En hij stuiterde ook een beetje zoals mijn UIquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Steve had het even moeilijk met het aantal gevallen in Zuid-Korea.334, 334, 334!
quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:11 schreef tonja het volgende:
[..]
En hij stuiterde ook een beetje zoals mijn UI
Och jezus, die arme man slaapt het komende jaar niet meerquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:16 schreef Recce het volgende:
[..]Steve krijgt het nog moeilijk als alle landen straks dagelijks cijfers gaan uitgeven.
Ik denk dat de paniek er omheen heel veel schade aan gaat richten ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:17 schreef zuz het volgende:
Morgen toch even wat extra boodschappen doen, zodat we in elk geval een weekje (of 2) vooruit kunnen.
Zodra het hier begint is het gelijk paniek vrees ik.
Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Och jezus, die arme man slaapt het komende jaar niet meer![]()
![]()
Heb je dat pakketjes uitpak filmpje nog bekeken?
80% van de mensen die ze getest hebben van die kerk daar is positief. Ze moeten nog in de 7000 mensen testen.quote:
Zieke mensen eten niet veel.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:17 schreef zuz het volgende:
Morgen toch even wat extra boodschappen doen, zodat we in elk geval een weekje (of 2) vooruit kunnen.
Zodra het hier begint is het gelijk paniek vrees ik.
Hahaha hij zegt het netquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:21 schreef Recce het volgende:
Steve gaat binnen twee minuten weer flippen! China heeft hele lage cijfers.
Moet toegeven dat ik de berichtgeving ook niet echt helemaal vertrouw, maar zodra de eerste hier wordt gemeld is het hek van de dam denk ik.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:18 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de paniek er omheen heel veel schade aan gaat richten ja.
Ik schat, ergens halverwege volgende week.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:22 schreef zuz het volgende:
[..]
Moet toegeven dat ik de berichtgeving ook niet echt helemaal vertrouw, maar zodra de eerste hier wordt gemeld is het hek van de dam denk ik.
Nee. Manipuleren van cijfers, dat is daar gewoonte sinds Mao. Ze hebben aan de wereld laten zien welke draconische maatregelen ze getroffen hebben. Schijn van openheid gegeven en nu is het een kwestie van met cijfers klooien.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:23 schreef Recce het volgende:
Ik snap die cijfers van China echt niet. Een virus kan toch niet opeens uitgaan?
Mja, beetje voorraad is nooit weg.quote:
Maar uiteindelijk kunnen ze straks al die zieken toch niet achter het behang plakken? Of hopen ze dat ze het kunnen rekken tot de rest van de wereld in de problemen zit, zodat het niet meer boeit?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:24 schreef tonja het volgende:
[..]
Nee. Manipuleren van cijfers, dat is daar gewoonte sinds Mao. Ze hebben aan de wereld laten zien welke draconische maatregelen ze getroffen hebben. Schijn van openheid gegeven en nu is het een kwestie van met cijfers klooien.
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:25 schreef zuz het volgende:
[..]
Mja, beetje voorraad is nooit weg.
De rekken wc-rollen blijken ook al aardig leeg in de super hoorde ik.
Heb nog geen geruchten op Feesboek gelezen over turbo darmen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:25 schreef zuz het volgende:
[..]
Mja, beetje voorraad is nooit weg.
De rekken wc-rollen blijken ook al aardig leeg in de super hoorde ik.
Spetterpoep pandemie.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?
Ok, toiletpapierquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Wat moet je met WC-rollen tijdens een pandemie?
Staat wel laag op m'n lijst van dingen die je absoluut nodig hebt om in leven te blijven.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:29 schreef zuz het volgende:
[..]
Ok, toiletpapier![]()
Blijkbaar is het erg populair
Nee dat niet neequote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Heb nog geen geruchten op Feesboek gelezen over turbo darmen.
Ja dat coolblue begon ermeequote:Op donderdag 27 februari 2020 02:34 schreef zuz het volgende:
[..]
Nee dat niet nee![]()
Mensen gaan best gek doen in zulke situaties, vanalles hamsteren
Spul uit China, gaat inderdaad wat langer duren.quote:
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Het is maar net wat je naar buiten wil brengen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk kunnen ze straks al die zieken toch niet achter het behang plakken? Of hopen ze dat ze het kunnen rekken tot de rest van de wereld in de problemen zit, zodat het niet meer boeit?
Ze hebben in China wel allerlei maatregelen om informatie tegen te houden, maar ze krijgen het nooit voor elkaar alles tegen te houden. Als het echt om zich heen grijpt, krijgen we dat wel te horen. Niet dat we daar dan nog op letten.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik eigenlijk wel. Het is maar net wat je naar buiten wil brengen.
Dat laatste is denk ik allang gebeurd. En ja die Chinezen zijn niet gek. Ik denk dat ze inderdaad voornamelijk bezig zijn geweest met aan de wereld tonen dat ze er alles aan gedaan hebben.
Mijn voorspelling is dat de cijfers in China omlaag (lijken te) gaan en in de rest van de wereld omhoog tot er een vaccin is. Of het virus is uitgewoed.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze hebben in China wel allerlei maatregelen om informatie tegen te houden, maar ze krijgen het nooit voor elkaar alles tegen te houden. Als het echt om zich heen grijpt, krijgen we dat wel te horen. Niet dat we daar dan nog op letten.
Yepquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:45 schreef PP_Sound het volgende:
Veel mensen bij elkaar dan hebben virussen meer kans.
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:50 schreef tonja het volgende:
[..]
Mijn voorspelling is dat de cijfers in China omlaag (lijken te) gaan en in de rest van de wereld omhoog tot er een vaccin is. Of het virus is uitgewoed.
Ja de jaarlijkse coronaprik voor de risicogroepen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.
Ja, zoiets. Misschien kunnen ze het combineren met het griepvaccin. Het kan natuurlijk ook dat het zo vervelend is, dat iedereen gevaccineerd moet worden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Ja de jaarlijkse coronaprik voor de risicogroepen.
Dat denk ik ook.
Als het gemuteerde virus net zo besmettelijk is als deze dan gaat het bij het dagelijks leven horen.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, dat vaccin komt voor de eerste ronde te laat. Dat is meer voor als het muteert en het nog een keer uitbreekt.
Yups. Ik ga maar slapen, ik denk dat Steve het alleen ook wel redt.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:54 schreef tonja het volgende:
[..]
Als het gemuteerde virus net zo besmettelijk is als deze dan gaat het bij het dagelijks leven horen.
Yep. Het is erg nieuw 'we' weten er nog niet alles van.quote:Op donderdag 27 februari 2020 02:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zoiets. Misschien kunnen ze het combineren met het griepvaccin. Het kan natuurlijk ook dat het zo vervelend is, dat iedereen gevaccineerd moet worden.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 27 februari 2020 02:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Yups. Ik ga maar slapen, ik denk dat Steve het alleen ook wel red.![]()
eey chicky!quote:
Hey pluppiequote:
Wat is standaard, je koffie?quote:
Hoi Charquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |