quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Auto gejat, dacht ik, bleek mijn zwager hem te hebben geleend. Zwager verrot gescholden. Toen stond ik ineens bij de huisarts met een injectienaald in mn bil en aan het zuurstof waar ik bijna in stikte. Toen ik weer buiten stond bleek ik vergeten te zijn mijn spijkerbroek weer aan te trekken. Maar gelukkig had ik een lange jas aan zodat het niet opviel....zo vermoeiend zulke dromen
Jaquote:Op woensdag 26 februari 2020 05:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ligt er sneeuw bij jullie?
Er dan weer in gaan en nog eens proberenquote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Auto gejat, dacht ik, bleek mijn zwager hem te hebben geleend. Zwager verrot gescholden. Toen stond ik ineens bij de huisarts met een injectienaald in mn bil en aan het zuurstof waar ik bijna in stikte. Toen ik weer buiten stond bleek ik vergeten te zijn mijn spijkerbroek weer aan te trekken. Maar gelukkig had ik een lange jas aan zodat het niet opviel....zo vermoeiend zulke dromen
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Er dan weer in gaan en nog eens proberen
Je mag wel opschieten, ze staan zo weer voor je deurquote:
Och och ook een rare dromer dus. Bizar he.quote:Op woensdag 26 februari 2020 06:37 schreef Charmian het volgende:
Ja lol de eerste loopt net binnen. Die is toch echt te vroegquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je mag wel opschieten, ze staan zo weer voor je deur
snow reducing koptelefoon zou nu wel prettig zijnquote:Op woensdag 26 februari 2020 07:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
En 1 begon gelijk te boren dus mijn oren zijn wakker.
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:56 schreef chufi het volgende:
[..]
snow reducing koptelefoon zou nu wel prettig zijn
quote:Op woensdag 26 februari 2020 07:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Schijnbaar![]()
En 1 begon gelijk te boren dus mijn oren zijn wakker.
Geen idee. Gisteravond wel regen en wat onweer en het is hier wel heel somber buiten.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Het heeft echt gesneeuwd hoor ik .. Iemand ?
Ja hier. Had ik net al getikt op haags zijn vraag over sneeuw.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:09 schreef chufi het volgende:
Het heeft echt gesneeuwd hoor ik .. Iemand ?
Oh toch wel. Lol ik weet niet meer wat normaal is.quote:Op woensdag 26 februari 2020 08:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]dat is asociaal vroeg. Boren is eigenlijk vanaf acht uur. Maar ja, bij jullie wordt overal al gewerkt.
Mooiquote:Op woensdag 26 februari 2020 08:20 schreef cafca het volgende:
[ afbeelding ]
Moet wel snel kijken, want het is al behoorlijk aan het smelten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |