Oh is dat voor je glutendieet?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Meel gemaakt van amandelen
[..]
En terecht
Wat is dat voor Emoji? met een thermometer in zn muilquote:
ZOOM DANquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat is dat voor Emoji? met een thermometer in zn muil
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Die dingen maak je zo na voor weinig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja goud geld, maar Bol heeft het uit de handel genomen ,...
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:55 schreef TillyB het volgende:
[..]
ZOOM DANOhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I may be wrong, but it's highly unlikely.
Dat is sowieso lastig met een meter tussenruimtequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon een meter bij mensen uit de buurt blijven en niet tongen
Veel bier drinken helpt ook, die besmette Belg had nergens last van.quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zul je zien dat alle introverten en kluizenaars het gaan overleven 😂
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
Zul je zien dat alle introverten en kluizenaars het gaan overleven 😂
Je UIquote:Op woensdag 26 februari 2020 21:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tot hullies veul mazzel hadden
Utopia.. prima weer..
veul zon
weinig regen
matif sneeuw
laffe strorm
naks vorst
en gene gedoei met ziekjes
ja hoe is t mogelijk hequote:Op woensdag 26 februari 2020 21:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
tot hullies veul mazzel hadden
Utopia.. prima weer..
veul zon
weinig regen
matif sneeuw
laffe strorm
naks vorst
en gene gedoei met ziekjes
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk Temptation ook tegelijkertijd
tis deudquote:
Zeker weten?quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:28 schreef Deisyy het volgende:
Ik wil ook zo'n mondkapje voor mijn UI
quote:Op woensdag 26 februari 2020 21:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
slim
ask @:Tonja
morgen is weer duurderer
ons heeft ook Gell voor en tegen ietsen
koop ruim![]()
mocht U een belangrijks mensons zijn
we have a discount formula![]()
mention
* SC Fokkies Sale via FB
code GertundDanniedrnie
Ik heb gehuild toen.quote:
Ik ook, ik ben echt 3 dagen van slag geweest na het zien van die filmquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook, ik ben echt 3 dagen van slag geweest na het zien van die film
Ben ik blij dat ik die film nooit heb gekeken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was ie zo slecht?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Ik dacht dat iedereen die film gezien hadquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik die film nooit heb gekeken.
Niet verklappen, heb Titanic nog niet gezienquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik wist al hoe het af ging lopen
Ik moet hem nog zien dus niet verklappen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Nope, gelukkig niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die film gezien had
quote:
De band was wel erg goed.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:27 schreef MCH het volgende:
[..]
Niet verklappen, heb Titanic nog niet gezien
Volgens mij gaat het over een overmaatse roeiboot en iets met een ijsblokje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik moet hem nog zien dus niet verklappen.
Wat een rot wijf was zij dan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Jack dood terwijl hij er makkelijk bijpaste op die deur
haske zielughquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
Kutwijf ging daarna een beetje zielig lopen doen ook nogquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:30 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Die ander had vast meer poen ofzo
Een zeurend kutwijf dus ook.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kutwijf ging daarna een beetje zielig lopen doen ook nog
geen tijdquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen die film gezien had
Keratine? Dat is toch een shampoo ofzo, ow nee dat is Kerastase.quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen tijd
aanradert ?
stel je zit in Keratiene,.. film tips van de SC
ehm 40plus
quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Keratine? Dat is toch een shampoo ofzo, ow nee dat is Kerastase.
Dit is LI gerelateerd?quote:Op woensdag 26 februari 2020 22:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Wat een geweldige date met die apen![]()
[ afbeelding ]
Oh fuckquote:
Ik zou The Holiday kijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 22:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
geen tijd
aanradert ?
stel je zit in Keratiene,.. film tips van de SC
ehm 40plus
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je daar geen apart topic voor openen
Ros hem maar in elkaar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
Kan je daar geen apart topic voor openen
Nee das waarquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat is zielig, we zijn geen gelijkwaardige tegenstanders
Jij hebt wel vaker voorstellingen van vrouwen. De betrouwbaarheid ervan neemt recht evenredig af met je intellect.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb echt een voorstelling van Till van 2 meter lang met dito lange armen nu
Wat een slechte poging tot beledigenquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:30 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaker voorstellingen van vrouwen. De betrouwbaarheid ervan neemt recht evenredig af met je intellect.
* bergafwaarts dus.
Ja.. niet de behoefte om er meer energie in te steken. Kusje.quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wat een slechte poging tot beledigen
Heb je de moeder van Mike gezien dansen met Mike en Prisc omhelzen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Die moeder is zo leuk van Luke T
Neequote:Op woensdag 26 februari 2020 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Heb je de moeder van Mike gezien dansen met Mike en Prisc omhelzen?
Gaaf!quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo geinig in Glasgow doen ze wallart
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
https://instagram.com/michaelboateng01
Jammer had ik me op verheugdquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:53 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hmm vreemd, er was een story van Callum in een jurk maar die is nu onvindbaar🤔
Tuulk wel op je foonquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
NIEMAND GAAT TOCH ZITTEN ZOOMEN GEK
Ik heb 'm vanmiddag ook al gepost dus nu ken je 'm hoef je niet meer te zoomen JAquote:Op woensdag 26 februari 2020 23:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh Till post een emoji iedereen even 4 x op control plus drukken mensen
En alle andere mensen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 23:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik heb 'm vanmiddag ook al gepost dus nu ken je 'm hoef je niet meer te zoomen JA
Ik kan op chrome ook niet zoomen op mijn telefoon hoorquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:02 schreef TillyB het volgende:
[..]
Die kunnen toch ook zoomen of wah. 1 keer zoomen en je bent op de hoogte
Hoezo nietquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik kan op chrome ook niet zoomen op mijn telefoon hoor
Ik wil wel bij je proberen of ik talent voor muurschilderen heb.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dikke Star Wars of zo of het Atari logo
Echt niet gebeurt er niksquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:03 schreef TillyB het volgende:
[..]
Hoezo nietgewoon met twee vingers op je skerm
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je proberen of ik talent voor muurschilderen heb.
Of Kuifje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Dikke Star Wars of zo of het Atari logo
No thanksquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wil wel bij je proberen of ik talent voor muurschilderen heb.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Of Kuifje.
[ afbeelding ]
Duitsersquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:05 schreef Recce het volgende:
Er hebben mensen met het coronavirus carnaval gevierd in Duitsland.Zijn over twee weken dus duizenden mensen ziek dan.
Noem je mij talentloos?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
No thankswel een talentvol iemand graag
Die lui van Mootz jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het bij mootie gevierd
In Brussel zijn er best veel.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het bij mootie gevierd
Ga het experiment aanquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik het zou overleven
Er is een redelijke kans dat je dat gaat uitvinden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben wel benieuwd of ik het zou overleven
Zal ik nog een gedichtje doen op je begrafenisquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:12 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]WAT ZOU JE HUILEN ZEG ALS IK STERF
Ja, de verspreiding gaat natuurlijk razendsnel in Europa.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:14 schreef tonja het volgende:
[..]
Anno 2020 is qua virus besmettingen alles dichtbij.
Gaaf. Brussel is/was? ook wel het ultieme striptekenaarsbroeinest.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
In Brussel zijn er best veel.
[ afbeelding ]
Toemaar .. ja moet minimaal elke dag een nieuwe op..quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:17 schreef PP_Sound het volgende:
Ik heb een lading kapjes uit Mexico geregeld.
[ [url=https://ic.tweakimg.net/camo/02b133356f64eaced6a7af090d800c60e835b08e/?url=http%3A%2F%2Fwww.schoollife.nl%2Fupload%2Fimages%2F2020022609.jpg]afbeelding[/url] ]
Ja en dan hoe het virus zich manifesteert. Relatief lange incubatietijd en, en dat is misschien nog wel de factor die het voorkomen van een pandemie onmogelijk maakt, is het feit dat niet iedereen zulke zware klachten krijgt dat maakt dat ze een arts raadplegen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, de verspreiding gaat natuurlijk razendsnel in Europa.
Google gedichtquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Zal ik nog een gedichtje doen op je begrafenis
Je zou wel gek zijn, word je in quarantaine gezet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:26 schreef tonja het volgende:
niet iedereen zulke zware klachten krijgt dat maakt dat ze een arts raadplegen.
Ga je zeker als Italiaanse maffia weduwe?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je mag blij zijn als je wat krijgt
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga je zeker als Italiaanse maffia weduwe?
Ook dat is inderdaad een dingetje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:27 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Je zou wel gek zijn, word je in quarantaine gezet.
Vanaf gisteren heb ik het idee dat het niet meer tegen te houden is. Nu gaat het erom, het zo langzaam mogelijk door de bevolking te laten gaan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:26 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja en dan hoe het virus zich manifesteert. Relatief lange incubatietijd en, en dat is misschien nog wel de factor die het voorkomen van een pandemie onmogelijk maakt, is het feit dat niet iedereen zulke zware klachten krijgt dat maakt dat ze een arts raadplegen.
Er ontsnappen er nu al.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:28 schreef tonja het volgende:
[..]
Ook dat is inderdaad een dingetje.
Dat zei ik hoor 5 dagen terug ofzoquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Gaat lekker vanavond vanavond maakte ik een typo vraagt er 1, had je een toeval
Het is wel de striphoofdstadquote:
Ja ook maar vanavond een anderquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Dat zei ik hoor 5 dagen terug ofzo
Yep precies. Hopen dat er een vaccin beschikbaar komt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Vanaf gisteren heb ik het idee dat het niet meer tegen te houden is. Nu gaat het erom, het zo langzaam mogelijk door de bevolking te laten gaan.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja ook maar vanavond een ander
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Recce het volgende:
Trump houdt zo een persconferentie over het virus. Ik ben benieuwd.
Vaccin ontwikkelen en testen schijnt iets van 18 maanden te duren, heb ik een paar keer gelezen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Yep precies. Hopen dat er een vaccin beschikbaar komt.
Is daar nog nieuws over? Het laatste wat ik mee heb gekregen is dat een paar Australische virologen er in geslaagd zouden zijn om het virus in een lab te kweken en dat dat een enorme sprong richting het ontwikkelen van een vaccin zou zijn. Maar dat is alweer een paar weken terug volgens mij.
Ik wil dat hier ook!quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel de striphoofdstad
[ afbeelding ]
Stream ergens?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Recce het volgende:
Trump houdt zo een persconferentie over het virus. Ik ben benieuwd.
Wanneer je zo schots en scheef bouwt krijg je van zulke muren, hier in NL zie je die alleen tijdelijk .quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel de striphoofdstad
[ afbeelding ]
Man3, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben benieuwd of de griepsspuit nog iets gaat uitmaken
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibioticaquote:
Dat malariamiddel, bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibiotica
Longontsteking ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibiotica
Zulke lui zouden nou nooit eens een hartaanval krijgen of zo he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Recce het volgende:
Trump heeft niets te melden:
[ afbeelding ]
Ah oké. Then we're fuckedquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaccin ontwikkelen en testen schijnt iets van 18 maanden te duren, heb ik een paar keer gelezen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan kom ik jullie wel verzorgen
Ja maar die zijn genetisch al gefuckt zijn labrattenquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Nou ja, die ratten hielden het ook lang vol bij je.
Of een coronavirus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zulke lui zouden nou nooit eens een hartaanval krijgen of zo he?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Oudere mannen boven de 50 lopen het meeste risico
Die Stef Blok dan die met de adviseur van de minister van Iran heeft gesproken die Corona heeftquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]snel nog even een paar sugar daddies hosselen
Dat komt denk ik omdat bij Trump totaal niet binnenkomt wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:40 schreef sjampoeh het volgende:
komt helemaal niet over of binnen wat trump lult
en z'n oranje kop leidt nogal afquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat bij Trump totaal niet binnenkomt wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah mijn post onder je cap is een prima ondertiteling
Je loopt voorquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nederland staat op 3 van die lijst
die lijken blauwquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Die oogleden zijn nog niet zo makkelijk om Oranje te krijgen
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doenquote:
keiharde zakenmanquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doen![]()
Clown is het. Alleen helaas wel eentje met veel te veel geld en macht.
Ik verdenk hem van spray-tan. Die man is zo oranje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doen![]()
Clown is het. Alleen helaas wel eentje met veel te veel geld en macht.
Daarbij moet je ook kapjes op je ogen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik verdenk hem van spray-tan. Die man is zo oranje.
Lijkt me wel. Hij is in ieder geval ontzettend onnatuurlijk gekleurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarbij moet je ook kapjes op je ogen?
Dat is wel vastgesteld jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hij is in ieder geval ontzettend onnatuurlijk gekleurd.
Hij let op andere kwaliteiten meestal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:57 schreef tonja het volgende:
Volgens mij snapt ie de helft niet van wat die mevrouw zegt.
She wasn't grabablequote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij let op andere kwaliteiten meestal.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:08 schreef TillyB het volgende:
@:sjampoeh 😂
https://vm.tiktok.com/bGphgf/
Ja dat is zeker zo. De paniek gaat meer ellende veroorzaken dan het virus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
De paniek is besmettelijker dan de virus, voor nu.
moe
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:40:04Federal health officials urged the public on Tuesday to prepare for the "inevitable" spread of the coronavirus within the United States. Trump just doubled down and contradicted the CDC, saying, "nothing is inevitable." reageer retweet
Het kan hem allemaal geen reet schelen. En hij is dom. Dat laatste verklaart het eerste.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:40:04Federal health officials urged the public on Tuesday to prepare for the "inevitable" spread of the coronavirus within the United States. Trump just doubled down and contradicted the CDC, saying, "nothing is inevitable." reageer retweet
Nah, hij is niet heel dom, denk ik. Hij is ernstig gestoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Het kan hem allemaal geen reet schelen. En hij is dom. Dat laatste verklaart het eerste.
Ohw ja dat psychopathische megalomane narcistische kantje van hem. Daar dacht ik even niet aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, hij is niet heel dom, denk ik. Hij is ernstig gestoord.
Ook ziekelijk dat al die andere mensen zeiden dat Trump zo briljant was dat-ie het virus vroeg had tegengehouden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja dat psychopathische megalomane narcistische kantje van hem. Daar dacht ik even niet aan.
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook ziekelijk dat al die andere mensen zeiden dat Trump zo briljant was dat-ie het virus vroeg had tegengehouden.Kennelijk voelen ze zich verplicht Trump de vleien.
En hij stuiterde ook een beetje zoals mijn UIquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Steve had het even moeilijk met het aantal gevallen in Zuid-Korea.334, 334, 334!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:11 schreef tonja het volgende:
[..]
En hij stuiterde ook een beetje zoals mijn UI
Och jezus, die arme man slaapt het komende jaar niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]Steve krijgt het nog moeilijk als alle landen straks dagelijks cijfers gaan uitgeven.
Ik denk dat de paniek er omheen heel veel schade aan gaat richten ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:17 schreef zuz het volgende:
Morgen toch even wat extra boodschappen doen, zodat we in elk geval een weekje (of 2) vooruit kunnen.
Zodra het hier begint is het gelijk paniek vrees ik.
Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Och jezus, die arme man slaapt het komende jaar niet meer![]()
![]()
Heb je dat pakketjes uitpak filmpje nog bekeken?
80% van de mensen die ze getest hebben van die kerk daar is positief. Ze moeten nog in de 7000 mensen testen.quote:
Zieke mensen eten niet veel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:17 schreef zuz het volgende:
Morgen toch even wat extra boodschappen doen, zodat we in elk geval een weekje (of 2) vooruit kunnen.
Zodra het hier begint is het gelijk paniek vrees ik.
Hahaha hij zegt het netquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:21 schreef Recce het volgende:
Steve gaat binnen twee minuten weer flippen! China heeft hele lage cijfers.
Moet toegeven dat ik de berichtgeving ook niet echt helemaal vertrouw, maar zodra de eerste hier wordt gemeld is het hek van de dam denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de paniek er omheen heel veel schade aan gaat richten ja.
Ik schat, ergens halverwege volgende week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:22 schreef zuz het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik de berichtgeving ook niet echt helemaal vertrouw, maar zodra de eerste hier wordt gemeld is het hek van de dam denk ik.
Nee. Manipuleren van cijfers, dat is daar gewoonte sinds Mao. Ze hebben aan de wereld laten zien welke draconische maatregelen ze getroffen hebben. Schijn van openheid gegeven en nu is het een kwestie van met cijfers klooien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:23 schreef Recce het volgende:
Ik snap die cijfers van China echt niet. Een virus kan toch niet opeens uitgaan?
Mja, beetje voorraad is nooit weg.quote:
Maar uiteindelijk kunnen ze straks al die zieken toch niet achter het behang plakken? Of hopen ze dat ze het kunnen rekken tot de rest van de wereld in de problemen zit, zodat het niet meer boeit?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Manipuleren van cijfers, dat is daar gewoonte sinds Mao. Ze hebben aan de wereld laten zien welke draconische maatregelen ze getroffen hebben. Schijn van openheid gegeven en nu is het een kwestie van met cijfers klooien.
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:25 schreef zuz het volgende:
[..]
Mja, beetje voorraad is nooit weg.
De rekken wc-rollen blijken ook al aardig leeg in de super hoorde ik.
Heb nog geen geruchten op Feesboek gelezen over turbo darmen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:25 schreef zuz het volgende:
[..]
Mja, beetje voorraad is nooit weg.
De rekken wc-rollen blijken ook al aardig leeg in de super hoorde ik.
Spetterpoep pandemie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?
Ok, toiletpapierquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?
Staat wel laag op m'n lijst van dingen die je absoluut nodig hebt om in leven te blijven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:29 schreef zuz het volgende:
[..]
Ok, toiletpapier![]()
Blijkbaar is het erg populair
Nee dat niet neequote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog geen geruchten op Feesboek gelezen over turbo darmen.
Ja dat coolblue begon ermeequote:Op donderdag 27 februari 2020 02:34 schreef zuz het volgende:
[..]
Nee dat niet nee![]()
Mensen gaan best gek doen in zulke situaties, vanalles hamsteren
Spul uit China, gaat inderdaad wat langer duren.quote:
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Het is maar net wat je naar buiten wil brengen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk kunnen ze straks al die zieken toch niet achter het behang plakken? Of hopen ze dat ze het kunnen rekken tot de rest van de wereld in de problemen zit, zodat het niet meer boeit?
Ze hebben in China wel allerlei maatregelen om informatie tegen te houden, maar ze krijgen het nooit voor elkaar alles tegen te houden. Als het echt om zich heen grijpt, krijgen we dat wel te horen. Niet dat we daar dan nog op letten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Het is maar net wat je naar buiten wil brengen.
Dat laatste is denk ik allang gebeurd. En ja die Chinezen zijn niet gek. Ik denk dat ze inderdaad voornamelijk bezig zijn geweest met aan de wereld tonen dat ze er alles aan gedaan hebben.
Mijn voorspelling is dat de cijfers in China omlaag (lijken te) gaan en in de rest van de wereld omhoog tot er een vaccin is. Of het virus is uitgewoed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben in China wel allerlei maatregelen om informatie tegen te houden, maar ze krijgen het nooit voor elkaar alles tegen te houden. Als het echt om zich heen grijpt, krijgen we dat wel te horen. Niet dat we daar dan nog op letten.
Yepquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
Veel mensen bij elkaar dan hebben virussen meer kans.
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat de cijfers in China omlaag (lijken te) gaan en in de rest van de wereld omhoog tot er een vaccin is. Of het virus is uitgewoed.
Ja de jaarlijkse coronaprik voor de risicogroepen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.
Ja, zoiets. Misschien kunnen ze het combineren met het griepvaccin. Het kan natuurlijk ook dat het zo vervelend is, dat iedereen gevaccineerd moet worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de jaarlijkse coronaprik voor de risicogroepen.
Dat denk ik ook.
Als het gemuteerde virus net zo besmettelijk is als deze dan gaat het bij het dagelijks leven horen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.
Yups. Ik ga maar slapen, ik denk dat Steve het alleen ook wel redt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Als het gemuteerde virus net zo besmettelijk is als deze dan gaat het bij het dagelijks leven horen.
Yep. Het is erg nieuw 'we' weten er nog niet alles van.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Misschien kunnen ze het combineren met het griepvaccin. Het kan natuurlijk ook dat het zo vervelend is, dat iedereen gevaccineerd moet worden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ik ga maar slapen, ik denk dat Steve het alleen ook wel red.![]()
eey chicky!quote:
Hey pluppiequote:
Wat is standaard, je koffie?quote:
Hoi Charquote:
De reactie van Haags, die kijkt ook gewoon niet wie er heeft gepostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |