Behoorlijke verbouwing gehadquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Niks toch, zelfde smoel als 20 jaar geleden
Nou lekker van alles watquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:37 schreef D. het volgende:
[..]
Was behoorlijk aan de prijs, dus ze hebben vast vruchtenhagel
Dat is het grappige juist, geen enkel verschil. Zelfde emotieloze rot kopquote:
Chandler?? Ja dat is een triest verhaal. Die heeft er behoorlijk doorheen gezeten...quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
[..]check dit.. ik keek herhalingen van friends, is v 20jr geleden ofzo
ik schrok
[ afbeelding ]
oh dat wist ik nietquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Chandler?? Ja dat is een triest verhaal. Die heeft er behoorlijk doorheen gezeten...
Die man is gewoon oud geworden. Niks mis meequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik schrok
[ afbeelding ]
twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.quote:
Hij is best ok geen plastiek gedoequote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.
Droopy heb ik ook nooit echt leuk gevondenquote:
quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bij de opnames al, een behoorlijke drugsprobleem. Drank ook geloof ik. Maar als ik het goed heb begrepen gaat het nu goed met hem.
Dat was ooitquote:
Okquote:
Ik was ook fragmenten en zo aan het terugkijken vorige week trouwens, Het blijft leuk...en Phoebe blijftquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:38 schreef sjampoeh het volgende:
ik schrok
Belangrijker, moeten we al wortels gaan hamsteren?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Recce het volgende:
Wintersamenvatting:twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Ik dacht juist gelezen te hebben dat het nu goed met hem ging. Hmm.quote:
Nice one Struisquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow die pootjes kenne ff naar de hoefsmid
ranzigh
Buitenijsbanen zijn niet lucratief meer.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:41 schreef Recce het volgende:
Wintersamenvatting:twitter:KNMI twitterde op dinsdag 25-02-2020 om 08:45:43De wintergemiddelde temperatuur komt gezien de weersverwachting waarschijnlijk uit op 6,4 graden, de op een na hoogste sinds 1707. Zo'n hoge wintertemp. was vroeger vrijwel onhaalbaar maar komt nu ongeveer eens in de 6 jr voor. https://t.co/sZN10iOZ6X #klimaatbericht #winter https://t.co/0yDc78VhZS reageer retweet
Ik wil hem wel in alle soorten ofzoquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik dacht juist gelezen te hebben dat het nu goed met hem ging. Hmm.
Ik heb gisteren een nieuwe zak winterpenen gekocht. En een paar blikken soep.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Belangrijker, moeten we al wortels gaan hamsteren?
Nee, daar kun je nu maar eens in de paar jaar op schaatsen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Buitenijsbanen zijn niet lucratief meer.
Blikken soep? Echt speciaal voor nu? Of doe je dat altijd.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een nieuwe zak winterpenen gekocht. En een paar blikken soep.
Absoluutquote:
Nee, toch wel voor nu.quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Blikken soep? Echt speciaal voor nu? Of doe je dat altijd.
curb your enthusiasm even wachtenquote:
Die heb ik niet zaterdagquote:
Dan geef je het maar aan mijquote:
serieus? Zou dat echt nodig zijn?quote:Op woensdag 26 februari 2020 18:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Nee, toch wel voor nu.Later bedacht ik dat blikken soep niet superhandig zijn omdat er niet zoveel calorieën inzitten. Wat ik wel moet hamsteren, weet ik nog niet. In ieder geval kan ik nu wel drie dagen zonder boodschappen doen.
quote:
quote:
kwestie van tijd.. gaat razendsnel. we zullen er niet snel aan dood gaan (gok ik) als je 'gewoon' gezond bent, maar vind het maar niks.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
serieus? Zou dat echt nodig zijn?
Welnee het is een crash dieetquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Geen idee. Dat is onvoorspelbaar. Ik las dat in Noord-Italië supermarkten wel even leeg waren, maar dat ze later weer werden bevoorraad. Een klein noodvoorraadje is dan wel handig.
Ok ik kwootquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]kwoot jesellufh
![]()
Tell me what you want to know about 40Plus, as I am planning my next episode of #WuhanToday. Leave a message!![]()
Huhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 26 februari 2020 18:29 schreef Prisha het volgende:
@:TillyB die Robert heeft een tweelingbroer JamesIk zat naar een YT te kijken en ik dacht, hij ziet e rhetzelfde uit maar wat praat die man anders. Ja duhhhh. Z'n twin brother. wtf!
Ja, daar dacht ik ook al aan.quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.
ha ja bizar eventjes! Die met de litteken wenkie is leukerquote:Op woensdag 26 februari 2020 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huhhhhhhhhhhhhh![]()
[ afbeelding ]
Verrek ja zijn linkerwenkie is nog intact
Puntzakken?quote:Op woensdag 26 februari 2020 19:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh op die manier. Dan is pasta wel handig. lang houdbaar, koolhydraten, en kunt met potten spagheroni of van die puntzakken een redelijk smakelijk sausje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |