Lijkt me wel. Hij is in ieder geval ontzettend onnatuurlijk gekleurd.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:53 schreef tonja het volgende:
[..]
Daarbij moet je ook kapjes op je ogen?
Dat is wel vastgesteld jaquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:55 schreef notturna het volgende:
[..]
Lijkt me wel. Hij is in ieder geval ontzettend onnatuurlijk gekleurd.
Hij let op andere kwaliteiten meestal.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:57 schreef tonja het volgende:
Volgens mij snapt ie de helft niet van wat die mevrouw zegt.
She wasn't grabablequote:Op donderdag 27 februari 2020 00:59 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Hij let op andere kwaliteiten meestal.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:08 schreef TillyB het volgende:
@:sjampoeh 😂
https://vm.tiktok.com/bGphgf/
Ja dat is zeker zo. De paniek gaat meer ellende veroorzaken dan het virus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:35 schreef sjampoeh het volgende:
De paniek is besmettelijker dan de virus, voor nu.
moe
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:40:04Federal health officials urged the public on Tuesday to prepare for the "inevitable" spread of the coronavirus within the United States. Trump just doubled down and contradicted the CDC, saying, "nothing is inevitable." reageer retweet
Het kan hem allemaal geen reet schelen. En hij is dom. Dat laatste verklaart het eerste.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:43 schreef Recce het volgende:
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 27-02-2020 om 01:40:04Federal health officials urged the public on Tuesday to prepare for the "inevitable" spread of the coronavirus within the United States. Trump just doubled down and contradicted the CDC, saying, "nothing is inevitable." reageer retweet
Nah, hij is niet heel dom, denk ik. Hij is ernstig gestoord.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:47 schreef tonja het volgende:
[..]
Het kan hem allemaal geen reet schelen. En hij is dom. Dat laatste verklaart het eerste.
Ohw ja dat psychopathische megalomane narcistische kantje van hem. Daar dacht ik even niet aan.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, hij is niet heel dom, denk ik. Hij is ernstig gestoord.
Ook ziekelijk dat al die andere mensen zeiden dat Trump zo briljant was dat-ie het virus vroeg had tegengehouden.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:52 schreef tonja het volgende:
[..]
Ohw ja dat psychopathische megalomane narcistische kantje van hem. Daar dacht ik even niet aan.
Ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 01:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ook ziekelijk dat al die andere mensen zeiden dat Trump zo briljant was dat-ie het virus vroeg had tegengehouden.Kennelijk voelen ze zich verplicht Trump de vleien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |