En het is ook gewoon de onwennigheid. Als Feyenoord blijft winnen, dan gaan we dat niet normaal vinden, maar dan zitten gewoon met zijn allen te wachten totdat het een keer misgaat (Feyenoord blaast ook niet alle tegenstanders kansloos weg, meestal winnen we vrij moeizaam omdat we gewoon net iets beter zijn). Weet nog in het kampioensjaar dat ik bijna opgelucht was toen we bij Fener verloren, gewoon omdat zoveel wedstrijden op een rij winnen onnatuurlijk was en dit in principe toen het minst erge duel was dat het een keer mis zou gaanquote:
Nogmaals?quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Mario Been die weer eens de analist is voor deze wedstrijd in Eindhoven
Dan ben je echt alle schaamte voorbij
Ach, die PSV-ers krijgen straks weer Cees Geel voor hun kiezen. Weet niet wat genanter is.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:35 schreef Caland het volgende:
Mario Been die weer eens de analist is voor deze wedstrijd in Eindhoven
Dan ben je echt alle schaamte voorbij
Je snapt hem nietquote:Op zondag 1 maart 2020 11:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja dat is hij wel vaker geweest bij deze pot meen ik
Spreek voor jezelf, hij was niet bepaald subtiel, denk dat je een van de weinigen bent die hem niet snaptquote:
Op basis van het feit dat.quote:Op zondag 1 maart 2020 11:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, hij was niet bepaald subtiel, denk dat je een van de weinigen bent die hem niet snapt
quote:Op zondag 1 maart 2020 12:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
E. Koeman: "ja oke, nou oke"
Been: "Nogmaals, op basis van het feit dat"
Stam: "Uiteindelijk gaat het erom"
De Wolf: “een x-aantal”
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:18:44Opstelling Feyenoord: Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Kökcü, Haps, Bozenik, Berghuis #psvfey reageer retweet
Bot voor Ié is prima.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:20 schreef Slobeend het volgende:
twitter:DennisVanEersel twitterde op zondag 01-03-2020 om 13:18:44Opstelling Feyenoord: Bijlow, Karsdorp, Botteghin, Senesi, Malacia, Fer, Toornstra, Kökcü, Haps, Bozenik, Berghuis #psvfey reageer retweet
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bot voor Ié is prima.
Karsdorp mag wel weer eens een fatsoenlijke pot spelen vandaag zeg. En een voorhoede met Haps en Bozenik, het blijft wel... apart
hopelijk kan haps gewoon een beetje druk uitoefenen naar voren en staat hij niet elke keer naast malacia die dumfries te verdedigenquote:Op zondag 1 maart 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.
Magic Bozedick.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:38 schreef aTypisch het volgende:
als bozenik vandaag weer een belangrijke goal maakt dan gaat ie nooit meer uit de basis denk ik
gelukkig hebben we daar 5 (-1) keiharde miljoenen voor terug gekregen!!quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Maar één aanvaller op de bank (Narsingh) is wel karig.
Klopt. Wel iets meer mogelijkheden met Ozyakup op de bank om door te schuiven.quote:Op zondag 1 maart 2020 13:42 schreef Slobeend het volgende:
Maar één aanvaller op de bank (Narsingh) is wel karig.
Ken je die mop al over Jorgensen in een topwedstrijdquote:Op zondag 1 maart 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch mis je in de punt nu wel aardig wat stootkracht, Bozenik lijkt mij nog niet klaar voor dit soort potjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar inderdaad, voor Bozenik komt dit wel echt te vroeg. Wel het type speler die een onzichtbare wedstrijd kan spelen en dan plots scoort.Makkelijk eerste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |