler die een onzichtbare wedstrijd kan spelen en dan plots scoort.Makkelijk eerste
Dat is geen aanvaller maar gewoon mascotte van je g-team die hard kan rennen.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Zelfs dat kan hij niet meerquote:Op zondag 1 maart 2020 13:52 schreef RipCity het volgende:
[..]
Dat is geen aanvaller maar gewoon mascotte van je g-team die hard kan rennen.
kan faber toch niet op anticiperen johquote:Op zondag 1 maart 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
Dick die gewoon lekker z’n tactische plan uiteenzet voor fox
Faber weet waar hij 'titelkandidaat' Feyenoord kan rakenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:09 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kan faber toch niet op anticiperen joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Prima voorspelling ditquote:Op zondag 1 maart 2020 11:38 schreef Fargo het volgende:
[..]
Ach, die PSV-ers krijgen straks weer Cees Geel voor hun kiezen. Weet niet wat genanter is.
Euh, ja. Oke.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef RvLaak het volgende:
Zou wat zijn (maar compleet onmogelijk uiteraard) als het zowel in Eindhoven, als A'dam 0-10 wordt
Bedankt dat je zegt dat dit onmogelijk is, ik ging er al bijna in geloven.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef RvLaak het volgende:
Zou wat zijn (maar compleet onmogelijk uiteraard) als het zowel in Eindhoven, als A'dam 0-10 wordt
Hoezo is het onmogelijk? Feyenoord speelt met Bozenik en Haps voorin, dat zijn al je eerste zeven doelpunten in principequote:Op zondag 1 maart 2020 14:16 schreef RvLaak het volgende:
Dat werkt toch ook voor geen meter, radio loopt altijd voorquote:Op zondag 1 maart 2020 14:26 schreef RvLaak het volgende:
Dennis & Sinclair
Hoewel ze momenteel geen verbinding hebben met Eindhoven
Heb audio gesynchroniseerd met m'n stream... Zal zo'n 30s achterlopen vandaag. Beide via internet dusquote:Op zondag 1 maart 2020 14:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat werkt toch ook voor geen meter, radio loopt altijd voor
Ja, dat doen ze anders nooitquote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Gaan ze het nummer van Dicky nog opzetten ook
Ze zullen het even anders gaan doen sinds 1995quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef kapiteintje het volgende:
Gaan ze het nummer van Dicky nog opzetten ookNet in het nieuws geweest dat dit het motivatienummertje van Feyenoord is momenteel.
Ach, je kan het overwegenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zullen het even anders gaan doen sinds 1995
Niet mijn probleem.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze zullen het even anders gaan doen sinds 1995
Een mokerslechte wedstrijd. Beide ploegen bakken er voetbaltechnisch zeer weinig van de afgelopen wedstrijden. Met als kanttekening dat het kwartje voor Feyenoord steeds goed valtquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef asco het volgende:
Spannend en echt benieuwd wat dit gaat worden.
idd, eerst maar eens proberen deze te winnen. Mocht dat lukken, ben je alsnog afhankelijk van AZ en ajaxquote:
Echt he. Laten we eerst hier maar eens zonder kleerscheuren doorheen komen. Dan zien we na vanavond wel verder.quote:
Het wordt dus een enorm goede wedstrijd.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een mokerslechte wedstrijd. Beide ploegen bakken er voetbaltechnisch zeer weinig van de afgelopen wedstrijden. Met als kanttekening dat het kwartje voor Feyenoord steeds goed valt
Al wordt het een enorme kut wedstrijd (kwalitatief gezien), zolang Feyenoord maar wintquote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een mokerslechte wedstrijd. Beide ploegen bakken er voetbaltechnisch zeer weinig van de afgelopen wedstrijden. Met als kanttekening dat het kwartje voor Feyenoord steeds goed valt
👌quote:Op zondag 1 maart 2020 14:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haps gaat er vast wel weer geblesseerd uit of zo.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:32 schreef kapiteintje het volgende:
Haps to score.
Place your bets iedereen!
Niks mis mee inderdaadquote:Op zondag 1 maart 2020 14:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mooi toch... Denk dat Feyenoord "mannelijker" kan en wil voetballen dan psv
VI had wel gelijk vrijdag... Mag wel wat meer toegelaten worden in NL. Speel je bijv. ajax helemaal mee stukquote:
Dus zal de 1-0 wel snel komenquote:Op zondag 1 maart 2020 14:39 schreef fetX het volgende:
Als dit zo doorgaat kan die 0-1 niet uitblijven.
Scrummie kijkt toch altijd met z’n pa?quote:Op zondag 1 maart 2020 14:43 schreef onlogisch het volgende:
Ik mis mijn goede vrienden @:Scrummie2.1 en @:Elan in dit topic
Hij was er wel daarnetquote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zijn ouwe boven ons plaatst vind je ook niet?
Eens maat.quote:Op zondag 1 maart 2020 14:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij zijn ouwe boven ons plaatst vind je ook niet?
@klaasweetallesquote:Op zondag 1 maart 2020 14:45 schreef fetX het volgende:
Toornstra z’n passes komen aan. Dat is een goed teken.
Ja kloptquote:Op zondag 1 maart 2020 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Mogen ze wel beginnen met scoren... Recht op keepers schieten haalt zo weinig uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |