Ja zo idd komen veel gore soepen voorbijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Echt vreselijk javan die gore wijven die soep maken of iets
Ik snap hetquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan het nog niet aan om erover te praten
Huh?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:05 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Aaltjes dan met die moppenhoe droevig is dat wijf?
Het is gluten en lijst, ik ben een geval apart.quote:
De lucht in sushitenten komt voornamelijk van de gegrilde dingen en tempura enzoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zegt die Aap dan je kan ook andere dingen krijgen in de sushi tent, of je dan niet in die lucht zit
Ja van die bakplaten dat ze het in je smoel proberen te gooienquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:10 schreef TillyB het volgende:
[..]
De lucht in sushitenten komt voornamelijk van de gegrilde dingen en tempura enzo
Lust je ook geen vis dan?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja zegt die Aap dan je kan ook andere dingen krijgen in de sushi tent, of je dan niet in die lucht zit
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jijquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is gluten en lijst, ik ben een geval apart.
En koemelk.
Jawel gebakken mosselen en haring en palingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lust je ook geen vis dan?
Als je me liever negeert hoef je niet te antwoorden.
Oh dat lijkt me vreselijk om op die lui hun handen te zitten loeren heel de avond. Het is gewoon hun werk maar toch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:11 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja van die bakplaten dat ze het in je smoel proberen te gooien
Mijn bestie heeft een darm ziekte die heeft een speciaal dieet wat goed werkt, dat lijkt erg op Ketoquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jij
Gerookte paling meurt pas de tyfus zegquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel gebakken mosselen en haring en paling
Fodmap ofzo?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Mijn bestie heeft een darm ziekte die heeft een speciaal dieet wat goed werkt, dat lijkt erg op Keto
vieze visslangquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gerookte paling meurt pas de tyfus zeg
scheelt dat het 14 euro per pond kostquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef TillyB het volgende:
[..]
Gerookte paling meurt pas de tyfus zeg
Excuusquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef sjampoeh het volgende:
Ok kappOn nu over etenMot nuchter bloed prikken
Bizar zo duur voor die gore glibberige stinkzooiquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
scheelt dat het 14 euro per pond kost
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:14 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bizar zo duur voor die gore glibberige stinkzooi
dmquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:17 schreef Ghostbuster het volgende:
Waar moet je bloed voor prikken dan Sjamp? ben blij dat ik nooit nuchter hoef voor dat bloedgezeik
Mad mad madquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:19 schreef Ghostbuster het volgende:
Ja Till Fodmad als ik dat zo lees
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken hebquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef Recce het volgende:
Tilly, ben je wel alle Love Islanders aan het stalken?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken heb
Het wordt nu pas leuk want de finalisten hebben hun telefoon net een paar uur terug en vliegen nu terug naar the UKKkkkkquote:
Kijken jullie samen?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou de Temptation kliek staat al op scherp, Mevr Kle'rr gaat kijken morgen of het wat is eerst
Ja die zijn nog lekker daar gebleven die apenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:25 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het wordt nu pas leuk want de finalisten hebben hun telefoon net een paar uur terug en vliegen nu terug naar the UKKkkkk
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik zit me net te bedenken dat ik al een uur niet gekeken heb
Nee maar wel even een roddeloverlegquote:
Is ook, er zijn zoveel mogelijkheden en je gaat heel anders eten, nieuwe dingen, dat is ook weer leuk.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het is best te doen, komt bijna neer op koolhydraatarm eten en dat is best te doen als je een beetje kan koken en voorbereiden/organiseren/uitzoeken en dat kan jij
Neuh. Fudge liep met d'r kroon op het vliegveldquote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:27 schreef Recce het volgende:
[..]Hebben we nog iets sappigs gemist?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neuh. Fudge liep met d'r kroon op het vliegveld
Vooral haring en mosselen zijn sterke vissmaken, dan kan je de geur bij een Japanner toch ook verdragen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Jawel gebakken mosselen en haring en paling
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 23:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vooral haring en mosselen zijn sterke vissmaken, dan kan je de geur bij een Japanner toch ook verdragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |