Ze zijn schattig. En onder de kin kriebelen vinden ze heerlijkquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze doen niks piepen vreten slapen
living the lifequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat heb ik net gedaan bij Indy toevalligquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn schattig. En onder de kin kriebelen vinden ze heerlijk
veul keutelen ook . stinkiesquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze zijn schattig. En onder de kin kriebelen vinden ze heerlijk
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
veul keutelen ook . stinkies
![]()
be de wee
wijzitton in Keratiene
en schattig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:33 schreef Ghostbuster het volgende:
in vaagh?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
be de wee
wijzitton in Keratiene
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
![]()
be de wee
wijzitton in Keratiene
groenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
Bizar lucht hier nu. Zon schijnt een beetje maar de lucht is geel/groen/donker grijs.
Mja je scoort er meer punten mee dan met ratten, maar die zijn veel slimmer en leukerquote:
beetje de color correcting kleurtjesquote:
dadelijk wordt er vast iets uitgekotstquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:38 schreef Prisha het volgende:
Bizar lucht hier nu. Zon schijnt een beetje maar de lucht is geel/groen/donker grijs.
die hebben een enge staart en gniepige oogjesquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mja je scoort er meer punten mee dan met ratten, maar die zijn veel slimmer en leuker
Nee joh die van mij hebben bruine ogen heel betrouwbaarquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:39 schreef Charmian het volgende:
[..]
die hebben een enge staart en gniepige oogjes
hebben? er was er toch nog maar 1 over van die broertjes? heb je weer nieuwe?quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee joh die van mij hebben bruine ogen heel betrouwbaar
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:41 schreef Charmian het volgende:
[..]
hebben? er was er toch nog maar 1 over van die broertjes? heb je weer nieuwe?
lekker keuvelen met die anderen in keratienequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
niks an de hand Keratiene
doorlopen mensons
staat wel mooi bij je lokkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
beetje de color correcting kleurtjes
Groene lucht betekent hagel!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:40 schreef Prisha het volgende:
steeds donkerder nu maar de zon schijnt nog steeds. Denk dat er iets aan zit te komen.
ow ja weet ik veel, ik wist niet dat het een koninklijke rat wasquote:
struisztaal jwzquote:
tuurlijk wel, als je valt en dan op de autoweg belandquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, van een beetje slippen ga je niet dood hoor.
die zitten wel aan de andere kant van de color wheel zag ik gisteren inderdaad (bij Robertquote:
heb ik wel genoeg gezien vandaagquote:
Waar zit je? Ik hoop voor jou in een luxe hotelquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doorlopen mensons
Dan moet je niet vallen!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
tuurlijk wel, als je valt en dan op de autoweg beland
Precies! Ik vind Robert eigenlijk niet zo boeiendquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef Prisha het volgende:
[..]
die zitten wel aan de andere kant van de color wheel zag ik gisteren inderdaad (bij Robert![]()
![]()
)
moeniegekkerworduhquote:
Ik ga toch niet op een scooter rijden? Man3!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga zelf eens op een scooter rijden Rec in de sneeuw, wtf is dit dan weer
Echt hè gewoon doodsverwensingen dit!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Ga zelf eens op een scooter rijden Rec in de sneeuw, wtf is dit dan weer
Hij heeft hartstikke veel humor! Robert is geweldig!!!!quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Precies! Ik vind Robert eigenlijk niet zo boeiendhij heeft geen humor?
Ohquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef Prisha het volgende:
[..]
Hij heeft hartstikke veel humor! Robert is geweldig!!!!
quote:
Doodslagquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:44 schreef TillyB het volgende:
[..]
Echt hè gewoon doodsverwensingen dit!!
Ondere andertitelquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:33 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja wat moet ik er anders in zetten
uh wtfquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doorlopen mensons
Laat deze lekker staanquote:
Iemand las kreatine in plaats van quarantine jullie snappen ook niks hequote:
@StruisZVeugelT waar zit u in quarantainequote:Op woensdag 26 februari 2020 17:52 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iemand las kreatine in plaats van quarantine jullie snappen ook niks he
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel, dus zie niet of ie lekker staat
iemandddd niet zijquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:struiszveugelt waar zit u in quarantaine
Snap er geen hol meer vanquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:54 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
@:struiszveugelt waar zit u in quarantaine
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Keratiene heur
tszz opletton
bij lange na nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:55 schreef pullup het volgende:
Vaagste topic van het jaar tot nu toe![]()
quote:Op woensdag 26 februari 2020 17:55 schreef pullup het volgende:
Vaagste topic van het jaar tot nu toe![]()
Ah jij hebt een vagerequote:
Jawel hoorquote:Op woensdag 26 februari 2020 17:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik help niet echt om het minder vaag te maken zo
quote:
Neequote:
Ik sla de sneeuw gewoon inquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
Nog steeds geen sneeuw gezien dit jaar
Laten we dat maar zo houden ook
Ja hoeft voor mij ook niet maar, pas in december weerquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:01 schreef pullup het volgende:
Nog steeds geen sneeuw gezien dit jaar
Laten we dat maar zo houden ook
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:03 schreef Ghostbuster het volgende:
Volgens mijn moeder lag er hier sneeuw om 7 uur, toen ik zei klopt vond ze het niet geloofwaardig dat ik dat gezien had
Hoe dan? vecht je met sneeuwvlokjesquote:
dr was ook sneeuwquote:
Tuurlijkquote:
uiquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr was ook sneeuw
haske veul
kapot dikke berg op de StruisMobiel heute morning
vlak voor het Melken..
In deze lekker welquote:
ik zag wel iets wat op sneeuw leek...maar kon er geen sneeuw Struis van maken...quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr was ook sneeuw
haske veul
kapot dikke berg op de StruisMobiel heute morning
vlak voor het Melken..
Voor op je tijgerbrood?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon iets heel nieuws
[ afbeelding ]
het is witquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:12 schreef Recce het volgende:
[..]
#hagelshaming
Wat is er mis met hagel?
geen idee...thuis werd altijd de Ruiter gekochtquote:
Ik ben niet lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Er is wel veel lekker bij jou vandaag
nog steeds de allergie?quote:
De Ruijter, en dat hadden wij ookquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:20 schreef Prisha het volgende:
[..]
geen idee...thuis werd altijd de Ruiter gekocht
Ik vind het discriminatie van tijgersquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:18 schreef chufi het volgende:
[..]
gewoon iets heel nieuws
[ afbeelding ]
ja die jaquote:
Nee gelukkig niet meerquote:
Ja niet iedereen kan er lekker uit zienquote:
ahhh mooi. Medicatie hielp dusquote:
tanden....aan die van Ross wel toen hij ze gebleekt had.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Heb je ook iets tegen ogen dan?Of tanden?
Oh dat zou ik wel eens willen eten. Op witbrood en roomboterquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik was meer van de vruchtenhagel
Vroegâh
Mag je niet meer eten want tijgers raken aan het uitsterven.quote:
Oh, ja, jij hebt een Ross haatobsessie.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
tanden....aan die van Ross wel toen hij ze gebleekt had.
Laat de BDS dat maar niet horen, die heeft het al zo moeilijk met alles dat niet meer mag.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Mag je niet meer eten want tijgers raken aan het uitsterven.
jaquote:
Je moet de focus leggen op wat je wel magquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Laat de BDS dat maar niet horen, die heeft het al zo moeilijk met alles dat niet meer mag.
ja diequote:
Ik hoop dat de mensen die tijgers als huisdier zien sneller uitstervenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
jezus is dat Nicolas Cage?? Wat is daarmee gebeurdquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Dat heb ik met Nicolas Cage.. zo lelijk
[ afbeelding ]
Hebben ze vast in het hotelquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh dat zou ik wel eens willen eten. Op witbrood en roomboter
Niks toch, zelfde smoel als 20 jaar geledenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
jezus is dat Nicolas Cage?? Wat is daarmee gebeurd
Ze bakken maar nieuwe danquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Helemaal opgeblazen! En rare haar.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks toch, zelfde smoel als 20 jaar geleden
Daar heb ik best zin in een hotel ontbijtquote:
Uhh ik zie niet zo veel verschilquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:34 schreef Prisha het volgende:
[..]
Helemaal opgeblazen! En rare haar.
Was behoorlijk aan de prijs, dus ze hebben vast vruchtenhagelquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heb ik best zin in een hotel ontbijt
Behoorlijke verbouwing gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks toch, zelfde smoel als 20 jaar geleden
Nou lekker van alles watquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Was behoorlijk aan de prijs, dus ze hebben vast vruchtenhagel
Dat is het grappige juist, geen enkel verschil. Zelfde emotieloze rot kopquote:
Chandler?? Ja dat is een triest verhaal. Die heeft er behoorlijk doorheen gezeten...quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]check dit.. ik keek herhalingen van friends, is v 20jr geleden ofzo
ik schrok
[ afbeelding ]
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chandler?? Ja dat is een triest verhaal. Die heeft er behoorlijk doorheen gezeten...
Die man is gewoon oud geworden. Niks mis meequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik schrok
[ afbeelding ]
twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.quote:
Hij is best ok geen plastiek gedoequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.
Droopy heb ik ook nooit echt leuk gevondenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.
Dat was ooitquote:
Okquote:
Ik was ook fragmenten en zo aan het terugkijken vorige week trouwens, Het blijft leuk...en Phoebe blijftquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik schrok
Belangrijker, moeten we al wortels gaan hamsteren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Recce het volgende:
Wintersamenvatting:twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Ik dacht juist gelezen te hebben dat het nu goed met hem ging. Hmm.quote:
Nice one Struisquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow die pootjes kenne ff naar de hoefsmid
ranzigh
Buitenijsbanen zijn niet lucratief meer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Recce het volgende:
Wintersamenvatting:twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Ik wil hem wel in alle soorten ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat het nu goed met hem ging. Hmm.
Ik heb gisteren een nieuwe zak winterpenen gekocht. En een paar blikken soep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Belangrijker, moeten we al wortels gaan hamsteren?
Nee, daar kun je nu maar eens in de paar jaar op schaatsen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buitenijsbanen zijn niet lucratief meer.
Blikken soep? Echt speciaal voor nu? Of doe je dat altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe zak winterpenen gekocht. En een paar blikken soep.
Absoluutquote:
Nee, toch wel voor nu.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blikken soep? Echt speciaal voor nu? Of doe je dat altijd.
curb your enthusiasm even wachtenquote:
Die heb ik niet zaterdagquote:
Dan geef je het maar aan mijquote:
serieus? Zou dat echt nodig zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, toch wel voor nu.Later bedacht ik dat blikken soep niet superhandig zijn omdat er niet zoveel calorieën inzitten. Wat ik wel moet hamsteren, weet ik nog niet. In ieder geval kan ik nu wel drie dagen zonder boodschappen doen.
quote:
quote:
kwestie van tijd.. gaat razendsnel. we zullen er niet snel aan dood gaan (gok ik) als je 'gewoon' gezond bent, maar vind het maar niks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
serieus? Zou dat echt nodig zijn?
Welnee het is een crash dieetquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.
Ok ik kwootquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]kwoot jesellufh
![]()
Tell me what you want to know about 40Plus, as I am planning my next episode of #WuhanToday. Leave a message!![]()
Huhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:29 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB die Robert heeft een tweelingbroer JamesIk zat naar een YT te kijken en ik dacht, hij ziet e rhetzelfde uit maar wat praat die man anders. Ja duhhhh. Z'n twin brother. wtf!
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.
ha ja bizar eventjes! Die met de litteken wenkie is leukerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huhhhhhhhhhhhhh![]()
[ afbeelding ]
Verrek ja zijn linkerwenkie is nog intact
Puntzakken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.
Het is wat onhandig, er gaan meer mensen aan griep dood. Ik heb een wijn kelderquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.
hmmm. Ik doe wel mee. Heb bijna niks meer in huis dus moet toch wat halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.Morgen maar even wat pasta en van die potten kopen.
Ik heb geen zin in deze shit.quote:Duitsland staat aan het begin van een
coronavirus-epidemie,heeft de Duitse
minister van Volksgezondheid gezegd.Hij
heeft de regionale ministers van zorg
opgeroepen de epidemie-plannen klaar te
houden,zodat ze direct toegepast kunnen
worden als dat nodig is.
Bonen enzulks. Chili maken, bonensoepquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.Morgen maar even wat pasta en van die potten kopen.
Geen stress we staan op 3quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
In Duitsland gaan ze wel uit van een epidemie:
[..]
Ik heb geen zin in deze shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
ja daar red je t wel meequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat onhandig, er gaan meer mensen aan griep dood. Ik heb een wijn kelder
het zijn geen punten nee...ik was even in de war met iets anders. Wel van die zakken. Van zo'n duurdere merk. Weet het even niet meer, eet nooit pasta meer.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen stress we staan op 3
Na zaterdag staan we op 300SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bertolli!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
het zijn geen punten nee...ik was even in de war met iets anders. Wel van die zakken. Van zo'n duurdere merk. Weet het even niet meer, eet nooit pasta meer.
Ik denk er eigenlijk helemaal niet aan. Wel dat ik boodschappen moet doen. Misschien wat extra's maar voor de rest, het zal wel los lopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
In Duitsland gaan ze wel uit van een epidemie:
[..]
Ik heb geen zin in deze shit.
ja die!!quote:
Zo handig werken mijn hersenen niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk helemaal niet aan. Wel dat ik boodschappen moet doen. Misschien wat extra's maar voor de rest, het zal wel los lopen.
soep ze!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo handig werken mijn hersenen niet.![]()
Ik ga aan de soep.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout.
toiletpapierquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout.
Groetjes aan de kip.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo handig werken mijn hersenen niet.![]()
Ik ga aan de soep.
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout. Blikjes tonijn.
o ja. Maar toch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog douchen als het op is.
Nou viel Spassquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
Het is Franse week bij Lidl. Ik haal 15 famkuchen en een berg tosties
Dat is geen frans gozerquote:
Die flamkuchen ga ik ook uitproberen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
Het is Franse week bij Lidl. Ik haal 15 famkuchen en een berg tosties
Die zijn echt fucking lekkerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die flamkuchen ga ik ook uitproberen.
En deze wil ik ook!![]()
[ afbeelding ]
Ik heb ze nog nooit gegeten. Maar ziet er lekker uit.quote:
Die plantjes zien er niet zo lekker uitquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:23 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gegeten. Maar ziet er lekker uit.
Nee die happen we niet. Dat is voer voor het oogquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die plantjes zien er niet zo lekker uit
Ik bedoel dat ze op het plaatje al dood lijkenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee die happen we niet. Dat is voer voor het oog
Hoe zou jij eruit zien als je moest leven op een lavasteen?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze op het plaatje al dood lijken
Dood denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe zou jij eruit zien als je moest leven op een lavasteen?
Mijn foto van zondag ook..denk ik zoquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze op het plaatje al dood lijken
Ja heerlijk. Morgen maar weer s een paar halen; zit een mannetje hier op t dorp. Koppies draf, staartje, velletje, toastje. Naast tong t lekkerste visje!quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Dan geef je het maar aan mijFucking heerlijk
Jawel in de Alpen Hiihhaaaddiiequote:
Gratis tip. Is echt heerlijk! En je kunt het lang bewarenquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, toch wel voor nu.Later bedacht ik dat blikken soep niet superhandig zijn omdat er niet zoveel calorieën inzitten. Wat ik wel moet hamsteren, weet ik nog niet. In ieder geval kan ik nu wel drie dagen zonder boodschappen doen.
De Alpen zijn een gezamenlijk iets. Maar waar wil je nou naar toequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, en de Vogezen. Maar de naam Flammkuchen is kei Duits natuurlijk
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De Alpen zijn een gezamenlijk iets. Maar waar wil je nou naar toe
dat Flammkuchen net zo frans is als Viel Spassquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:47 schreef Soury het volgende:
[..]
De Alpen zijn een gezamenlijk iets. Maar waar wil je nou naar toe
Die noedels, ketjap en knoflook lijken me niet t grootste probleem om te bewaren.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gratis tip. Is echt heerlijk! En je kunt het lang bewaren
[ afbeelding ]
Ik zou de Lidl even aanspreken. Wat me geen ruk boeit verder. Die Flamkuchen zijn er ook in de Alpen week. Duitse week en Limburgse week (geintje) Als ik ze maar kan kopenquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:49 schreef cafca het volgende:
[..]
[..]
dat Flammkuchen net zo frans is als Viel Spass
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zou de Lidl even aanspreken. Wat me geen ruk boeit verder. Die Flamkuchen zijn er ook in de Alpen week. Duitse week en Limburgse week (geintje) Als ik ze maar kan kopen
Ja, dat is een beter plan!quote:
Ja het zou me worst wezenquote:
Maak me gekquote:
Sisssssssquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Are you girls talking abour penisses?
Rijst, macaroni, spaghetti, erwten, bruine bonen, groente in potjes, blikken met eten en flessen waterquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Die noedels, ketjap en knoflook lijken me niet t grootste probleem om te bewaren.
Oh die leek me goor. Ik hou wel van walnoten, maar gewoon zo in het handje. Niet in mijn eten. Niet in de sla, niet op mijn pizza en zeker niet in mijn worstquote:
Ik heb een kilo amandelmeel besteldquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rijst, macaroni, spaghetti, erwten, bruine bonen, groente in potjes, blikken met eten en flessen water
wel in chocoladequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh die leek me goor. Ik hou wel van walnoten, maar gewoon zo in het handje. Niet in mijn eten. Niet in de sla, niet op mijn pizza en zeker niet in mijn worst
Als lunch bevallen dus?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een kilo amandelmeel besteld
quote:
Wat is dat dan weer?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een kilo amandelmeel besteld
quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 13:12 schreef Deisyy het volgende:
@:D. de quiche is jummie, saladetje erbij, heerlijke lunch
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]![]()
Ik heb overwogen om op anoniem te gaan nadat je deze post hebt genegeerd.
Quiche met amandelmeel? 👀 Heb je een recept?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]![]()
Meel gemaakt van amandelenquote:
En terechtquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:18 schreef D. het volgende:
[..]
gemist
*in hoekje gaat zitten schamen
Dezen https://makkelijkafvallen(...)ne-recept-met-bodem/quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:19 schreef TillyB het volgende:
[..]
Quiche met amandelmeel? 👀 Heb je een recept?
Maar is het het of de kruidnootquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Handgel desinfect.. "" Keratine "" lock gescoord
![]()
![]()
vi\ kruidnoot
Liggen er kruidnootjes in de winkels?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Handgel desinfect.. "" Keratine "" lock gescoord
![]()
![]()
vi\ kruidnoot
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]![]()
Heb je daar een tijdstip bij🧐 dan vries ik op voorhand 15 liter soep inquote:
Niet echt maar wel ervaring mee. Thanks!quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dezen https://makkelijkafvallen(...)ne-recept-met-bodem/
Eet jij ook kha?
quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Liggen er kruidnootjes in de winkels?
Nee jij wel?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:24 schreef D. het volgende:
Iemand al iemand met een mondkapje gespot?
Ik geef mezelf toch nog wel 40 jaar eigenlijk tenzij ik vreemde plannen heb. Andere mensen? Weet ik niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:25 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Heb je daar een tijdstip bij🧐 dan vries ik op voorhand 15 liter soep in
Een baktip staat een stukje verderop en verder heb ik geen idee wat je zegtquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
AnonieMandelMeel Bak tipsz
Nee, Daarom vroeg ik het me ook afquote:
Ik dacht het, ook vanwege de bloemkoolrijst, die ik vanavond voor het eerst heb gegeten, smaakt prima.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Niet echt maar wel ervaring mee. Thanks!
Spijzen met spijsquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Feestdagen Graai![]()
paas sjokelaai
pinkstersmul
verkleed genietszen
Feestdagen 2020
Ik ga er 1 op je nemenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
Feestdagen Graai![]()
paas sjokelaai
pinkstersmul
verkleed genietszen
Feestdagen 2020
Ik heb gelezen dat het gebruik van mondkapjes helemaal niet aangeraden wordt, behalve voor hulpverleners.quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, Daarom vroeg ik het me ook af
Vooralsnog zie je het alleen in de media, en in het topic op Fok, als je dat niet als media meetelt
Beter blijven we uit de buurt van de zieken, en wassen onze handenquote:Op woensdag 26 februari 2020 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat het gebruik van mondkapjes helemaal niet aangeraden wordt, behalve voor hulpverleners.
Ohw jee gaat de meet nog wel door?quote:Op woensdag 26 februari 2020 20:34 schreef D. het volgende:
[..]
Beter blijven we uit de buurt van de zieken, en wassen onze handen
Niet de geesteszieken hequote:Op woensdag 26 februari 2020 20:37 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw jee gaat de meet nog wel door?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |