Stream ergens?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Recce het volgende:
Trump houdt zo een persconferentie over het virus. Ik ben benieuwd.
Wanneer je zo schots en scheef bouwt krijg je van zulke muren, hier in NL zie je die alleen tijdelijk .quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is wel de striphoofdstad
[ afbeelding ]
Man3, natuurlijk niet.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben benieuwd of de griepsspuit nog iets gaat uitmaken
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibioticaquote:
Dat malariamiddel, bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibiotica
Longontsteking ja.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Waarom niet ze behandelen het ook met old skool antibiotica
Zulke lui zouden nou nooit eens een hartaanval krijgen of zo he?quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Recce het volgende:
Trump heeft niets te melden:
[ afbeelding ]
Ah oké. Then we're fuckedquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Vaccin ontwikkelen en testen schijnt iets van 18 maanden te duren, heb ik een paar keer gelezen.
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan kom ik jullie wel verzorgen
Ja maar die zijn genetisch al gefuckt zijn labrattenquote:Op donderdag 27 februari 2020 00:35 schreef Recce het volgende:
[..]Nou ja, die ratten hielden het ook lang vol bij je.
Of een coronavirus.quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Zulke lui zouden nou nooit eens een hartaanval krijgen of zo he?
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Oudere mannen boven de 50 lopen het meeste risico
Die Stef Blok dan die met de adviseur van de minister van Iran heeft gesproken die Corona heeftquote:
quote:Op donderdag 27 februari 2020 00:36 schreef TillyB het volgende:
[..]snel nog even een paar sugar daddies hosselen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |