Ik heb daar zo'n haat aanquote:
die tiktokquote:
What about al die papiertjes eromheen #vervuilingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand bedacht heeft om vierkante paaseitjes te maken
Das ook gezeik ja overal zilverpapierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
What about al die papiertjes eromheen #vervuiling
En er dan een stuk of wat aan elkaar vast te maken en het repen te noemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand bedacht heeft om vierkante paaseitjes te maken
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
LeukJe nieuwe dieet ook toegepast daar?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En er dan een stuk of wat aan elkaar vast te maken en het repen te noemen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Neeheee ze was erachter gekomen dat ze slecht tegen gluten en rijst en nog iets kanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Even 5 uur wachten meiden dan kunnen we
briljantquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een voor- en hoofdgerecht, geen ruimte voor het toetje meer. En de slibtong en carpaccio was inderdaad glutenvrij, al zat er wel kaas op de carpaccio, vergeten te vragen of ze die er af wilde laten, want ik mag ook geen koemelkdingen. Nog veel te leren dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
glutenvrij ?
jemig wat een gedoe lijkt me dat . Sterkte ermee
Gelukkig merk je niks aan haar humeurquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neeheee ze was erachter gekomen dat ze slecht tegen gluten en rijst en nog iets kan
Bijnaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
LeukJe nieuwe dieet ook toegepast daar?
Recyclen, die kan je best aan elkaar plakken om een broodje in te verpakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
What about al die papiertjes eromheen #vervuiling
Ze wachten maar evenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Even 5 uur wachten meiden dan kunnen we
Ze is nu best goedgemutstquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig merk je niks aan haar humeur
Ik ben altijd het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig merk je niks aan haar humeur
Achquote:
Dees Bovenkerkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd het zonnetje in huis
Het is inderdaad niet zo dat de gaten in mijn darmen vallen van een beetje Parmezaanse kaas.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Achje gaat er ook niet dood aan. Als het niet uitkomt jammer dan. Morgen weer een dag.
Daarom. Maar wel fijn om te weten waar je klachten vandaan komen/kwamen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo dat de gaten in mijn darmen vallen van een beetje Parmezaanse kaas.
Samequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat carpaccio heb ik nooit begrepen ik heb het ettelijke keren op, er zit geen smaak aan lif laf raar iets
Ok dooddoenerboomerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
Eejj een positieve TT
[ afbeelding ]
En dat het niet boeiend is ok, maar dat mensen het verafgoden als godenvoer????quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat carpaccio heb ik nooit begrepen ik heb het ettelijke keren op, er zit geen smaak aan lif laf raar iets
Lekker soepjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik neem wel een ander voorgerecht
Dit hing vroeger thuis boven de kachelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
Eejj een positieve TT
[ afbeelding ]
Ja dat jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat het niet boeiend is ok, maar dat mensen het verafgoden als godenvoer????
Thx; heb m'n best gedaan iig.quote:
Ik weet wel hele andere keer dingen te bedenken als godenvoer.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat het niet boeiend is ok, maar dat mensen het verafgoden als godenvoer????
Een kat met soepquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:48 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Morris krijgt iedere avond soep nu
Vissticks bvquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet wel hele andere keer dingen te bedenken als godenvoer.
Zo'n schattig hondje.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx; heb m'n best gedaan iig.![]()
![]()
Uh.. wat is een boomer?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Een kat met soepnog nooit van gehoord
Hier vroeger thuis ook. Maar dan op t uh.. kleine kamertjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit hing vroeger thuis boven de kachel
Kijk maar in de spiegelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Thx; heb m'n best gedaan iig.![]()
![]()
Uh.. wat is een boomer?
Sushi bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet wel hele andere keer dingen te bedenken als godenvoer.
Hmz.. nog ff nadenken wat Tillyb bedoelt dan.quote:
Kijk je wel terug dan?quote:
Wat mot jij nou weer? Bonbons toch?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
STALKER OPMERKING JE STAAT ERACHTER DAN
Ik krijg de rillingen bij de gedachte al als die aap het besteld dan ga ik naar boven of zijquote:
Man manquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik krijg de rillingen bij de gedachte al als die aap het besteld dan ga ik naar boven of zij
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Prot leek me nooit wat, maar nu ben ik om
Het is 1 grote conspiracyquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat niemand het ook lekker vindt maar het is hip of zo
Je stinkt er dagen na of naarquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]de visboer hier heeft zo'n lekkere
Onze sjampel heeft tenminste smaakquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Prot leek me nooit wat, maar nu ben ik om
Mooi hou je muil danquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:59 schreef Straatverlichting het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjes dames.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Onze sjampel heeft tenminste smaak
En soepleipo's dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb het op Tinder staan ook eet je sushi? swipe links, doen ze sowieso wel maar just in case
Naar welnee wat een onzinquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Je stinkt er dagen na of naar
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:57 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik denk dat niemand het ook lekker vindt maar het is hip of zo
Vaak ook teringgoorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik moet zo lachen om die kookfilmpjes op Tik, echt van die simpele dingen
Echt vreselijk jaquote:
Ik kan het nog niet aan om erover te pratenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sorrymaar dat is wel een mensonterend aspect van je euvel die sushi
stuur es doorquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt vreselijk javan die gore wijven die soep maken of iets
In een soepjurkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja zo idd komen veel gore soepen voorbijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik snap hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet aan om erover te praten
Huh?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Aaltjes dan met die moppenhoe droevig is dat wijf?
Het is gluten en lijst, ik ben een geval apart.quote:
De lucht in sushitenten komt voornamelijk van de gegrilde dingen en tempura enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zegt die Aap dan je kan ook andere dingen krijgen in de sushi tent, of je dan niet in die lucht zit
Ja van die bakplaten dat ze het in je smoel proberen te gooienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
De lucht in sushitenten komt voornamelijk van de gegrilde dingen en tempura enzo
Lust je ook geen vis dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zegt die Aap dan je kan ook andere dingen krijgen in de sushi tent, of je dan niet in die lucht zit
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gluten en lijst, ik ben een geval apart.
En koemelk.
Jawel gebakken mosselen en haring en palingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lust je ook geen vis dan?
Als je me liever negeert hoef je niet te antwoorden.
Oh dat lijkt me vreselijk om op die lui hun handen te zitten loeren heel de avond. Het is gewoon hun werk maar toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja van die bakplaten dat ze het in je smoel proberen te gooien
Mijn bestie heeft een darm ziekte die heeft een speciaal dieet wat goed werkt, dat lijkt erg op Ketoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jij
Gerookte paling meurt pas de tyfus zegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel gebakken mosselen en haring en paling
Fodmap ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn bestie heeft een darm ziekte die heeft een speciaal dieet wat goed werkt, dat lijkt erg op Keto
vieze visslangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gerookte paling meurt pas de tyfus zeg
scheelt dat het 14 euro per pond kostquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gerookte paling meurt pas de tyfus zeg
Excuusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ok kappOn nu over etenMot nuchter bloed prikken
Bizar zo duur voor die gore glibberige stinkzooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
scheelt dat het 14 euro per pond kost
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bizar zo duur voor die gore glibberige stinkzooi
dmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar moet je bloed voor prikken dan Sjamp? ben blij dat ik nooit nuchter hoef voor dat bloedgezeik
Mad mad madquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Till Fodmad als ik dat zo lees
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken hebquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef Recce het volgende:
Tilly, ben je wel alle Love Islanders aan het stalken?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken heb
Het wordt nu pas leuk want de finalisten hebben hun telefoon net een paar uur terug en vliegen nu terug naar the UKKkkkkquote:
Kijken jullie samen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de Temptation kliek staat al op scherp, Mevr Kle'rr gaat kijken morgen of het wat is eerst
Ja die zijn nog lekker daar gebleven die apenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt nu pas leuk want de finalisten hebben hun telefoon net een paar uur terug en vliegen nu terug naar the UKKkkkk
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken heb
Nee maar wel even een roddeloverlegquote:
Is ook, er zijn zoveel mogelijkheden en je gaat heel anders eten, nieuwe dingen, dat is ook weer leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jij
Neuh. Fudge liep met d'r kroon op het vliegveldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]Hebben we nog iets sappigs gemist?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neuh. Fudge liep met d'r kroon op het vliegveld
Vooral haring en mosselen zijn sterke vissmaken, dan kan je de geur bij een Japanner toch ook verdragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel gebakken mosselen en haring en paling
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral haring en mosselen zijn sterke vissmaken, dan kan je de geur bij een Japanner toch ook verdragen.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neuh. Fudge liep met d'r kroon op het vliegveld
Owquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ok kappOn nu over etenMot nuchter bloed prikken
Nu het nog kanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Jankerd! Gewoon sushi eten met die muil!
Ja, je moet nog wel even een paar pallets zien te scoren!quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat me vanavond wel af te vragen hoeveel Pepsi ik nodig zou hebben bij een lockdown
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, je moet nog wel even een paar pallets zien te scoren!
Mooi moment om af te kickenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik zat me vanavond wel af te vragen hoeveel Pepsi ik nodig zou hebben bij een lockdown
Gingers have no soulquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar het is wel slecht voor je ziel die bocht
Dat is love Island ookquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
Maar het is wel slecht voor je ziel die bocht
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat een gigolo kost per uur? Dan weet ik hoe ver ik kom met mijn centjes.
Oeh dan moet ik nog even door sparen voor een leuk avondjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:39 schreef Ghostbuster het volgende:
Zijn wel duurder dan hoeren ik gok op 200 per uur
2 wortels ook, dat is zeer specifiek welquote:
wtf ieniequote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Weet iemand wat een gigolo kost per uur? Dan weet ik hoe ver ik kom met mijn centjes.
Oh sorry dit heeft natuurlijk uitleg nodig. Ik heb mijn spaardoel gehaald en toen riep ik nooit meer werken, hoeren neuken in een topic of 2 geleden.quote:
Uhm om mijn ziel te verpesten heb ik geen love Island nodig dan heb ik al genoeg aan mezelf.quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh sorry dit heeft natuurlijk uitleg nodig. Ik heb mijn spaardoel gehaald en toen riep ik nooit meer werken, hoeren neuken in een topic of 2 geleden.
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:46 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oh sorry dit heeft natuurlijk uitleg nodig. Ik heb mijn spaardoel gehaald en toen riep ik nooit meer werken, hoeren neuken in een topic of 2 geleden.
wat is datquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:54 schreef Ghostbuster het volgende:
Dan kan je beter een Womanizer kopen voor dat geld
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Het zal wel een seks speeltje zijn.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
hm Boswachter zoekt kech gast?
Ja, knaagt lekker weg, hè?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat eet je snel een kilo wortels op
Eet je ook wortels? wel romantisch dezelfde hobbiesquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat eet je snel een kilo wortels op
Trustenquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:12 schreef FANN het volgende:
Bijgelezen.......
gelijk helemaal kapot![]()
Truste allemaal
Strijkt die automatisch?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik denk dat ik toch deze maand heel asociaal een nieuw en veel te duur strijkijzer ga kopen.
Nee maar de gigolo moet wel een goede strijkijzer hebben als hij gaat strijkenquote:
Moet-ie direct de hele klerenkast doen na jou gedaan te hebben?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee maar de gigolo moet wel een goede strijkijzer hebben als hij gaat strijken
Hij moet wel werken hè?quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Moet-ie direct de hele klerenkast doen na jou gedaan te hebben?
Sterker nog, als je het slim speelt kan je flink wat duiten bijverdienen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Tilly is een stuk goedkoper dan een gigolo.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:49 schreef TillyB het volgende:
[..]
Sterker nog, als je het slim speelt kan je flink wat duiten bijverdienen.
Tuulk! Een man die met z'n handen bezig is, en den boel ook nog aan kant, what's not to likequote:Op woensdag 26 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Het strijken?Rare fantasieën hebben vrouwen.
Ik zou denken dat je het zelf zou willen doen.quote:Op woensdag 26 februari 2020 00:52 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tuulk! Een man die met z'n handen bezig is, en den boel ook nog aan kant, what's not to like
Hmja ik wel eigenlijk, maar Lenie vindt het vast wel primaquote:Op woensdag 26 februari 2020 00:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou denken dat je het zelf zou willen doen.
quote:
Daar kan je nog wat van lerenquote:Op woensdag 26 februari 2020 01:08 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]2 x grappig in korte tijd
eerste hulp belt
Code geel!quote:Op woensdag 26 februari 2020 02:08 schreef Recce het volgende:
Mooi filmpje van de golven die door de storm Ciara werden geproduceerd:
Te vroeg gejuichd...zul je net zienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 21
:54 schreef TillyB het volgende:
[..]
Oehhhhh wat goedhet kili effect?
Hey men!quote:Op woensdag 26 februari 2020 05:56 schreef Charmian het volgende:
Geen sneeuw hier, wel veel regen.gevallen.
Morning Prish![]()
Morning haags....wijffie
quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Auto gejat, dacht ik, bleek mijn zwager hem te hebben geleend. Zwager verrot gescholden. Toen stond ik ineens bij de huisarts met een injectienaald in mn bil en aan het zuurstof waar ik bijna in stikte. Toen ik weer buiten stond bleek ik vergeten te zijn mijn spijkerbroek weer aan te trekken. Maar gelukkig had ik een lange jas aan zodat het niet opviel....zo vermoeiend zulke dromen
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ligt er sneeuw bij jullie?
Er dan weer in gaan en nog eens proberenquote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Auto gejat, dacht ik, bleek mijn zwager hem te hebben geleend. Zwager verrot gescholden. Toen stond ik ineens bij de huisarts met een injectienaald in mn bil en aan het zuurstof waar ik bijna in stikte. Toen ik weer buiten stond bleek ik vergeten te zijn mijn spijkerbroek weer aan te trekken. Maar gelukkig had ik een lange jas aan zodat het niet opviel....zo vermoeiend zulke dromen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er dan weer in gaan en nog eens proberen
Je mag wel opschieten, ze staan zo weer voor je deurquote:
Och och ook een rare dromer dus. Bizar he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Ja lol de eerste loopt net binnen. Die is toch echt te vroegquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, ze staan zo weer voor je deur
snow reducing koptelefoon zou nu wel prettig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
En 1 begon gelijk te boren dus mijn oren zijn wakker.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
snow reducing koptelefoon zou nu wel prettig zijn
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
En 1 begon gelijk te boren dus mijn oren zijn wakker.
Geen idee. Gisteravond wel regen en wat onweer en het is hier wel heel somber buiten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Het heeft echt gesneeuwd hoor ik .. Iemand ?
Ja hier. Had ik net al getikt op haags zijn vraag over sneeuw.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Het heeft echt gesneeuwd hoor ik .. Iemand ?
Oh toch wel. Lol ik weet niet meer wat normaal is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is asociaal vroeg. Boren is eigenlijk vanaf acht uur. Maar ja, bij jullie wordt overal al gewerkt.
Mooiquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:20 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel snel kijken, want het is al behoorlijk aan het smelten.
Ik geef alles altijd koffie, stroom, water, In de middag eventueel limonade of zo. Ze lopen altijd harder voor jequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh toch wel. Lol ik weet niet meer wat normaal is.
Ik haat sneeuw.quote:
Ik vind het leuk om te zien, mag van mij een paar dagen blijven liggen en dan weer snel wegsmelten.quote:
Ja, die vieze drab is niks, iddquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:40 schreef chufi het volgende:
Echte sneeuw bij temperaturen onder NUL, anders zo snel mogelijk weg er mee
Ik bood gister aan maar toen zeiden ze dat ze het beneden hebben en het niet hoefdequote:Op woensdag 26 februari 2020 08:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik geef alles altijd koffie, stroom, water, In de middag eventueel limonade of zo. Ze lopen altijd harder voor je
Ja, als ze allemaal in elke flatwoning koffie gaan drinken, komt er weinig af denk ikquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:44 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik bood gister aan maar toen zeiden ze dat ze het beneden hebben en het niet hoefdevolgens mij mogen ze ook niet en moeten ze doorwerken. Is best vaag hier. Vroeger met mijn eigen huizen deed ik het ook. Zelfs toen ze een keer bij de buren bezig waren en die niet thuis waren overdag had ik de sleutel en zo. Flat is toch wat anders merk ik nu.
Ja dat dus. Geloof dat sommige echt wel 2 of 3 woningen op een dag doen. Snel snel.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:49 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, als ze allemaal in elke flatwoning koffie gaan drinken, komt er weinig af denk ik
Eekhoorn gifquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:06 schreef ieniminimuis het volgende:
En dan nu over naar de leuke dingen in het leven.
Ahw schattig. Wil zeker geen natte ballen krijgen dat ie op zijn voorpootjes looptquote:Op woensdag 26 februari 2020 09:07 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Eekhoorn gif
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 26 februari 2020 09:52 schreef espri het volgende:
[..]Zo blijven kijken helpt ook niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |