Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.
Als je tweede wordt zou je idd die directe plaats verliezen als je de beker gewonnen hebt. Krijg je die CL plek. 2de voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.
Ik weet niet precies hoe de KNVB tickets gaat aanwijzen, maar je kan volgens mij als je de beker wint serieus nog beter derde dan tweede worden omdat je dan sowieso groepsfase EL speelt.
Volgens mij is het een optie dat Turkije en Nederland, afhankelijk van de winnaar CL en EL, een ronde verder starten. Dat gebeurde vorig seizoen in ieder geval. De nr2 van nr11 op de ranglijst Oostenrijk (LASK) startte in de derde vorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:48 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nee, je plaatst je als nummer 2 voor de 2e voorronde CL. Als je die verliest stroom je in bij de 3e voorronde EL. Dus dan moet je die ronde winnen en daarna nog de play-off ronde om je uberhaupt te plaatsen voor de EL. En aangezien Feyenoord qua ranking waarschijnlijk niet meer geplaatst is bij de loting is dat helemaal kansloos.
Ik weet niet precies hoe de KNVB tickets gaat aanwijzen, maar je kan volgens mij als je de beker wint serieus nog beter derde dan tweede worden omdat je dan sowieso groepsfase EL speelt.
Omdat er maar max 4 ploegen per land in de CL mogen starten en alles dan doorschuift?quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij is het een optie dat Turkije en Nederland, afhankelijk van de winnaar CL en EL, een ronde verder starten. Dat gebeurde vorig seizoen in ieder geval.
Heb het even opgezocht: als de EL-winnaar direct geplaatst is voor de CL (of voor de derde voorronde van de CL voor niet-kampioenen) dan plaatst de nr2 van NL zich voor de derde voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 19:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Omdat er maar max 4 ploegen per land in de CL mogen starten en alles dan doorschuift?
Wel handig dat er nog 3 competitiewedstrijden zijn na de bekerfinale. Mocht je die winnen en het kampioenschap buiten bereik zijn, dan kan je dus gewoon echt expres gaan verliezen om 3e of 4e te worden.
twitter:BartNolles twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:50:29In FC Rijnmond vertelde Malacia dat hij ooit Wijnaldum, Fer, El Ahmadi op school had gezien. Wat blijkt; daar was ik bij. Kijk hoe kleine Tyrell z’n voetbalhelden aanschouwt. Tien jaar geleden. 😃 #Feyenoord https://t.co/nwNYUNFQfV reageer retweet
Ik help het je hopen! PSV speelt helaas weer wat beter:(quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV kapoet maken!
2-6 1x Toornstra 1x Berghuis 2x Bozenik 1x Fer 1x Ozyakup
En een goede ook. Als nummer 10 in de jeugd tot beste speler van de jeugd eredivisie gekozen. Drenthe was ook een lb maar kon je prima linksbuiten neerzetten. Wat ik laatst van Haps zag vond ik ook prima. Denk oprecht dat je meer aan Haps hebt op linksbuiten dan Larsson.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Karsdorp was ook ooit nummer 10.
Grappig. Hij is ook de enige die het interessant vindt, de rest kijkt maar wat verveeld om zich heen.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 19:24 schreef Caland het volgende:
twitter:BartNolles twitterde op zaterdag 29-02-2020 om 14:50:29In FC Rijnmond vertelde Malacia dat hij ooit Wijnaldum, Fer, El Ahmadi op school had gezien. Wat blijkt; daar was ik bij. Kijk hoe kleine Tyrell z’n voetbalhelden aanschouwt. Tien jaar geleden. 😃 #Feyenoord https://t.co/nwNYUNFQfV reageer retweet
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt, aan de andere kant is PSV in huidige vorm zonder Bergwijn en Malen nou niet echt een lastige tegenstander. Zou eigenlijk niet tevreden zijn met een gelijkspel dit jaar.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:27 schreef fetX het volgende:
Ik stel me even voor hoe het vanmiddag is als we bij PSV winnen![]()
Denk 1-1.
Feyenoord mag dan idd niet goed (en vaak genoeg erg slecht) spelen, maar ze hebben Dicky... Blijkbaar doet dat magische krachten losmaken.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt, aan de andere kant is PSV in huidige vorm zonder Bergwijn en Malen nou niet echt een lastige tegenstander. Zou eigenlijk niet tevreden zijn met een gelijkspel dit jaar.
Realistisch is het sowieso toch wel? Feyenoord heeft net 8 wedstrijden op een rij gewonnen en PSV voetbalt dit seizoen gewoonweg dramatisch. Denk dat niemand verbaasd is als Feyenoord dit wint, beetje vertrouwen mag echt wel.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Feyenoord mag dan idd niet goed (en vaak genoeg erg slecht) spelen, maar ze hebben Dicky... Blijkbaar doet dat magische krachten losmaken.
Hopen op een overwinning, maar of dat realistisch is...
In zoverre... Probleem met Feyenoord is vaak dat, wanneer ze echt stappen omhoog kunnen maken, het niet lukt. Resultaten uit het verleden, etc.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Realistisch is het sowieso toch wel? Feyenoord heeft net 8 wedstrijden op een rij gewonnen en PSV voetbalt dit seizoen gewoonweg dramatisch. Denk dat niemand verbaasd is als Feyenoord dit wint, beetje vertrouwen mag echt wel.
Of het ook gebeurt is een tweede. Het gaat normaal gesproken een lastige wedstrijd worden.
Onder Dick gooien we wel meer typische Feyenoord-clichés weg dit seizoen.quote:Op zondag 1 maart 2020 10:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
In zoverre... Probleem met Feyenoord is vaak dat, wanneer ze echt stappen omhoog kunnen maken, het niet lukt. Resultaten uit het verleden, etc.
Ik hoop mee, maar ben te vaak teleurgesteld geweest...quote:Op zondag 1 maart 2020 10:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onder Dick gooien we wel meer typische Feyenoord-clichés weg dit seizoen.
Zo wonnen we ook nog op bizarre wijze bij PEC terwijl we in andere seizoenen die altijd verloren, en we wonnen zelfs alles in januari (wat bij Feyenoord in principe altijd een rampenmaand is).
Ik quote deze even.quote:Op zaterdag 29 februari 2020 23:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
PSV kapoet maken!
2-6 1x Toornstra 1x Berghuis 2x Bozenik 1x Fer 1x Ozyakup
Precies dit.quote:Op zondag 1 maart 2020 09:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn als het vanmiddag enorm mee blijkt te vallen en we gewoon een zege boeken. Aan de ene kant vind ik het moeilijk voorstellen omdat Feyenoord niet bepaald flitsend speelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |