Het is wat onhandig, er gaan meer mensen aan griep dood. Ik heb een wijn kelderquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.
hmmm. Ik doe wel mee. Heb bijna niks meer in huis dus moet toch wat halen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.Morgen maar even wat pasta en van die potten kopen.
Ik heb geen zin in deze shit.quote:Duitsland staat aan het begin van een
coronavirus-epidemie,heeft de Duitse
minister van Volksgezondheid gezegd.Hij
heeft de regionale ministers van zorg
opgeroepen de epidemie-plannen klaar te
houden,zodat ze direct toegepast kunnen
worden als dat nodig is.
Bonen enzulks. Chili maken, bonensoepquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan.Morgen maar even wat pasta en van die potten kopen.
Geen stress we staan op 3quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
In Duitsland gaan ze wel uit van een epidemie:
[..]
Ik heb geen zin in deze shit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
ja daar red je t wel meequote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is wat onhandig, er gaan meer mensen aan griep dood. Ik heb een wijn kelder
het zijn geen punten nee...ik was even in de war met iets anders. Wel van die zakken. Van zo'n duurdere merk. Weet het even niet meer, eet nooit pasta meer.quote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef TillyB het volgende:
[..]
Geen stress we staan op 3
Na zaterdag staan we op 300SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Bertolli!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:07 schreef Prisha het volgende:
[..]
het zijn geen punten nee...ik was even in de war met iets anders. Wel van die zakken. Van zo'n duurdere merk. Weet het even niet meer, eet nooit pasta meer.
Ik denk er eigenlijk helemaal niet aan. Wel dat ik boodschappen moet doen. Misschien wat extra's maar voor de rest, het zal wel los lopen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:06 schreef Recce het volgende:
In Duitsland gaan ze wel uit van een epidemie:
[..]
Ik heb geen zin in deze shit.
ja die!!quote:
Zo handig werken mijn hersenen niet.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:09 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk helemaal niet aan. Wel dat ik boodschappen moet doen. Misschien wat extra's maar voor de rest, het zal wel los lopen.
soep ze!quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo handig werken mijn hersenen niet.![]()
Ik ga aan de soep.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout.
toiletpapierquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout.
Groetjes aan de kip.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo handig werken mijn hersenen niet.![]()
Ik ga aan de soep.
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:11 schreef mootie het volgende:
Zolang je tomatenzut, bouillonblokjes, bonen, rijst, pasta heb zit je wel goed. Wat houdbare melk, havermout. Blikjes tonijn.
o ja. Maar toch.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Je kunt altijd nog douchen als het op is.
Nou viel Spassquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:15 schreef Soury het volgende:
Het is Franse week bij Lidl. Ik haal 15 famkuchen en een berg tosties
Dat is geen frans gozerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |