Dat komt denk ik omdat bij Trump totaal niet binnenkomt wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:40 schreef sjampoeh het volgende:
komt helemaal niet over of binnen wat trump lult
en z'n oranje kop leidt nogal afquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:41 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat komt denk ik omdat bij Trump totaal niet binnenkomt wat er aan de hand is.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah mijn post onder je cap is een prima ondertiteling
Je loopt voorquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Nederland staat op 3 van die lijst
die lijken blauwquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Die oogleden zijn nog niet zo makkelijk om Oranje te krijgen
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doenquote:
keiharde zakenmanquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doen![]()
Clown is het. Alleen helaas wel eentje met veel te veel geld en macht.
Ik verdenk hem van spray-tan. Die man is zo oranje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:49 schreef tonja het volgende:
[..]
Die witte oogleden ook. Komt van de zonnebank. Die kapjes die je op je ogen moet doen![]()
Clown is het. Alleen helaas wel eentje met veel te veel geld en macht.
Daarbij moet je ook kapjes op je ogen?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:52 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik verdenk hem van spray-tan. Die man is zo oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |