O jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:14 schreef Maastoren het volgende:
Dat wordt volgend seizoen sowieso Bryan Linssen bij Feyenoord.
Larsson ook bij Heerenveen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
O ja
Naja in principe doet ie het fantastisch bij Vitesse
Waarom niet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:22 schreef PIETR het volgende:
Linssen komt echt niet naar Feyenoord.
Dat kan niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
Kunnen we Summervile terug halen van ado of kost dat geld.
hoezo kan in fm ook altijdquote:
Ja in de zomerquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mooi cashen voor Larsson.
Sinisterra is toch beter.
Als dat op is genomen in zijn huurcontract, dat Feyenoord hem onder bepaalde voowaarden terug mag halen, dan kan dat gewoon.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:35 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Goed argument. Ik zou even contact zoeken met de KNVB.
Laten we het hopen. Die man is bijna 30.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:22 schreef PIETR het volgende:
Linssen komt echt niet naar Feyenoord.
Inderdaad. Ondanks dat Van Geel hier altijd verguisd is zie je iedere keer weer van die typische Martin suggesties voorbij komenquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het hopen. Die man is bijna 30.
En hoe raakt hij dan speelgerechtigd als hij niet ingeschreven kan worden?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:39 schreef PIETR het volgende:
[..]
Als dat op is genomen in zijn huurcontract, dat Feyenoord hem onder bepaalde voowaarden terug mag halen, dan kan dat gewoon.
Misschien is zijn inschrijving bij ADO voor de eredivisie genoeg?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:53 schreef Maastoren het volgende:
[..]
En hoe raakt hij dan speelgerechtigd als hij niet ingeschreven kan worden?
Hij staat ingeschreven als speler van ADO. Dan kan je niet opeens voor Feyenoord uitkomen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:57 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Misschien is zijn inschrijving bij ADO voor de eredivisie genoeg?
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larssonquote:
Zijn statistieken zijn zeker indrukwekkend.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larsson) en Linssen neemt geen strafschoppen.
Ik kijk nooit wedstrijden van Vitesse en in de onderlinge duels vind ik hem weinig bijzonder, maar statistisch gezien is ie buiten Ziyech en Berghuis de beste buitenspeler van de Eredivisie. Qua velddoelpunten zelfs inclusief die twee by far de beste.
Of 2 Sinisterra'squote:Op donderdag 27 februari 2020 00:17 schreef kapiteintje het volgende:
Ze gaan Larsson voor 5 miljoen verkopen...dit klinkt weer als een typische Feyenoord transfer. Je bent er vanaf maar je haalt er voor dat geld ook helemaal niks vergelijkbaars voor terug qua niveau.
Volgens mij is die jongen transfervrij. Kan dan best een aardige versterking zijn.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:09 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Zijn statistieken zijn zeker indrukwekkend.
Financieel gezien vind ik momenteel het risico te groot om iemand zonder restwaarde te halen.
Ik verwacht dat er wel met Dick is overlegd. Het lijkt mij dat hij bijv. tegen PSV sowieso niet zou spelen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef F.M.D. het volgende:
Je zou Larsson niet moeten laten gaan aangezien je op die positie al kwaliteitsverlies hebt geleden met het wegvallen van Sinistera. Slecht signaal ook naar de spelersgroep als je een basiskracht (wat hij op dit moment is) laat gaan in zo een cruciale fase van het seizoen.
Ja leuk. Bij Vitesse.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, Linssens statistieken bij Vitesse zijn wel echt veel beter dan bij Larsson. Ik had het zelf niet zo in de gaten maar hij maakt dus 42 goals in twee en een half seizoen, dat is bijv slechts twee goals minder dan Berghuis over dezelfde periode (en 28 meer dan Larsson) en Linssen neemt geen strafschoppen.
Ik kijk nooit wedstrijden van Vitesse en in de onderlinge duels vind ik hem weinig bijzonder, maar statistisch gezien is ie buiten Ziyech en Berghuis de beste buitenspeler van de Eredivisie. Qua velddoelpunten zelfs inclusief die twee by far de beste.
quote:
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.quote:
Jij blijft jezelf maar voor gek zetten he. Een geweldige aanwinstquote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:47 schreef Kerftminister het volgende:
Na al die jaren weten we toch ondertussen wel dat bij een subtopper goed voetballen geen enkele garantie is dat zo'n speler ook bij Feyenoord slaagt. Hebben we niet genoeg voorbeelden hiervan?
Nick is een beetje boos.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:53 schreef Scrummie2.1 het volgende:
nickhguitar
De volgende mislukte celdeling dient zich aan.
Op veel vlakken een Nederlandse topclub. Is toch wel echt heel anders om te spelen bij Feyenoord dan Vitesse. Veel meer druk bijv.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?
Hoeveel voorbeelden moeten we noemen van spelers van de subtop die het bij Feyenoord niet gered hebben?quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:36 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Zou een geweldige aanwinst zijn voor Feyenoord man. Zeker met de huidige spelersgroep waar los van Berghuis erg weinig goals in zitten.
Waren dat ook spelers die 10-15 goals per jaar maakten? Hoeveel van dat soort voorbeelden ken jij?quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Hoeveel voorbeelden moeten we noemen van spelers van de subtop die het bij Feyenoord niet gered hebben?
Klopt, maar ik denk ook dat er een wezenlijk verschil is tussen spelen bij Feyenoord en Ajax.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Op veel vlakken een Nederlandse topclub. Is toch wel echt heel anders om te spelen bij Feyenoord dan Vitesse. Veel meer druk bijv.
Klopt. Daarom vind ik subtop/top soms ook wel lastig. Qua sportieve prestaties is Feyenoord de laatste 2 jaar geen NL topclub, daarvoor even wel, daarvoor weer heel lang niet. Maar qua club met alle randzaken zoals achterban etc is Feyenoord de tweede club van NL.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:02 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk ook dat er een wezenlijk verschil is tussen spelen bij Feyenoord en Ajax.
Hahaha je snapt me echt wel knaap.quote:Op donderdag 27 februari 2020 08:51 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
No offense, maar wat is Feyenoord dan precies?
Scorebordjournalistiek. Jij denkt dat Vleminckx het ook had gered bij Feyenoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:02 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waren dat ook spelers die 10-15 goals per jaar maakten? Hoeveel van dat soort voorbeelden ken jij?
Die komt ook gewoon hoor. Zou bizar zijn als Feyenoord dat niet doet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:09 schreef thedeedster het volgende:
Wat betreft Linssens; noem eens een beter alternatief dat transfervrij is?
Nee, je hebt geen enkele garantie, maar wanneer wél?
Veel matiger dan Larsson zal het toch niet zijn.
Bizar als je het niet doet zelfsquote:Op donderdag 27 februari 2020 09:20 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Die komt ook gewoon hoor. Zou bizar zijn als Feyenoord dat niet doet.
Nou AZ zie ik het wel doen, maar die stap is ook wel wat makkelijker te maken denk ik. En daarnaast zegt het niet zoveel, want AZ doet de laatste tijd wel meer vreemde ‘aankopen’ (Johnsen, Leeuwin)quote:Op donderdag 27 februari 2020 09:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bizar als je het niet doet zelfs
Bedenk je eens of AZ het zou doen als Idrissi vertrekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |