Ik heb daar zo'n haat aanquote:
die tiktokquote:
What about al die papiertjes eromheen #vervuilingquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand bedacht heeft om vierkante paaseitjes te maken
Das ook gezeik ja overal zilverpapierquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
What about al die papiertjes eromheen #vervuiling
En er dan een stuk of wat aan elkaar vast te maken en het repen te noemenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat niemand bedacht heeft om vierkante paaseitjes te maken
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
LeukJe nieuwe dieet ook toegepast daar?
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
En er dan een stuk of wat aan elkaar vast te maken en het repen te noemen
quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Neeheee ze was erachter gekomen dat ze slecht tegen gluten en rijst en nog iets kanquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Even 5 uur wachten meiden dan kunnen we
briljantquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik had een voor- en hoofdgerecht, geen ruimte voor het toetje meer. En de slibtong en carpaccio was inderdaad glutenvrij, al zat er wel kaas op de carpaccio, vergeten te vragen of ze die er af wilde laten, want ik mag ook geen koemelkdingen. Nog veel te leren dus.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
glutenvrij ?
jemig wat een gedoe lijkt me dat . Sterkte ermee
Gelukkig merk je niks aan haar humeurquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Neeheee ze was erachter gekomen dat ze slecht tegen gluten en rijst en nog iets kan
Bijnaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef TillyB het volgende:
[..]
LeukJe nieuwe dieet ook toegepast daar?
Recyclen, die kan je best aan elkaar plakken om een broodje in te verpakken.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
What about al die papiertjes eromheen #vervuiling
Ze wachten maar evenquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:38 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Even 5 uur wachten meiden dan kunnen we
Ze is nu best goedgemutstquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig merk je niks aan haar humeur
Ik ben altijd het zonnetje in huisquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:39 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Gelukkig merk je niks aan haar humeur
Achquote:
Dees Bovenkerkquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben altijd het zonnetje in huis
Het is inderdaad niet zo dat de gaten in mijn darmen vallen van een beetje Parmezaanse kaas.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef TillyB het volgende:
[..]
Achje gaat er ook niet dood aan. Als het niet uitkomt jammer dan. Morgen weer een dag.
Daarom. Maar wel fijn om te weten waar je klachten vandaan komen/kwamen.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet zo dat de gaten in mijn darmen vallen van een beetje Parmezaanse kaas.
Samequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat carpaccio heb ik nooit begrepen ik heb het ettelijke keren op, er zit geen smaak aan lif laf raar iets
Ok dooddoenerboomerquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
Eejj een positieve TT
[ afbeelding ]
En dat het niet boeiend is ok, maar dat mensen het verafgoden als godenvoer????quote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat carpaccio heb ik nooit begrepen ik heb het ettelijke keren op, er zit geen smaak aan lif laf raar iets
Lekker soepjequote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik neem wel een ander voorgerecht
Dit hing vroeger thuis boven de kachelquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:46 schreef Straatverlichting het volgende:
Eejj een positieve TT
[ afbeelding ]
Ja dat jaquote:Op dinsdag 25 februari 2020 22:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
En dat het niet boeiend is ok, maar dat mensen het verafgoden als godenvoer????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |