Oftewel voor 4 miljoen gekocht en voor 4 miljoen verkocht. Vat eigenlijk wel de hele periode van Larsson bij Feyenoord samenquote:Op donderdag 27 februari 2020 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog even een lekker Van Geel momentje.
Heerenveen krijgt sws 1 miljoen van de transferopbrengst. ..
Dan snap ik wel dat je 5 snel accepteert, anders kan je nog bij betalen ook.
Zijn ze niet wat langer open omdat iedereen corona heeft?quote:Op donderdag 27 februari 2020 20:53 schreef PIETR het volgende:
Wanneer sluit in China die transfermarkt? Vandaag toch? Larsson dus toch niet daarheen?
Plausibel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn ze niet wat langer open omdat iedereen corona heeft?
Linssen is een Feyenoorderquote:Op vrijdag 28 februari 2020 07:25 schreef Haringkop het volgende:
Toch wel zonde van Larsson, die jongen heeft zo’n goede techniek en kan echt goed voetballen. Alleen is het er gewoon nooit uitgekomen. Dus ik snap wel dat Feyenoord nu -zonder kleerscheuren- akkoord gaat.
Ik zie Linssen nog wel komen komende zomer. Zeker als Berghuis ook gaat, dan is hij gewoon een goedkope oplossing.
quote:Door de Europese uitschakeling van Ajax en AZ is het voor de KNVB plots een stuk eenvoudiger om de door storm Ciara afgelaste wedstrijden in te halen. AZ – Feyenoord en FC Utrecht – Ajax moeten op woensdag 18 of donderdag 19 maart worden gespeeld.
Dat meldt RTV Rijnmond. De topwedstrijden in de Eredivisie konden in februari niet doorgaan door de storm die over Nederland raasde. De KNVB hield rekening met meerdere scenario's. Nu de Amsterdammers en de Alkmaarders klaar zijn in Europa, na nederlagen tegen respectievelijk Getafe en LASK Linz, kan het schema worden aangepast.
Zodra de lokale autoriteiten en de clubs de lichten op groen zetten, treedt de KNVB naar buiten met de aanvangstijdstippen van de duels, weet de regionale omroep. Saillant detail is dat AZ – Feyenoord in dat geval enkele dagen voor De Klassieker tussen de Rotterdammers en Ajax wordt afgewerkt. Volgens een woordvoerder van de bond is dat geen belemmering.
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.quote:
En je zult straks zien dat die wedstrijden zonder publiek gespeeld moeten wordenquote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.
Wordt wel een heel zwaar programma in maart zo
Vind het wel lekker, al die topwedstrijden.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:34 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat Utrecht-Ajax ook een paar dagen voor de Klassieker zou zijn is net zo saillant. Hoop dat we niet op donderdag spelen als die andere wedstrijd op woensdag is.
Wordt wel een heel zwaar programma in maart zo
quote:
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:45:32Sam Larsson verruilt Feyenoord per direct voor Dalian Professional Football Club. 🇨🇳 Succes in China, 𝘚𝘢𝘮𝘣𝘢! 🤹♂️ #SamBedankt reageer retweet
Blijf het een rare transfer vinden, zowel van de kant van Feyenoord als van de kant van Larsson.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 28-02-2020 om 10:45:32Sam Larsson verruilt Feyenoord per direct voor Dalian Professional Football Club. 🇨🇳 Succes in China, 𝘚𝘢𝘮𝘣𝘢! 🤹♂️ #SamBedankt reageer retweet
Als de transfersom klopt, dan is Feyenoord zo doordrenkt met het armoedige denken dat men blijkbaar tevreden is met dat soort bedragen. Ze zouden eigenlijk twee keer zoveel moeten betalen om het logisch te maken, aangezien je andere linksbuiten 10 maanden geblesseerd is en je verder al dun in de aanvallende opties zit. Je verkoopt voor 5 miljoen niet alleen een speler, maar ook vergroot je het risico op het niet behalen van Europees voetbal of winnen van de KNVB beker.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 10:47 schreef GGMM het volgende:
5 miljoen is toch helemaal niet zoveel geld
Tenzij de nu voor waar aangenomen 5 miljoen (uit de hoed van Krabby) helemaal niet correct is.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:17 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Blijf het een rare transfer vinden, zowel van de kant van Feyenoord als van de kant van Larsson.
En Dick stemde in met Larsson transfer. Een hoop geld voor zo'n speler gaf hij aan.quote:
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 11:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als de transfersom klopt, dan is Feyenoord zo doordrenkt met het armoedige denken dat men blijkbaar tevreden is met dat soort bedragen. Ze zouden eigenlijk twee keer zoveel moeten betalen om het logisch te maken, aangezien je andere linksbuiten 10 maanden geblesseerd is en je verder al dun in de aanvallende opties zit. Je verkoopt voor 5 miljoen niet alleen een speler, maar ook vergroot je het risico op het niet behalen van Europees voetbal of winnen van de KNVB beker.
Als je mijn reactie goed leest gaat het me niet zozeer om de waardering voor Larsson op zichzelf, maar het feit dat ik in dat bedrag geen extra vergoeding terug zie voor het risico dat Feyenoord nu op zich neemt met de blessure van Sinisterra en het ontbreken van een aanvaller op links.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je mijn reactie goed leest gaat het me niet zozeer om de waardering voor Larsson op zichzelf, maar het feit dat ik in dat bedrag geen extra vergoeding terug zie voor het risico dat Feyenoord nu op zich neemt met de blessure van Sinisterra en het ontbreken van een aanvaller op links.
WTFquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
quote:Oscar Moens (46) is per direct vertrokken bij de jeugdopleiding Feyenoord. De coördinator keepers van de academie van Feyenoord zag de manier van werken op Varkenoord niet meer zitten.
Wtfquote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
Het is ook een risico om hem nu niet te verkopen en daardoor 5 miljoen mis te lopen. En er zijn ontzettend veel spelers die eventueel op rechts kunnen spelen:
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
Je vergeet Bijlow.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:18 schreef PIETR het volgende:
[..]
- Haps
- Toornstra
- Narsingh
- Kokcu
- Ozyakup
- Bozenik
- Jorgensen
- Malacia
- Karsdorp
Lekker heen en weer rennen met elkaar als dolle dwazen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:44 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat gaat Dumfries niet zo leuk vinden denk ik.
haps, bozenik, malacia, jorgensen en karsdorp horen daar sowieso nietquote:
Haps kan prima, Jorgensen heeft voor hij bij ons speelde op die flank gespeeld. Eens voor de rest. Larsson was trouwens ook niet wenselijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haps, bozenik, malacia, jorgensen en karsdorp horen daar sowieso niet
toornstra, kokcu en oyzakup kan maar niet wenselijk
wat een bijzonder raar lijstje van jou
Ik snap echt niet waar het vandaan komt dat een goede linksback ineens een goede linksbuiten zou moeten zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Haps kan prima, Jorgensen heeft voor hij bij ons speelde op die flank gespeeld. Eens voor de rest. Larsson was trouwens ook niet wenselijk.
Hij kan hard rennen ofzo.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:20 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar het vandaan komt dat een goede linksback ineens een goede linksbuiten zou moeten zijn
maar we gaan het zien zondag
Ja klopt.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Karsdorp was ook ooit nummer 10.
Ja, dat snap ik. Maar ik snap het dan ook wel dat als je helemaal geen linksbuiten meer hebt zo'n iemand er maar neer zet. Gebrek aan beter.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 16:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jup, daar was hij zo goed dat ze hem toch maar back hebben gezet
Valt me ook op dat zijn vertrek bij Heerenveen (dat wat mij betreft veel zegt over zijn karakter) nooit meer besproken is hier. Hij kwam toen gewoon niet meer opdagen op de training en weigerde nog in actie te komen.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 15:02 schreef PIETR het volgende:
[..]
Larsson is een ontzettende kutspeler, dus 5 miljoen is een realistisch bedrag. En zonder hem in je elftal maak je juist meer kans op het behalen van successen dan met hem erbij.
Tweede voorronde CL betekent een jaar geen Europees voetbal voor ons. Beter dus maar niet. 🙈quote:Op vrijdag 28 februari 2020 17:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik zie het liefste voorlopig Kökcü op links en Toornstra op het middenveld (of andersom, als we volop in Rutten-modus willen gaan).
Maar hoe langer ik er over nadenk, hoe minder ik het begrijp dat Larsson verkocht is. Weet niet eens of dit wenselijk was geweest als Sinisterra gewoon fit was. Feyenoord is dicht bij directe plaatsing voor Europees voetbal immers, en zelfs de CL halen is helemaal niet zo onrealistisch op het moment, daar valt qua geld een stuk meer te verdienen. Alsof Larsson echt niet voor een soortgelijk bedrag weg kon in de zomer...
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Tweede voorronde CL betekent een jaar geen Europees voetbal voor ons. Beter dus maar niet. 🙈
Nee 2e voorronde.quote:Op vrijdag 28 februari 2020 18:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We plaatsen ons als nummer 2 voor de derde voorronde CL. Verlies je die dan kom je direct in de poulefase van de EL uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |